Yoghurt Barn Haarlem

Kruisstraat 15 2011 PV Haarlem Nederland Kaart
31-232020180

Over het restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Wil je echt eens bijzonder genieten, reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor dus grote kans dat je er al over hebt gehoord of gelezen. De High Tea en Brunch zijn een heerlijke combinatie van kleine ‘baby-yoghurtjes’ als basis, gecombineerd met gebakjes, smoothies en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij natuurlijk aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon. Maar ook allerlei heerlijke Sharp Sharp gebakjes en goddelijke brownies, het befaamde oerbrood met roomboter en hartige hangop dip met breekbroodjes!

Een heerlijke traditie: met de familie of vrienden en vriendinnen brunchen. Wat langer in je bed blijven liggen en goed verwend worden is het motto. Daar weten ze bij Yoghurt Barn wel raad mee met de Barn Brunch! Verwacht geen standaard buffet, maar een Loei Lekkere én gezonde brunch. Verschillende Yoghurt Specials, oerbrood, fruitsalade, croissant en smoothies

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Ma – vr: 08:00u – 18:00u
Za – zo: 09:00u – 18:00u

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hadden de high tea en dit was toch wel 1 van onze beste high's tea ever!
Ook de service was goed, netjes uitleg over de lekkerij en de letfovers mee naar huis keurig in een doosje.
Als klap op de vuurpijl nog een tegoed bon voor een frozen yoghurt, helemaal super en dat voor die prijs!!

1 puntje, leuke bedrijfskleding, soms niet duidelijk wie er in de bediening zit omdat er eigen kleding word gedragen.

Tot een volgende keer!
Super leuk om te horen Brenda! Tot snel!!
Jacq B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik ben een groot fan! Een ontzettend lekkere menukaart en de lekkerste yoghurt die ik ooit ergens heb gegeten. Daarnaast een erg goede service, en deze heb ik vooral zo ervaren tijdens de high tea’s. Super!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik heb samen met een vriendin een High Thea gehad. We vonden het eten best lekker, alleen toen we kregen 2 verschillende veganistische mini stukjes taart.. en dat vonden wij beiden niet lekker.
Dus wij hadden gevraagd of we misschien iets alternatiefs konden krijgen, kon dit niet.. ze konden ons wel een gratis cofee of THEE aanbieden? Met een High Thea? Klantgericht vond ik dit niet.

Het was erg koud binnen,en het was ook niet erg schoon.

Jammer... had er meer van verwacht.
Dankjewel Laura voor de reactie! Wat jammer dat de high tea niet helemaal beviel. Wij zullen de opmerkingen doorgeven aan het team! Hopelijk tot een volgende keer!!
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De yoghurt barn is een super leuke en hippe plek. Het concept is geweldig! Altijd lekkere yoghurt en gevarieerde specials. Prijs is wel een de hoge kant, maar opzich het zeker waard.
Super leuk en tot snel Lorenzo!!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Echt heerlijke gerechtjes! Eens iets anders dan de standaard high teas en dan wel béter. Super dat er ook sapjes waren naast de thee en de items ook soms een bewustere keuze waren dan alle zoetigheid die je normaliter gewend bent (maar gelukkig zaten die guilty pleasures er ook tussen :) :) )
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteren genoten van een goed verzorgde High Tea @ Yoghurt Barn Haarlem ! Het zag er allemaal even lekker uit én het smaakte ook nog ‘ns heerlijk !! Leuke bediening en een mooi plekje achter in de zaak maakte onze middag helemaal “af” ! We komen binnenkort zéker een keer terug !! Thanks !
Dankjewel Diana! We zien je graag terug!!
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Elke keer is het weer een genot om hier heen te gaan. Zo veel keuze en zo vers ook. Minimaal 1 keer in de maand moet ik echt even langs om mezelf te verwennen. Ook nog eens fijne en vriendelijke service.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was wat rommelig omdat er 'door ons heen' gekeken werd, alledrie de dames waren kennelijk al ergens mee bezig en hadden geen gelegenheid ons te vragen of we geholpen konden worden. De tafel was wel gereserveerd, de sfeer en uitstraling gezellig zoals we van Yoghurt Barn Den Haag ook gewend zijn. Leuk om te zien dat de set-up van de High Tea hetzelfde was, qua presentatie en mogelijkheden, wel was de verhouding zoet/hartig wat scheef (meer zoet dan hartig) maar kwalitatief was het uitstekend. De theepot stond praktisch direct op tafel en ook het plateau met hapjes kwam binnen een paar minuten, heel fijn dat er na binnenkomst verder geen problemen waren qua service. Vriendelijke dames ook! Ik was samen met een vriendin en we hebben het niet op gekregen, de Frozen Yoghurt als toetje hebben we nog nooit genomen, simpelweg teveel! Heerlijk.
sievsan .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben superleuke middag doorgebracht met heel erg lekkere hapjes. Wij waren helemaal de tijd vergeten. De carrotcake was de absolute favoriet.
Cheryl C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Van een heerlijke high-tea genoten bij Yoghurt Barn Haarlem! Net even wat anders en verrassend. Zeker voor herhaling vatbaar.