Yoshi Sushi

Voordelig
Erg kort
Veroduijndam .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Meerdere malen nu heerlijk gegeten. Vriendelijke en behulpzame bediening. Een prima ontspannen sfeer en nooit te druk. Ruime plekken. Heerlijke gerechten, goede kwaliteit en prima porties. Laatst zoontje van 2 mee, ook prima. Vermaakte zich later achterin de speelhoek. Uitgebreid lunchen op zondagmiddag is ook aan te raden.
Gouda52 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren hier gegeten, het was echt prima, niks op aan te merken! Goede bediening, heerlijke sushi en heerlijke grill gerechtjes!
Fijn om in Gouda een goede sushi tent te hebben!

Ga zo door!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Geboren en getogen in Gouda is het leuk om er af en toe even toe terug te zijn. In deze volksbuurt is dit restaurant met sushi all inclusive gevestigd, dit voormalige party centrum is traditioneel ingericht, niet heel spectaculair! Het eten en de bediening is goed! De gerechten op de kaart zijn ruim, van traditionele sushi tot gewoon lekkere chineese hapjes kunnen worden besteld, alles in het concept. Voor sommige gerechten moet je een klein beetje bij betalen. ik maakte gebruik van de woensdag aanbieding, je eet dan voor 14.95 per persoon! Eten goed en op constant hoog niveau.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Kijk over smaak valt te twisten en of de anterage je aanstaat is subjectief, wij komen hier met enig regelmaat, gewoon voor het gemak het is een soort van thuiswedstrijd, het is bij ons aan de overkant...voor ons is het tot op heden beter dan een paar andere grote all you can eat sushi restaurants van bekende ketens. Ik spreek dan wel overwegend over de grillgerechten en de zgn salades en temaki. Prijs kwaliteit verhouding is zeker meer dan goed te noemen,
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Voor de eerste keer dit restaurant voor een lunch bezocht.
Vriendelijke bediening.
Zowel de vis als vleesgerechtjes waren goed, de beef met pepersaus was erg lekker.
Genoeg keuze voor zowel vis als vleesliefhebbers.
Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Inmiddels vaste klant! Ga hier regelmatig lunchen of dineren! Heerlijk!
Het decor ziet er 'eigenlijk' niet uit, maar de bediening is vriendelijke en prima!
Het eten is heerlijk en voor een prima prijs kun je er lekker eten!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier afgelopen zaterdag gegeten. De Sushi en de gegrilde gerechtjes zijn prima. Het dessert buffet valt eigenlijk wat tegen. Het decor is prima voor een japanner, maar niet bijzonder.

