Yoghurt Barn Haarlem

Kruisstraat 15 2011 PV Haarlem Nederland Kaart
31-232020180

Over het restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Maandag t/m Vrijdag 08:00u – 17:00u
Zaterdag en Zondag 09:00u – 18:00u

9,3

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Haarlem

stiemem S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De hightea was ruim voldoende en erg lekker. Hartig en zoet aanwezig. Personeel vriendelijk. Was erg gezellig wel war rumoerig door blender.
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Donderdag 3 mei 2018 een high tea genuttigd bij Yoghurt Barn Haarlem. We hadden een waardebon voor twee personen, maar we waren met z'n vieren. We hebben uitgelegd dat wij uit het oosten van het land komen en de dichtstbijzijnde Yoghurt Barn een eindje bij ons uit de buurt ligt. En omdat we voor 2 dagen in Haarlem waren, de waardebon graag zouden willen benutten (de termijn was ook bijna verstreken). We werden zo ontzettend hartelijk ontvangen. Binnen een half uur stond er een heerlijke high tea voor ons klaar met heerlijke dingen. We hebben met 4 personen meer dan genoeg kunnen eten. Dus geen high tea voor 2 maar voor 4! En toen we vertrokken werd ons nog een frozen yoghurt voor onderweg aangeboden. Yoghurt Barn Haarlem, jullie hebben ons heerlijk verwend. En jullie waren zo vriendelijk en attent. Fijn dat we onze waardebon voor 2 personen met 4 personen konden benutten. Het was toppie. We komen zeker nog eens terug.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super vriendelijk en service gericht personeel. We hebben op verzoek een plekje buiten gekregen voor onze heerlijke high tea. Super!
adaschram .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
bij binnenkomst werden we erg leuk ontvangen, alleen daarna waren er collega's niet echt klantvriendelijk (dit kan volgens mij beter), high tea was zeer goed, daar zijn mijn vriendinnen en ik het zeker over eens, heerlijk gezeten en gegeten
Vinnie K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
De high tea was geweldig, ook voor veganisten! Het toetje kon er niet meer bij maar daar kregen we zelfs een waardebon voor!
xspanniex .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een heerlijke high tea gehad. Er werd ook heel goed rekening gehouden met een gluten allergie!
De hapjes waren heerlijk!
Babette S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ik kan gerust zeggen dat ik een Yoghurt Barn verslaving heb. De locatie in Haarlem is mijn favoriet. Ik hou van die inrichting. Personeel is bijna altijd prettig. Ik heb inmiddels bijna alle sporten toppings wel geprobeerd en vind alles even lekker.
D V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De Yoghurt Barn in Haarlem is een ideale plek om heen te gaan met vrienden met kinderen die zich daar prima op hun gemak voelen. Ze vermaken ze zich uitstekend in een hoekjes speciaal voor hen ingericht. Ook als je alleen wil komen met je kind is dit bij uitstek een gelegenheid om naar toe te gaan. Leuk, vriendelijk personeel, gerechten die kinderen ook lekker vinden een een zeer relaxte sfeer om even uit te blazen. Een aanrader. Als je met een grotere groep komt, is het aan te bevel even te reserveren. Ook dat kan zonder enig probleem.
DvL-vW, Dordrecht
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Genoten van een brunch met mijn man. Het was heerlijk. Lekker (veel!) gegeten. De frozen yoghurt, als toetje, kregen we niet meer op. We kregen daarvoor waardebonnen om hiervan op een ander moment alsnog te genieten. Goede service, leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hadden de brunch gereserveerd. Ik stond lang bij de balie te wachten voordat ik naar mijn tafeltje werd geleid. Bij de brunch vind ik dat er wat meer hartige hapjes kunnen. Tis tenslotte ontbijt en lunch ineen
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De High Tea was een geweldige belevenis. Zo kun je het het beste omschrijven. Je krijgt geen gewone High Tea..heerlijke yoghurt glazen gevuld met verrukkelijke creaties. De zoetigheid en geroosterde broodjes waren ook echt heerlijk. Er is overal goed over nagedacht en wordt uitvoerig uitgelegd. Bij vragen kreeg je ook direct antwoord. Super geregeld! 1 minpuntje: er was 1 theepot voor 6 personen, die moet dan na ieder rondje thee bijgevuld worden, werd ook direct aan voldaan, maar......niet iedere medewerker geeft je goed doorgekookt/gestoomd water...gebeurde twee keer dat we lauw water uit de kraan kregen. Dat was jammer. Maar voor de rest: zeker voor herhaling vatbaar! Gezellige zaak ook. Complimenten aan de dames, het is af en toe goed rennen om iedereen van dienst te kunnen zijn. En ze doen het...met een glimlach!
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Genoten van een heerlijke high-tea. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke scones!
Bediening vlot en vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ashley K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Genoten van een heerlijke glutenvrije en lactosevrije High-Tea! Ze houden heel goed rekening met wat je wel en niet mag. Kregen zelfs nog een voucher mee om het ‘toetje’ op een later moment te halen omdat we zo vol zaten :)
V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Lekkere hapjes; geen doorsnee high tea; heerlijk die yoghurtjes; meer dan voldoende te eten; voldoende keuze aan soorten thee.
Super leuk!! Tot snel
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Eten was heerlijk! Alleen was er geen worteltaart bij de high tea, dit was erg jammer. Er was wel een goede blueberry vervanger maar de meesten hadden zich verheugd op worteltaart. Ook de pistache nootjes waren op bij de hartige yoghurt. Er moet beter ingekocht worden!!! Het kan eigenlijk niet dat dit soort producten op zijn. De service laat erg te wensen over bij de Yoghurt Barn in Haarlem. Om heet water moet je vragen als deze op is, hetzelfde geldt voor de theezakjes. Ook is er geen één keer gevraagd of alles naar wens was.
Dankjewel voor je feedback Judith!
We zullen het oppakken met het team. Fijne dag nog.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hadden de high tea en dit was toch wel 1 van onze beste high's tea ever!
Ook de service was goed, netjes uitleg over de lekkerij en de letfovers mee naar huis keurig in een doosje.
Als klap op de vuurpijl nog een tegoed bon voor een frozen yoghurt, helemaal super en dat voor die prijs!!

