Yoghurt Barn Utrecht

Vinkenburgstraat 15 3512 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Utrecht

Wil je echt eens bijzonder genieten, reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor dus grote kans dat je er al over hebt gehoord of gelezen. De High Tea en Brunch zijn een heerlijke combinatie van kleine ‘baby-yoghurtjes’ als basis, gecombineerd met gebakjes, smoothies en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij natuurlijk aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon. Maar ook allerlei heerlijke Sharp Sharp gebakjes en goddelijke brownies, het befaamde oerbrood met roomboter en hartige hangop dip met breekbroodjes!

Een heerlijke traditie: met de familie of vrienden en vriendinnen brunchen. Wat langer in je bed blijven liggen en goed verwend worden is het motto. Daar weten ze bij Yoghurt Barn wel raad mee met de Barn Brunch! Verwacht geen standaard buffet, maar een Loei Lekkere én gezonde brunch. Verschillende Yoghurt Specials, oerbrood, fruitsalade, croissant en smoothies.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Utrecht

EK1003 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke high tea gehad met twee vriendinnen bij Yoghurt Barn in Utrecht. Het was allemaal erg goed geregeld en de meeste hapjes waren ontzettend lekker. Niet de traditionele scones en witte sandwiches, maar creatief en uniek - zoals je verwacht bij Yoghurt Barn. Van yoghurt en taart tot broodjes met heerlijk beleg. Plus natuurlijk onbeperkt thee. Enorme aanrader!
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goed geholpen en wederom een heerlijke high tea! De toast is een goede aanvulling en ook de carrot cake was weer heerlijk. Als favoriete yoghurtje dit keer de oreo! Yummie
Dankjewel Eline! Wij vinden de toast en de carrot cake ook erg lekker :) Tot snel!!
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Tafels zijn te klein! Er was geen ruimte om spullen neet te zetten wat heel oncomfortabel is. Service was slecht, ze kwamen geen enkele keer naar onze tafel toe en reageerde niet op gezwaai waarom we zelf maar naar ze toe gingen. Voor een zit van 4 uur niet echt goed.
Wat vervelend Celine!! Zou je een mailtje willen sturen naar lina@yoghurtbarn.nl zodat we dit kunnen oplossen?
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Superlekkere en originele high tea gehad hier. Verschillende Yoghurtje, broodjes, taartjes en thee. Echt een aanrader! Ik zou er zo weer heen gaan.
Wat leuk om te horen Anke!! Tot snel
B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Ongelooflijk. Om 15:00u High Tea met 6 personen. Men had tafels bij de deur gereserveerd. Toen ik aangaf dat ik net herstellend was van griep en elders wilde zitten, sprak het gezicht van 1 dame boekdelen. Maar het lukte. ALLES werd op de tafels gezet, behalve servetten. Er bleef amper ruimte over om het op te eten. Een meneer liet ons weten bij vragen bij hem terecht te kunnen, echter die hebben we niet meer gezien. Op een gegeven moment hadden we zelf spullen die niet meer nodig waren elders gezet. Ik heb om 17:00u afgerekend en er is in al die tijd dat we er gezeten hebben NIEMAND geweest die ook maar vroeg of het naar wens was of we misschien nog iets nodig hadden. Volgens mij werkt iedereen daar op de verkeerde manier, zonder de juiste leiding. De yoghurt en zoetigheden waren lekker, maar het belegde brood werd oud omdat het ook direct werd geserveerd en je kunt niet alles in 1x opeten. Theewater in de potten werd ook lauw en we moesten zelf nieuwe gaan halen. Zonde van het geld en een leuk uitje.
Wat vervelend om te horen!! Wil je een mailtje sturen naar lina@yoghurtbarn.nl zodat we dit kunnen oplossen.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De hapjes van de high tea waren heerlijk en verrassend. Van de bediening hadden we meer verwacht. Er bleef lang veel vuile afwas op de tafeltjes staan en we moesten erg lang wachten op onze bestelde thee. Verder een gezellige plek om te zijn en ook zeer geschikt voor kinderen.
Dankjewel voor de reactie Nathalie!!
Lina S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super lekkere high tea gehad! Veel keuze en lekkere theesmaken. Wij komen zeker nog een keer terug! Personeel was erg aardig en kwam vaak vragen voor nieuw theewater.
Dankjewel Lina!! Hopelijk tot een volgende keer!
