Yoghurt Barn Nijmegen

Za-zo 09.00 - 18.00

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Nijmegen

Chris E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke high tea gehad. Prachtig pand en top locatie. Bediening had wat vaker langs mogen komen en lang moeten wachten om af te kunnen rekenen. Meer dan genoeg hapjes, lekker!
Dankjewel Chris, tot een volgende keer!!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben een high tea gedaan bij de Yoghurt Barn in Nijmegen. Dit was erg leuk, lekker en erg veel! Toen we dan ook veel over hadden mochten we dit achterlaten in de koelkast om een paar uur later weer terug te komen om deze lekkernijen bij een kopje koffie op te eten. Erg fijn dat dit kon!
Wat fijn om te horen Romy!! Fijne dag
Jennifer E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
High tea was super lekker! Yoghurtjes, kleine broodjes en suikervrije zoetigheden. En sapjes. Daarna mag je nog een frozenyoghurt uitzoeken
Dankjewel Jennifer! Hopelijk zien we je snel terug!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mijn dochter en ik hebben van een heerlijke high-tea genoten. Heel veel lekkere hapjes en een ruime keuze uit allerlei theesoorten. Echt een aanrader!
Bedankt Mirjam! Tot snel!!
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Super leuk plekje om een lekker een yoghurtje te eten. We konden het toetje niet meer op maar kregen netjes een kaartje zodat we die een andere keer nog kunnen komen eten.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
sommige dingen waten voor 2 klaargelegd en andere voor 3 personen. We waren met z'n 3e. Later miste we nog bordjes. Ze ken niet vragen of alkes naar wens was
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij de high thee waren alleen de yogurthjes vers gemaakt. Verder waren de taartjes van minstens de dag er voor, zacht en met condens op de bovenlaag. Evenals de broodjes. De thee was wel lekker.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vandaag een high tea gereserveerd bij Yoghurt Barn, helaas deed de frozen yoghurt machine het niet, dus die houden we tegoed. Maar ik betwijfel of ik dat ooit ga proberen. De high tea viel namelijk enorm tegen. De yoghurt was lauw, de sapjes waren lauw. Na het opdienen hebben we niemand meer gezien om theewater bij te vullen.
Na 20 minuten was ook de pot theewater lauw.r
Toen ik uiteindelijk maar zelf naar de balie ben gelopen om aan te geven dat ik graag wilde afrekenen en we de gebakjes die we niet op hadden gekregen mee wilden nemen, zag ik na ruim 5 minuten wachten de persoon die ik had aangesproken de zaak uitlopen en dat was het dan. Ik kon weer zelf naar de balie en moest ook maar zelf spullen inpakken.
Kwaliteit van zowel de producten als de bediening vielen enorm tegen. Niet voor herhaling vatbaar en ook niet iets dat ik aan zou raden aan anderen.