De service vond ik wel wat onder de maat. Ze zijn wel snel, echter zo snel dat ze alleen maar de briefjes van tafel grissen en snel sushi op je tafel mikken. Je moet erg snel zijn om drinken te kunnen bestellen. Dat was eigenlijk het enige minpuntje, het personeel is vriendelijk. Nu nog een beetje meer tijd voor je gasten nemen.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wij komen hier graag en onze kinderen van 3 en 5 nog liever!! Leuke bediening, vlot! De sushi is niet de beste die we gegeten hebben, maar verder prima! Lekkere bijgerechten en dessertbuffet! Als we lekker samen een avondje sushi willen eten, kiezen we een ander restaurant maar met de kids erbij is het zeker onze favoriet!!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten en de kwaliteit was beduidend minder. De grill gerechten zijn allemaal erg lekker, maar de sushi daarentegen. De rijst was niet echt smaakvol, de vulling was matig op smaak gemaakt en bij enkele sushi was er vulling van de dag ervoor gebruikt leek het (1e keer bestellen was heel zompig in een volgende ronde hetzelfde besteld en toen was het zeer knapperig). Geen constante kwaliteit van de sushi. Dat is jammer voor een sushirestaurant met andere gerechten als bijzaak. De andere gerechten waren wel erg lekker dus gemiddeld van redelijke kwaliteit want de sushi is zeker niet vies maar kan zeker beter
Mbeen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Voor het eerst met een gezelschap van 13 man bij Yoshi Sushi gegeten. De sfeer is niet echt Japans maar het eten was goed en meer dan voldoende. Ook voor de mensen die geen vis lusten is er genoeg van de kaart te kiezen. We komen hier zeker nog een keer terug.
Sabina1984 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij komen hier heel graag, je zit wat ruimer dan de grote- sushi-ketens en een pluspunt is het dessertbuffet!
Verder is de sushi super lekker en vers!
Dunki .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Onderweg in de auto even op de telefoon gekeken waar er een restaurant was bij voorkeur Japans.
Bleek dat we vlakbij Yoshi Sushi waren. Gebeld en ja hoor er was plaats. Het was een mengelmoesje van Aziatische stijlen. Het decor is echt bijzaak als het eten goed is, maar helaas dat viel letterlijk vies tegen. De menukaart was een mogelijk nog meer samenraapsel van alles wat het decor al deed vermoeden. Foe Yong Hai, Babi Pangang en diverse wok gerechten zegt al genoeg. Dit restaurant moet keuzes gaan maken wat ze nu echt willen en zich daarin ook specialiseren. Over het eten kan ik heel kort zijn, het varieerde tussen smakeloos en smerig. Het personeel kijkt je zelfs niet aan en dat komt heel onbeleefd over. De drankjes waren met 50% korting en dat was het enige positieve wat er over te melden is. Elke euro besteed aan het eten is zonde van je geld. Nooit weer!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wij zijn echt sushi liefhebbers. Ondanks dat we onze vaste adressen hebben (afhalen of lekker tafelen) proberen we ook af en toe een nieuw restaurant uit. Deze keer was dat Yoshi Sushi. De locatie kennen wij nog omdat hier voorheen een wok restaurant gevestigd was. De formule is veranderd en het is nu een all you can eat sushi restaurant geworden.

Het is binnen wel enigszins opgeknapt maar het interieur vorm niet echt een geheel. De bediening is netjes en correct. Van de sushi zelf hadden we een te hoge verwachting. De rijst is wat smakeloos en was soms wat droog. Dat werd extra benadrukt bij de nigiri's die aan de kleine kant zijn. Ook enkele maki's vielen ons tegen (ook droog en miste smaak), echter de warme (grill en gebakken) gerechten waren beter en in order. Al met al redelijk gegeten, maar wij kiezen voortaan voor andere sushi restaurants.
Chantal Q.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Dit was voor ons een probeersel, maar pakte zo goed uit dat we binnen twee weken er weer zijn gaan eten. Het all-you-can-eat concept moet je liggen en je moet even door het decor heenkijken, want dat zou wel wat mooier kunnen. Als je naast het kinderspeelhokje zit, ben je niet blij, want het is best een herrie met al die gillende kindertjes, en het ruikt er naar rook van de aangrenzende rookruimte. Maar! De sushi is echt lekker en kraakvers en ook de gerechtjes van de grill zijn echt goed. Beter dan bij menig ander sushirestaurant. Personeel is vriendelijk en snel. Kinderen zullen verrukt zijn van het toetjesbuffet.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Een mooie manier om met kinderen gevarieerd uit eten te gaan? Een sushi restaurant. De kinderen kunnen op deze manier "proeven" van diverse smaken, ze kunnen een normaal gesprek voeren zonder dat ze negatief worden aangekeken en genieten van een speelhoek. Als ouders genieten we van de kinderen die zo lekker van alles en nog wat aan het peuzelen zijn. De sushi smaakt vers. Het zeewier lekker knapperig. De gefrituurde gerechten smaken goed. De service is prima. De rondes volgen elkaar vlot op en de bestelde gerechtjes arriveren vrijwel tegelijk. Het dessertbuffet is voldoende gevarieerd en de prijzen meer dan goed. Kinderen betalen hun leeftijd (t/m 12 jaar) en in vergelijking met andere dergelijke concepten in de regio is het tarief voor volwassenen ook prima te noemen. Als je een keertje geen zin hebt om te koken, ideaal.
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Het is duidelijk te zien (en aan het dessert te merken) dat dit een voormalig Wok restaurant is. Het interieur hangt tussen een Chinees restaurant en een ietwat mislukte lounge bar. Het eten is zoals de meeste 'all you can eat' Sushi tenten, smakelijk, maar net geen echte Japanner. Het dessert is zoals in een Wok restaurant. Het fruit zag er niet vers uit, ook het ijs zag er niet vers uit en verder veel zoete cakejes en een softijsmachine?? Dat maakte net zo weinig indruk als het interieur. Voor 21,80 val je je geen buil en kun je er lekker eten. Nu nog sfeer!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Hier met 6 personenen gegeten. We zitten aan een leuke ronde tafel.
Bij binnenkomst moeten we zelf naar het concept van het restaurant vragen. Hier kan de bediening wat attenter op zijn!

