Yirga

Meer informatie over restaurant Yirga

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 18:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Yirga

Nora J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We zijn echt op zoek gegaan naar een plek om ècht goed te kunnen ontbijten. Dat werd Yirga in Breda. En dat bleek een goede keuze! De koffie, warme chocolade, thee, alles heeft kwaliteit en dat proef je. Mijn vriend had de pannekoek met vanillecreme en fruit, ik had toast met zalm en gepocheerde eieren. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Super!!
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie locatie, je zit in de zomer heerlijk in de zon op het terras tegenover het zaakje. Binnen gezellig, maar soms wel rumoerig. De service is goed: erg vriendelijk personeel.

Eten en drankjes zijn lekker, vooral de brunch is een aanrader. Erg uitgebreid en elke keer word ik weer verrast met nieuwe dingen. Leuk tentje!
mgdraaijer .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heerlijke lunch gehad bij Yirga. Hippe tent en biologisch. Daar zijn wij dol op! De bezetting was redelijk en de service vlot & vriendelijk. De thee krijg je 2x voor dezelfde prijs (netjes!) en was zo lekker dat ik ook een zakje voor thuis heb meegenomen. Hier geen standaard thee, maar lekker veel keuze uit bijzondere soorten. Voor de lunch had mijn man een tosti, deze smaakte hem erg goed met de huisgemaakte ketchup. Jammer dat deze niet zo groot was als de kaart doet geloven (extra grote tosti, m.i. een gewone tosti). Ik had kiprollade met avocado op brood. Garnituur van sla en bosuitjes. Het mocht van mij net iets meer avocado zijn, lekkere dikke slices over de sla wellicht een tip. Ziet er minder "karig" uit en smaak dan nóg beter i.c.m. de kip. De avocado was nu net te weinig om een vermelding te mogen krijgen op de kaart. Het brood was desembrood: kraakvers en superlekker. De verschillende soorten koffie zijn een plus voor deze zaak, leuk om je koffie eens anders te drinken. Het bolletje ijs in de koffie viel goed in de smaak!
sauerl .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Het eten bij Yirga is super en puur van smaak. Ik probeer elke keer wat anders en altijd raak. Jammer is dat de service beter kan, meer in lijn met de kwaliteit van het product. Lang wachten, niet per se onvriendelijk, maar onverschillig, zou me graag meer welkom voelen. Hoop dat jullie dit verbeteren, want ik kom er graag! Mede door de heerlijke leestafel...
R M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Twee keer bij Yirga geweest. Beide keren een teleurstelling. Jammer want hun concept lijkt veelbelovend. Een hippe lunchplek waar zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van eerlijke, biologische producten. Bij het eerste bezoek waren wij de enigen. Desondanks duurde het heel lang voordat we geholpen werden. Het personeel was te druk in gesprek. Het duurt ook lang voordat je je bestelling krijgt. De broodjes zijn best lekker en vers maar zeer dun besmeerd en te weinig voor een verzadigd gevoel. De pompoensoep was flauw en ook weinig vullend. De tweede keer zijn we gewoon vergeten. Het personeel kon de drukte niet aan. Na een half uur konden we iets te drinken bestellen wat vervolgens weer een half uur op zich liet wachten. Daarna alweer broodjes met zeer afgemeten porties. En dat voor 7 euro voor een broodje.De chaotische bediening en minimale porties wekken irritatie op. Wij komen niet meer terug. Wat een hoop poeha om niets..