Yoghurt Barn Rotterdam

Oude Binnenweg 117 3012 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Rotterdam

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Rotterdam

Maandag t/m Vrijdag 08:30-17:00
Zaterdag en Zondag 09:00-18:00

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Rotterdam

Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Met mijn moeder gaan high tea’en als verjaardagscadeautje. Erg genoten van alle lekkere hapjes en de slow tea met heerlijke smaken. Zeker een aanrader!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Op een zaterdag genoten van de high tea. Een groot dienblad vol met lekkers, het meeste op yoghurt basis. Onbeperkt "slow tea"; bijzondere en smakelijke melanges. Vriendelijk personeel. De barn is gezellig ingericht. Een aanrader!
Daisy W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij als vriendinnen groepje hadden een high tea bij yoghurt Barn in Rotterdam. Alleen voor ons was het totaal geen leuke ervaring..
Borden, bestek en glazen waren niet schoon. Er zaten nog kruimels op de bordjes, op het bestek zat viezigheid en de glazen zaten ook vlekken op.
Dit hebben we telkens aangegeven, maar erg klantvriendelijk werd er niet op gereageerd. In het zicht hadden ze het er met elkaar over, ze hielden ons telkens in de gaten. Dit was geen prettig gevoel voor ons.
Ook de tafel was erg smal, waardoor je niet comfortabel kon eten en drinken.
Wij hebben besloten om hier niet meer heen te gaan.
Kwok A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Nieuwe zaak aan de oude binnenweg! Leuk ingericht, vriendelijk personeel en vooral heerlijke yogurt! Je kan zelf kiezen wat je allemaal in je yogurt wilt hebben.
Manouk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij hadden een high tea gereserveerd. We werden heel fijn geholpen alles werdt goed uitgelegd. En de high tea was heerlijk. Kom snel weer een yoghurt eten.