Yoghurt Barn Den Bosch

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was niet zo schoon ; tafeltje plakkerig; we konden geen andere tafel nemen want daar stond nog spul dat afdgeruimd moest worden ( dat heeft er ook steeds gestaan de 1,5 uur dat wij er waren) gaf een rommelige indruk. De potjes waarin de losse thee zat om zelf uit te pakken waren ook niet schoon.
De sfeer vond ik wel erg prettig ; mijn man vond het te onrustig omdat er een paar kinderen waren die druk heen en weer liepen te rennen ; maar daar kan het rtestaurant niets aan doen.
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige knusse locatie, waar je vriendelijk welkom geheten wordt. Genoten van een heerlijke high tea. De frozen yoghurt konden we niet meer op, hiervoor kregen we een tegoedbon, top service!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor een high tea naar de Yoghurt Barn. Over het eten niets dan goeds: een groot blad met lekkere glaasjes yoghurt (op de website stond dat je zelf mocht kiezen, maar dat was niet zo) en verschillende baksels, sapjes en thee. Ook de broodjes met hartige dip konden we waarderen. Wat ons echter helemaal niet beviel was de traagheidsgraad van het bedienend personeel. Toen we aankwamen moesten we 10 minuten wachten tot we mochten zeggen dat we voor de high tea gereserveerd hadden, en bij het afrekenen was dat niet beter. Moet namelijk allemaal aan de bar. Met drie man personeel staan ze iets anders te doen terwijl er klanten staan te wachten. En dan ook nog met droge ogen zeggen 'ik ben even met iets anders bezig'. Afijn, het was gezellig en lekker maar de service is slecht, hoewel ze wel vriendelijk zijn. Toen we na anderhalf uur terug moesten omdat één van ons iets had laten liggen stond ons leeggegeten blad nog steeds op het tafeltje. Daar hadden wij natuurlijk geen last meer van, maar geeft wel aan dat de zaken niet goed voor elkaar zijn.