Yosshi

Mercuriusweg 18 2624 BC Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yosshi

KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Superprima gegeten hier in vergelijking met de duurdere concurrenten, vooral de ossenhaas was heerlijk. Ook genoten van de sushi (veel keus) en de kipspiesjes. De bief met bosuitjes mocht echter wel wat minder saus hebben (maar was wel lekker). De ijsbergsla onder de eendenborstfilet haalt de smaak omlaag van de eendenborst, helaas, snapte die keuze niet zo. Aan het eind een bol bananenijs, deze was echt moeilijk lekker.
Personeel: vriendelijk, niet opdringerig en zeer, zeer snel!

Dan de inrichting, zelden in zo'n ongezellige en sfeerloze zaak gegeten en sommige dingen zijn gewoon niet nodig. Waarom staat er een bezorgbrommer binnen in de zaak naast de counter? Een tafel in beslag genomen door personeel waar hun jassen, tassen en andere spullen op stonden waar ze mee bezig waren, kasten die open staan, overal reclame uitingen, vloekende kleuren op plafond en muur, ongezellige verlichting, ramen totaal geblindeerd met folie: dat maakt het allemaal zo ongezellig en koud.
Dit is de enige grote AYCE sushizaak in Delft, als deze zaak er wat verzorgder uit zou zien, zou dit een veel groter succes kunnen zijn. Want voor een paar euro meer zit ik eerlijk gezegd liever bij de concurrent waar het wel gezellig en warm is aangekleed, het helpt toch mee in de hele beleving maar dat is zeer persoonlijk natuurlijk.

Je kan hier gratis en voor de deur parkeren.
Brietje1967 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Tijdje niet geweest, maar wat een verademing t.o.v. de AYCE-ketenrestaurants. Lieve, vriendelijke snelle, jonge bediening, allemaal met een dikke glimlach op het gezicht. Grote variatie op de kaart; van sushi tot dim sum geserveerd in stoommandjes, maar ook bijvoorbeeld met garnalen gevulde pepers. Kortom met de bediening en het eten is niks mis, maar aan het decor kan echt wel eens iets gedaan worden. Maak het wat intiemer en eigentijdser. Breng er wat meer kleur in. Oja, nog een voordeel; parkeren is na 18 u gratis.
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Yosshi is een prima AYCE restaurant waar wij al jaren regelmatig komen. De prijs is prima en de kaart geeft een ruime keuze. Een enkele keer is de kwaliteit van het eten iets minder (andere kok?) maar meestal eten wij hier heerlijk. De bediening is redelijk snel alleen vergeten ze regelmatig iets maar dit wordt opgelost zodra je het aangeeft. Het restaurant is vrij groot maar toch gezellig, zeker in de banken of aan het raam.
Fennekeg .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
het decor wordt er niet beter op, maar de sushi wel! zeer zachte zalm (ik zou haast zeggen het neusje van...), en nieuwe sushivariaties die ik lekkerder vond dan de vorige. ook de niet-sushigerechtjes zijn erop vooruit gegaan, met name qua smaakbalans. de bediening is ook prima: aardig en vlot.
Telemach0s .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
De sushi hier overtrof mijn verwachtingen, die vond ik erg lekker! Vooral de sushi's met avocado en biefstuk. De andere warme gerechten die ik heb geprobeerd waren wisselend. Zo vond ik de garnalen met jasje lekker, maar die zonder jasje erg flauw. De cakejes en ijsroom waren lekker, al waren de cakejes wel erg klein.

Elke ronde eten werd telkens snel geserveerd. Het aantal soorten sushi was voldoende, maar mocht meer zijn. Op de bediening was niets aan te merken. Aan het interieur mag wel gewerkt worden. Deze is nogal kil en inspiratieloos. Ook past de schans bij de ingang, die is overgenomen van de voormalige videotheek, niet goed bij de rest van het interieur. Wel zijn er een aantal booths om in te zitten en daar ben ik fan van.

De prijzen van drankjes en het buffet zijn redelijk kijkend naar de kwantieit en hoe het smaakt. Wel moet vermeld worden dat het niet letterlijk 'All you can eat' is, maar dat je 5 keer 5 gerechten kunt bestellen. Voor mij was dit persoonlijk niet een probleem, ik zat vol na 5 rondes. Toch is het niet ondenkbaar dat sommige mensen meer op kunnen dan dat.

Hvanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vriendelijk personeel, snelle bediening. De kaart kent een grote diversiteit. Het proberen waard zijn zeker de vleesgerechten. Sushi is okay, verhouding rijst/vis kan naar mijn mening beter. Maar het is zeker niet slecht! Aankleding is iets industrieel, niet echt gezellig.
Yvonhall .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We komen er al jaren en heel vaak. Is gewoon geweldig. Goede sushirijst en super lekkere sushi en dim sum met veel keus. Oik warme hapjes heerlijk geqoon. Personeel heel vriendelijk en snel. Wij zijn er weg van. En we hebben er heel wat sushi kilometers opzitten ook elders en in het buitenland. Nee hoor niks mis mee hier.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Prima sushirestaurant waar wij met enige regelmaat komen. Ik snap werkelijk niet waar al die negatieve berichten vandaan komen!
Sushi's zijn prima, heerlijke gerechten en prima op smaak! Bediening vind ik er erg vriendelijk, niet heel hartelijk of amicaal maar gewoon klantvriendelijke en service gericht, niets mis mee!
Tja de zaal en het decor is niet heel erg warm/knus of overdreven aangekleed. Maar het ziet er prima uit en echt geen ongezellige zaal oid.
Ik kom hier met regelmaat met familie en/of vrienden en van mij geen negatief woord over Yosshi! Ik kom snel weer genieten van het heerlijke eten! :)
Jettekedevries .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Dit restaurant is je geld niet waard. De prijs is zoals de meeste ayce restaurants, maar de kwaliteit van het eten, de service en de uitstraling zit er ver onder. Bijna alle bediendes geven de indruk net in het vak te zitten. Ondanks dat zie je wel dat ze het goed bedoelen. Er hangt inderdaad een frituur lucht in de zaak en niet alle producten zijn even vers. Ik denk zelfs dat de rivierkreeft uit de diepvries komt. Daarnaast kregen wij bij de gyoza een vreselijk stinkende dip. Het rook vet en zuur. Na die geur hadden we gelijk minder trek en begonnen over alle hapjes te twijfelen. Als laatst is de inrichting vrij standaard/aan de goedkope kant. Bij sommige bankjes zag je de stof aan de achterkant (dus niet de bekleding van de bank zelf, maar het afwerkmateriaal). Zelf had ik als eigenaar hier een extra wand neergezet om dit te verbergen (tip!)
Hans-Peter7 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ik stel geen overdreven hoge eisen aan eten, ik ga vaak naar andere AYCE restaurants en daar heb ik niets op aan te merken, maar dit slaat echt alles. Bijna alle gerechten zijn flauw van smaak en overduidelijk van slechte kwaliteit. De sushirijst was koud en de warme hapjes smaakten allen hetzelfde: naar oud frituurvet.
Daarnaast kreeg mijn tafelgenote een glas met een spoor van een romige onidentificeerbare substantie. Toen zij om een ander glas vroeg werd kortaf gereageerd met 'ja'. Ik had niet gedacht dat ik een restaurant zo slecht zou vinden dat ik er een recensie over zou schrijven. Maar Yosshi heeft de dubieuze eer van mijn eerste recensie.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Deze recensie schrijf ik om anderen een teleurstelling te besparen.
Er is zoveel mis dat ik niet denk dat het nog goed kan komen met dit restaurant.

Positief: ontvangst met een glimlach.
Het was geen probleem dat we maar 1.5 uur konden blijven.

Ambiance: doordringende frituurlucht.
Er was (naast ons gezelschap) maar 1 tafeltje bezet.
De gratis parkeerplaatsen aan de achterzijde zijn pas bruikbaar als je het afval (dozen en andere rommel) verwijdert.
Het gebouw waarin het restaurant gevestigd is heeft ramen die ingegooid zijn.

De kaart:
De kaart ziet er prima uit. Helaas was de lunchkaart aanzienlijk beperkter dan de kaart op de website doet vermoeden. Dit was niet vermeld op de website en ook niet bij de telefonische reservering. Circa 20 gerechten, vooral met dure vlees- en vissoorten waren van de bestellijst weggestreept. We mochten dit accepteren of alsnog vertrekken.

Bediening:
Een van onze kinderen gooide helaas een drankje om. We mochten het zelf opruimen en het drankje werd in rekening gebracht.
Sushi en een aantal gefrituurde gerechten stonden snel op tafel. De rest duurde veel langer. Met name de pasteitjes en de salades kwamen pas na een uur op tafel. In de 1.5 uur die we konden blijven hebben we maar een deel van een 2e ronde kunnen bestellen en eten.

Kwaliteit:
De gefrituurde producten smaakten zoals je zou verwachten. De gebakken rijst was lekker. De sushi met surimi smaakte raar. Er zat ook een raar smaakje aan de zalm en het zeewier op de salade. De salades bestonden uit ijsbergsla, een flinke klodder dressing en daarbovenop de zalm of het zeewier. De pasteitjes waren zeer klef. De verse jus d'orange leek al een tijdje te hebben gestaan, want het was ontmengd.

