Yoghurt Barn Amsterdam

Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 19:00
Etensgenieter1 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Laatst een High Tea gehad bij de Yoghurt Barn in de Amsterdamse Pijp. Gereserveerd, dus ons tafeltje stond klaar. Na niet al te lang wachten kwamen er een enorm dienblad met yoghurt, zoetigheden en hartige hapjes. Daarnaast werd er een pot thee geserveerd met nog eens een stuk of 8 kleine potjes met kruiden. Zakjes erbij en een lepeltje, en zelf je thee in het zakje scheppen om vervolgens in je theeglas te hangen. Hele leuke en originele soorten thee, wij vonden het fantastisch. Alles was heerlijk en we hebben echt genoten. Kleine tip: doe er kaartjes bij met wat wat nu precies is, wij zijn een aantal keer naar de etalage gelopen om te zien wat voor kleine gebakjes het nu precies waren. Wij komen zeker terug!
KarelSU .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Hier voor high-tea gereserveerd. Er kwam al snel een groot dienblad met allerhande lekkernijen. Verschillende soorten kleine yoghurtjes waaronder de merry berry en browny bango. Ook was er een hartige variant. Ook waren er bruine en witte broodjes met 2 soorten hartige dips en brood met rozijnen. Als taartjes was er een brownie, frambozen en shortbread met chocola. Hiernaast voor iedereen een vers sapje en natuurlijk allerlei losse theetjes. Als toetje mochten we nog een bakje frozen yoghurt met een sausje uitkiezen. Een hele leuke en gevarieerde high tea!
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Lekker gegeten bij deze zaak. Genoten van (hoe kan het ook anders) lekkere yoghurt. Service was enorm goed, maar de zaak is wel druk. Ziet er erg leuk uit, en kom hier graag terug.
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Omdat ik een aantal jaar geleden bij de vestiging in Utrecht een high tea heb gedaan, was ik benieuwd naar de vestiging in Amsterdam. Bij de laatste daarom ook een high tea gedaan en deze was in één woord geweldig. Ik kreeg gelijk weer zin omthuis wat creatiever te zijn met yoghurt. De high tea bestond uit vier kleine yoghurt, broodjes met huisgemaakte dipsausjes en (voornamelijk) glutenvrije en suikervrije taartjes. Ook kregen we er een sapje bij en onbeperkt thee, wat ik echt een pluspunt vond. Enige minpunt vond ik de wespen, maar daar kon verder niets aan gedaan worden. De yoghurt barn is zeker een aanrader voor wie gezond en lekker wil eten!
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Officieel moet je voor de high tea reserveren, wij hadden door het vriendelijke personeel deze keer geluk, maar het reserveren is zeker de moeite waard, je krijgt een plaat met verschillende zoete en hartige lekkernijen en onbeperkt thee, een echt feestje! Super leuk voor een middag, lekker op het terras in de zon of bij minder weer gezellig binnen bij de verwarming :)
Feiwendi .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Hoewel we 5 minuten te laat waren voor onze reservering voor de high tea (hadden een beetje moeite om de juist straat te vinden) moesten we alsnog 10 minuten wachten op onze tafel, omdat de zaak helemaal vol zat. Op zich niet heel erg, maar wel irritant dat binnen die 10 minuten er door 4 verschillende personeelsleden gevraagd werd of ze ons konden helpen, kwam erg chaotisch en druk over. Ondertussen zagen we dat de high tea voor ons wel al gereed stond (wat ons achteraf deed afvragen hoe lang de yoghurt en broodjes al klaar stonden). Na 10 minuten konden we dus aanschuiven aan ons tafeltje en vol verwachting keken we uit naar het lekkers. Ze hadden prima rekening gehouden met de glutenallergie van de een, helaas wat minder met de notenallergie van de ander, maar daarom niet getreurd. Wederom kwam de serveerster heel gestressed over tijdens de uitleg van de producten. Na de uitleg was het tijd om te gaan proeven en helaas wat een teleurstelling! De broodjes smaakten niet vers en taai (op het rozijnenbrood na dat echt heel lekker was). Het extra potje dip dat we vroegen werd letterlijk op tafel gesmeten (en bedankt...). De yoghurt met de granola was ronduit bitter, de merryberry was ok, maar niet heel bijzonder, hetzelfde geldt voor het bananenbrood en de citroencake. op zich prima, maar niet speciaal. Wat echt niet lekker was, was het gebakje met een boden van koekjes, daarop pure chocola en een puree van frambozen. Op zich kan de combi chocola en frambozen heerlijk zijn, maar dit was ronduit zuur en bitter. Er moet wel gezegd worden dat tijdens de high tea de 2 andere personeelsleden die ons hielpen met extra thee erg vriendelijk waren. Na afloop mochten we nog een frozen yoghurt beneden halen, waar 1 van ons nog zin in had. Hoewel ze officieel geen recht had op de aardbeientopping, mocht ze die toch kiezen. Dat viel weer mee. Helaas werd er niets gedaan met onze opmerkingen dat we er meer van hadden verwacht en niets alles in de smaak is gevallen (de reactie hierop was: "Zijn er nog dingen over die u wilt meenemen?" Nou nee dus, het was niet erg lekker...). Het was een teleurstellende ervaring en voor een high tea zullen we hier zeker niet terug komen.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gisteren met vrienden hier naartoe gegaan. Na lang zoeken, eindelijk gevonden. Klein zaakje en het was erg druk, maar er ging net een tafel weg toen wij er waren. Yoghurt besteld en gaan zitten. Leuk concept, en de yoghurt was heerlijk.

