Yoghurt Barn Utrecht

Vinkenburgstraat 15 3512 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Utrecht

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Utrecht

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 18:00

6,8
7,2

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Utrecht

• Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Verrassend, heerlijke gerechten, echt super genoten, lekkere theesoorten, zwarte thee, groene thee, kruiden thee, echt top
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gezellige, spontane sfeer. Leuke medewerkers. High tea was verrassend en lekker. Goed bereikbaar.
We hebben genoten van het eten en de lekkere losse thee.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Woensdag 25 mei geluncht bij de yoghurt barn in Utrecht. Service was erg langzaam maar het eten was goed!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
we hebben 30 minuten gewacht tot dat we de volgende ronde kregen. Toen was het voor ons tijd om te gaan. Medewerkster was er alleen voor mensen die gereserveerd hadden, maar was alleen maar in de keuken. Het viel ons erg tegen. Helaas eens maar nooit weer
tesjapater .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig klein tentje, wel weinig ruimte. De tafel staat vol met eten en daardoor had je geen ruimte om je glas neer te zetten of überhaupt ruimte op de tafel over te hebben. Het eten was zeer lekker, variërend en ruim voldoende
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kom er geregeld. Het blijft genieten en je hebt het gevoel nog enigsinds gezond te zijn. Voor iedereen wat wils en de sfeer is heerlijk. Top!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik had een high tea besteld met voor 1 persoon glutenvrij, maar dat was helaas wat teleurstellend. Van veel gebakjes stonden er twee (1 voor mij en 1 voor de vriendin met wie ik was) op het dienblad, maar werd mij verteld dat ik die niet kon eten. Het werd ook niet helemaal duidelijk wat ik precies wel en niet kon eten. Er werd alsnog een extra sandwich voor me gehaald. Uiteindelijk hebben we wel erg genoten van de high tea en ik zou het zeker aanraden voor mensen die wel alles kunnen eten.
Milou O.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
De high-tea was niet alleen een feest voor het oog, maar ook voor de maag! De medewerker legde nog even uit wat er allemaal voor ons stond. Pure en lekkere producten, we zaten aan het einde zo vol dat we ons 'toetje' niet eens op konden. Gelukkig kregen we een kaartje om deze later af te kunnen halen, heel fijn! Gezellige sfeer ook in de Utrechtse barn, voor herhaling vatbaar.
EK1003 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zijn voor de brunch geweest. Was lekker maar prijs/kwaliteit uit balans. Krijgt weinig voor wat je betaald. Wel waren de koffies heerlijk en is het een leuke plek om te zitten.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke high tea gehad met twee vriendinnen bij Yoghurt Barn in Utrecht. Het was allemaal erg goed geregeld en de meeste hapjes waren ontzettend lekker. Niet de traditionele scones en witte sandwiches, maar creatief en uniek - zoals je verwacht bij Yoghurt Barn. Van yoghurt en taart tot broodjes met heerlijk beleg. Plus natuurlijk onbeperkt thee. Enorme aanrader!
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goed geholpen en wederom een heerlijke high tea! De toast is een goede aanvulling en ook de carrot cake was weer heerlijk. Als favoriete yoghurtje dit keer de oreo! Yummie
Dankjewel Eline! Wij vinden de toast en de carrot cake ook erg lekker :) Tot snel!!
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Tafels zijn te klein! Er was geen ruimte om spullen neet te zetten wat heel oncomfortabel is. Service was slecht, ze kwamen geen enkele keer naar onze tafel toe en reageerde niet op gezwaai waarom we zelf maar naar ze toe gingen. Voor een zit van 4 uur niet echt goed.
Wat vervelend Celine!! Zou je een mailtje willen sturen naar lina@yoghurtbarn.nl zodat we dit kunnen oplossen?
