Yoghurt Barn Utrecht

Vinkenburgstraat 15 3512 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Utrecht

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Utrecht

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 18:00

7,1
7,2

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Utrecht

Reinhelesmir D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ik kom hier al een aantal jaren voor een High Tea en het is altijd lekker en ook nog gezond. Een manier om ontspannen met je gezelschap rustig bij te praten. Tevens prijs vriendelijk. Zo nu en dan nieuwe gerechten ter variatie. Een aanrader.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De high tea bij de Yoghurt Barn is fantastisch: goede prijs en heerlijke gerechten met onbeperkt thee. Personeel was zeer vriendelijk en wachttijd was redelijk bij een volle zaak.
Enige minpuntje is de inrichting in deze Yoghurt Barn, zeker vergeleken met andere zaken zoals Den-Haag en Rotterdam. Gedateerd en aan vernieuwing toe. En als ze ooit met opknappen aan de slag gaan mag de ruimte zeker verdubbeld worden ;-).
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heel fijn bezoek gehad ! Alles zag er heel verzorgd uit, en ook de service was goed. Heel fijn dat onze hulohonden ook van harte welkom waren.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Bij uitstek de beste plek om te genieten van een high tea! Het is uniek en het smaakt heerlijk.
Enige wat ik jammer vind is de verandering van de hapjes. Voorheen waren er vegan hapjes. Dat is nu niet aanwezig en vond dat de Yoghurt Barn nog meer uniek maakte.
Ook het heerlijke sapje wat je erbij kreeg naast de thee.

Hopelijk komt dat toch weer terug!
Buiten deze tip, een echte aanrader om hier lekker te gaan high tea-en.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg lekkere high tea. Precies genoeg gerechten en van alles wat. Leuke uitleg van tevoren over wat er allemaal voor je ligt en de voucher voor de frozen yogurt is erg leuk om op een later tijdstip nog even hiervoor te gaan.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gezellig, lekkere hapjes, heerlijke thee! Goede service! Aan het eind een bon mee naar huis voor het toetje omdat we die niet meer op konden
Liz V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Leuke enthousiaste bediening, heerlijke brunch. Goed uitgelegd en vers bereidt. De frozen joghurt konden we niet meer op en kregen een bon die we bij iedere vestiging in kunnen leveren. Genoten!
Ana S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Ik kom vaak bij de Yoghurt Barn omdat ik het concept en het eten erg lekker vind en er een lactose vrije optie is. Maar elke keer stelt het personeel weer teleur. Het kan zijn dat je je dag niet hebt maar alle keren dat ik kom blijft het hetzelfde. Erg jammer en ik voel mij niet echt welkom. Je wordt nooit aangekeken of begroet als je binnenkomt en elke vraag lijkt een last te zijn. Ook voel ik mij gehaast om keuzes te maken. Jammer! Want het zou de plek veel uitnodigend maken voor de toekomst.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk genoten van een hightea, die bij ons bijna 5 uur duurde (sorry daarvoor). Prachtige schaal met allemaal heerlijkheden. Mooi uitgestald en goed uitgelegd wat wat was. Enig klein minpuntje was dat er daarna weinig tot geen bediening meer rondliep en ik 3x (lang) moest wachten aan de balie voor een pot water, ons toetje en de rekening. Maar al met al helemaal top, mooi zaak, leuke vriendelijke meiden en dus heerlijk genoten.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gister hier geweest voor een high-tea met een vriendin.
Service/bediening erg ondermaats. Bij binnenkomst wordt je niet aangekeken laat staat gegroet door een personeelslid.
Er wordt een dienblad met ‘de high-tea’ op je tafel gezet en that’s it. Er wordt niet verteld wat, wat is en het 1e thee’tje wordt niet ingeschonken. Je ziet of hoort de bediening tijdens de high tea 0 keer (als het nou erg druk was kon ik bet begrijpen maar de zaak was voor meer dan de helft leeg..)
Het eten was best okay maar voor 21eur pp verwacht je er meer van. Jammer, teleurstellende high-tea!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gezellige, spontane sfeer. Leuke medewerkers. High tea was verrassend en lekker. Goed bereikbaar.
We hebben genoten van het eten en de lekkere losse thee.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Woensdag 25 mei geluncht bij de yoghurt barn in Utrecht. Service was erg langzaam maar het eten was goed!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
we hebben 30 minuten gewacht tot dat we de volgende ronde kregen. Toen was het voor ons tijd om te gaan. Medewerkster was er alleen voor mensen die gereserveerd hadden, maar was alleen maar in de keuken. Het viel ons erg tegen. Helaas eens maar nooit weer
tesjapater .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig klein tentje, wel weinig ruimte. De tafel staat vol met eten en daardoor had je geen ruimte om je glas neer te zetten of überhaupt ruimte op de tafel over te hebben. Het eten was zeer lekker, variërend en ruim voldoende
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kom er geregeld. Het blijft genieten en je hebt het gevoel nog enigsinds gezond te zijn. Voor iedereen wat wils en de sfeer is heerlijk. Top!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik had een high tea besteld met voor 1 persoon glutenvrij, maar dat was helaas wat teleurstellend. Van veel gebakjes stonden er twee (1 voor mij en 1 voor de vriendin met wie ik was) op het dienblad, maar werd mij verteld dat ik die niet kon eten. Het werd ook niet helemaal duidelijk wat ik precies wel en niet kon eten. Er werd alsnog een extra sandwich voor me gehaald. Uiteindelijk hebben we wel erg genoten van de high tea en ik zou het zeker aanraden voor mensen die wel alles kunnen eten.
Milou O.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
De high-tea was niet alleen een feest voor het oog, maar ook voor de maag! De medewerker legde nog even uit wat er allemaal voor ons stond. Pure en lekkere producten, we zaten aan het einde zo vol dat we ons 'toetje' niet eens op konden. Gelukkig kregen we een kaartje om deze later af te kunnen halen, heel fijn! Gezellige sfeer ook in de Utrechtse barn, voor herhaling vatbaar.
EK1003 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zijn voor de brunch geweest. Was lekker maar prijs/kwaliteit uit balans. Krijgt weinig voor wat je betaald. Wel waren de koffies heerlijk en is het een leuke plek om te zitten.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke high tea gehad met twee vriendinnen bij Yoghurt Barn in Utrecht. Het was allemaal erg goed geregeld en de meeste hapjes waren ontzettend lekker. Niet de traditionele scones en witte sandwiches, maar creatief en uniek - zoals je verwacht bij Yoghurt Barn. Van yoghurt en taart tot broodjes met heerlijk beleg. Plus natuurlijk onbeperkt thee. Enorme aanrader!
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goed geholpen en wederom een heerlijke high tea! De toast is een goede aanvulling en ook de carrot cake was weer heerlijk. Als favoriete yoghurtje dit keer de oreo! Yummie
Dankjewel Eline! Wij vinden de toast en de carrot cake ook erg lekker :) Tot snel!!