Floortje R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg slechte service, je staat te wachten omdat je gereserveerd heb, bij de balie, maar ze gaan gewoon door met hun werk, terwijl het een kleine moeite is je even om te draaien en een klant te woord te staan dat je zo bij ze bent. ik had gereserveerd, maar werd mij duidelijk gemaakt dat dit alleen kan bij een brunch of High tea en dat wist ik niet, dus ik moest blij zijn dat de High tea niet al voorbereid was, want anders moeten we dan dus afnemen. Maar wij wilde alleen een zelf samengestelde yoghurt. Bediening zijn vooral bezig met eigen belang, we hebben het druk en dit is ons bijbaantje en klanten zijn lastig. Erg onprettig en onwelkom gevoel. Door deze service ga ik dus niet meer snel terug, voorheen had ik betere ervaring, maar het is blijkbaar erg achteruit gegaan met de service van het personeel.
Onze excuses Floortje! Wat vervelend! Wil je een mailtje sturen naar lina@yoghurtbarn.nl? Dan kunnen wij je verder helpen. Fijne dag verder.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb een hele goede high tea gehad, zag er super uit en smaakte ook prima. Service vond ik wel wat tegenvallen. Bij binnenkomst en afrekenen moest stonden we wel erg lang te wachten omdat ze druk waren met andere dingen en tijdens de high tea werd onze thee naar een andere tafel verplaatst.
Bedankt voor je reactie Marijke en wat fijn dat jullie zo hebben genoten! Puntje service pakken we met het team op.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super leuke high tea, is weer eens wat anders dan een standaard high tea . Aardige bediening vullen optijd de thee aan.. Yoghurt is erg lekker. Kortom genoten.
Sharon P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was goed, niet heel bijzonder. De gele glutenvrije gebakje vonden wij echt niet lekker. Rest was op zich wel in orde.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke high-tea, op zich een goede prijs/kwaliteit verhouding echter mag het van mij iets goedkoper en minder. Er werd al direct gezegd dat je het waarschijnlijk niet op zou krijgen, echter eet dit fijner dan dat je nog honger hebt. Fijne ambiance en goede service, aandacht voor een ieder en voor evt. allergiën en het milieu met vega gebakjes!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op en top hipstertentje. Heel lekkere varianten om op allerlei manieren yoghurt te eten of te drinken. Ik nam een smoothy: naughty nuts, met idd veel noten. Er is enorm veel keus uit ingrediënten, met wel vijf soorten yoghurt. Natuurlijk is er ook koffie en thee op heel veel manieren. Het personeel is kundig en goed gehumeurd. Prettige plek!
bloempje28 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Na alle positieve verhalen verheugde ik mij erg op de high tea die ik had gereserveerd. Bij binnenkomst duurde het lang voordat we werden geholpen, terwijl het helemaal niet druk was. Toen we uiteindelijk zaten kregen we al snel onze high tea met goede uitleg. Als de thee op was, konden we zelf om nieuwe vragen. Op zich was dit prima, maar ook hiervoor moesten wij weer lang bij de balie wachten voordat we werden geholpen, terwijl het personeel niet met andere klanten bezig was (ze waren dan wel weer druk ergens anders mee).
De hapjes waren erg lekker, maar alles was zoet. Er zaten wel een paar broodjes bij, maar het beleg was ook zoet. Na ongeveer de helft te hebben opgegeten voelden wij ons niet verzadigd, maar we konden geen zoet meer zien. We kregen er zelfs een beetje buikpijn van. Ik wil de yoghurt barn absoluut geen onvoldoende geven want de kwaliteit is echt heel erg goed. Alles was ook vers en erg lekker. Maar ik zou ze wel aanraden om toch wat meer hartige hapjes toe te voegen voor de afwisseling en het personeel wil ik aanraden om eerst te kijken of al je klanten nog voorzien/geholpen zijn voordat je verder gaat met voorraden aanvullen e.d.
Leonie-87 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Met een vriendin een goedgevulde yoghurt genomen. Een goed, gezond restaurant waar ik nogmaals zal komen. Wel vind ik de producten aan de prijzige kant.
