Your Coffee

- High Tea 10:00 - 17:00

Voordelig
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Ben hier al diverse keren geweest, vriendelijk personeel, heerlijke appeltaart, erg leuk idee de thee bar (zelf je favoriete thee in een filter of zakje scheppen). Speciale ruimte voor bezoekers met kleine kinderen waar ze heerlijk en veilig kunnen spelen. De High Tea heb ik zelf nog niet genomen maar ziet er overheerlijk uit en ga ik zeker een keer bestellen.
Manon .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik heb hier meerdere keren geluncht, maar ik zal mijn meest recente ervaring beschrijven.

Op de betreffende woensdag dat ik hier lunchte, besloot ik het broodje met gemengde sla, kip, avocado, champignons en tzatzikisaus te nemen. Het broodje is zeer goed belegd en smaakt natuurlijk ook ontzettend lekker. Bij dit broodje nam ik de verse groene ijsthee, geserveerd met vers fruit. Ik vroeg of ik er nog wat munt in mocht, en dit was geen probleem.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker weer terug.
M O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vandaag voor het eerst hier geweest, op het fijne terras. Kinderkaart met o.a. Prima aardbeienlimonade (1 euro) en kindertosti (die was lekker maar wel wat klein). Dan de koffie verkeerd: erg lekker! Mag wel iets heter geserveerd worden. De tosti kip met mangodip daar kom ik voor terug binnenkort, heerlijk. Prettige sfeer, lieve bediening.
Ital .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
een leuke koffie en lunchpakket, leuk terras eenvoudige maar lekkere broodjes, leuke koffie variaties niets vernieuwend maar wel goed. Goede prijs kwaliteit verhouding
JellevdK .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Van alle horeca gelegenheden in Hilversum kan ik toch wel zeggen dat dit mijn/dé absolute nummer een is. Vanaf de eerste keer dat je hier de drempel passeert voelt het alsof je thuis bent door, én een zeer officieuze ambiance, én toch vooral het lieve, vriendelijke personeel.

Deze positieve uitstraling legt een goede basis voor een ander belangrijk aspect van een horecazaak: het eten. De menukaart staat vol met originele hapjes en drankjes die stuk voor stuk het proberen waard zijn. De specialiteit ligt voornamelijk in de vele heerlijke smoothies en de kippendijen- en gehakttosti's met een zelfgemaakte mangosaus erbij. Het idee van een gehakttosti was voor mij op het eerste gezicht een tikkeltje raar, maar in een avontuurlijke bui en op aanraden van een van de vriendelijke serveersters ben ik erachter gekomen dat dit zowaar een heerlijke tosti is en vaker op een menukaart moet staan.

Een ander pluspunt is dat er boven een kinderspeelplaatsje is, waar ouders hun kinderen even los kunnen laten en ontspannen onder het heerlijke genot van een verse cappuchino. Ook is de manier van bestellen vanaf de bovenverdieping heel uniek en vindingrijk, want terwijl ik zat te genieten van het eten, zag ik een soort ballenbak balletje door een ingewikkeld systeem van boven naar beneden glijden en achter de bar belanden. Wat blijkt: de bestelling wordt door de klant zelf opgeschreven en dan in het balletje gestopt, waarna je het naar beneden kan laten glijden. Dit is zowel een leuke manier van bestellen als een effectieve manier, want er hoeft niet meer op een serveerster gewacht te worden.

Al met al ben ik zeer tevreden over dit relatief nieuwe stulpje in het hart van Hilversum, en ik ben zeker van plan om nóg vaker terug te komen.
Inventio .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vanmiddag geluncht bij Your Coffee - op aanraden van mijn vriendin die er was geweest.

Voor het bestellen: er lag geen menukaart op tafel. We hebben er een geleend bij andere gasten.

Over het eten: de keuze van mijn vriendin bleek na vijf minuten niet beschikbaar (salade met zalm). In plaats daarvan koos ze voor de salade met geitenkaas. Ik heb brood met hummus gegeten. Lekker, maar niet speciaal. De gegrilde groenten waren vet, maar hadden nauwelijks een pan gezien. Het brood was wel lekker.

De bediening: vriendelijk, maar kwam afspraken niet na (na een knoeipartij was afgesproken dat ze de tafel schoon zou maken, ze kwam met een extra servet zodat we dat zelf konden doen).

De prijzen: iets hoger dan bij de alternatieven in de buurt.

De locatie:
- Het was lawaaiig. Het hoge systeemplafond hielp echt niet. Jammer genoeg was het erg moeilijk om elkaar te verstaan door de herrie, zelfs vlak bij elkaar gezeten.
- Elke binnenkomende bezoeker zorgde voor veel tocht, het gordijn bij de deur hing er niet gebruikt naast.

Bij het afrekenen heb ik een foldertje meegenomen. Thuisgekomen blijkt dat behoorlijk gedateerd ('Hét lunchconcept van 2015' - grappig ruim in 2016) en incorrect: het genoemde yourcoffee.nl verwijst naar Van Gaasbeek’s Automaten Service BV in Rhenen. En de eveneens genoemde website http://yourcoffeehilversum.nl levert een inlogschermpje op en niet meer dan dat. Ik had in ieder geval een website met de menukaart verwacht.
Valery F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heel leuke en enthousiaste bediening (absoluut niet op een irritante manier). Originele en uitgebreide kaart. Aanrader: de tosti's. De aankleding is fris en licht, met extra aandacht besteed aan kinderen (en hun moeders). Het publiek bestaat dan ook dikwijls uit jonge moeders met hun kroost dus ik ga persoonlijk liever buiten in het zonnetje zitten.

