Yoghurt Barn Leiden

Aalmarkt 19 2311 EC Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Leiden

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Leiden

Maandag t/m Vrijdag 08.00 - 17.00
Zaterdag en Zondag 09.00 - 18.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Leiden

Brigitta B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Sfeervolle inrichting. Gezellig personeel. Tafeltje voor 2 personen met een high tea is aan de kleine kant.
Maar de high tea zelf is een aanrader. Heerlijk fris!
Jiska en hugo B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker zoals altijd alleen de prijzen zijn verhoogd en eigenlijk niet meer in verhouding... 21 euro voor een high tea waar ook nog eens dingen uit zijn gehaald is gewoon net too much.
Moniek C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heerlijke high tea gedaan met zijn 3en. Genoeg te eten en lekkere thee. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Ook fijn dat we dingen mee naar huis konden nemen (doggybag), en we een tegoedbon kregen voor de frozen yoghurt wat niet meer in onze volle magen pastte.
We hebben erg lekker gegeten:)
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wat een origineel concept en wat een lief personeel. Aanrader voor een high-tea of een kopje koffie/ontbijtje! Altijd erg druk wat een goed teken is!
F.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het eten was goed, ze houden ook goed rekening met allergieën. Het enige nadeel wat ik keer op keer weer meemaak bij de Yoghurt Barn in Leiden is de chagrijnige bediening en personeel. Dit zou voor mij écht een reden zijn om nooit meer terug te komen. Een beetje lachen en aardig doen tegen klanten zou al een hoop schelen. Dit geldt al helemaal voor de manager of bedrijfsleidster die er rondloopt, kan geen lachje van af... Heel jammer!
L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hadden meer hartige hapjes verwacht, maar misschien hadden we ons moeten verdiepen in t feit dat alles met yoghurt bereid zou worden. Het was allemaal erg lekker hoor maar teveel zoetigheid.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke schaal VOL met zoetigheid en hartigheid. Twee kleine dinegetjes: We moesten vaak zelf naar beneden lopen voor het opnieuw laten vullen van de theekan. En we zaten boven, hier was het erg warm.
Maar jeetje wat zaten we vol, we mochten overgebleven taartjes en broodjes gewoon mee naar huis nemen! super geregeld!
Ama D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik ben al vaker bij Yoghurt Barn geweest, en ik weet dat ze heerlijke dingen op de kaart hebben staan (overnightoats, bananenbrood). Mijn recensie betreft de Brunch (in de middag heet het een High Tea). Deze viel tegen. Het was gewoontjes. Wel lekker, maar niet dat je er persé voor naar de Yoghurt Barn gaat. Teleurstellend dat er maar 1 kopje thee/koffie zit inbegrepen bij de 17,95. Een 2e kopje thee moest al apart worden bijbetaald (ik drink geen sapjes). Als je met een groep gaat kan je beter niet reserveren, maar elk apart bestellen. Dan kan je ook alle lekkere dingen die ze hebben bestellen.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
We hebben een lekkere high tea gehad. De service was uitmuntend en er werd goed meegedacht met de betaling (van een cadeaubon). Bedankt daarvoor!
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke high tea gehad, lekker eten en heerlijke thee. Alleen jammer dat het koud was omdat de deur iedere keer open bleef staan.
Dankjewel voor de reactie Nienke!!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Op de dag dat de Goedheiligman binnen gehaald werd in Leiden, werden wij (moeder en dochter) verrast door een hele gezellige en vooral verrassend lekkere én gezonde high tea bij Yoghurt Barn Leiden!
We zijn onder de indruk van dit (nieuwe?) concept en gaan het vast en zeker herhalen!
Wat leuk om te horen Els! Fijne dag verder.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Afgelopen zaterdag met een vriendin genoten van een heerlijke high-tea. De Yoghart Barn is een heel leuk sfeervol restaurantje met vriendelijk personeel. Een aanrader!
Leuk om te horen!! Tot snel Marijke
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke high tea genuttigd! Verrassend en erg lekker, en zeker ook genoeg. Aanrader!
Locatie ook prima, gezellig midden in Leiden.
Wat leuk Kelly! Fijne dag!!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het bezoek aan de Yoghurt Barn Leiden was voor mij een erg leuke ervaring. De high tea is zeer uitgebreid, fijn dat we ons gemiste toetje later kunnen ophalen en dat we restjes in een doggy bag konden meenemen. Ook erg tevreden over de sfeer en de inrichting. Binnenkort het volgende bezoek plannen!
Liane S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ondanks de reservering vooraf voor een glutenvrije high-tea voor 2 personen, bleken er onvoldoende glutenvrije producten voorhanden. Gelukkig kon één van ons wel mèt gluten, dus deed het restaurant zijn best missende hapjes aan te vullen. Echter, dit betekende dat ik (met gluten) een volwaardige high-tea had, maar mijn vriendin een vrij beperkte en (alleen) zoete samenstelling van gerechten. De gerechten waren wel lekker, maar het geheel was zeker niet de prijs van €19,95 per persoon waard!!!
Jorieke J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke en gezellige high tea gehad. Leuke sfeer, lekkere yoghurtjes met granola en fruit, maar ook broodjes met hartige smeersels en taartjes. En natuurlijk heel veel soorten lekkere thee. Een aanrader!