Prijs/kwaliteit verhouding:
Voor deze kwaliteit is elke prijs te hoog.
De verse Jus d'orange kostte 3.75 euro. Dat zou een redelijke prijs zijn als het vers geperst was en de glazen niet zeer klein zouden zijn.
De ober wilde ons laten betalen voor de gerechten die nog niet uit de keuken gekomen waren. Dit terwijl we hadden aangegeven dat we maar 1.5 uur konden blijven en een kwartier voor tijd het nogmaals hadden aangegeven met het verzoek om de gerechten snel te serveren. We hebben maar 1 ronde en een deel van een tweede ronde kunnen eten. Dit komt neer op zo'n 7/8 hapjes per persoon.
Verontrustend was ook het argument van de ober dat de keuken pas bij opening van het restaurant opstartte. Dat verklaarde misschien de vreemde smaak van de snel geserveerde sushi. Het verklaart niet de lange doorlooptijd van de salades en van de (volgens ons ontdooide) pasteitjes.
Daphne12345 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Restaurant met weinig ambiance, vriendelijke bediening maar slecht bestand tegen de drukte op Valentijnsavond. Na lang wachten kregen we sushi met harde rijstkorrels, de warme gerechten waren matig tot slecht. Bij vertrek kregen we een verwelkte roos en tegoedbon (helaas niet in te wisselen bij de stomerij). Nogmaals, vriendelijke bediening maar niet voor herhaling vatbaar.
Coralie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ik snap echt niet waar die slechte recenties vandaan komen! Vanavond heerlijk gegeten, goeie sushi en lekkere japanse gerechtjes vooral de ossenhaas. Bediening snel en vriendelijk. Wij komen zeker terug, zelfs een aanrader.
Herke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Met een paar vrienden gingen we voor een avondje Sushi. Het was niet erg druk, waarschijnlijk om dat de feestdagen net voorbij waren. De kaart was enorm uitgebreid, dus voor ieder wat wils. Dat moest ook, want we hadden twee vegetariers bij ons. Jammer dat er meerdere keren gerechten die vegetarisch waren besteld inclusief vis geserveerd werden. Het eten zelf was prima voor elkaar. Snel geserveerd en goed op smaak. De entourage was daarentegen minder opwindend. Groot, deze avond dus weinig mensen en het leek wel of de kachel uitstond. Het was echt vreselijk koud! Aanraders op de kaart: de soepjes. Ik heb ze bijna allemaal geprobeerd (ja dat krijg je ervan als je op wilt warme) en ze waren heerlijk!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Het eten is behoorlijk uiteenlopend van kwaliteit. Sommige gerechten zijn heerlijk, andere echt smakeloos. De bediening is goed: vlot en aardig.
De aankleding is op het eerste gezicht goed, maar doet niet niet echt gezellig aan. Bovendien stinkt je kleding aan het eind van de avond naar de frituur.
Ruudje96 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
De service was erg sloom. We bestelden een grote fles water wat we na een kwartier ofzo kregen. We wilden ook afrekenen, ik stak mijn hand om hoog en ze keken maar niet naar ons. Uiteindelijk moesten we zelf naar de kassa lopen om het te betalen. Service was niet goed. Het eten was wel oké en Decor zag er wel mooi japans uit
Deliciousandra .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Een "snackbar Sushi tent". Qua uitstraling, sfeer, eten en bediening. Per ronde dien je maximaal 5 hapjes aan te kruisen. Dat de bediening het niet onder controle had, was duidelijk. De hapjes werden per stuk apart naar de tafel gebracht. Sommige hapjes zijn nooit naar onze tafel gebracht, terwijl we ook geregeld met hapjes zaten die wij helemaal niet besteld hadden. Wat een onhandig gedoe allemaal. Ook de kwaliteit van eten was beneden de maat. Weinig smaak aan de gerechtjes of te vet. De echte sushi smaak miste volledig. Als je sushi wilt eten, ga dan zeker niet hierheen. Bij vertrek hebben we een tegoedbon gekregen. De volgende keer dat we zouden komen, kunnen we 25% korting krijgen. Bij het weggaan hebben we deze bon vriendelijk aan het tafeltje naast ons gegeven. Nooit meer hier heen!
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Hier al een aantal keer gegeten en iedere keer weer lekker! De kaart bied genoeg keuze, sushi is lekker vers, vlees goed mals, porties zijn goed. Kortom: prima eten hier.

Service is voldoende. Zeker niet slecht, maar zou van mij iets attenter en gastvrijer mogen zijn.

Inrichting vind ik persoonlijk wat kil en niet bijzonder sfeervol maar wel netjes.
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Bij binnenkomt ruikt het direct naar frituur. Je staat ook 1,5 uur later buiten ruikend naar frituur... Sushi was goed. Tempura leek wel een soort bierbeslag wat erg vet was. Verder lekker eten. Service is beperkt maar oké. Sfeervol is het niet echt maar prima voor dit concept. Jammer van het betaald parkeren.
Sabrinavantuyl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Meerdere keren al hier wezen eten. Jammer genoeg vind ik de kwaliteit steeds minder worden. Je krijgt minder gevulde sushi en de vleesgerechten worden ook steeds minder. Eend terug moeten sturen omdat het te droog was.
Ik vond dit de beste sushizaak van de omgeving, nu zal ik er niet zo snel meer terug komen.
De bediening is ook niet echt vrolijk. Duurt lang voordat ze je kaartje op komen halen en ze kennen ook niet alle producten.

Yosshi doe er wat aan, dit gaat je namelijk klanten kosten.