Yugo

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Yugo heeft de verwachting niet waargemaakt. Er zit veel saus en suiker in het eten, wat niet in de zuivere Japanse keuken hoort. je proeft de gerechten er niet door. Dat er babi pangang op de kaart staat zegt genoeg. De bediening is zeer vriendelijk, maar niet allemaal even professioneel. Voor het geld wat we betaald hebben zijn er veel betere eetbelevingen in de regio Groningen.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier kan ik heel kort over zijn: gewoon lekker! Ben inmiddels wel een beetje klaar met sushi maar bij Yugo is het altijd goed. Genieten hier met leuke bediening en gezellige sushi koks.
Wij komen hier regelmatig en het is altijd goef
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Helemaal vergeten een recensie te schrijven......

Erg leuk en lekker hier. Even niet de drukte en het massale van al die andere ( Japanners ) in Groningen.
Ontspannen kunnen bestelling en een nette en schone zaak.
De bediening er vriendelijk en attent.

Komen bij jullie terug!!
L Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij snappen de goede reviews niet. Nu is er in de buurt ook niet veel sushi keuze dus dan is dit het waarvan men denkt dat dit zo hoort maar bah. Dit is echt heeeeel slechte sushi. Wij zijn in Rotterdam en Breda al in div Japanse zaken geweest met en all you can eat principe dus hebben wat ervaring en geloof ons, wat je hier krijgt is ver beneden de maat. We zitten hier bij een afhaalchinees die dacht, hey dat is lucratief. In bijna alle gerechten zit suiker of zoetstof verwerkt, zelf een hap van de zalm smaakt naar suiker. Dip je vinger eens in de vloeistof naast de zalm en proef, suikersiroop!!! Kwaliteit vlees en kip is slecht, veel zeen en harde stukjes dus veel restvlees. Sushi's gaan nog maar ook die zijn van een soort workshop sushimaken kwaliteit. Wij waren ook verbaasd over de trage werkwijze en ontzettend onlogische indeling want de helft is nog afhaal Chinees en de warme gerechten komen ook uit die keuken dus het bedienend personeel moet telkens tussen de wachtende mensen door die Chinees komen halen. Nee dit nooit meer, we waren in de buurt in een hotel en dit was echt een foutje
Bbfazer .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Na vaak ergens Sushi te hebben geproefd wist ik het zeker: Sushi is niet mijn ding. Op aandringen van mijn zoon en schoondochter toch maar eens samen met hen en mijn vrouw gegeten bij Yugo. Wat een verrassing dat hier Sushi wel lekker was. En lekker is echt niet lading dekkend. Het was heerlijk. Nu weet ik ook waarom ik sushi nooit echt lekker vond, het was gewoon niet vers genoeg. Hoe anders was het hier. Alles echt heel erg vers en zonder rare fratsen. Laat het eten maar voor zichzelf spreken, heerlijk. Met de 5 gangen die je kunt bestellen ben je echt een poosje zoet en heb je een hele leuke avond. Als je dan ook nog zo goed wordt ontvangen, bedient en uitgeleide gedaan zoals hier, dan weet je waarom je een beetje meer betaalt dan ergens anders. Maar dat is het volledig waard. Hier gaan we vaker eten! Ik kan het iedereen aanraden die van Sushi houdt en ook twijfelaars zoals ik, die nu opeens wel heel erg van die lekkere hapjes houdt. .
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op koningsdag hebben wij met twee personen bij Yugo gegeten. Ik belde op om een tafeltje te reserveren: "u kunt tegen 20:00 komen, maar onze keuken sluit wel om 22:00, dan kunt u twee uren sushi eten". Prima en attent dat dit van te voren wordt vermeld, voor ons zijn twee uren lang genoeg dus geen probleem. Wel vind ik het bijzonder dat als je tafels tot 20:00 aanneemt en je concept is 2,5 uur (onbeperkt) sushi eten is, dat je de keuken dan niet tot 22:30 open houdt of de laatste tafel om 19:30 aanneemt.
Eenmaal binnen werden wij prima opgevangen door het personeel en kregen een plek precies tegenover de werkplek van de koks. Dit was absoluut niet storend, hierdoor kon je ook zien dat alles echt vers gemaakt werd. Wij kozen voor de Deluxe versie, en wat was het fantastisch: sushi met asperges en kip, st jakobsschelpen, eendenborst en de verse salade van Wakamé en ga zo maar door. Voor ons was dit een nieuwe smaakbeleving wat sushi betreft! Je betaald wel meer dan de overige zaken in de provincie, maar het is het ook zeker waard. Wij komen terug.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat mij betreft de lekkerste sushi in Groningen en omstreken! Ik heb hier een aantal malen gegeten, en een paar keer afgehaald, waarbij ik de keuze ruim genoeg vond en de sushi erg lekker. Persoonlijke favoriet blijft de California temaki en avocado gunkan. De sushi smaakt altijd vers en de rijst is goed op smaak. Het interieur in de zaak is mooi, strak en past bij het restaurant. De bediening is prima, geen bijzonderheden over op te merken. Je betaalt een paar euro meer dan in de meeste sushi restaurants in Groningen stad, maar ik vind het de extra euro's meer dan waard! Tip: op tijd reserveren want de zaak zit altijd stampensvol, ook op de dag zelf is het vaak moeilijk om nog een tafel te reserveren!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor het eerst hier gegeten. We hadden zin in japans eten, maar niet in een dure parkeergarage in de stad. Yugo bood uitkomst, kosteloos parkeren vlakbij en wat een mooie culinaire ervaring! Voordat we de deur openden stond een hoffelijke jongeman klaar om ons welkom te heten en de jassen aan te nemen. Kijk, zo hoort het!
