Yoghurt Barn Utrecht

Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 09:00 - 20:00

Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke high-tea, op zich een goede prijs/kwaliteit verhouding echter mag het van mij iets goedkoper en minder. Er werd al direct gezegd dat je het waarschijnlijk niet op zou krijgen, echter eet dit fijner dan dat je nog honger hebt. Fijne ambiance en goede service, aandacht voor een ieder en voor evt. allergiën en het milieu met vega gebakjes!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op en top hipstertentje. Heel lekkere varianten om op allerlei manieren yoghurt te eten of te drinken. Ik nam een smoothy: naughty nuts, met idd veel noten. Er is enorm veel keus uit ingrediënten, met wel vijf soorten yoghurt. Natuurlijk is er ook koffie en thee op heel veel manieren. Het personeel is kundig en goed gehumeurd. Prettige plek!
Bloempje28 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Na alle positieve verhalen verheugde ik mij erg op de high tea die ik had gereserveerd. Bij binnenkomst duurde het lang voordat we werden geholpen, terwijl het helemaal niet druk was. Toen we uiteindelijk zaten kregen we al snel onze high tea met goede uitleg. Als de thee op was, konden we zelf om nieuwe vragen. Op zich was dit prima, maar ook hiervoor moesten wij weer lang bij de balie wachten voordat we werden geholpen, terwijl het personeel niet met andere klanten bezig was (ze waren dan wel weer druk ergens anders mee).
De hapjes waren erg lekker, maar alles was zoet. Er zaten wel een paar broodjes bij, maar het beleg was ook zoet. Na ongeveer de helft te hebben opgegeten voelden wij ons niet verzadigd, maar we konden geen zoet meer zien. We kregen er zelfs een beetje buikpijn van. Ik wil de yoghurt barn absoluut geen onvoldoende geven want de kwaliteit is echt heel erg goed. Alles was ook vers en erg lekker. Maar ik zou ze wel aanraden om toch wat meer hartige hapjes toe te voegen voor de afwisseling en het personeel wil ik aanraden om eerst te kijken of al je klanten nog voorzien/geholpen zijn voordat je verder gaat met voorraden aanvullen e.d.
Leonie-87 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Met een vriendin een goedgevulde yoghurt genomen. Een goed, gezond restaurant waar ik nogmaals zal komen. Wel vind ik de producten aan de prijzige kant.
Kay_leigh .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor mijn verjaardag ga ik elk jaar high tea'en met een vriendin. Deze keer stelde ze voor om dat eens bij de Yoghurt Barn te doen. Nou ben ik niet zo'n yoghurtfan, maar het leek me wel leuk een keer iets anders. We werden warm onthaald en kregen al snel een hele schaal ter grootte van de tafel met allemaal lekkers. 4 yoghurt mixen, 3 soorten brood met smeersels, 4 gebakjes/repen en nog een brownie erbij ook. Daarnaast onbeperkt thee waarbij je keuze had uit hele lekkere varianten; notendroom is zeker een aanrader. Ook kregen we ieder een glas sap. En als we dan nog niet genoeg hadden konden we ook nog frozen yoghurt halen, maar wij zaten al bomvol dus hebben dat niet gedaan. Je komt dus zeker niets tekort bij deze high tea. Van de yoghurtsoorten waren die met kiwi en bastognekoek, en die met walnoten en mango onze favoriet. Alleen is kiwi geen goede combi met zuivel omdat dit na verloop van tijd bitter wordt, aangezien kiwi (net zoals ananas) bepaalde enzymen bevat. Op zich geen probleem als je het binnen korte tijd op eet, maar wij hebben ruim 2 uur gezeten en toen was het echt heel bitter. Ik denk dat het ook wel heel lekker is met kersen. De pindakaasbanaanvariant vonden we het minst lekker, als je de banaan op had was de pindakaas net iets te overheersend, ik denk dat het met meer banaan een stuk beter is. De broodjes en smeersels waren lekker en de 'gebakjes' vonden wij dan weer iets minder, maar wellicht dat dat een kwestie van smaak is geweest. Brownie ligt nog geduldig op me te wachten in de koelkast. Personeel was uiterst vriendelijk, maar we hebben ze eigenlijk alleen maar gezien bij het uitserveren van de high tea en voor de rest was het 'als je iets nodig hebt dan kun je het vragen'. Op zich vind ik dat niet erg, want je kunt lekker ongestoord kletsen en je ding doen, maar een keertje langslopen om te vragen of het smaakt is toch wel leuk. Er wordt hier ook niet moeilijk gedaan over een doggy bag, het wordt zelfs gelijk al verteld dat dit een optie is. Dat in tegenstelling tot andere lunchrooms waar ik ge-high tea'ed heb, ik vind je hebt er voor betaald dus dan moet je het ook mee kunnen nemen en die mening delen ze bij de yoghurt barn. Al met al leuk om een keer gedaan te hebben, en dat we er uiteindelijk ruim 2enhalf uur gezeten hebben toont denk ik wel dat we het naar ons zin hadden. En ik kom vast nog wel eens terug voor de yoghurt met bastognekoek. Enige tip die ik overigens heb voor de yoghurt barn is om eens te kijken naar de theekannen, deze was door het materiaal veel te heet om fatsoenlijk beet te kunnen pakken zonder servetten of je mouw. Verder was het meer dan prima. :)
Rubenvdl .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op zondag ochtend hier ontbeten/gebruncht. Ons plan was de brunch te nemen: lekker makkelijk zonder kiezen alles er op en aan. Bij aankomst bleek dat zo'n brunch lang van te voren geserveerd moet worden. Wij snappen niet precies waarom want gezien de drukte en bezetting leek het prima te doen het klaar te maken. De dame die ons hielp was overigens wel heel erg behulpzaam, ze heeft ons geholpen onze eigen brunch samen te stellen. Alle yoghurts met fruit waren erg lekker, de kokos yoghurt in het bijzonder. Wat opvalt is dat je ondanks dat erg weinig geen suikers toegevoegd worden, enorm veel zoetigheid (snelle suikers) naar binnen werkt. Dus niet ideaal voor de gezonde eters onder ons. Bovendien vrij prijzig als je verzadigd wil raken. En nog een laatste punt, achterin was het vrij koud, vandaar de 7 voor decoratie.
Lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Twee keer een yoghurt gehaald hier, de energy mix. Ofzoiets. Met banaan en vijgen en noten. Heel erg lekker, leuk om zelf te kiezen welke dikte je wenst qua yoghurt, erg lekker en vers. Niet supergoedkoop maar wel erg gezond! Hele fijne sfeer, mooi ingericht, hier kom ik graag. Bij mooi weer een keer buiten gezeten, klein straatje maar toch genoeg te zien, gezellig!
Foodie3 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Pfoe..ben hier al minimaal 10 keer geweest en vind het jammer dat ze in mijn stad komen. Jammer voor mijn portemonnee :p. Yoghurt smaakt heeerlijk en je hebt veel keuze qua toppings!
FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Ik ben hier laatst met een vriendin geweest. We wilde graag een Barn Brunch maar vervolgens werd ons verteld dat we hadden moeten reserveren? Dit vonden wij erg raar omdat mijn vriendin al eerder een Barn Brunch heeft gedaan zonder reservering. Dit vonden wij erg jammer en hebben uiteindelijk een yoghurt special genomen. We kwamen erover uit om een Barn Bite te nemen. We vroegen of dat wel kon maar de werknemer was volgens ons nieuw want hij wist onze vraag niet te beantwoorden. Dit vonden wij erg jammer. De yoghurt was daarentegen wel lekker!
De service mag dus wel iets beter, misschien elkaar beter laten inwerken. Het decor is wel erg gericht op een 'barn' en dat is heel leuk. Ze hebben ook een terras dus wanneer het lekker weer is, kan men ook buiten zitten. Het is comfortabel en gezellig om hier te zitten en te kletsen.
NicZeist .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Ik heb hier samen met een vriendin enorm genoten van de high tea. Het een was nog lekkerder dan het andere. Geen standaard high tea. Een origineel concept waar je echt van moet gaan genieten.
Wat ik erg aardig vond was dat er direct aangegeven werd dat je iets mee naar huis mocht nemen als het niet lukte om alles op te eten. Zo konden we in ieder geval alles proeven!
Het personeel is bijzonder vriendelijk en enthousiast, heel benaderbaar en persoonlijk. Dat maakt dat je je direct op je gemak voelt. Het is hier bijzonder kindvriendelijk, kinderspeelhoek, kinderstoelen, verschoonmogelijkheid en kinderporties. Dit alles wel achterin de zaak dus niet iedereen hoeft mee te genieten van de kindergezelligheid. Top!
Foodiefood .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Afgelopen zaterdag een high tea gehad met een vriendinnetje. Onbeperkt thee en een heel dienblad vol lekkere, verse, huisgemaakte hapjes. Echt hele goede kwaliteit en hele aardige bediening! Al met al hele verse producten van goede kwaliteit en de high tea was erg goed verzorgd! Zeker een aanrader
Midegi .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wauw, steeds meer bio in Utrecht, nu ook een (Fro)yo-bar... Lekker en met allerlei toppings naar keus, van zoete jam tot gezonde superfoods (chia bijv.). En op een toplocatie aan 't Neude.
Karin_39 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Het eten (yoghurt) was erg lekker, maar de bediening,....was echt super slecht. Er stond maar 1 meisje de yoghurt te maken, die ook nog erg langzaam was, waardoor we meer dan 20 minuten moesten wachten voordat we aan de beurt waren! Ook was er veel op, zowel eten (croissants, muffins) als drinken (verse jus), als de rietjes voor de kinderen. Dit viel erg tegen. Verder stond er allemaal vieze vaat op de tafels die niet, of zeer laat warden opgeruimd. De tiolletten zagen er ook onverzorgd uit. Misschien hadden wij pech en was dit een uitzondering maar vanwege de lange wachttijd en slecht personeel zou ik hier niet weer heen gaan! Het eten zelf was wel erg lekker.
Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
De Yoghurt Barn stond bovenaan mijn lijstje toen ik Utrecht bezocht en het heeft zeker aan mijn verwachtingen voldaan! De service was heel goed, erg vriendelijk personeel. Ik koos voor een Crazy Cookie met frozen yoghurt. Je kon zien dat ze verse kiwi gebruikten hiervoor. De yoghurt was lekker op smaak en de toppings waren ook goed. Ook bestelde ik een Caramel Macchiato en die was heerlijk. Geen vieze zoete troep maar mooi in balans.Het decor is erg gezellig al is het wel een beetje krap maar dat heeft ook weer zijn charme. Ik kom hier zeker terug! Top tent!
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Samen met mijn zusje hebben we gebruncht bij de Yoghurt Barn in Utrecht. Wat een feestje! De brunch is zeer uitgebreid en de presentatie is heel leuk, je hebt meteen zin om te gaan eten! De smaakcombinaties zijn echt top. Houd er wel rekening mee dat je vol zit tot het avond eten, lunchen is niet meer nodig. Zeker een aanrader als je in Utrecht bent!
Dankjewel voor je leuke recensie Anne-Merle! Fijne dag en hopelijk tot een volgende keer in de Barn!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Afgelopen zaterdag met een vriendin bij de yoghurt barn geluncht. Stond al een tijd op mijn to do list, maar was hier nog niet eerder aan toegekomen. Ik nam een cappuccino, een stuk oerbrood en de energy explosion (hangop). Helaas waren de verse vijgen op en heb ik blauwe bessen genomen in plaats van de vijgen. De koffie was erg goed, de yoghurt erg lekker en het oerbrood is ook zeker een aanrader. Verder leuk geholpen en het enige minpuntje is wellicht dat er weinig privacy is in het tentje, maar dat maakt het ook weer erg knus!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Hier een high tea gedaan. De high tea is niet te vergelijken met een klassieke high tea, Yoghurt Barn heeft er een geheel eigen draai aan gegeven. Vooraf wordt uitgelegd wat voor theesoorten er zijn, dit zijn speciaal samengestelde, niet alledaagse blends. Een voorbeeld hiervan is "Notendroom". Het duurt wel even voordat het hete water smaak krijgt (vandaar de benaming 'slow tea'), maar de thee is erg lekker. De high tea bestaat verder uit zoetigheden, yoghurt specials (erg lekker) en broodjes met dip. De tzatziki dip met Italiaanse kruiden (??) viel een beetje tegen, de rest was erg lekker. Als afsluiting krijg je een bakje frozen yoghurt, deze viel erg in de smaak. Het personeel is vriendelijk. Het interieur is simpel, maar past prima bij de entourage. Wij hadden zoetigheden over en er werd actief een doggy bag aangeboden, dit past prima in het duurzame karakter van deze gelegenheid.
Djm V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Bij deze zaak ontbeten. Je kunt gaan voor gezond: yoghurt met fruit. Dat deed Vriendin. Je kunt ook kiezen voor koek en brownies op je yoghurt. Prima! Maar echt gezond is het niet. Biologisch. Dat wel. Het is wat aan de prijs voor wat je krijgt. Maar ja dat krijg je voor hip!
Corrine J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Echt iets onder het motto: eens iets totaal anders: de Yoghurt Barn. Erg lekker en divers. Ik heb er al een High Tea gedaan met een vrijgezellenfeest en heb al meerdere malen de yoghurt nog eens dunnetjes (nouja, eigenlijk is het lekker dikke yoghurt) over gedaan.
ESmit .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Al maanden stond op mijn lijstje: een bezoekje aan de Yoghurt Barn in Utrecht, maar elke keer met verkeerd gezelschap. Vandaag eindelijk een bezoekje gebracht aan de Yoghurt Barn en het was zeker niet teleurstellend. Genoten van m'n hangop en onwijs veel keuze voor toppings. Het is aan de gast of die een gezond of wat ongezondere yoghurt besteld. Er is volop fruit, nootjes en zaadjes. Maar er is ook chocola en verschillende koekjes. Combineren is geen enkel probleem en het personeel helpt met alle liefde om een mooie combinatie te maken.

De tafel naast ons was aan het high tea'en en dat zag er ook zeer goed uit. Daarvoor hoop ik nog een keer terug te komen!

Een heerlijk gezond tussendoortje om van te smullen!
Hartstikke bedankt voor je leuke beoordeling en.. tot volgende keer voor onze High tea of Brunch? hele fijne avond, groet van je Yoghurt Barn team!