Yon Sandwich & Salad

Badhuisweg 191 2597 JP Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yon Sandwich & Salad

Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Yon is onze favoriete lunchroom met een leuk terrasje, goede bediening en goede kwaliteit. Voeg daarbij nog een fraai Interieur en goede atmosfeer, dan heb je een zaak met een warder ing boven de acht.
Evelien .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en gratis parkeren wat wil je nog meer.
Jammer dat de gemeente het terras heeft afgepakt maar ze hebben gelukkig nog enkele tafeltjes buiten tegen de luifel aan. Wij komen zeker terug.
Leo_W .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk in het zonnetje gezeten. Ondanks de drukte toch snel onze broodjes gekregen. Een heerlijk broodje zalm en salade ossenhaaspuntjes. Je proeft dat alles vers is en met liefde wordt gemaakt.
In de bediening lopen leuke, vlotte, jongedames. Echt een lunchroom waar het totaalplaatje klopt.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Onlangs hebben wij een hele goed verzorgde lunch gehad bij YON. De service bij YON is prima en vooraal heel snel! Het eten is ook heel lekker en het zijn echt grote porties! Kortom een hele gezellige plek om snel en gezellig te lunchen!
Timo A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hier op een rustige vrijdag geluncht met z'n tweeën. Broodje met ossehaasstrips was rijkelijk belegd met een bijpassende, niet te zoete saus en smaakte prima.

De bediening was snel, maar niet even attent, wat bleek door het weghalen van nog duidelijk niet lege glazen bronwater.

Verontrustend was de aanblik van twee broden AH Basic die net uit de vriezer gehaald werden. Het zal toch niet dat je tosti van rond de 5 euro met dit brood gemaakt wordt?

Robert1102 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Weer heerlijk geluncht bij Yon! Op zondag hebben ze een heel verzorgd lunchbuffet met o.a. zalm, scrambled eggs, spek, eiersalade, tonijnsalade, soep en nog veel meer.. Allemaal vers bereid. Hier hebben we dus ook uitgebreid van gegeten en je zit ook heerlijk ontspannen met de aardige bediening. Ben hier al een aantal keer vaker geweest en de broodjes op de kaart zijn ook net zo aan te raden als het lunchbuffet.

Door de locatie is het niet echt een tent waar mensen toevallig naar binnen lopen en je merkt dat deze tent een beetje z'n eigen clientèle heeft opgebouwd, wat het ook wel weer een gemoedelijke sfeer geeft. Naar mijn mening ook volledig terecht dat mensen blijven terug komen, want is erg lekker, gezellig en voornamelijk ook genoeg eten.
Gertjan T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was top, voor de lunch een goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet teveel sla zoals je bij sommige lunchroom wel eens ziet. Mooi interieur, zelfs een bijpassende auto in de straat, prima verzorgd, mooie schone apparatuur en beleefd personeel.
Dezeeuwels .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk eerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding en je krijgt het ouderwets gevoel dat je welkom bent . Heerlijk broodje zalm gegeten
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Ik denk dat ik een klein wonder aanschouwd heb:
Lunchtijd. De zaak zit vol, o.a. met ons gezelschap van 14 man, maar totaal zeker 30 gasten schat ik. In de keuken staat één man. Toch hebben we binnen 5 kwartier een drankje, onze lunch en koffie na. Die lunch was à la carte: broodjes, wraps, salades, soep. En allemaal lekker.
Petje af.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Prima lunchroom, rijk belegde broodjes en lekkere salades. Ik ben hier met een bedrijfslunch geweest en de bediening was redelijk oplettend met het bijschenken van drank. Van te voren kregen we een tomatensoep. De broodjes waren zeer lekker en de salades ook. De inrichting is redelijk trendy en goed verzorgd. Deze lunchroom is geschikt voor zowel prive als zakelijke aangelegenheden. De kaart is daarentegen wel redelijk beperkt (alleen broodjes en salades).
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Prima lunch, vers en fris. Tafeltje in de zon aan de "snelweg" naar Scheveningen. Publiek is amusant door de grote variatie. Dynamische ambtenaren en jonge oudere dames. Terugkerende vrije jongens en pril verliefden. De kaart is net zo! De bediening is jong en en welwillend terwijl zij mentaal geregeld in een andere wereld zijn, het behouden van de regie rond bestelling is aan te bevelen. Veel, ook met grotere groepen geweest. Eettechnisch nooit een teleurstelling gehad. Vooral doorgaan.
Mastermixer .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Prima gelunched! Bediening oplettend. Door semi-open keuken zie je dat alles ook vers gesneden en bereidt wordt. Gerechten leken erg duur op menu, maar bij serveren zag je waarom. Grote porties en broodjes.