Eenmaal aan tafel bleek het concept van dit restaurant niet anders dan dat van vele 'all you can eat' collega's, maar de kwaliteit was dat zeker wel. In vier rondes werden we getracteerd op een prachtig palet aan smaken, waarbij alleen de gerechten uit de chinese traditie soms wat tegenvielen (dat gold echter niet voor de heerlijke, maar pittige Mongolian beef). Voor de rest: nog nooit, ook in het buitenland, zulke goede en vooral verse gerechtjes geproefd! Hoogtepunten waren wat mij betreft de vele bereidingen met vis, waaronder een subtiele visbouillon. Gecombineerd met een vlekkeloze en vlotte bediening leverde dat bij vertrek een eenduidige conclusie op: hier komen we absoluut terug!
Eland .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Als we (familie met 2 kinderen) hier komen eten we alleen vis. Goede ter plekke bereide (zowel maki als negiri) sushi en sashimi. Een paar toppers: unagi , maki , sake en Jacob's schelpen. Vers , smaakvol, veel varieteit. Het is ons favoriete restaurant ook al omdat de bediening en de koks vriendelijk zijn. Tip : bij reservering om tafel 11 vragen dan heb je een goed zicht op de sushichefs. Een minpuntje is de thee, weliswaar lekker maar veel te duur. Klantvriendelijker zou het zijn om een pot thee neer te zetten
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Na een aantal keren gebruik te hebben gemaakt van de prima bezorgservice van Yugo nu ook maar eens een avondje in het restaurant wezen eten. We konden na een late reservering gelukkig nog terecht om 20:00 en zaten mooi bij het raam (de rest van het restaurant zat vol). Je hebt 2,5 uur de tijd om 5 rondes te doorlopen. Er werd ons wel medegedeeld bij de reservering dat de keuken tot 22:00 open was, dus wij hadden 2 uren. Dit was voor ons echter meer dan genoeg. De sushi is in vergelijking tot de bezorgservice van dezelfde kwaliteit en wordt vers gemaakt door de chefs die in een open keuken staan te werken. De sushi is prima maar helaas vergelijkbaar met de vele andere all-you-can-eat concepten. Helaas was in de laatste ronde de rijst te warm. De service is verder ook prima.
Jaquar .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
24 september verjaardag van mn zoon voor t eerst gegeten met 4 personen.
Leuk niet overdreven groot maar sfeervol restaurant.
Eten was perfect vlees supermals en de sushi werd ter plekke gemaakt. Keus genoeg en de bediening correct en vriendelijk! Heb genoten
van de heerlijke pruimenwijn die ze daar serveren. Een aanrader voor de fijnproever. We komen er zeker terug!
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Met vier volwassenen hier gegeten. Alle vier geen grote sushi-liefhebbers en kenners.
Maar wij hebben hier een hele gezellige avond beleefd. Het eten heeft ons meer dan voortreffelijk gesmaakt. Het concept schijnt bij sushi restaurants redelijk standaard te zijn, maar voor ons was dit, in deze opzet, nieuw. Heel gezellig om steeds weer nieuwe gerechten te kunnen bestellen.
De versheid van de producten is duidelijk te proeven. Wij hebben niet één gerechtje gehad, waarover wij ontevreden waren. Meer dan voldoende keuze en alles wat wij geproefd hebben (en dat was veel) vonden wij heerlijk.
De prijs is wel aan de stevige kant. Maar daar staat tegenover dat je hier ook de hele avond zeer gezellig kunt zitten. En dan is 40 euro per persoon (incl de drankjes) ook weer niet echt overdreven.
Wat ons betreft een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!
LInseyT .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Regelmatig halen wij af of gaan we eten bij Yugo. Veruit de lekkerste sushi in de regio. Verse ingrediënten van hoogwaardige kwaliteit. Het menu is met zorg samengesteld en er zit voor iedereen wel iets tussen: vis, vlees, vega, warm of koud. De "luxe" opties op de kaart zijn een mooie aanvulling op de klassiekers. Een all you can eat concept, zonder verspilling. Reserveren is noodzakelijk en je wordt vantevoren netjes geïnformeerd over de tijd om te tafelen. De bediening is attent en bezit over voldoende kennis van het menu. Moderne inrichting met halfopen keuken waar de sushi wordt bereid. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader en één van mijn favoriete restaurants.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Hier samen met mijn vriendin gegeten omdat ik goede verhalen hoorde over dit restaurant!

