YouMe

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Irene3245 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Sinds vandaag nieuw concept, toevoeging van gerechten van de Josper grill,keuze uit voor hoofd en na gerechten waaronder ook nog sushi
Goddelijke smaak van vlees maar ook dessert van Josper grill
Na eerder vernieuwend te zijn geweest met openen van een sushi restaurant op Goeree wordt nu een nieuwe uitdaging ( en een zeeer geslaagde !) aangegaan met toevoegen van het eveneens vernieuwende concept) met de Josper grill
Petje af voor deze jonge ondernemer !
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Viel me op dat het ontzettend rustig was. Had verwacht dat het op zaterdag avond wel vol zou zitten. Vriendelijke vlotte bediening.
Het is was lastig bestellen van de kaart omdat er geen plaatjes bij staan. De sushi was Oké. Viel iets tegen met wat we gewend waren van andere sushi restaurants. Er waren veel leuke bijzondere gerechten te proberen. Vond de steak en pork erg taai. Personeel hoorde we eind van de avond ruzie maken. Niet erg netjes als er nog klanten zitten. Dessert was lekker. Al met al vond ik het "nét niet" met wat ik verwachtte.
Kaatje1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Trage bediening. Voordat we t eerste drankje kregen waren we 20 minuten verder. De kaart is beperkt en zonder plaatjes. Na 3 rondes waren we ruim 2 uur verder en klaar met t wachten. Het dessert was lekker.
Prijs kwaliteit is iets wat uit balans.
JOYCE-- .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten vanavond! Sushi vers en goed, kipspiesjes, zalm, mosselen, groenten, andere hapjes allemaal prima! Duurt wel wat lang dus je moet wel de tijd hebben :)
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten hier. Lekker op het gemakje van alles uitproberen .bediening heel goed en snel. Komen snel weer terug.
Mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij hebben 13.febr. met 9 personen bij dit restaurant gegeten.
Het was even wennen aan de nederlandse bediening in een japans restaurant, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Het all sharing concept is erg leuk als je wilt proeven van allerlei smaken van de japanse keuken.
5 gerechtjes per ronde per persoon en dan 5 rondes lang.
Het eten is ruim voldoende, ook voor de grote eters.
De zaak ziet er leuk uit, lekker eenvoudig, en een goede privacy onder de gasten.
1 minpunt is de parkeergelegenheid.
Ciska73 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten ; verse producten, aparte sushi, heerlijke steak.. mis alleen een gebakken rijst/noodles op de kaart...en ik mis de japanse beefrolletjes... We hebben heerlijk gezeten van 18.30-22.30.. op t gemak zoals het hoort. Idd geen vreetschuur concept, top ! Bediening, 2 vrolijke grappige meiden, waren leuk en ook de wat oudere man, denk eigenaar ! Werd vlot bediend. De zaak zelf is mooi ingericht, zou nog iets gezelliger kunnen d.m.v. lichten wat dimmen bijvoorbeeld. Verder TOP in Ouddorp.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vandaag hier gegeten, in eerste instantie verwachten we weinig zagen en niet erg japans interieur en alleen.maar Nederlandse medewerkers ook in de keuken. Maar de smaak was erg goed, gevarieerd en zeker lekker! Bij diverse sushi restaurants gegeten maar bij youme is het goed toeven aanrader is het youzu ijs!!
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Vanavond bij YouMe gegeten. Al meerdere malen bij een All You Can Eat sushi-tent gegeten. YouMe sushi is bovengemiddeld goed. Alle maki/nigiri en Sashimi smaken erg vers. Er zijn ook verschillende grill/wok gerechten, zeer gevarieerd en smaakvol. Ook Asian bites zoals loempia,s, maar ook oa kleine bakjes met een soort Vietnamese salade met munt, mango en stukjes steak, erg lekker en vers allemaal.
Zeker niet minder keus dan bij de grote ketens zoals Shabu Shabu, wel andere en dat is lekker.
Als dessert konden we kiezen uit een fruitspiesje met ijs. Wij namen een ananasspiesje, verse ananas, dat wel, jammer dat deze niet gegrild waren, dan was t nóg lekkerder geweest.
De bediening was aardig, kwamen netjes op tijd het formulier met bestelling van de tafel halen.
De gerechtjes kwamen snel door.
De inrichting vond ik strak, wel erg licht, de lampen hadden mi iets minder fel gekund.
Samenvatting: heerlijk en een aanrader! Ook voor de mensen uit Zeeland, waar weinig tot geen sushitenten te vinden zijn.
Wow bedankt!
Potje21 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij zijn vorige week bij YouMe wezen eten. De sushi was klef, karig met de vis, tegen het randje. Service was een aanfluiting. Nooit weer. De lokale frietzaak op de hoek is nog beter.
Angelaa83 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We zaten al een tijdje voordat ze een bestelling opnamen van drinken.
De bediening was traag. We hebben vier rondes besteld en hebben er zeker drie uur gezeten. Kip terryaki was goed, de gegrilde zalm niet goed gaar, sushi viel snel uit elkaar.
Het restaurant deed niet aan als een sushi restaurant.
Niet bijzonder gegeten en trage service.
Hey Angela,
Jammer dat je dit die avond niet op de locatie hebt gemeld. Hebben namelijk alleen tevreden gasten horen weggaan. Ons concept is overigens geen sushi 'all you can eat' vreetschuur, maar inderdaad een shared dining restaurant waar je op je gemak kunt eten. Dit wordt over het algemeen gewaardeerd door de gasten. Als het snel moet kan je dit altijd aangeven. Jammer dat je het eten niet bijzonder vond, ondanks de lokale gerechtjes en ingrediënten. Mocht je nog een keer komen dan horen we graag wat gedetailleerde feedback zodat we kunnen verbeteren.
Madelief1973 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gisteren Sushi opgehaald bij YouMe. We hebben daar lekker van gegeten.
Vandaag bij YouMe langsgelopen omdat er een klein foutje was gemaakt bij de bestelling. Dit werd door de YouMe-manager direct ruimschoots goedgemaakt. Fantastisch en klantvriendelijk! Zo kom je het lang niet overal meer tegen. Hartelijk Bedankt hiervoor.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Heerlijk gegeten op een rustige maandag avond. Service was tip top in orde. Strak en smaakvol uiterlijk. Enige pluspuntje Is dat het vragen om drankjes soms binnen 30 seconden van elkaar werden gevraagd. Dit sushi restaurant is zeker een aanrader.
Jo-as .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijk gegeten op mooie donderdag avond. Lekker buiten kunnen genieten van al het lekkers wat ze binnen klaar maakte. Vlotte bediening , leuk personeel dat aandacht heeft voor de gasten en niets te veel is, toppie! De Ura Maki met Stellendamse garnaal en steak waren geweldig, vlees precies goed. De zalm was heerlijk op smaak , gaarheid precies goed. Ik heb genoten van dit etentje en kom zeker over een paar weken weer eten hier. Je kan hier ook heerlijke wijnen drinken. Ik had een heerlijke rosé aangeraden door de bediening, super was het.
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Net weze eten hier met z'n 7e.
Na 1,5u alweer weg.

