Yoghurt Barn Den Bosch

Orthenstraat 5211 Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Wil je echt eens bijzonder genieten? Reserveer dan een gezellige en verrassend lekkere High Tea of Brunch bij de Yoghurt Barn. Vele duizenden fans gingen je voor, dus de kans is groot dat je er weleens een foto van voorbij hebt zien komen, of erover hebt gelezen. De High Tea en Brunch worden geserveerd op een prachtig, stoer dienblad met daarop kleine ‘baby-yoghurtjes’ gecombineerd met gebakjes, Barn Toast en breekbroodjes met hartige dip. Ideaal om te genieten met een vriendin, je gezin of bijvoorbeeld als vrijgezellenfeestje, baby shower of groepsuitje.

De High Tea laat iedereen kennis maken met een groot gedeelte van het uitgebreide assortiment. Denk hierbij aan twee kleine Yoghurt Specials per persoon, maar ook aan allerlei heerlijke gebakjes zoals Sharp Sharp, goddelijke brownies en de lekkerste carrot cake van het land! Voor de liefhebber van hartige hapjes zijn er de breekbroodjes met hangopdip en onze knapperige Barn Toast.

Brunchen is een heerlijke traditie: met de familie, vrienden en vriendinnen uitgebreid ontbijten. Wat langer in je bed blijven liggen en daarna goed verwend worden is ons motto, en we weten daar bij Yoghurt Barn wel raad mee. Verwacht geen standaard buffet, maar een loei lekkere én gezonde Brunch met verschillende Yoghurt Specials, Barn Toast, een fruitsalade, croissantjes en heerlijke biologische sapjes.

Meer informatie over restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

Maandag t/m Vrijdag 08.30 - 17.00
Zaterdag 09:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Yoghurt Barn Den Bosch

• Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het enige nadeel is dat het tafeltje te klein is waaraan wij zaten.
Je kon er geen bordje kwijt , we moesten vanaf het dienblad eten.
Ik wilde achteraf eenBEETJE losse thee kopen maar dat kon niet.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
High tea was erg lekker. Personeel was niet erg snel en oplettend en kwamen pas na 2 uur thee bijvullen. Verder was het perfect.
Marloes1108 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
ik was samen met mijn dochter voor haar verjaardag. Ik had van te voren gebeld of er iets leuks gedaan kon worden. Er werd mij beloofd dat er gekeken zou worden. Toen we aankwamen stond het blad al klaar en er lagen twee ballonnen op. Het blad werd neer gezet en er werd uitgelegd wat er op lag. Daarna hebben we niemand meer gezien. niemand die een keer kwam vragen of het smaakte of dat alles naar wens was.
Toen ik ging afrekenen bleek dat op de website nog de oude prijs stond ( 19,95) Hier werd niks mee gedaan als alleen maar gezegd dat ze dat door zouden doorgeven.
We hebben heerlijk gegeten maar aan klantvriendelijkheid kan zeker nog punten gewonnen worden
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het was warm, dus zaten we buiten onder de parasol met 7 aan drie kleine tafeltjes. De grote houten tafel was beter geweest, maar daar was geen parasol. We kregen lekker belegde sneetjes brood met humus, avocado en aardbeien, zálige gluten vrije lekkernijen, broodjes met dips, héérlijke worteltaart, zelfgemaakte granola, brownies om je vingers bij af te likken, ieder twee fantastische yoghurt jes met allerhande ingrediënten en natuurlijke lekkere verse verschillende smaken thee! Als extra toetje een schaaltje frozen yoghurt met een lekkere zelfgekozen topping. Het personeel kwam geregeld langs om te kijken of het aan ons niks ontbrak. De flessen met water, mint en komkommer werden steeds bijgevuld. Kun je het ijsje niet meer op dan krijg je een bon om dat later op te eten. Het was prima vertoeven hier!
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Minpuntjes: we gingen waarschijnlijk met verkeerde verwachtingen, want van een high-tea stel ik me iets anders voor: een balans tussen hartig en zoet met name, en die was ver te zoeken. Bovendien: vier yoghurtvariaties, waarvan drie met caramel is ook wel een beetje overload aan caramel. Het gebrek aan persoonlijke aandacht (niemand kwam vragen of het gebodene naar wens en voldoende was, en er lijkt sowieso geen bediening aan tafel te zijn) maakte het er niet beter op.
Pluspunten: het gebak en het brood waren heerlijk, echt om je vingers bij op te eten. We kregen na afloop ongevraagd als toetje nog een tegoedbon voor een frozen yoghurt mee, wat natuurlijk een prima actie is.