We werden vriendelijk onthaald en brachten ons netjes naar onze gereserveerde tafel. Ons werd netjes gevraagd of ze de jassen mochten aannemen. Het menu en de werkwijze werd netjes aan ons uitgelegd.

Het eten was geweldig en de tijd tussen de rondes was ook prima. Alles wat heet moest zijn was goed op temperatuur en alles zag er goed verzorgd uit. Ook werd ons netjes gevraagd als alles naar wens was en gesmaakt had.

Omdat wij wat aan de late kant kwamen, konden wij niet heel veel rondes doen. Toch kregen wij de mogelijkheid aangeboden om in alle rust nog een 'laatste ronde' te nemen. Dit vond ik zeer attent en netjes. Omdat wij al wat vol zaten en wij het personeel niet in de weg wilden zitten, hebben we hier geen gebruik van gemaakt.

Het modern decor is zeer aangenaam, niets aan veranderen. Het personeel was zeer vriendelijk en attent. Bij het verlaten van het restaurant werd de ingeleverde jas nog netjes aangeboden (omhoog gehouden door het personeel zodat ik deze makkelijk aan kon doen)!

Prima ervaring, top tent en personeel! Zeker de moeite waard om te bezoeken!
Mithra V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Gister bij Yugo gegeten op aanraden. De prijs van 36,- pp von ik aan de pittige kant, maar als het goed is heb ik dat er wel voor over. Voor een kind van 5,- 17,50 te moeten betalen vind ik echt van de zotte, meer dan 2 stukjes sushi gaat er niet in. Halverwege de avond werden we weg gekeken door een groep die voor een verjaardag kwam. Ze stonden met sraantafels naast onze tafel en keken het eten van ons bord. Geen uitleg of excuses van het personeel over de situatie.
Eten was goed, maar zeker het geld niet waard zo alles bij elkaar.
De tijd tussen de bestelling en het serveren erg lang, meer dan 3 rondjes was daardoor niet eens mogelijk, al zou je willen.
Ik ga hier niet meer eten.
Carly S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Op vrijdag 31 oktober Sushi afgehaald. Ik was er om 17.15 en als tweede aan de beurt maar moest een uur wachten op mijn bestelling. Ze hadden een foutje gemaakt…ik kreeg verder geen korting en niet eens een drankje aangeboden. Ik vind dit zeer slechte service . De kwaliteit van de sushi was verder prima maar de service is a-sociaal.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met z'n vieren gisteren (25-10-2014) heerlijk gegeten bij Yugo. Eten is lekker en je hebt een ruime keuze. Van mij mogen wat warme gerechten, die ook bij de gewone Chinees te krijgen zijn vd kaart en daar wat meet sushi er voor terug. Bediening was prima. De sushi met vis wordt goed verse vis gemaakt. Heerlijk mals en goed v smaak. Enige minpuntje is de tijd wij hadden om te eten. Konden niet voor 20.00 aan tafel en na 21.45 kan er niet meer besteld worden, daarom moesten we in een rap tempo eten. Zeker voldoende gehad hoor, maar iets langer tafelen is prettiger. Al met al een aanrader! (als je tijdig reserveert dan kan je vast ook eerder dan 20.00 uur aan tafel)