Voor de rest is er snelle service en lekker eten! Er is veel keus zodat iedereen eet waar hij zin in heeft.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Voor het eerst bij Yoshi Sushi in Gouda gegeten op een zaterdagavond. Met een gezelschap van vier personen keken we uit naar de heerlijke sushi. En dat viel zeker niet tegen! De sushi die vers voor je werd gemaakt was echt hemels. We waren voornemens om te starten met sushi (als voorgerecht) en dan te vervolgen door andere gerechten op de kaart, maar door de kwaliteit van de heerlijke sushi hebben we van het voorgerecht het gehele menu gemaakt. De Unagi, Kingcrab, Tempura garnalen en de sashimi waren fantastisch. Ik zou dan ook zeker aanraden om eens langs te gaan bij dit restaurant voor goede, verse sushi.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Hier gegeten naar aanleiding van mijn verjaardag.
Yoshi Sushi is een nieuw sushi-restaurant, dat zich voorheen als ‘De Wok van Baldakijn’ specialiseerde in wokgerechten.
Een gezellig modern mooi restaurant met voldoende ruimte tussen de tafels.
De gerechten van dit Japanse restaurant zijn heerlijk.
Yoshi Sushi heeft een uitgebreide menukaart.
Jammer, dat ze zichzelf een sushi restaurant noemen (niet iedereen houdt hiervan), want ze hebben zoveel verschillende wok- en vlees- en Chinese gerechten, dat er voor elk wat wils is.
Wat overigens nog de moeite van het opmerken waard is, is het uitgebreide dessertbuffet: onbeperkt ijs, fruit, soesjes, brownies en donuts, gebak, spekkoek en een chocoladefontein.
Je betaalt een all-in prijs (zonder drankjes).
Het ontbreekt hier aan niets. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Zeer verrast door eten en decor. Een aanrader.
Ben & Marijke
Angel V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Voor het eerst gegeten hier. Lunch. We waren de eersten. Met nog twee dames die er ook kwamen lunchen. Heerlijk knus restaurant. Lieve bediening. Eten doet en vers. Helaas sommige producten niet warm. De sushi vers klaargemaakt. Vooral de geflambeerde zalm sushi heerlijk, de gefrituurde kip super krokant, de gamba, s lekker van smaak. Kortom, het eten was echt lekker. De dessert bar was een bonus. Fruit, ijs, soesjes, gebakjes, mini negerzoenen. Jammert dat de soft ijs machine het niet deed en de chocolade fontein ook niet.
Ik had een flyer bij me voor 20 procent korting op de gehele rekening maar die bleek alleen voor het diner te zijn. Dat is jammer want dat stond niet op de flyer. Dus dat was misleidend. Jammer
maar weer komen zeker terug.