Yoghurt Barn Den Bosch

Za - zo 09.00 - 18.00

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Kwaliteit eten op zich prima, al hadden we iets meer hartig en yoghurt verwacht. De ontvangst was zo ongastvrij dat we eigenlijk overwogen om gelijk weg te gaan. We werden compleet genegeerd, terwijl het heel erg rustig was. Daarom zou ik niet snel terug gaan.
Dankjewel Nathalie voor de reactie! Puntje service pakken we met het team op!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
High tea, heerlijke thee, we kregen 8 smaken, apart dat er lekkere zoete yoghurtjes bij zaten. Alles smaakte prima, echt genoten
Leuk om te horen Yvonne. Tot een volgende keer!!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De High Tea is leuk om te geven als cadeautje. Mijn zusje vond het erg leuk namelijk. Zeker een geslaagde middag. De High Tea is echt aan te raden. Als je het niet op kunt, krijg je een tegoed bon. Super service.
Wat leuk om te horen Tessa! Tot snel!!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke hightea, meer dan genoeg hapjes en thee kan de gehele tijd bijgevuld blijven. Gezellige sfeer en inrichting. Je mag zo lang blijven als je zelf wil. Echt een aanrader!
Super fijn!! Fijne dag en tot snel!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke tent, werden snel geholpen. Was een ruime keuze, ook super dat je als je het bakje met frozen yoghurt niet op krijgt je een tegoed krijgt. We hebben genoten :)!
Geweldig Merel!! Hopelijk tot snel
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik ben echt fan van Yoghurt Barn! Ik kom vaak bij de vestiging in Den Bosch, met mijn vriend voor een lekker yoghurtje en een koffie of met een vriendin voor de heerlijke high tea. Die kan ik iedereen aanraden, je krijgt echt veel verschillende dingetjes en het is allemaal even lekker! Onbeperkt theeleuten in een gezellige en vintage/industriele omgeving. Enige verbeterpunt vind ik de wachttijd in de rij en de wachttijd voor een koffie als je uiteindelijk besteld hebt. Vaak is het druk en gaat het niet zo snel, ook hebben wij ons yoghurtje vaak al op en dan komt de koffie/thee pas. Als dat nog verbeterd wordt kom ik nog vaker langs! ;)
Soh-Yen E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk high tea. Yoghurt met fruit en chocolade , cheesetaart, bonwies is wel lekker. Sap en thee allebei ook lekker. Volgende keer wij komen wel terug
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was niet zo schoon ; tafeltje plakkerig; we konden geen andere tafel nemen want daar stond nog spul dat afdgeruimd moest worden ( dat heeft er ook steeds gestaan de 1,5 uur dat wij er waren) gaf een rommelige indruk. De potjes waarin de losse thee zat om zelf uit te pakken waren ook niet schoon.
De sfeer vond ik wel erg prettig ; mijn man vond het te onrustig omdat er een paar kinderen waren die druk heen en weer liepen te rennen ; maar daar kan het rtestaurant niets aan doen.
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige knusse locatie, waar je vriendelijk welkom geheten wordt. Genoten van een heerlijke high tea. De frozen yoghurt konden we niet meer op, hiervoor kregen we een tegoedbon, top service!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor een high tea naar de Yoghurt Barn. Over het eten niets dan goeds: een groot blad met lekkere glaasjes yoghurt (op de website stond dat je zelf mocht kiezen, maar dat was niet zo) en verschillende baksels, sapjes en thee. Ook de broodjes met hartige dip konden we waarderen. Wat ons echter helemaal niet beviel was de traagheidsgraad van het bedienend personeel. Toen we aankwamen moesten we 10 minuten wachten tot we mochten zeggen dat we voor de high tea gereserveerd hadden, en bij het afrekenen was dat niet beter. Moet namelijk allemaal aan de bar. Met drie man personeel staan ze iets anders te doen terwijl er klanten staan te wachten. En dan ook nog met droge ogen zeggen 'ik ben even met iets anders bezig'. Afijn, het was gezellig en lekker maar de service is slecht, hoewel ze wel vriendelijk zijn. Toen we na anderhalf uur terug moesten omdat één van ons iets had laten liggen stond ons leeggegeten blad nog steeds op het tafeltje. Daar hadden wij natuurlijk geen last meer van, maar geeft wel aan dat de zaken niet goed voor elkaar zijn.