Over het restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Maandag t/m Vrijdag 08.30 - 17.00
Zaterdag 09:00 - 18:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Mariskamorenowesley V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
was gezellig ontvangst is goed lief personeel maar de high tea is wel heel erg weinig kwa prijs. 1 boterhammetje heel klein smal stukje carrot cake 2 innie minie macarones ,minnie brownie en 2 kleine yoghurtjes voor 21.50 p.p.voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk met mijn vriendin genoten van een “ yoghurt” high tea met lekkere bij gerechten !! Super lekker, en leuk opgediend !!
Komt vast nog een volgende bezoek !!
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Eten was heel lekker en je krijgt best veel verschillende dingen voor een high tea zowel gezond als zoetigheid.
Het was super ze waren heel vriendelijk.
Alleen vond ik wel dat de tafeltjes wel wat dicht op elkaar stonden dat was het enigste minpuntje. Voor de rest alles toppie en zeker voor herhaling vatbaar.
Marija Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg lekkere gerechten en een mooi cafe :) Wij hadden High Tea en wij genoten van alles. Service was ook snel en efficient.
Wij komen weer.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een heerlijke high tea bij de yorgurt barn gehad, vriendelijk personeel op onze vraag of we buiten konden zitten werd meteen gereageerd en gerealiseerd , zeker een aanrader !!!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijke, uitgebreide en goedverzorgde high-tea. Ik ben met mijn schoonmoeder geweest en zij vond het ook erg lekker. Zeker een aanrader!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was erg lekker, wij hadden de high tea voor 12 personen! Door ziekte van 1 collega iets langer moeten wachten maar dat werd netjes gemeld! Vriendelijk personeel. Bij de eerste gerechten werd niet echt verteld wat de bedoeling was en hoe het verloop eruit zag, daarna wel. Er was niet vermeld dat je voor het toetje naar beneden moest. Dit kan komen door de drukte.... Voor de rest we het prima en kom ik zeker nog een keer terug!
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was lekker. Maar absurd kleine porties. M.u.v. de yoghurt. Dat was voldoende. Nauwelijks iets hartigs op de plaat. Kreeg twee halve boterhammen op de schaal met beleg die je moest delen met drie personen. Zeer karrig. Het was lekker, maar vond het een hoop geld voor wat je kreeg. Bediening was waardeloos. Stond overal vuile vaat. We kregen vuile glazen en schaaltjes. En we moesten constant lopen naar de bar om te vragen naar thee water of normaal water. Dit maakte de gehele high tea een stuk minder gezellig. Ik zal niet meer terug gaan.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het enige nadeel is dat het tafeltje te klein is waaraan wij zaten.
Je kon er geen bordje kwijt , we moesten vanaf het dienblad eten.
Ik wilde achteraf eenBEETJE losse thee kopen maar dat kon niet.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
High tea was erg lekker. Personeel was niet erg snel en oplettend en kwamen pas na 2 uur thee bijvullen. Verder was het perfect.
Marloes1108 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
ik was samen met mijn dochter voor haar verjaardag. Ik had van te voren gebeld of er iets leuks gedaan kon worden. Er werd mij beloofd dat er gekeken zou worden. Toen we aankwamen stond het blad al klaar en er lagen twee ballonnen op. Het blad werd neer gezet en er werd uitgelegd wat er op lag. Daarna hebben we niemand meer gezien. niemand die een keer kwam vragen of het smaakte of dat alles naar wens was.
Toen ik ging afrekenen bleek dat op de website nog de oude prijs stond ( 19,95) Hier werd niks mee gedaan als alleen maar gezegd dat ze dat door zouden doorgeven.
We hebben heerlijk gegeten maar aan klantvriendelijkheid kan zeker nog punten gewonnen worden
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het was warm, dus zaten we buiten onder de parasol met 7 aan drie kleine tafeltjes. De grote houten tafel was beter geweest, maar daar was geen parasol. We kregen lekker belegde sneetjes brood met humus, avocado en aardbeien, zálige gluten vrije lekkernijen, broodjes met dips, héérlijke worteltaart, zelfgemaakte granola, brownies om je vingers bij af te likken, ieder twee fantastische yoghurt jes met allerhande ingrediënten en natuurlijke lekkere verse verschillende smaken thee! Als extra toetje een schaaltje frozen yoghurt met een lekkere zelfgekozen topping. Het personeel kwam geregeld langs om te kijken of het aan ons niks ontbrak. De flessen met water, mint en komkommer werden steeds bijgevuld. Kun je het ijsje niet meer op dan krijg je een bon om dat later op te eten. Het was prima vertoeven hier!
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Minpuntjes: we gingen waarschijnlijk met verkeerde verwachtingen, want van een high-tea stel ik me iets anders voor: een balans tussen hartig en zoet met name, en die was ver te zoeken. Bovendien: vier yoghurtvariaties, waarvan drie met caramel is ook wel een beetje overload aan caramel. Het gebrek aan persoonlijke aandacht (niemand kwam vragen of het gebodene naar wens en voldoende was, en er lijkt sowieso geen bediening aan tafel te zijn) maakte het er niet beter op.
Pluspunten: het gebak en het brood waren heerlijk, echt om je vingers bij op te eten. We kregen na afloop ongevraagd als toetje nog een tegoedbon voor een frozen yoghurt mee, wat natuurlijk een prima actie is.

De medewerksters waren op zich vriendelijk genoeg, maar ze hadden het gewoon te druk om net dat beetje gastvrijheid te bieden dat je graag voelt in een horecagelegenheid.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Erg fijn hoe is meegedacht met een plekje maken voor mijn vriendin in een grote rolstoel.
High tea is erg goed, meer dan voldoende lekkers!
Trees M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijke en gevarieerde high tea gehad in de Den Bosch. Vriendelijke bediening en uitgebreide toelichting gekregen op wat er geserveerd werd. Een tegoedbon gekregen voor de frozen yoghurt die er bij hoorde maar die we niet meer op konden. Top!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Kwaliteit eten op zich prima, al hadden we iets meer hartig en yoghurt verwacht. De ontvangst was zo ongastvrij dat we eigenlijk overwogen om gelijk weg te gaan. We werden compleet genegeerd, terwijl het heel erg rustig was. Daarom zou ik niet snel terug gaan.
Dankjewel Nathalie voor de reactie! Puntje service pakken we met het team op!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
High tea, heerlijke thee, we kregen 8 smaken, apart dat er lekkere zoete yoghurtjes bij zaten. Alles smaakte prima, echt genoten
Leuk om te horen Yvonne. Tot een volgende keer!!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De High Tea is leuk om te geven als cadeautje. Mijn zusje vond het erg leuk namelijk. Zeker een geslaagde middag. De High Tea is echt aan te raden. Als je het niet op kunt, krijg je een tegoed bon. Super service.
Wat leuk om te horen Tessa! Tot snel!!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke hightea, meer dan genoeg hapjes en thee kan de gehele tijd bijgevuld blijven. Gezellige sfeer en inrichting. Je mag zo lang blijven als je zelf wil. Echt een aanrader!
Super fijn!! Fijne dag en tot snel!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke tent, werden snel geholpen. Was een ruime keuze, ook super dat je als je het bakje met frozen yoghurt niet op krijgt je een tegoed krijgt. We hebben genoten :)!
Geweldig Merel!! Hopelijk tot snel