Yip

Denneweg 41A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart
31-703652026

Over restaurant Yip

Sushi en Grill met de hele familie

Met de hele familie aan de sushi en grill, in Hong Kong is het elk weekend vaste prik. De gestoomde en gefrituurde hapjes zijn ideaal om te delen zodat je lekker veel kunt proeven. Bij Yip hebben ze dat goed begrepen, want je kunt onbeperkt bestellen van de uitgebreide kaart. Veel vis, maar ook sappig geroosterd vlees, en de lekkerste groente dumplings; iedereen wordt blij van dit heerlijke menu.

Meer informatie over restaurant Yip

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
6,7
6,2
Ilundi .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met een vegetariër komen eten en van te voren doorgegeven. Ze waren er niet op voorbereid en bleven het bij elke gang vergeten. Het was steenkoud en we moesten de eerste 3 gangen lang wachten. Het gefrituurde eten was veel te vet en het interieur was niet netjes afgemaakt. En de WC bril is te klein voor de pot, waardoor je eigenlijk deels op de pot zit. Viel tegen!
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
van avond gegeten met groupon bon
het eten was goed .bediening vrij stug
maar voor 29,95 pp een 6 zes gangen menu iets over dreven maar er was niets mis mee
maar 8 euro voor een fles water is wel erg overdreven schandalig
daarom zal ik ook niet meer in dit soort restaurants komen
Jbeve .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was wel ok de bediening kon de drukte niet echt aan. Een extra schoonmaak hier en daar zou wel op zijn plaats zijn
Djamilya A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik weet niet waarom er slechte recensies zijn van sommigen.. Heel lekker eten, snel gemaakt, personeel is vriendelijk.. zeker een aanrader, je krijgt misschien minder dan gewoonlijk sushi ( 6 rolls, 3 nigiri, 1 sashimi )..
Dit is dan Gang 2 en 3, maar je hebt nog gang 1, 4 en 5 om je goed te vullen en dan nog gang 6 voor een lekker ijsje..

Kortom heel blij :)
Norru .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We vonden Yip via de AH restaurant actie.
We kregen daarom een leuk 5/6 gangenmenuutje dat een leuke samenvatting van de kaart was..
2e menu was ivm de actie gratis.
Al met al een leuk restaurant en we hebben lekker gegeten
Mari23 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weinig sushi dat was jammer, geen vrije keuze om het vijfgangenmenu aan te passen. Fles water voor 8 euro vond ik vrij duur.
Groenteboer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima gegeten maar niet heel bijzonder. Zeevruchten soep was in feite kippenbouillon met een garnaal en een mossel. Was allemaal lekker maar dus niet bijzonder/

Bediening was ik niet helemaal tevreden over. Toen we aangaven dat er haren lagen in het bakje voor de sojasaus, kregen we wel een nieuw bakje maar werd het vieze bakje niet meegenomen. Dat bleef dus als decor op de tafel achter. Jammer.

Qua ambiance was het niet super. We zaten in een achteraf hoekje waar nog een paar tafels stonden. Dat leek een beetje afgezonderd van de rest. Ruimte had wel wat aangekleed mogen worden. Verder wel prima gezeten.