1 puntje, leuke bedrijfskleding, soms niet duidelijk wie er in de bediening zit omdat er eigen kleding word gedragen.

Tot een volgende keer!
Super leuk om te horen Brenda! Tot snel!!
Jacq B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik ben een groot fan! Een ontzettend lekkere menukaart en de lekkerste yoghurt die ik ooit ergens heb gegeten. Daarnaast een erg goede service, en deze heb ik vooral zo ervaren tijdens de high tea’s. Super!
Dankjewel Jacq voor deze leuke reactie! We zien je hopelijk snel terug
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik heb samen met een vriendin een High Thea gehad. We vonden het eten best lekker, alleen toen we kregen 2 verschillende veganistische mini stukjes taart.. en dat vonden wij beiden niet lekker.
Dus wij hadden gevraagd of we misschien iets alternatiefs konden krijgen, kon dit niet.. ze konden ons wel een gratis cofee of THEE aanbieden? Met een High Thea? Klantgericht vond ik dit niet.

Het was erg koud binnen,en het was ook niet erg schoon.

Jammer... had er meer van verwacht.
Dankjewel Laura voor de reactie! Wat jammer dat de high tea niet helemaal beviel. Wij zullen de opmerkingen doorgeven aan het team! Hopelijk tot een volgende keer!!
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De yoghurt barn is een super leuke en hippe plek. Het concept is geweldig! Altijd lekkere yoghurt en gevarieerde specials. Prijs is wel een de hoge kant, maar opzich het zeker waard.
Super leuk en tot snel Lorenzo!!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Echt heerlijke gerechtjes! Eens iets anders dan de standaard high teas en dan wel béter. Super dat er ook sapjes waren naast de thee en de items ook soms een bewustere keuze waren dan alle zoetigheid die je normaliter gewend bent (maar gelukkig zaten die guilty pleasures er ook tussen :) :) )