Yoghurt Barn Nijmegen

Lange Hezelstraat 13 6511 CA Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Nijmegen

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Nijmegen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Nijmegen

theooverweg .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De high tea in een woord GEWELDIG en alle complimenten aan het bedienend personeel een dikke 10.
De moeite waard en ga deze meerdere keren bezoeken.
Jannelle B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk genoten, alleen jammer dat je de gerechten moet delen. Van bijna alle gerechtjes is er 1 stuk, en we wilden natuurlijk alles proeven dus delen.
Doet niet af aan d ervaring! Een aanrader!
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten van een high tea die er prachtig uit zag. Enige minpuntje was dat je niet per persoon een hapje kreeg maar alles verschillend. Daarnaast moest je of alles verdelen en dus knoeien of je kon bepaalde dingen niet proeven. Maar al met al echt een aanrader.
Marit .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Samen met twee vriendinnen Yoghurt Barn bezocht voor en high tea. De presentatie zag er al super uit, het smaakte nóg beter! De service was snel en de inhoud van de gerechtjes werden prima toegelicht. Yoghurt Barn is leuk ingericht en de sfeer is er prettig. En al zou dat niet zijn; voor het lekkere eten kom je er toch wel! Zeker een aanrader voor wie lekker wil lunchen/ontbijten/high-teaen maar het broodje gezond nu wel gezien heeft.
Marlou P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke en uitgebreide high tea! Voor ieder wat wils (broodjes, yoghurtjes, cake) met onbeperkte verse thee. De kwaliteit was erg goed! En de locatie is ook echt leuk, binnen echt super leuk ingericht en het terras buiten ook op een gezellig punt.
Enige minpunt was dat wij bij aankomst hadden aangegeven waar wij gingen zitten, maar vervolgens werden vergeten doordat er een tafeltje na ons ook een groepje van 3 dames voor een high tea waren gaan zitten. Na dit te hebben aangegeven werd dit goed en snel opgelost, met nog een ijskoffie van het huis!
Al met al absoluut een aanrader, maar bij een drukke dag wel even opletten.
Brigit P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben lekker gegeten en de sfeer was prima. De yoghurtjes waren verrassend lekker. De frozen yoghurt als toetje viel een klein beetje tegen...
Jord K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijke high tea gehad met erg lekker eten. Jammer dat we niet bij konden bestellen want hoeveelheid was voor 6 personen net te weinig.
Nel G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was een heerlijke high tea en ruim voldoende. Het laatste toetje konden we niet meer op, maar mochten we aan het eind van de middag (na het shoppen) alsnog verteren. Echt top service.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig, lekker en heel apart (lunchen op een andere wijze)
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. Een goede variatie tussen zoet en hartig, met de broodjes, gebakjes én yoghurtjes. De ideale high-tea
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Samen met een vriendin een high tea gehad bij yoghurt barn. Erg fijn dat de thee onbeperkt was en er veel verschillende smaken thee waren. Het eten was lekker en zag er erg mooi uit. Enige minpunt was dat er bijna alleen maar zoete hapjes bij de high zaten.
Jody U.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een heerlijke high-tea gehad! Zeer geslaagd, zeker een aanrader. Een mooie, gezellige zaak met vriendelijk personeel, in een leuke stad.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijke high tea op! 1 nadeel vind ik dat je met z’n 2en 4 verschillende yoghurtjes krijgt, dus je moet of de bakjes delen of kiezen! Maar wat nou als je allebei de oreo heel lekker vind?! Misschien een idee om klanten combinatie van de yoghurtjes zelf te laten kiezen! Verder helemaal super! Lekker en gezond! Vooral de carrot cake is echt hemels!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke high tea. Echt van genoten. Sommige hapjes moesten we delen (bv toast). Handiger zou zijn als je er een mes bij krijgt en nog handiger zijn gewoon kleinere toastjes voor 2 personen. Het personeel had ons niet echt in de gaten, dus moesten zelf vragen of we nieuwe thee kregen. Het was ook wel erg druk, dus begrijp het ook wel. Het eten was in ieder geval heerlijk!
Dankjewel Laura! Tot een volgende keer
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke high tea gehad. Prachtig pand en top locatie. Bediening had wat vaker langs mogen komen en lang moeten wachten om af te kunnen rekenen. Meer dan genoeg hapjes, lekker!
Dankjewel Chris, tot een volgende keer!!
Romy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben een high tea gedaan bij de Yoghurt Barn in Nijmegen. Dit was erg leuk, lekker en erg veel! Toen we dan ook veel over hadden mochten we dit achterlaten in de koelkast om een paar uur later weer terug te komen om deze lekkernijen bij een kopje koffie op te eten. Erg fijn dat dit kon!
Wat fijn om te horen Romy!! Fijne dag
Jennifer E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
High tea was super lekker! Yoghurtjes, kleine broodjes en suikervrije zoetigheden. En sapjes. Daarna mag je nog een frozenyoghurt uitzoeken
Dankjewel Jennifer! Hopelijk zien we je snel terug!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mijn dochter en ik hebben van een heerlijke high-tea genoten. Heel veel lekkere hapjes en een ruime keuze uit allerlei theesoorten. Echt een aanrader!
Bedankt Mirjam! Tot snel!!
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Super leuk plekje om een lekker een yoghurtje te eten. We konden het toetje niet meer op maar kregen netjes een kaartje zodat we die een andere keer nog kunnen komen eten.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
sommige dingen waten voor 2 klaargelegd en andere voor 3 personen. We waren met z'n 3e. Later miste we nog bordjes. Ze ken niet vragen of alkes naar wens was