Minpunten:
- vlees te gaar
- grote diameters sushirollen, paste maar net in mijn mond.
- half uur wachten voor we eten kregen. waren zowat de enige die er zaten (laat staan als er meer mensen in het restaurant zitten???!!) hierom ook
Maar 2 rondes op in 1,5u
- rijst viel uiteen.
- onervaren personeel, geen 1 leek er lang te werken.

prijs kwaliteit niet goed !!!!!!!

Pluspunten.
- grati$$$$$ WiFi

Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Gegeten met een groep vrienden na een middagje strand. Makkelijk te bereiken met de auto vanaf het strand. Bij aankomst werden we snel geholpen. De sushi beviel ons zeer goed en zouden deze zaak iedereen aanraden.
Diede V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij YouMe. leuke bediening, mooi restaurant en heerlijk eten! De kwaliteit van de producten is echt heel goed! Een echte aanrader om er te gaan eten als je in ouddorp bent.
Mark_R .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijk sushi gegeten met zijn zevenen op het terras van YouMe. Prachtig gestyled restaurant, uitgebreide kaart (maar niet té uitgebreid), kwalitatief goede sushi!
We konden aan de bediening merken dat het restaurant pas geopend is. Een beetje onervaren, maar supervriendelijk, correct en vlot.
Als ik weer in Ouddorp ben, ga ik weer naar YouMe!
CarlaSch .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Een echte aanrader! YouMe heefteen gevarieerde kaart, met mooie en smakelijke sushi(varianten). Met onze groep hebben we heerlijk gegeten op het terras van het prachtig gestylede restaurant. Proef bijvoorbeeld de Ura Maki met Stellendamse garnaal, of de Thai saté met sereh, en Aardbeisaté als toetje. Het personeel is jong en nog wat onervaren, maar zeker enthousiast. Wij hebben genoten!
EefT .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Een gezellige restaurant op een centrale plek in Ouddorp. Een eyecatcher in het straatbeeld!
De sushi was erg lekker en kwam over het algemeen erg vlot. Sommige medewerkers in de bediening waren nog wat onervaren.
Een complete avond uit gehad!