Yu Family Kitchen

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk authentiek chinees eten en supersnel klaargemaakt. De eigenaren zijn enorm gastvrij en het eten is ook nog eens heel goedkoop. Top!
Alex Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Afgelopen jaar voor het eerst gegeten hier. Daarna meermalen teruggeweest. Erg goede ervaring mee: correcte bediening, duidelijke menukaart en snelle service. Persoonlijke favoriet: #19. Een must try!
Kokkie257 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
aardig familie bedrijf, maar meeneem portie echt klein als maaltijd voor een 'hongerige bouwvakker' waardoor je er dan 2 moet bestellen. Het is een lunch portie..Dan ga je ook weer anders tegen de prijs kwaliteit aan kijken.
Smaak ok maar wat flauw, tikje weinig azie diepte wellicht gebruiken ze geen vetsin smaakversterker, wat ook wel weer goed zou zijn.
Wel met gemak beter dan die vieze wok to walk formule met 5000 km verschillende azie smaken in 1 pan gegooid.
Dus voor lunch een prima tentje, voor diner meenemen wat te karig..
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Het was nat en koud tegelijk, en ik was hongerig. Toen ik op weg naar de zeedijk toevallig dit restaurantje ontdekte, dacht ik in eerste instantie dat het een tourist trap was. Niet het geval! Toen ik binnen, menu nummer 3, kip met oestersaus had besteld, werd dit binnen 5+ minuten op tafel gezet. De family kitchen van Yu is geen groot restaurant, maar het oogt erg Azie in de 21ste eeuw. De belichting is fel, de muren zijn wit, en je zit op een klein krukje aan een toog waarbij je zo recht de wok in kijkt. Het eten was een ietwat standaard roerbak-met-rijst gerecht, maar de kwaliteit-prijsverhouding was erg goed. Ik kom hier terug!
Mylène K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Gezellig buiten op het terrasje van Yu Family Kitchen de Yu Xiang Beef met rijst gegeten. Goed geprijsd, en werkelijk heerlijk bereid met diverse groenten! Niet alleen door het lekkere eten een aanrader, maar ook zeker door de goede service. Een heel fijn familiebedrijf, waar ik nog zeker vaak terug zal komen!