Yong Kee

Boschstraat 58 6211 AX Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yong Kee

Bsnelder .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Als leden van een gezelschap dat iedere maand een keer bij Yong Kee aan tafell zit kunnen we op basis van ruime ervaring melden dat men hier voortreffelijk en rijkelijk kan eten voor een heel redelijke prijs. Het interieur is niet bijzonder, maar biedt weer wel die typische grote ronde tafel die de gezelligheid bevordert en die voorzien is van een draaiplateau waarvan het hanteren bij gebrek aan zelfdiscipline en bescheidenheid kan leiden tot vrolijkheid. De bediening is niet alleen snel maar de houding van de mensen is ook zeer voorkomend, vriendelijk.
Het samen eten daar is elke keer weer een belevenis met de ultieme kenmerken: Lekker en Ontspannen!
Jeffmalden .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Het beste Chinese restaurants in de verre omtrek.Wij eten hier al jaren eens per maand. Altijd met een vaste groep.We eten altijd hetzelfde.De kwaliteit is perfect. Iedereen van het gezelschap vindt het na iedere keer weer uiterst geweldig.
De service goed, voorkomend en snel.
Het decor is zoals je mag verwachten.Net als bij een goede bruine kroeg: nooit iets aan veranderen. Er eten ook grote families Chinezen hier. Een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit en de ambience. Houen zo!

Jeannie Worms
Sjef Stijnen
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Een van de beste Chinese restaurants in een verre omtrek.Wij eten hier al jaren eens per maand met een vaste groep vrienden van ca. 10 personen.En we eten altijd hetzelfde.En altijd is de kwaliteit perfect.Iedereen van het gezelschap vindt het na iedere keer weer even geweldig.
De service is ook steeds geweldig,hard werkend en vriendelijk.
Het decor is fantastisch,nooit iets aan veranderen.Ik heb een grote hekel aan die afgelikte interieurs.waar ze pretencieus maar waardeloos eten serveren.
Een belangrijke indicatie dat het een goed restaurant is,is het grote aantal Chinese families dat er altijd eet.
Binnenkort verhuizen wij naar Den Haag,maar eens per maand komen wij terug om hier met onze vrienden heerlijk te smullen.
Jan Bolk
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Regelmatig bezoek ik dim sum restaurants in de randstad en deze keer had ik eens zin in garnalen flensjes en peking eend zonder uren te reizen. Ondanks de relatief goedkope prijzen die ze hanteren hier, was het eten niet naar behoren. De witte kippen klauwen waren niet vers en grijs van kleur ipv wit. De flensjes waren veel te dik, waardoor de smaak van de garnaal weg viel.

De service was daarentegen wel beter dan de gebruikelijke dim sum zaak, maar het interieur is erg verouderd. De wc kan je het beste vermijden.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Dit restaurant bezocht naar hetgeen al voorheen door proevers was geschreven. Helaas was ik mijn leesbril vergeten en kon ik buiten aan het raam en binnen op de kaart niet goed zien wat ik wilde bestellen. De dame die me wilde helpen met de keuze zag mijn moeilijk gedoe en vroeg of ik een bril wilde hebben. Graag natuurlijk. Deze hielp en nadat ik maar moeilijk besluiten kon, kwam ineens het rode fotoboek te voorschijn. Dat helpt ook, alhoewel ik bijna Kai Kuk besteld had en dat wordt echt niet met smaak in nederland gegeten (als je weet wat het is). Heb een keuze kunnen maken en heb een bijgerecht uitgezocht vanaf het fotoboek. Het is even wennen maar de smaken die ik geproefd heb laten me zeker nog eens daar terug komen.