Yoghurt Barn Den Haag

Plaats 25 2513 AD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Den Haag

Wil je echt eens bijzonder genieten, reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor dus grote kans dat je er al over hebt gehoord of gelezen. De High Tea en Brunch zijn een heerlijke combinatie van kleine ‘baby-yoghurtjes’ als basis, gecombineerd met gebakjes, smoothies en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij natuurlijk aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon. Maar ook allerlei heerlijke Sharp Sharp gebakjes en goddelijke brownies, het befaamde oerbrood met roomboter en hartige hangop dip met breekbroodjes!

Een heerlijke traditie: met de familie of vrienden en vriendinnen brunchen. Wat langer in je bed blijven liggen en goed verwend worden is het motto. Daar weten ze bij Yoghurt Barn wel raad mee met de Barn Brunch! Verwacht geen standaard buffet, maar een Loei Lekkere én gezonde brunch. Verschillende Yoghurt Specials, oerbrood, fruitsalade, croissant en smoothies.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Den Haag

Ma – vr: 09:00u – 17:00u
Za & zo: 09:00u – 17:00u

Lang

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Den Haag

Linda L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Yoghurt Barn Den Haag is echt de perfecte plek voor een fijne middag of ochtend met vrienden. De sfeer is relaxed, de barnista's supervriendelijk en bovenal het eten en drinken erg goed. De reuze is keuze waardoor er altijd iets lekkers tussen zit. De high tea steekt er echt boven uit in vergelijking met andere aanbieders. Uniek, meer dan voldoende en bovendien heerlijk. Het selfservice (bestellen aan de bar) concept maakt het relaxte sfeertje compleet.
Wat leuk om te lezen Linda!! Hopelijk tot snel
Mariah S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hier heb ik de lekkerste Yoghurt ooit gegeten. Je hebt keus uit veel verschillende soorten toppings en yoghurt. De ziet er erg sfeerfol uit van binnen.
Lekker he Mariah!! Hopelijk tot snel
corina_moes .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Genoten van een heerlijke high tea. We waren zo vol van alle lekkernijen dat het toetje er niet meer bij kon. Hiervoor een tegoedbon gekregen zodat we ook binnenkort een keer de yoghurtijs kunnen uitproberen. Was top:)
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik en me zusje hebben gister in Den Haag super genoten van een heerlijke high tea bij jullie tijdens ons weekendje weg. Het zag er echt super top uit. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor andere mensen.
Ah wat leuk!! Dankjewel Danielle
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke high tea gehad. Erg netjes dat we een tegoedbon meekregen voor de FroYo die we niet op kregen. Zeker een echte aanrader!
Dankjewel Carmen, hopelijk tot snel!!
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
thee water niet warm, worteltaart drassig.
4 glaasjes yoghurt die je samen moet delen met alleibei 1 lepel.
2 verschillende glazen sap die je ook moet delen.
dit voor 2x €19,95 helaas duur betaald!
We waren teleurgesteld.
We waren met moeder/dochter uitje
en vanuit Alkmaar naar Den Haag.
we vinden achteraf dat we erg duur betaald hebben.
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke High Tea gehad!
Alleen 1 nadeel, laaaangzame service! De Yoghurt Barn is (natuurlijk!) heel populair geworden, maar de meisjes in de bediening konden de drukte, verdeeld over de counter/afhaal/in de zaak zelf totaal niet aan/goed verdelen. Tot twee keer toe om koffie gevraagd, geen (zoals in de de Groupon beloofde) granola mee naar huis gekregen (waarschijnlijk niet kwaad bedoeld, maar zo afgeleid door de drukte).
Dus: 2 man meer in de bediening/betere verdeling van taken kan zéker geen kwaad, dán is het perfect :)