De medewerksters waren op zich vriendelijk genoeg, maar ze hadden het gewoon te druk om net dat beetje gastvrijheid te bieden dat je graag voelt in een horecagelegenheid.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Erg fijn hoe is meegedacht met een plekje maken voor mijn vriendin in een grote rolstoel.
High tea is erg goed, meer dan voldoende lekkers!
Trees M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijke en gevarieerde high tea gehad in de Den Bosch. Vriendelijke bediening en uitgebreide toelichting gekregen op wat er geserveerd werd. Een tegoedbon gekregen voor de frozen yoghurt die er bij hoorde maar die we niet meer op konden. Top!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Kwaliteit eten op zich prima, al hadden we iets meer hartig en yoghurt verwacht. De ontvangst was zo ongastvrij dat we eigenlijk overwogen om gelijk weg te gaan. We werden compleet genegeerd, terwijl het heel erg rustig was. Daarom zou ik niet snel terug gaan.
Dankjewel Nathalie voor de reactie! Puntje service pakken we met het team op!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
High tea, heerlijke thee, we kregen 8 smaken, apart dat er lekkere zoete yoghurtjes bij zaten. Alles smaakte prima, echt genoten
Leuk om te horen Yvonne. Tot een volgende keer!!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De High Tea is leuk om te geven als cadeautje. Mijn zusje vond het erg leuk namelijk. Zeker een geslaagde middag. De High Tea is echt aan te raden. Als je het niet op kunt, krijg je een tegoed bon. Super service.
Wat leuk om te horen Tessa! Tot snel!!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke hightea, meer dan genoeg hapjes en thee kan de gehele tijd bijgevuld blijven. Gezellige sfeer en inrichting. Je mag zo lang blijven als je zelf wil. Echt een aanrader!
Super fijn!! Fijne dag en tot snel!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke tent, werden snel geholpen. Was een ruime keuze, ook super dat je als je het bakje met frozen yoghurt niet op krijgt je een tegoed krijgt. We hebben genoten :)!
Geweldig Merel!! Hopelijk tot snel
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik ben echt fan van Yoghurt Barn! Ik kom vaak bij de vestiging in Den Bosch, met mijn vriend voor een lekker yoghurtje en een koffie of met een vriendin voor de heerlijke high tea. Die kan ik iedereen aanraden, je krijgt echt veel verschillende dingetjes en het is allemaal even lekker! Onbeperkt theeleuten in een gezellige en vintage/industriele omgeving. Enige verbeterpunt vind ik de wachttijd in de rij en de wachttijd voor een koffie als je uiteindelijk besteld hebt. Vaak is het druk en gaat het niet zo snel, ook hebben wij ons yoghurtje vaak al op en dan komt de koffie/thee pas. Als dat nog verbeterd wordt kom ik nog vaker langs! ;)
Soh-Yen E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk high tea. Yoghurt met fruit en chocolade , cheesetaart, bonwies is wel lekker. Sap en thee allebei ook lekker. Volgende keer wij komen wel terug
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was niet zo schoon ; tafeltje plakkerig; we konden geen andere tafel nemen want daar stond nog spul dat afdgeruimd moest worden ( dat heeft er ook steeds gestaan de 1,5 uur dat wij er waren) gaf een rommelige indruk. De potjes waarin de losse thee zat om zelf uit te pakken waren ook niet schoon.
De sfeer vond ik wel erg prettig ; mijn man vond het te onrustig omdat er een paar kinderen waren die druk heen en weer liepen te rennen ; maar daar kan het rtestaurant niets aan doen.
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige knusse locatie, waar je vriendelijk welkom geheten wordt. Genoten van een heerlijke high tea. De frozen yoghurt konden we niet meer op, hiervoor kregen we een tegoedbon, top service!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor een high tea naar de Yoghurt Barn. Over het eten niets dan goeds: een groot blad met lekkere glaasjes yoghurt (op de website stond dat je zelf mocht kiezen, maar dat was niet zo) en verschillende baksels, sapjes en thee. Ook de broodjes met hartige dip konden we waarderen. Wat ons echter helemaal niet beviel was de traagheidsgraad van het bedienend personeel. Toen we aankwamen moesten we 10 minuten wachten tot we mochten zeggen dat we voor de high tea gereserveerd hadden, en bij het afrekenen was dat niet beter. Moet namelijk allemaal aan de bar. Met drie man personeel staan ze iets anders te doen terwijl er klanten staan te wachten. En dan ook nog met droge ogen zeggen 'ik ben even met iets anders bezig'. Afijn, het was gezellig en lekker maar de service is slecht, hoewel ze wel vriendelijk zijn. Toen we na anderhalf uur terug moesten omdat één van ons iets had laten liggen stond ons leeggegeten blad nog steeds op het tafeltje. Daar hadden wij natuurlijk geen last meer van, maar geeft wel aan dat de zaken niet goed voor elkaar zijn.