Yip

Denneweg 53 2514 CD Den Haag Nederland Kaart
31-703652026

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 1e Seafoodsoep(garnalen mossel),Wontongsoep(kip) of Edamame boontjes
      2e Sashimi van zalm(3 stuks), California crab rol(4 stuks)
      2e Sake nigiri x 1, Ebi nigiri x 1, Kani nigiri x 1
    • Keuze uit 4 soorten ijs:
      Groene thee/Zwarte sesam
      Vanille/Chocolade

Over het restaurant Yip

Sushi en Grill met de hele familie

Met de hele familie aan de sushi en grill, in Hong Kong is het elk weekend vaste prik. De gestoomde en gefrituurde hapjes zijn ideaal om te delen zodat je lekker veel kunt proeven. Bij Yip hebben ze dat goed begrepen, want je kunt onbeperkt bestellen van de uitgebreide kaart. Veel vis, maar ook sappig geroosterd vlees, en de lekkerste groente dumplings; iedereen wordt blij van dit heerlijke menu.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Yip

Maandag - Donderdag 17:00 - 22:00 uur
Vrijdag / Zaterdag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Yip

Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Yip is een aanwinst aan de Denneweg in Den Haag, de bediening was er hartelijk, de porties zijn uitstekend en we hebben er zeer smakelijk gegeten. voor herhaling vatbaar.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heel erg aardige bediening. Eten was super lekker! Goede porties en goede prijs, voor herhaling vatbaar. Onze complimenten!????
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prettige ontvangst en bediening en erg smakelijk gegeten.
Samet M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
AH restaurant actie: Eten was redelijk goed, zeker de sashimi, maar de rest van de 5 gangen was wel redelijk.
Sfeer was niet meer dan normaal alleen ruikte het ietwat te veel naar frituur, denk dat ventilatie hen beter zou doen.
Zelf dachten we dat 1u-1.5u genoeg zou zijn voor hele diner (we hadden afspraak erna) maar wat al snel bleek is dat eerste voorgerecht na 30 min arriveerde en dus wij te laat zouden komen. Had het nog aangegeven maar helaas.
Boris S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Yip is authentiek. Je merkt dat alles dat geserveerd wordt vers is. Smaak is top en de porties zijn voldoende. Bediening is snel en geruisloos. Ik vind dit prima. Sommige mensen hebben een liever babbeltje. Kan zijn omdat er geen of weinig Nederlands wordt gesproken. Het restaurant is door de langere smallere layout was knus en intiemer opgezet. Zeer aan te raden!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben met AH restaurantactie gegeten. We waren verbaasd hoe uitgebreid het menu was: 5 gangen. En alles was lekker. Prijs/kwaliteit is uitstekend.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk eten, kom hier al jaren! Nieuwe locatie is echt super mooi en strak ingedeeld. Altijd gastvrij ontvangen en vriendelijk personeel. Zal het aan iedereen aanraden!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De eerste keer in het nieuwe pand aan de Dennenweg, wat strakker dan het vorige. Verder alles bij het oude: prima eten voor een kleine prijs en heel vriendelijke bediening.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Trees M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten, dat in een rap tempo werd opgediend. Een stil meisje in de bediening, niet onaardig, maar nam zonder iets te zeggen de lege borden mee, of zette zonder iets te zeggen de nieuwe gerechten op tafel. Bij het afrekenen vroeg ze wel of het gesmaakt had. Maar ondanks die minpuntjes zeker voor herhaling vatbaar.
Roelant L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima Japans restaurant. Basics zijn goed en dat terwijl ze pas net open zijn. Dus ze zullen nog wat verder verbeteren verwacht ik.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de ah restaurantactie hier gegeten. Het soepje vooraf heel erg zout, sushi was ok, de rest gemiddeld. Het menu zou een waarde hebben van 30 euro pp. Dat was niet realistisch, zoals we vaak zien bij de ah actierestaurants. Inrichting restaurant is heel goedkoop en apart. Het servies is ook nog van kunststof. En de bediening is slecht. 1x wat te drinken gehad en verder was de serveerster heel veel afwezig. Er waren maar 3 tafels gevuld maar toch had je het gevoel dat er te weinig personeel liep.
Al met al ok gegeten, maar eens en nooit meer.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige inrichting, goed bereikbaar per OV.
Comfortabele stoelen. Goede bediening, ze zijn vriendelijk en gastvrij.
Het 5-gangendiner was top. We hadden van elke gang genoten!
Voor herhaling vatbaar!
carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Yippie .......lekker gegeten bij Yip
Vriendelijke service ..
Moest wel heel erg lachen op het toilet waar kerstmuziek gespeeld werd.....
Soeresh H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goed maar vergeleken met ketens als Shabu Shabu is het wel prijzig. Bediening was goed en het eten was zeer goed. Wachttijden tussen de gangen was zeer acceptabel.
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg lekker en goed eten. Vriendelijke mensen. We zijn al vaker geweest en zullen zeker terug komen. Elke keer een feestje!
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. 5 gangen menu. Alles vers. Verschillende smaken. Vriendelijke bediening, was behoorlijk druk. Toch niet lang hoeven te wachten. Voor herhaling vatbaar.
Slippens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige avond gehad, prima prijs/kwaliteit verhouding door de AH actie, anders was het niet in balans geweest. Inrichting erg gedateerd, maar ach hoe belangrijk is dat nou? Erg vriendelijke meneer die ons keurig bediende.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Aangegeven dat ik vegetarisch ben, wel tonijn en zalm lust maar geen garnalen. Bij alle gangen zat zowel garnaal of vlees. Jammer dat je als klant niet begrepen wordt. Enigzins sfeerloos restaurant. De bediening was wel vlot.
Fynn .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij Yip gaan eten met een Groupon. Hoewel het eten vers was, de porties voldoende groot waren en de Engelstalige bediening vriendelijk was, was het teleurstellend dat de zes beloofde gangen niet helemaal waren zoals we verwachtten. Zo kwam ronde 2 (sashimi) en 3 (sushi) tegelijkertijd op hetzelfde plankje. Aangezien de sashimi totaal zo'n 15 gram zal zijn geweest, vonden wij dit geen complete ronde. Noem het simpelweg een 5-gangenmenu. Verder was het hoofdgerecht overladen met pittige saus; mensen die daar niet van houden, doen er goed aan hun voorkeur vooraf kenbaar te maken.