De service daarentegen erg slecht! Op een gegeven moment kwam er een groep binnen voor high tea, en wij werden -op een niet zo vriendelijke manier- verzocht weg te gaan. Dit terwijl we nog aan het eten en drinken waren. Ook wij zijn betalende klanten, die ook even rustig willen kunnen eten. Blijkbaar vond het personeel dat niet, en we werden nogmaals verzocht weg te gaan, en werd de groep direct verteld dat wij weg gingen en ze plaats konden nemen. Dus terwijl wij nog snel onze drankjes op dronken (belachelijk dat we dat nog deden ook eigenlijk...) en jassen bij elkaar pakte, ging de groep al om ons heen zitten. Eten was heerlijk, maar het slechte en onvriendelijke personeel heeft het verpest. Wij komen hier nooit meer!
Robbertjk .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Had eenzelfde ervaring als hieronder beschreven (hoezo leereffect??). Na een kwartier wachten aan het tafeltje waar een bordje met onze naam + tijdstip op stond (je zou daaruit kunnen afleiden dat ten minste iemand ons verwachtte) meldde ik me bij een van de dames dat het nu toch wel heel erg lang duurde. Ik kreeg te horen dat ik me had moeten melden aan de vitrine, want zo gaat dat daar. 'Geen aandacht? Uw eigen schuld meneer!' Op mijn mededeling dat ik verwachtte als gast te worden ontvangen en dat zij zich zouden moeten melden bij mij, kreeg ik een blik vol onbegrip. De goede reactie zou zijn geweest: 'Onze excuses meneer, we gaan het meteen in orde maken, wat wilt u drinken? We gaan direct onze heerlijkheden serveren, sorry, sorry, sorry!' Maar niks van dat alles. We zijn boos en teleurgesteld weggegaan. Paaszondag mooi verpest. Bovendien stonden er 2 kinderstoeltjes, die beiden te goor waren om aan te pakken. Eentje onder de trap met een laag zand erop. De ander vooraan en die hebben we helemaal schoongepoetst voordat we die konden gebruiken. Heeft er toch nog iemand iets aan ons bezoek gehad. Het concept was overigens zeer aantrekkelijk, de uitgeserveerde yoghurt zag er heerlijk uit...
Legally-Brunette .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Ik ben groot fan van de yoghurt barn, of je nu even iets makkelijks tussendoor wilt eten of gezellig met vriendinnen uren wilt praten, bij de yoghurt barn kan het. Er is een ruim assortiment aan smaken en je kunt er teven terecht voor een uitgebreide high tea. Zeker een aanrader!
Dieuwertje W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Het eten is heerlijk in de yoghurt barn! Wij hadden een heerlijke high tea met verschillende yoghurtjes, sapjes, broodjes met 2 soorten roomkaas, cakejes en als toetje een yoghurt ijst. Helaas laat de service heel erg te wensen over. Er waren 6 meisjes aan het werk waarvan niet een in de gaten hield of mensen geholpen wilde worden. Na een half uur nog niet aangesproken te zijn, zijn we zelf naar de bar gelopen die recht tegenover ons was om te vragen of we met de high tea konden beginnen. Daar kregen we de mededeling dat we ons hadden moeten melden, terwijl zij ons al een half uur zaten zitten aan een lege tafel. Ook het afrekenen duurde erg lang omdat ze daar niet efficiënt werken. Het duurde 10 minuten voordat er eindelijk iemand was bij wie ik kon afrekenen.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Ik ben gek op yoghurt! Maar de hangop van hier is van een andere orde. Heerlijk! Je kunt het zo gek maken als je zelf wil en een groot flesje jus erbij maakt het compleet! Leuk in een flesje met een rietje erin. Heerlijk ontbijten en lunchen.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Ze hebben hier heerlijke yoghurt met verschillende toppings, ontbijtje met yoghurt, koffie/thee en een croissantje. Je kunt hier ook terecht voor een heerlijke brunch (eerst reserveren!). De hoeveelheid is bijna overweldigend en ook echt een aanrader. Ik ga hier regelmatig heen voor een ontbijtje of een weekend lunch.
Marjan N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
In een heerlijk niet toeristisch straat kan je hier genieten van heerlijke yoghurt variaties! Zelf vind ik de frozen yoghurt echt een aanrader!