Yip

Denneweg 53 2514 CD Den Haag Nederland Kaart
31-703652026

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 1e Seafoodsoep(garnalen mossel),Wontongsoep(kip) of Edamame boontjes
      2e Sashimi van zalm(3 stuks), California crab rol(4 stuks)
      2e Sake nigiri x 1, Ebi nigiri x 1, Kani nigiri x 1
      Groene thee/Zwarte sesam
      Vanille/Chocolade

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Yip

Sushi en Grill met de hele familie

Met de hele familie aan de sushi en grill, in Hong Kong is het elk weekend vaste prik. De gestoomde en gefrituurde hapjes zijn ideaal om te delen zodat je lekker veel kunt proeven. Bij Yip hebben ze dat goed begrepen, want je kunt onbeperkt bestellen van de uitgebreide kaart. Veel vis, maar ook sappig geroosterd vlees, en de lekkerste groente dumplings; iedereen wordt blij van dit heerlijke menu.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Yip

Maandag - Donderdag 17:00 - 22:00 uur
Vrijdag / Zaterdag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom
6,6

Jouw recensie over het restaurant Yip

Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Concept is combinatie van sushi en andere Aziatische gerechten. Op een zondagavond met twee gegeten. Jassen worden bij binnenkomst niet aangenomen. Te harde lounge-muziek en slechte acoustiek. Verdelen van het eten over gangen was van de nauwelijks Nederlands sprekende bediening teveel gevraagd; alles werd in 1x opgediend. Eten was op zich wel redelijk, soms wat droog vlees. Nauwelijks keuze aan desserts, koffie was niet te zuipen. Inrichting en servies plastic, WC kan echt niet meer in 2018. Doos tissues bij wijze van handdoek. Om te pinnen moet je nog meelopen naar ouderwets apparaat achter in de zaak. Kortom eten redelijk, ambiance waardeloos. Met wat meer aandacht en enkele kleine ingrepen zou dit restaurantje er veel op vooruitgaan.
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
fijne avond gehad
Koos S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben goed gegeten maar het restaurant is niet erg gezellig en kaal ingericht. De garderobe en sanitaire voorzieningen zijn slecht.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Sober ingericht en het was helaas niet warm genoeg in
het restaurant... het eten was goed, maar te weinig. Het personeel was vriendelijk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Korting geldt niet op het all you can eat-menu, wat ons pas na de rekening werd verteld. Ook dranken krijg je geen korting op. Eten was lekker, restaurant wat kil.
Renevdvliet V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Personeel sprak GEEN Nederlands, heel erg jammer
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wederom een prettige ervaring bij restaurant Yip. Gewoon lekker eten, prima bediening (niet voor een praatje, maar daar ia ze ook niet voor)!! Goeie prijs / kwaliteit verhouding!
Een van mijn favoriete restaurants, gewoon gezellig lekker eten tegen een alleszins redelijke prijs!
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten is fantastisch! ,Alleen zou ik graag en tip willen geven; dat ze in de keuken een goede afzuigkap zouden kunnen plaatsen, vanwege frituurgeuren die je in delen van het restaurant erg ruikt., Verder is het personeel vriendelijk en beleefd????????Ik ben al 3x gaan eten bij Yip! Zeker een aanrader!!
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Vlotte bediening.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De kwaliteit van het eten was op zich goed (vers, mals) maar niet heel uitgesproken, verrassend of creatief. We kregen een 'plankje' met een aantal sushi vooraf, zag er mooi en vers uit, alleen niet veel variatie qua smaken. Veel zalm (lekker) en surimi, daar had meer in gevarieerd kunnen worden.
Hoofdgerecht waren een 4-tal kleine 'gerechtjes', allemaal lekker en smaakvol, maar ook hier niet verrassend. In een restaurant hou ik er van om dingen te eten die ik thuis niet zo snel kan of zou klaarmaken, dat was hier wat minder van toepassing.
Josine S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Chaotisch restaurant met weinig hartelijke service. Eten op zich redelijk maar in combinatie met ontbrekende ambiance geen aanrader. Na 20:00 vertrok de meerderheid van de gasten en om 20:30 waren wij met nog 2 andere tafels de enige gasten. Toch duurde het nog lang voor wij onze volgende einde sushi kregen.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Echt prima lekker menu en geen geld van ah maar wel echt een beetje een ongezellige tent met veel te harde pianomuziek (cd).
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Hier gegeten samen met mijn dochter met de AH actie, was een 5 gangen menu wat erg lekker was !! De inrichting was naar mijn idee een beetje sober maar met een kaarsje aan vooral een erg gezellige en lekkere avond gehad :))
Maja M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Goed restaurant met lekkere hapjes. Er werd ruim aandacht besteed aan mijn lactosevrij dieet. Ik heb heerlijk gegeten. We kregen behoorlijke porties. Een heerlijk avondje uit. Echt een aanrader.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zeer vriendelijk en lekker eten
Marina Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
vriendelijk ontvangen, bediening correct, eten was erg vers en lekker. Al met al een geslaagd etentje en we gaan zeker terug.
Jimmy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer tevreden. Zowel de bediening als het eten was top. Ga hier zeker nog terug komen!
Nils N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuk restaurantje op de Denneweg. Uitgeprobeerd via IENS/AH-actie. Lekker menu'tje met 5 gerechtjes: soepje (keuze), sushi, wat warme snackjes, hoodgerecht (stukje zalm, paar garnaaltjes, wat kip & groenten + bakje rijst) & dessert (bolletje ijs naar keuze). Restaurant is (zoals meer in dit straatje) wat smal en wat sober ingericht, geeft niet echt het gevoel dat je je onderdompelt in een andere cultuur (zoals veel andere Aziatische restaurants). We hebben hier gegeten op een zaterdag (vrij vroeg ivm. theaterbezoek), eerst nog rustig & daarna gezellig druk. Onze serveerster sprak geen/matig Nederlands, maar was wel vriendelijk en had voldoende aandacht voor ons. Ook andere personeel is aardig.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Kan beter, geen tweede keer.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.