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Op zaterdag namen we plaats aan een ronde (ietwat wankele) tafel bij Yugo. Het eten was zoals altijd goed te noemen en met name de Hotategai, Sake Teriyaki en Kamo waren zeer lekker. Samen met de droge witte wijn 'clos du bousquet' (17,50) smaakte het uitstekend. Tav de service kon het deze avond wel wat beter. Er werd achteraf genoemd dat er twee nieuwe bedieningsmedewerkers waren, maar als je tot vijf keer toe de gerechten van een andere tafel krijgt, dan wordt je bijna gedwongen om al het geserveerde te controleren. En als de bediening een biertje inschenkt en deze overloopt, dan zou je toch mogen verwachten dat ze het met een doekje even droog maken. Mocht je met een grote groep gaan, houdt er rekening mee dat het uitserveren van de gerechten (helemaal op een tafel met beperkte ruimte) en het bestellen (op 1 kaart) meer tijd kost dan als je als duo heen gaat. Voor ons was na de eerste bestelling +/- 20:00 er sprake van tijdsdruk om tijdens het eten ook de volgende bestelronde te noteren. Gelukkig hebben we nog van vier rondes heerlijke gerechten kunnen genieten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Met 3 vrienden op een zaterdagavond gegeten. Het restaurant zit vol en reserveren is noodzakelijk.
Eten: De sushi-gerechten zijn prachtig opgemaakt en leuk geserveerd. De reden van een 5 is de grote hoeveelheid saus en dressing die gebruikt wordt bij de sushi-gerechtjes. Hierdoor komt de fijne smaak niet tot z'n recht. Aan het eind van de avond een vettige, zoete nasmaak.
Service: ondanks de drukte is de bediening uitstekend, alles wordt vlot geserveerd en we worden op tijd van drankjes voorzien.
Decor: de zaak is prettig ingericht en heeft een moderne Japanse uitstraling. Er is handig gebruik gemaakt van hoge rugleuningen waardoor we, ondanks de volheid van het restaurant een prettige privacy ervaren.
Jammer dat de kok duidelijk rekening met de Westerse smaak en veel zout, suiker en vet gebruikt en de gerechten onderdompelt in een overdadige saus.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Eerder had ik al een recensie geplaatst maar die doet geen eer aan deze zaak. Ik heb er de afgelopen maanden vaak gegeten en ik heb een duidelijke stijgende lijn in de kwaliteit geconstateerd.

Zowel qua bediening en hetgeen er op tafel wordt gezet. Alles kraakvers en smakelijk bereid. Echt een goed sushi restaurant waar het All-You-Can-Eat principe de uiteindelijke kwaliteit niet in de weg staat. En dat zie je niet vaak.

Dit restaurant kan zich zonder meer meten met de 'echte' Japanse sushi restaurants waarbij Yugo het vaak zal winnen omdat hen prijs-/kwaliteitsverhouding zeer scherp is. Alles super vers, geen goedkope troep en goed bereid.

De aankleding van de zaak spreekt mij zeer aan. Eerst was het even wennen want het heeft de stijl van een strak restaurant dat je niet snel doet denken aan een sushi restaurant. Maar het past wonderwel en doet het eten meer dan goed omdat je niet afgeleid wordt door allerlei fantasie-decor.

De bediening is prettig. Men is niet overdreven aanwezig maar weet toch snel te reageren. Kortom, een prettige ervaring.

Wie van goede sushi houdt en er niet teveel voor betalen wilt, vindt in Yugo het perfecte restaurant. Reserveren is wel een pré want zelfs op een maandag (!) is het een volle bak! En dat zegt al heel veel voor een relatief kleine plaats als Haren.