Yoghurt Barn Eindhoven

Nieuwstraat 30 5611 DB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Eindhoven

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Eindhoven

Maandag t/m Vrijdag 08.30 - 17.00
Zaterdag t/m Zondag 09.00 - 18.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Eindhoven

Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Genoten van een heerlijke high tea en wat we niet op kregen met een doggie bag mee naar huis genomen! De yoghurt in de high tea was lekker en weer eens iets anders dan bij andere tentjes.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben hier van een heerlijke high tea genoten. Het was voor ons iets te veel maar we mochten de overgebleven worteltaart meenemen. Uitstekende service
Nicolien M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gluten- en lactosevrij high tea gehad (vooraf gereserveerd). Heel gevarieerd, duidelijke uitleg van de ingrediënten. Mooie inrichting ook!
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk en relaxte high tea gehad bij jullie! Sfeer en eten waren super.. we komen zeker keertje terug om de Frozen yoghurt te proeven waar we geen plaatsje meer voor over hadden ;) leuke service met de voucher daarvoor!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
We hebben genoten van een heerlijke High Tea, mooi verzorgd en meer dan voldoende! De Frozen yoghurt kregen we niet meer op maar we kregen heel netjes een tegoedbon om die nog een keer op te komen halen. Top service!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Erg lekker en goed, alleen de service was matig. Ze lopen niet erg veel rond waardoor je niet echt de gelegenheid hebt om iets aan te geven/te bestellen
Dankjewel voor jouw reactie en feedback Anne!