Yip

Denneweg 53 2514 CD Den Haag Nederland Kaart
31-703652026

Over het restaurant Yip

Sushi en Grill met de hele familie

Met de hele familie aan de sushi en grill, in Hong Kong is het elk weekend vaste prik. De gestoomde en gefrituurde hapjes zijn ideaal om te delen zodat je lekker veel kunt proeven. Bij Yip hebben ze dat goed begrepen, want je kunt onbeperkt bestellen van de uitgebreide kaart. Veel vis, maar ook sappig geroosterd vlees, en de lekkerste groente dumplings; iedereen wordt blij van dit heerlijke menu.

Meer informatie over restaurant Yip

6,8

Jouw recensie over het restaurant Yip

Monique K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Trees M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten, dat in een rap tempo werd opgediend. Een stil meisje in de bediening, niet onaardig, maar nam zonder iets te zeggen de lege borden mee, of zette zonder iets te zeggen de nieuwe gerechten op tafel. Bij het afrekenen vroeg ze wel of het gesmaakt had. Maar ondanks die minpuntjes zeker voor herhaling vatbaar.
Roelant L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima Japans restaurant. Basics zijn goed en dat terwijl ze pas net open zijn. Dus ze zullen nog wat verder verbeteren verwacht ik.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de ah restaurantactie hier gegeten. Het soepje vooraf heel erg zout, sushi was ok, de rest gemiddeld. Het menu zou een waarde hebben van 30 euro pp. Dat was niet realistisch, zoals we vaak zien bij de ah actierestaurants. Inrichting restaurant is heel goedkoop en apart. Het servies is ook nog van kunststof. En de bediening is slecht. 1x wat te drinken gehad en verder was de serveerster heel veel afwezig. Er waren maar 3 tafels gevuld maar toch had je het gevoel dat er te weinig personeel liep.
Al met al ok gegeten, maar eens en nooit meer.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige inrichting, goed bereikbaar per OV.
Comfortabele stoelen. Goede bediening, ze zijn vriendelijk en gastvrij.
Het 5-gangendiner was top. We hadden van elke gang genoten!
Voor herhaling vatbaar!
Carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Yippie .......lekker gegeten bij Yip
Vriendelijke service ..
Moest wel heel erg lachen op het toilet waar kerstmuziek gespeeld werd.....
Soeresh H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goed maar vergeleken met ketens als Shabu Shabu is het wel prijzig. Bediening was goed en het eten was zeer goed. Wachttijden tussen de gangen was zeer acceptabel.
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg lekker en goed eten. Vriendelijke mensen. We zijn al vaker geweest en zullen zeker terug komen. Elke keer een feestje!
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. 5 gangen menu. Alles vers. Verschillende smaken. Vriendelijke bediening, was behoorlijk druk. Toch niet lang hoeven te wachten. Voor herhaling vatbaar.
Slippens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige avond gehad, prima prijs/kwaliteit verhouding door de AH actie, anders was het niet in balans geweest. Inrichting erg gedateerd, maar ach hoe belangrijk is dat nou? Erg vriendelijke meneer die ons keurig bediende.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Aangegeven dat ik vegetarisch ben, wel tonijn en zalm lust maar geen garnalen. Bij alle gangen zat zowel garnaal of vlees. Jammer dat je als klant niet begrepen wordt. Enigzins sfeerloos restaurant. De bediening was wel vlot.
Fynn .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij Yip gaan eten met een Groupon. Hoewel het eten vers was, de porties voldoende groot waren en de Engelstalige bediening vriendelijk was, was het teleurstellend dat de zes beloofde gangen niet helemaal waren zoals we verwachtten. Zo kwam ronde 2 (sashimi) en 3 (sushi) tegelijkertijd op hetzelfde plankje. Aangezien de sashimi totaal zo'n 15 gram zal zijn geweest, vonden wij dit geen complete ronde. Noem het simpelweg een 5-gangenmenu. Verder was het hoofdgerecht overladen met pittige saus; mensen die daar niet van houden, doen er goed aan hun voorkeur vooraf kenbaar te maken.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
ik heb hier gister avond gegeten met de ah actie. ik las verschillende recensies van mensen. ik kan me in de slechte recensies totaal niet vinden.
de service was top!
eten was top! voor de prijs al helemaal uitmuntend. ik had verwacht met de ah actie dat ze wel zouden bezuinigen op het eten, maar dat was niet zo
het was echt heel lekker.
bediening was super vriendelijk. ze stonden meteen voor je klaar als je iets nodig had.
ik ga hier zeker vaker eten!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
ik heb hier gegeten vanavond met de ah actie. ik las verschillende recensies van mensen. ik kan me in de slechte recensies totaal niet vinden.
de service was top!
eten was top! voor de prijs al helemaal uitmuntend. ik had verwacht met de ah actie dat ze wel zouden bezuinigen op het eten.
het was echt heel lekker.
ik ga hier zeker vaker eten!
ilundi .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met een vegetariër komen eten en van te voren doorgegeven. Ze waren er niet op voorbereid en bleven het bij elke gang vergeten. Het was steenkoud en we moesten de eerste 3 gangen lang wachten. Het gefrituurde eten was veel te vet en het interieur was niet netjes afgemaakt. En de WC bril is te klein voor de pot, waardoor je eigenlijk deels op de pot zit. Viel tegen!
hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
van avond gegeten met groupon bon
het eten was goed .bediening vrij stug
maar voor 29,95 pp een 6 zes gangen menu iets over dreven maar er was niets mis mee
maar 8 euro voor een fles water is wel erg overdreven schandalig
daarom zal ik ook niet meer in dit soort restaurants komen
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was wel ok de bediening kon de drukte niet echt aan. Een extra schoonmaak hier en daar zou wel op zijn plaats zijn
Djamilya A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik weet niet waarom er slechte recensies zijn van sommigen.. Heel lekker eten, snel gemaakt, personeel is vriendelijk.. zeker een aanrader, je krijgt misschien minder dan gewoonlijk sushi ( 6 rolls, 3 nigiri, 1 sashimi )..
Dit is dan Gang 2 en 3, maar je hebt nog gang 1, 4 en 5 om je goed te vullen en dan nog gang 6 voor een lekker ijsje..

Kortom heel blij :)
norru .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We vonden Yip via de AH restaurant actie.
We kregen daarom een leuk 5/6 gangenmenuutje dat een leuke samenvatting van de kaart was..
2e menu was ivm de actie gratis.
Al met al een leuk restaurant en we hebben lekker gegeten
Mari23 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weinig sushi dat was jammer, geen vrije keuze om het vijfgangenmenu aan te passen. Fles water voor 8 euro vond ik vrij duur.