Yoghurt Barn Haarlem

Kruisstraat 15 2011 PV Haarlem Nederland Kaart
31-232020180

Over het restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Wil je echt eens bijzonder genieten, reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor dus grote kans dat je er al over hebt gehoord of gelezen. De High Tea en Brunch zijn een heerlijke combinatie van kleine ‘baby-yoghurtjes’ als basis, gecombineerd met gebakjes, smoothies en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij natuurlijk aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon. Maar ook allerlei heerlijke Sharp Sharp gebakjes en goddelijke brownies, het befaamde oerbrood met roomboter en hartige hangop dip met breekbroodjes!

Een heerlijke traditie: met de familie of vrienden en vriendinnen brunchen. Wat langer in je bed blijven liggen en goed verwend worden is het motto. Daar weten ze bij Yoghurt Barn wel raad mee met de Barn Brunch! Verwacht geen standaard buffet, maar een Loei Lekkere én gezonde brunch. Verschillende Yoghurt Specials, oerbrood, fruitsalade, croissant en smoothies

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Haarlem

Ma – vr: 08:00u – 18:00u