Eén van de leukste koffietenten van Hilversum!
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Héérlijke koffie en het gebak is een aanrader! De sappen zijn eveneens heel goed. Vriendelijke en attente bediening die graag met je meedenkt.
Anoek K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De tosti gehakt en de tosti kippendij met kaas en vooral de zelfgemaakte mango saus erbij, zijn erg lekker. De cappuccino is wat slapjes evenals de Latte Macchiato.
Sfeer is goed. Alleen jammer dat mensen met kinderen denken dat men boven lekker even kan zitten terwijl de kinderen spelen en dan weg worden gestuurd, omdat er boven een kinderfeestje bezig is.
Misschien is het handig om dit op 2 vaste dagen te doen en dit ook te vermelden voor de overige bezoekers, zodat men niet "onvoorbereid" naar Your Coffee gaat met allemaal blije kids die binnen teleur worden gesteld.
Of op het buitenbord (o.i.d.) vermelden dat de bovenverdieping niet geopend is i.v.m. een kinderfeestje.
Bediening is vriendelijk, we hebben het er erg naar onze zin gehad.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Leuke plek om te lunchen of koffie te drinken zeker als je kinderen hebt. Broodjes zijn lekker. Mijn favoriet die met gegrilde groenten. Vriendelijke joviale service en erg leuk decor.
Galois .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gezellig zaakje om te lunchen of voor een taartje bij de koffie. Ze hebben boven een ruimte waar kinderen kunnen spelen. Heerlijk voor de ouders, die kunnen dan rustig lunchen en de kinderen vermaken zich wel. Erg aardige mensen waar het overduidelijk is dat kinderen zeer welkom zijn.

Minpuntje was wel en ik hoop dat het niet altijd zo is, dat het boven wel wat vies was. Kinderen laten nou eenmaal eten op de grond vallen en als ze daar ook nog lopen te spelen, dan ligt binnen no time alles verspreid. Ik denk dat het verstandig is om een paar keer per dat ook de vloer wat af te nemen.

In de zomer overigens ook een leuk terras op een leuk pleintje (met ook speelgoed voor de kinderen buiten).
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Op aanraden van een vriendin hier naar toegegaan.
Voor mij een klein reisje met de trein, maar toch met dit barre weer geen nood aan de man. Mijn dochter had een heerlijk broodje met pastrami en ik vitello tonato. Onder het genot van heerlijke koffie en thee (leul dat jezelf kunt kiezen uit de thee die vers in potten zit).
Ook nog sommaties geprobeerd, prima.

Leuke aanrader als je zoals ik even uit de grote stad gaat. Kom zeker weer terug al is het alleen maar om het ook zomers een keer uit te proberen op het terras.
Ilonka O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Wat ik om mij heen zie van het eten ziet er goed uit. Ik heb zelf niets gegeten (tarwe- en noten allergie). De latte machiato smaakt super. Ik vind de inrichting geweldig met leuke meubels en boven bij de kinder - afdeling is een buis waar je een bal met je bestelling in kunt doen. Die rolt naar beneden naar de kassa en ze komen t brengen. Super locatie. Echte aanrader!
Tvdw94 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Bij Your Coffee in Hilversum heb ik heerlijk genoten. Het eten is top (nèt even iets anders dan 'normaal'), de service is uitstekend (zeer enthousiast en ook hierin weer anders dan de rest) en de zaak mag er zeker zijn! Heerlijk terras met zowel zon als schaduw. Dit is echt een aanrader!
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Ben hier gaan lunchen met mijn vriend! Aardige service, behulpzaam ook. Twijfelde tussen koffie soorten en kreeg gelijk advies. Ook kon ik vijgenchutney bij mijn geitenkaasbroodje krijgen, die ook heerlijk was! Verder zijn de runners nog klein beetje onzeker in het opdienen van eten en neerleggen van schoteltjes etc. Wilde graag carrotcake maar die was helaas nog te koud om opgediend te worden. Volgende keer dan maar. En verder d0uurde het opdienen iets langer dan men zou verwachten van een lunch/koffie place maar ze zijn net nieuw, dus dat valt te snappen! Succes met de zaak en tot ziens (voor de carrotcake)!
Anne-Lies D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Erg leuke tent met een eigenaar die weet wat gastvrijheid betekent! Leuk ingericht, sympathiek fonteintje waar je zelf je glaasje water kan tappen met een schaaltje met citroentjes erbij. Zelfgemaakte taarten en smoothies, heerlijk spelt broodje met hummus en vers gegrilde groenten. Jammer dat de kinderpannenkoeken niet zelf gemaakt zijn, anders had het eten van mij een 10 gekregen!
Suzanne1982 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Een aanwinst voor Hilversum! Super leuk tentje met lekkere koffie en heerlijke thee die je zelf mag scheppen uit potten, er zijn heerlijke smaken!! Youri is een lieve gastheer die ervoor zorgt dat zijn gasten niks te kort komen. Ook de zelfgemaakte taarten zijn heerlijk!! De broodjes hebben we nog niet geproefd maar dit zullen we ook snel doen!!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Super tentje, precies goede inrichting en sfeer, heerlijke koffie en eten (lekkere sapjes!). Echt een aanwinst voor Hilversum.