You Hachi Hillegom

7,2
Erg voordelig
hanskbas .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Dit is gewoon een top restaurant , als je kiest voor eten. Het restaurant ziet er van binnen niet leuk uit, maar doordat het eten super is vegeet je dit snel. De sushi is supervers , echt de beste ever. De bediening erg vriendelijk. Voor dit geld onverslaanbaar, voor ons de absolute nr -1
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wij komen hier regelmatig en zijn beide verzot op sushi. We worden altijd erg vriendelijk ontvangen en ook het eten is erg lekker. Interieur mag wel een update krijgen, maar qua eten prima!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Een ruim opgezet sushi restaurant. Hartelijk en jong personeel.
Ik vond de sushi wat flauw qua smaak, maar dat is persoonlijk. Ik gebruikte hierdoor extra sojasaus, wat eigenlijk bij goede sushi niet hoort. De grote van de hapjes zijn prima en vleessoorten zijn lekker. Een minpuntje, waarschijnlijk werkte de afzuiging niet goed, want toen ik buiten stond, stonk mijn kleding naar frituur.
Verder een prima en goed betaalbaar restaurant.
Ambiance is wat oubollig.
Verder is het er schoon en is het personeel servicegericht.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij dit Sushi restaurant. Alle gerechten worden hier vers gemaakt, wat je dan ook proeft. Je kunt hier Sushi maar ook warme gerechten eten. Er is een keuze uit 99 gerechten. Na afloop krijg je nog vers fruit en een ijsje, dit alles voor een prijs. De bediening is vriendelijk. Dit restaurant behoort tot onze favorieten en komen hier dan ook regelmatig terug.
Pauluithillegom .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben voor het eerst gegeten bij You Hachi. Het bleek echt een aanrader. Ondanks dat we de laatste gasten waren vroeg de eigenaresse of we een extraatje wilden proberen, buiten het aanbod van de kaart om. En bij het toetje kregen we een fruitsalade bij het ijs. We voelden ons echt te gast en hebben heerlijk gegeten.
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijke sushi gegeten, alles wordt vers gemaakt en dat proef je. Daarnaast kun je rustig eten en wordt je niet zoals in veel 'all you can eat' restaurants na 3 uur gevraagd om af te ronden ivm de tweede shift.
De service is vriendelijk en zorgt voor snelle bediening en het weghalen van lege schaaltjes.
De inrichting van het restaurant doet denken aan een Chinees restaurant uit de jaren 80. Zou wat mogen worden opgefrist.
Hier kom ik zeker terug, heerlijk!
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Laat je niet afleiden door de entree en de gedateerde inrichting van het restaurant, dat kan wel een opfrisbeurt gebruiken, maar het zou jammer zijn als je daarom niet bij dit restaurant binnen zou lopen: het is namelijk een heel goed sushirestaurant.
De gerechten zijn goed en lekker en de bediening is uiterst vriendelijk, attent en ontspannen.
De gastvrouw is enthousiast.
Wij komen er erg graag!
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Allerlekkerste sushi!! Alles is vers en dat proef je ook erg vriendelijke bediening erg betrokken met de klant en heb je speciale wensen dan regelen ze het voor je!
Skandal .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gewoon de allerbeste sushi in hillegom. wij hebben in Veel restaurants sushi gegeten.
Maar wij vinden deze sushi s de aller lekkerste.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Ga een keertje Japans eten in Hillegom Zeker niet het modernste restaurant maar dit wordt zeker gecomponeerd door de vriendelijkheid van het personeel en door de kwaliteit van het eten Niets is te veel Alles kan en mag Als de klant het maar naar zijn zin heeft En altijd een afsluiter met ijs en heerlijk vers fruit
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Op dinsdag 28/10/2014 bij Youhachi gegeten. We werden hartelijk ontvangen door de mannelijke bediende die bij binnenkomst ook meteen wist wie wij waren nav de reservering. D
Het decor van het restaurant is niet bijzonder. Aan de linker kant van de zaak staan tafeltjes en langs het raam zijn zitjes met lederen banken. Diverse gekleurde lichtjes voor het raam maken het geheel fleurig maar een beetje kitch. (Zoals je wel vaker bij Chinese of Japanse restaurants ziet) verder prima.

