Yoghurt Barn Den Haag

Plaats 25 2513 AD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Den Haag

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Den Haag

• : betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 08:00u – 17:00u
Zaterdag en Zondag 09:00u – 18:00u

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Den Haag

caroline1989 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Leuke locatie, groter dan je aan de buitenkant denkt, vriendelijk personeel, niet druk, een rustige plek.
Voor een hightea is het het handigst om aan een houten hoge tafel, met houten banken te gaan zitten, de zachte, lage bank is dan niet handig/praktisch. Duidelijke uitleg wat je krijgt, het is erg veel, je krijgt het meestal niet op, hierdoor bieden ze ook aan om het mee te nemen, dat vind ik wel netjes. De sfeer maak jezelf, met op de achtergrond rustig de muziek. Het was aangenaam warm binnen. De toiletten zijn netjes en ruim. Deze locatie is niet praktisch voor invaliden-personen.
Lynn O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Samen met een vriendin hebben wij een heerlijke high-tea gehad bij Yoghurt Barn Den Haag. De hapjes zijn erg afwisselend en anders dan een 'normale' high-tea. We hebben hier de hele middag gezeten en dit was erg gezellig. We werden goed geholpen en het thee water werd elke keer bijgeschonken.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Op een prachtig nazomer dag genoten van een heerlijk yoghurtlunch.
Heel compleet met alles erop en eraan.
Hartige en zoete zaken en veel fruit.
Ontzettende leuke spontane bediening.
Mooie locatie middenin het centrum van Den Haag.
We zaten op het terras op de Plaats tegenover het Binnenhof, de Hofvijver en de Lange Vijverberg.
Een echte aanrader.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We hebben genoten van de high-tea, van de vriendelijkheid van het personeel en van het prachtige ingerichte pand. Het was top!
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Super vriendelijk personeel altijd bij yoghurt barn den haag. Eten is altijd lekker. Speciale wensen word altijd rekening mee gehouden, ik kom er altijd graag terug
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Een heerlijke high tea gehad met mijn vriend. Heel uitgebreid met heerlijke yoghurtjes, broodjes en taart. Smullen! Super vriendelijk personeel. Terras is bij deze barn ook echt top. Genieten in de zon met een kop koffie:D
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was hier met een vriendin voor een high tea. Was een uitgebreide high tea, met verschillende soorten gerechten. Erg lekker!
Samantha M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij hebben een brunch gereserveerd. Het zag er goed uit. We kregen croissantjes met jam, Brood met humus en natuurlijk veel leuke kleine yoghurtbakjes met verschillende ingrediënten. Daarnaast nog vers fruit. Verder kregen we drinken naar keuze en nog drie kleine karafjes met verschillende sapjes. Aan het einde was er nog frozen yoghurt mini met saus naar keuze. Het smaakte allemaal prima en was ook lekker vers. Kortom een aanrader.
Het was vreemd genoeg niet zo druk terwijl het lunchpauze was. Waarschijnlijk is het nog niet zo bekend.
charlesprince .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Genoten van een High Tea met heerlijke hapjes. Er bijzonder waren de Yoghurt Specials, een knapperige toast. De dubbele espresso was precies zoals die hoort te zijn.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Yoghurt Barn Den Haag is echt de perfecte plek voor een fijne middag of ochtend met vrienden. De sfeer is relaxed, de barnista's supervriendelijk en bovenal het eten en drinken erg goed. De reuze is keuze waardoor er altijd iets lekkers tussen zit. De high tea steekt er echt boven uit in vergelijking met andere aanbieders. Uniek, meer dan voldoende en bovendien heerlijk. Het selfservice (bestellen aan de bar) concept maakt het relaxte sfeertje compleet.
Wat leuk om te lezen Linda!! Hopelijk tot snel
Mariah S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hier heb ik de lekkerste Yoghurt ooit gegeten. Je hebt keus uit veel verschillende soorten toppings en yoghurt. De ziet er erg sfeerfol uit van binnen.
Lekker he Mariah!! Hopelijk tot snel
corina_moes .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Genoten van een heerlijke high tea. We waren zo vol van alle lekkernijen dat het toetje er niet meer bij kon. Hiervoor een tegoedbon gekregen zodat we ook binnenkort een keer de yoghurtijs kunnen uitproberen. Was top:)
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik en me zusje hebben gister in Den Haag super genoten van een heerlijke high tea bij jullie tijdens ons weekendje weg. Het zag er echt super top uit. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor andere mensen.
Ah wat leuk!! Dankjewel Danielle
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke high tea gehad. Erg netjes dat we een tegoedbon meekregen voor de FroYo die we niet op kregen. Zeker een echte aanrader!
Dankjewel Carmen, hopelijk tot snel!!
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
thee water niet warm, worteltaart drassig.
4 glaasjes yoghurt die je samen moet delen met alleibei 1 lepel.
2 verschillende glazen sap die je ook moet delen.
dit voor 2x €19,95 helaas duur betaald!
We waren teleurgesteld.
We waren met moeder/dochter uitje
en vanuit Alkmaar naar Den Haag.
we vinden achteraf dat we erg duur betaald hebben.
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke High Tea gehad!
Alleen 1 nadeel, laaaangzame service! De Yoghurt Barn is (natuurlijk!) heel populair geworden, maar de meisjes in de bediening konden de drukte, verdeeld over de counter/afhaal/in de zaak zelf totaal niet aan/goed verdelen. Tot twee keer toe om koffie gevraagd, geen (zoals in de de Groupon beloofde) granola mee naar huis gekregen (waarschijnlijk niet kwaad bedoeld, maar zo afgeleid door de drukte).
Dus: 2 man meer in de bediening/betere verdeling van taken kan zéker geen kwaad, dán is het perfect :)