Kay_leigh .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor mijn verjaardag ga ik elk jaar high tea'en met een vriendin. Deze keer stelde ze voor om dat eens bij de Yoghurt Barn te doen. Nou ben ik niet zo'n yoghurtfan, maar het leek me wel leuk een keer iets anders. We werden warm onthaald en kregen al snel een hele schaal ter grootte van de tafel met allemaal lekkers. 4 yoghurt mixen, 3 soorten brood met smeersels, 4 gebakjes/repen en nog een brownie erbij ook. Daarnaast onbeperkt thee waarbij je keuze had uit hele lekkere varianten; notendroom is zeker een aanrader. Ook kregen we ieder een glas sap. En als we dan nog niet genoeg hadden konden we ook nog frozen yoghurt halen, maar wij zaten al bomvol dus hebben dat niet gedaan. Je komt dus zeker niets tekort bij deze high tea. Van de yoghurtsoorten waren die met kiwi en bastognekoek, en die met walnoten en mango onze favoriet. Alleen is kiwi geen goede combi met zuivel omdat dit na verloop van tijd bitter wordt, aangezien kiwi (net zoals ananas) bepaalde enzymen bevat. Op zich geen probleem als je het binnen korte tijd op eet, maar wij hebben ruim 2 uur gezeten en toen was het echt heel bitter. Ik denk dat het ook wel heel lekker is met kersen. De pindakaasbanaanvariant vonden we het minst lekker, als je de banaan op had was de pindakaas net iets te overheersend, ik denk dat het met meer banaan een stuk beter is. De broodjes en smeersels waren lekker en de 'gebakjes' vonden wij dan weer iets minder, maar wellicht dat dat een kwestie van smaak is geweest. Brownie ligt nog geduldig op me te wachten in de koelkast. Personeel was uiterst vriendelijk, maar we hebben ze eigenlijk alleen maar gezien bij het uitserveren van de high tea en voor de rest was het 'als je iets nodig hebt dan kun je het vragen'. Op zich vind ik dat niet erg, want je kunt lekker ongestoord kletsen en je ding doen, maar een keertje langslopen om te vragen of het smaakt is toch wel leuk. Er wordt hier ook niet moeilijk gedaan over een doggy bag, het wordt zelfs gelijk al verteld dat dit een optie is. Dat in tegenstelling tot andere lunchrooms waar ik ge-high tea'ed heb, ik vind je hebt er voor betaald dus dan moet je het ook mee kunnen nemen en die mening delen ze bij de yoghurt barn. Al met al leuk om een keer gedaan te hebben, en dat we er uiteindelijk ruim 2enhalf uur gezeten hebben toont denk ik wel dat we het naar ons zin hadden. En ik kom vast nog wel eens terug voor de yoghurt met bastognekoek. Enige tip die ik overigens heb voor de yoghurt barn is om eens te kijken naar de theekannen, deze was door het materiaal veel te heet om fatsoenlijk beet te kunnen pakken zonder servetten of je mouw. Verder was het meer dan prima. :)
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op zondag ochtend hier ontbeten/gebruncht. Ons plan was de brunch te nemen: lekker makkelijk zonder kiezen alles er op en aan. Bij aankomst bleek dat zo'n brunch lang van te voren geserveerd moet worden. Wij snappen niet precies waarom want gezien de drukte en bezetting leek het prima te doen het klaar te maken. De dame die ons hielp was overigens wel heel erg behulpzaam, ze heeft ons geholpen onze eigen brunch samen te stellen. Alle yoghurts met fruit waren erg lekker, de kokos yoghurt in het bijzonder. Wat opvalt is dat je ondanks dat erg weinig geen suikers toegevoegd worden, enorm veel zoetigheid (snelle suikers) naar binnen werkt. Dus niet ideaal voor de gezonde eters onder ons. Bovendien vrij prijzig als je verzadigd wil raken. En nog een laatste punt, achterin was het vrij koud, vandaar de 7 voor decoratie.
lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Twee keer een yoghurt gehaald hier, de energy mix. Ofzoiets. Met banaan en vijgen en noten. Heel erg lekker, leuk om zelf te kiezen welke dikte je wenst qua yoghurt, erg lekker en vers. Niet supergoedkoop maar wel erg gezond! Hele fijne sfeer, mooi ingericht, hier kom ik graag. Bij mooi weer een keer buiten gezeten, klein straatje maar toch genoeg te zien, gezellig!
Foodie3 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Pfoe..ben hier al minimaal 10 keer geweest en vind het jammer dat ze in mijn stad komen. Jammer voor mijn portemonnee :p. Yoghurt smaakt heeerlijk en je hebt veel keuze qua toppings!