Yue Lang

Meer informatie over restaurant Yue Lang

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 22:00
NicoTrudy .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Deze week 2 keer bij Yue Lang gegeten. Dit was nooit ons favoriete Japanse restaurant. In het verleden zijn we er ook een paar keer geweest. Maar nu is het prima. Het is wel een all you can eat restaurant geworden. Wat over het algemeen niet mijn voorkeur heeft. De sushi waren heel mooi, niet te groot. Precies zoals het hoort. De bediening was ook goed. Vriendelijk en je hoefde nooit te wachten. Als je glas leeg was kwamen ze vragen of je nog iets wilde drinken. Maar niet zo snel dat je je verplicht voelde om nog wat te nemen. Het was niet vol maar wel gezellig druk. We hadden een super klein tafeltje voor 2 personen. Dat vind ik dus niets. We konden af en toe de schaaltjes niet kwijt. Mensen die zonder te reserveren later binnen kwamen kregen met 2 personen wel een tafeltje voor 4. Dus als we later nog eens gaan willen een tafel voor 4 met 2 personen.
Robbert T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Deze horeca-ondernemer heeft een jaar geleden zijn resteaurant geopend. Na een half jaar werd de kwaliteit echt (belachelijk) goed. Drie maanden geleden ging hij een maandje dicht. Verbouwen. Meer tafels. Want: All-you-can-eat. Kwaliteit van het eten is echt beter geworden en de prijzen (bij onbeperkt) lager. Zelden zulke goede sushi gegeten als hier. (Muv Japan)
Martje V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
gisteren voor het eerst weer bezocht na de verbouwing. Ik was er diverse keren daarvoor geweest en was erg enthousiast. Gisteren waren we er met z'n vieren en ik vond het geen succes. De formule was veranderd, je moest nummertjes opgeven van de gerechten, maar als de gerechten op tafel kwamen, wist de bediening niet te vermelden wat wij kregen en als je met z'n vieren bent is dat toch welk handig. Misschien een tip om de nummertjes ook bij de schaaltjes te leggen. De kwaliteit van het eten was als vanouds, daarover geen slecht woord, maar de rest was rommelig , ook al deden de aardige meisjes hun best.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Diverse keren hier gegeten maar sinds kort ook in de all you can eat formule. Was niet enthousiast. Sushi porties zijn kleiner dat is logisch maar de sushi zelf is minder kwa smaak, grootte en niet meer met liefde gemaakt. Dat proef je. Rijst is echter te warm, niet meer verfijnd genoeg. Conclusie: gemiste kans. Juist de vorige opzet was onderscheidend tov zijn conculega sushi restaurant in de omgeving. Had liever de oude sushi kwaliteit en systeem behouden maar zal de enige wel zijn. Zaak zit nu vol en dat was in het verleden vaak wel anders. Bediening was nog niet goed ingewerkt en merendeel weet totaal niet wat men langs komt brengen. Ja en dan de prijs gelijk aan vorige formule, maar doordat kwaliteit echt duidelijk minder is, ben ik nog niet enthousiast.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na in verschillende All-you-can-eat restaurants in de omgeving te zijn geweest, nu in Culemborg geprobeerd. Prima kwaliteit en vers bereid. Vriendelijke, beetje onwennige bediening. In de binnenstad met een eenvoudig buitenterras, maar prima om even te zitten
CarHeu .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Dit is al de 3e of 4e keer dat ik bij Yue Lang heb gegeten en het is er heerlijk sushi eten voor een betaalbare prijs. Het eten is kwalitatief prima, het assortiment is goed, de bediening erg vriendelijk, de atmosfeer relaxed. Dit restaurant verdient meer reclame en aandacht. Er zijn weinig soortgelijke restaurants in de nabije omgeving.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Al meerdere keren hier sushi gegegeten, en ook regelmatig afgehaald. Sushi blijft meer dan prima op niveau, en nu zijn ook de porties iets verkleind en verlaagd in prijs. Dit is wel beter en kan je meerdere soorten kiezen. Bezorging is echter gestopt, en kan men alleen nog afhalen. Telkens als wij hier komen vinden we het erg rustig. Dit is geheel ten onrechte, want de sushi is veruit de beste van wat er in deze omgeving te koop is. Komt dus allen hier eens sushi eten of afhalen en overtuig u zelf over de super goede verse kwaliteit. De porties worden nog steeds direct gemaakt na bestelling en zijn dus supervers.
Sepp T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Al meerdere malen eten gehaald en ook in het restaurant gegeten. Erg goed, erg lekker eten en vriendelijke correcte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Onlangs heerlijk sushi gegeten bij Yue Lang. Vriendelijke bediening, snelle service en vooral erg lekkere sushi voor een zeer schappelijke prijs, tijdens de all you can eat aanbieding op woensdagavond. Helaas was het die dag erg rustig in het restaurant, daardoor misten we wel wat sfeer. Dit restaurantje verdient meer gasten!
Jmoretti .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Prima restaurant met vriendelijk personeel. Ik heb hier meerdere keren gegeten en besteld. De sushi is erg lekker. Op woensdag is er 'all you can eat', houd je van sashimi of grill gerechten dan moet je bij veel gerechten wel rekening houden met een kleine bijbetaling. Dit vond ik zelf wel jammer, maar ik heb verder heerlijk kunnen eten en voor de sushi liefhebbers is het zeker aan te raden.
Jappe T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ja wat kan je zeggen? Gewoon echt lekker eten, goede bediening, prachtige zaak. Voor ons de eerste keer dat wij er waren maar dat hadden we beter eerder kunnen doen. Heerlijk en top. Van buiten ziet de zaak er misschien minder aantrekkelijk uit maar ga het zelf maar proberen! Eet smakelijk!!!
EddyG .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Inmiddels al een paar keer daar gegeten en ik kan niet anders zeggen dat het eten erg lekker is. Heerlijke sushi, salades, maar ook de warme gerechten zijn lekker. Je proeft dat het vers is.

Wij hadden laatst een keer een licht aangebraden tonijn besteld, die heerlijk smaakte maar een klein beetje uit elkaar viel.

Zonder dat wij gevraagd werden kregen we van de kok een nieuw bordje met tonijn. Wij vroegen waarom. De kok vond dat hij geen kwaliteit had geleverd!
Jude17 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Hele lekkere sushi, goede verhouding tussen vis en rijst. Groot verschil met de all you can eat tenten waar je vooral veel rijst krijgt. Hele vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn. Wijn is ook goed.
AlbertW .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Wij eten heel vaak bij Sushi restaurants. Dit is de beste in Nederland waar we tot nu toe zijn geweest. De vis is echt beter en wat dikker.
Ook de bediening is goed en heel vriendelijk.