De kaart is uitgebreid met keus uit zo'n 100 gerechtjes! De kwaliteit van de sushi's is erg goed. Het wordt vers bereid en dat proef je. De bediening vermeld bij t uitserveren ook netjes wat er op tafel wordt gezet. De warme gerechtjes zijn prima. Het stukje zalm van de tepanyaki is erg klein en doet aan alsof die uit de diepvries komt, dat is jammer, die heb ik wel eens beter gehad in sushi restaurants.
Het was vandaag mijn verjaardag en toen de bediening dat vernam hebben ze daar wat extra aandacht aan besteed. Later op de avond toen we toe waren aan het dessert hadden ze verjaardagsmuziek aan gezet en kreeg ik een speciaal toetje met een klein cadeautje er bij. Erg attent!

Al met al n leuke tent met erg vriendelijke bediening waar ze oog hebben voor de klant. Goede kwaliteit sushi en lekkere warme hapjes. Gratis parkeren dus super.
Komen hier zeker terug!
Jannes0124 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Hartelijk ontvangen door de gastvrouw van You Hachi. Zeer vriendelijke en ook nog eens gezellige service. Er is een zeer ruime keuze ook in vegetarische sushi. Een echte aanrader!
Steven J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Gewoon heerlijke sushi! Alles is vers en smaakt ronduit prima. We hebben heel wat sushi gegeten op de wereld maar deze hoort zeker bij de top. Ook de tepanyaki gerechtjes zijn erg lekker en het leuk dat je de Japanse chef die kunt zien bereiden op zijn bakplaat.
De bediening was erg aardig, snel en correct.
De locatie is niet erg bijzonder maar dat is zeker geen reden om dit restaurant over te slaan.
Warmerhoven .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
We komen de laatste tijd steeds meer eten. Het eten is vers en blijft heerlijk. Het personeel is nog jong maar heel goed op niveau. En altijd vrolijk! Het decor is alleen wat viezig en stoffig.
Maritiana .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Een keer een andere sushi tent proberen, daarom naar dit restaurant. Service is erg goed, vriendelijk en snel! Eten is ok, niet echt smaakvol en ook niet alles met evenveel zorg bereid. Bv klontjes in de sushi ebi tempura, jammer. Het decor overigens is echt een drama, kerstverlichting, stoelen die niet lekker zitten en vieze vensterbanken... Niet echt een aanrader.
Daniek202 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Donderdag hier Met een vriendin gegeten, vriendelijk personeel. De sushi is erg lekker. Ook de ossenhaas is erg goed! Zeker een aanrader!!
Sheraylie .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Afgelopen week op aanrader van vrienden gegeten, de sushi is echt voortreffelijk!! Ook de andere bijgerechten smaken heerlijk. Dit restaurant is een echte aanrader!
Keeskabas .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Wat zijn wij blij met zo een goed Sushi restaurant in Hillegom.Wij hebben hier afgelopen woensdag weer gegeten en het is echt top.
De eigenaresse is altijd vriendelijk en je word super geholpen.
Het is het all you can eat systeem , en dat voor een mooie prijs. Ook voor degene die geen Sushi lust is er voldoende lekkers te krijgen.
Wij zullen hier nog vaak komen , de Sushi is gewoon overheerlijk hier.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Vorige week bij You Hachi gegeten in Hillegom. Ontvangst was perfect, de gastvrouw/eigenaar Yvon is echt een vakvrouw en super attent. Groot compliment voor deze vrouw. Het eten was ook prima, vooral de maki en de teppan yaki gerechten (zoals zalm, ossenhaas met knoflook) waren top. Absoluut een aanrader als je persoonlijke service wilt en heerlijk en rustig wilt eten.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Echt ontzettend goede sushi! Ik was nooit echt een sushi fan en ging normaliter voor de yakatori spiesjes e.d. Maar hier de sushi gaan waarderen. Alles super vers en lekker, dat maakt de inrichting meer dan goed. Personeel zeer vriendelijk. Favoriet ook voor afhaal.