Al met al prima voor een keer Japans en zeker niet duur, maar ik zou er niet terug komen.
Pixlepete .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima service en aardige mensen. Eten is alleen niet bijzonder. Vooral erg vettig. Wij hadden ook de AH actie, waardoor de keuken het misschien druk had. De gerechten stonden wel snel op tafel. De kip was wel goed gegaard en erg lekker.
Jorinde88 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ik vond het echt heel lekker. Ik heb genoten van de verschillende gerechten, had van mij wel meer sushi gemogen.
Het is een klein restaurant en ga zeker nog een keer terug.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In een leuk restaurantje met een beperkt aantal tafeltjes kennis gemaakt met de service en de keuken van Yip. Een vastgesteld menu gegeten ivm restaurantweken van AH. Geen 3 gangen, maar een 5 gangen diner, waarbij het voorafje en het toetje een keuze was.
Door een ietwat verlegen serveerster, maar ook iets wat bij haar cultuur hoort, bediend en daar was niets mis mee. Heerlijk gegeten en tussen iedere gang zat voldoende tijd.
Een aanrader voor als je zeker niet duur en niet al te luxe wilt eten.
Caar_tje V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met AH-zegels hier gegeten. Prima sushi, maar ook andere gerechten, die waren ook prima. De ambiance, met name op het terras, is wat simpel, bediening was vriendelijk, maar moest er een paar keer aan herinnerd worden dat we er nog zaten.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met een Groupon deal echt meer dan prima gegeten bij Yip. Het eten was erg lekker en een goede mix van wat de kaart te bieden heeft. Zeker met deze deal wat de prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed. De service was snel en vriendelijk. De wc's zijn mooi met grove tegels aan de wand, het was er alleen zo donker dat het me een beetje deed denken aan de vleermuizengrot in Diergaarde Blijdorp. Als ze hier een ander lampje in het spotje doen zou dat opgelost moeten zijn. Ik kom hier zeker nog eens terug om van het volledige menu gebruik te maken.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het is een sfeerloos en donker restaurant. Er mag ook wel eens wat beter worden schoon gemaakt, spinrag aan de muur en in de hanglampen lagen veel dode vliegjes en muggen. Bij binnenkomst 17.45 uur werd ons al gemeld dat WE starten om 18.00 uur.!? Wij kwamen met groupon en hadden snel door dat er meerdere klanten waren die ook met groupon om 18.00 uur hadden gereserveerd. Hoezo...WE starten om18.00 uur ik ben niet op een groepsreisje waar je met z'n allen tegelijkertijd aan tafel gaat en moet wachten totdat iedereen klaar is met zijn voorgerecht voordat de andere gerechten worden geserveerd ! Hier dus wel, da's lekker makkelijk want dan kan de kok in een keer veel gerechten maken en die kunnen dan tegelijkertijd worden geserveerd. Dit is niet de goede gastvrije service die men biedt. Het was dan ook een lange zit om na elke gang te moeten wachten voordat het servies werd afgeruimd en de volgende gang werd geserveerd. Het meisje in de bediening deed haar best maar kon het niet allemaal aan, de tent zat immers vol en niet alleen met mensen die een groupon hadden. Het eten was goed, een smakelijk soepje vooraf met een goed gekruide bouillon daarna sushi en sashimi hierbij gezegd dat de sashimi aan de karige kant was. Daarna de gefrituurde loempia en garnalen en het hoofdgerecht bestond uit grote champignons/gebakken courgette / kip teriyaki en zalm met witte rijst allemaal smakelijke gerechten. Als toetje een simpel bolletje ijs waar we echt veel te lang op moesten wachten zodat wij de bediening moesten wenken om hierom te vragen. Dus eten was goed maar de service en entourage kan veel beter!
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met een groupondeal hebben we bij Yip Asian Cuisine een 6 gangen Japanese dining experience gehad. De kippen- en garnalensoep waren lekker. De California crab rol, sake nigiri, ebi nigri, kani nigri en de sashimi van zalm waren erg vers en erg lekker. Gesreveerd met wasabi en sojasaus. Ook de gebakken garnalen & loempia’s waren goed. Het hoofdgerecht bestond uit gebakken zalm, chili garnalen, teriyaki kip, gebakken gourgette, gebakken champignons en rijst. Asl nagerecht kon gekozen worden uit verschillende soorten ijs, wij namen de zwarte sesam. Een van de beste die ooit proefden!

De zaak zat vol, op een donderdagavond. Er waren mensen die op het terras wachtten op een plek. Hoewel er slechts twee mensen waren om te bedienen, verliep dat soepel, vriendelijk en correct.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, ook zonder Groupon.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekkere wantansoep, sushi, loempia's, gebakken zalm en garnalen en andere Aziatische hapjes gegeten. Eenvoudig ingericht maar prima verder. De meisjes in de bediening zeiden alleen geen woord, eigenaardig genoeg werden de bordjes steeds zwijgend voor ons neergezet en zwijgend weer weggehaald. Ook ging het allemaal erg langzaam.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met een groupondeal hier een 6 gangen Japanese dining experience gehad. De groenten in de wontonsoep waren knapperig. De soep zelf was flauw. Er stond niets op tafel om de soep pittiger te maken. De California crab rol, sake nigiri, ebi nigri, kani nigri en de sashimi van zalm waren erg lekker en werden met wasabi en sojasaus geserveerd. De gebakken garnalen & loempia’s smaakten niet bijzonder. Het is jammer dat het hoofdgerecht bestaande uit gebakken zalm, chili garnalen, teriyaki kip, gebakken gourgette, gebakken champignons en rijst samen op een bord werden geserveerd, waardoor alle onderdelen één smaak hadden gekregen. Het laatste gerecht bestond uit ijs. Wij houden niet van ijs. Het was niet mogelijk om het ijs in te ruilen voor een kopje koffie.
Het is binnen in de zaak erg donker. De service was wat apart. We moesten steeds de borden aangeven. Op een gegeven moment kwam een ober zonder iets te zeggen de sojasaus van tafel halen!
Fgmsab2222 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Via Groupon 42 stuks sushi gehaald.. Zure smaak, geen lekkere vis.. Sushi zag er niet mooi uit... Ondanks de leuke prijs niet nog een keer.
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
5 gangen experience, o.a. sushi was heerlijk! Wantan soep ook top! Ik kom hier zeker nog een keer terug! Gezellig knus restaurantje,gelukkig niet zo'n vreetschuur!
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Met een kortingsbon (17,50 'all-you-can-eat') hier gegeten. Vanwege de enorm goede prijs een 7, maar de kwaliteit was zozo. De gefrituurde hapjes waren vaak doorgefrituurd. Sushi was niet beter of slechter bij een ander all-you-can-eat-restaurant. De porties zijn aan de kleine kant. De bediening is vriendelijk, maar erg traag - maar ze waren dan ook met z'n tweeën op een maandagavond.
Het interieur is niet echt gezellig en in de wc is er een akelig licht, het fonteintje mogen ze verder wel eens ontkalken.
Sindyvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Lekker gegeten vanavond! Ik had via Groupon een menu gereserveerd. De Sushi was vers en smaakvol. Bediening vriendelijk en snel. Ik kom hier zeker snel weer terug.