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Superlekkere en originele high tea gehad hier. Verschillende Yoghurtje, broodjes, taartjes en thee. Echt een aanrader! Ik zou er zo weer heen gaan.
Wat leuk om te horen Anke!! Tot snel
B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Ongelooflijk. Om 15:00u High Tea met 6 personen. Men had tafels bij de deur gereserveerd. Toen ik aangaf dat ik net herstellend was van griep en elders wilde zitten, sprak het gezicht van 1 dame boekdelen. Maar het lukte. ALLES werd op de tafels gezet, behalve servetten. Er bleef amper ruimte over om het op te eten. Een meneer liet ons weten bij vragen bij hem terecht te kunnen, echter die hebben we niet meer gezien. Op een gegeven moment hadden we zelf spullen die niet meer nodig waren elders gezet. Ik heb om 17:00u afgerekend en er is in al die tijd dat we er gezeten hebben NIEMAND geweest die ook maar vroeg of het naar wens was of we misschien nog iets nodig hadden. Volgens mij werkt iedereen daar op de verkeerde manier, zonder de juiste leiding. De yoghurt en zoetigheden waren lekker, maar het belegde brood werd oud omdat het ook direct werd geserveerd en je kunt niet alles in 1x opeten. Theewater in de potten werd ook lauw en we moesten zelf nieuwe gaan halen. Zonde van het geld en een leuk uitje.
Wat vervelend om te horen!! Wil je een mailtje sturen naar lina@yoghurtbarn.nl zodat we dit kunnen oplossen.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De hapjes van de high tea waren heerlijk en verrassend. Van de bediening hadden we meer verwacht. Er bleef lang veel vuile afwas op de tafeltjes staan en we moesten erg lang wachten op onze bestelde thee. Verder een gezellige plek om te zijn en ook zeer geschikt voor kinderen.
Dankjewel voor de reactie Nathalie!!
Lina S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super lekkere high tea gehad! Veel keuze en lekkere theesmaken. Wij komen zeker nog een keer terug! Personeel was erg aardig en kwam vaak vragen voor nieuw theewater.
Dankjewel Lina!! Hopelijk tot een volgende keer!
Floortje R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg slechte service, je staat te wachten omdat je gereserveerd heb, bij de balie, maar ze gaan gewoon door met hun werk, terwijl het een kleine moeite is je even om te draaien en een klant te woord te staan dat je zo bij ze bent. ik had gereserveerd, maar werd mij duidelijk gemaakt dat dit alleen kan bij een brunch of High tea en dat wist ik niet, dus ik moest blij zijn dat de High tea niet al voorbereid was, want anders moeten we dan dus afnemen. Maar wij wilde alleen een zelf samengestelde yoghurt. Bediening zijn vooral bezig met eigen belang, we hebben het druk en dit is ons bijbaantje en klanten zijn lastig. Erg onprettig en onwelkom gevoel. Door deze service ga ik dus niet meer snel terug, voorheen had ik betere ervaring, maar het is blijkbaar erg achteruit gegaan met de service van het personeel.
Onze excuses Floortje! Wat vervelend! Wil je een mailtje sturen naar lina@yoghurtbarn.nl? Dan kunnen wij je verder helpen. Fijne dag verder.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb een hele goede high tea gehad, zag er super uit en smaakte ook prima. Service vond ik wel wat tegenvallen. Bij binnenkomst en afrekenen moest stonden we wel erg lang te wachten omdat ze druk waren met andere dingen en tijdens de high tea werd onze thee naar een andere tafel verplaatst.
Bedankt voor je reactie Marijke en wat fijn dat jullie zo hebben genoten! Puntje service pakken we met het team op.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super leuke high tea, is weer eens wat anders dan een standaard high tea . Aardige bediening vullen optijd de thee aan.. Yoghurt is erg lekker. Kortom genoten.
Sharon P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was goed, niet heel bijzonder. De gele glutenvrije gebakje vonden wij echt niet lekker. Rest was op zich wel in orde.