Yoghurt Barn Leiden

Za - zo 09.00 - 18.00

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Leiden

Els B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Op de dag dat de Goedheiligman binnen gehaald werd in Leiden, werden wij (moeder en dochter) verrast door een hele gezellige en vooral verrassend lekkere én gezonde high tea bij Yoghurt Barn Leiden!
We zijn onder de indruk van dit (nieuwe?) concept en gaan het vast en zeker herhalen!
Wat leuk om te horen Els! Fijne dag verder.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Afgelopen zaterdag met een vriendin genoten van een heerlijke high-tea. De Yoghart Barn is een heel leuk sfeervol restaurantje met vriendelijk personeel. Een aanrader!
Leuk om te horen!! Tot snel Marijke
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke high tea genuttigd! Verrassend en erg lekker, en zeker ook genoeg. Aanrader!
Locatie ook prima, gezellig midden in Leiden.
Wat leuk Kelly! Fijne dag!!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het bezoek aan de Yoghurt Barn Leiden was voor mij een erg leuke ervaring. De high tea is zeer uitgebreid, fijn dat we ons gemiste toetje later kunnen ophalen en dat we restjes in een doggy bag konden meenemen. Ook erg tevreden over de sfeer en de inrichting. Binnenkort het volgende bezoek plannen!
Liane S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ondanks de reservering vooraf voor een glutenvrije high-tea voor 2 personen, bleken er onvoldoende glutenvrije producten voorhanden. Gelukkig kon één van ons wel mèt gluten, dus deed het restaurant zijn best missende hapjes aan te vullen. Echter, dit betekende dat ik (met gluten) een volwaardige high-tea had, maar mijn vriendin een vrij beperkte en (alleen) zoete samenstelling van gerechten. De gerechten waren wel lekker, maar het geheel was zeker niet de prijs van €19,95 per persoon waard!!!
Jorieke J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke en gezellige high tea gehad. Leuke sfeer, lekkere yoghurtjes met granola en fruit, maar ook broodjes met hartige smeersels en taartjes. En natuurlijk heel veel soorten lekkere thee. Een aanrader!