Yip en Yang

7,2
Duur
William V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Matig gegeten bij Yip en Yang. De bereiding en opdiening van de gerechtjes was naar ons idee vrij slordig, enkele keren was de maki al op het bordje uit elkaar gevallen. De bediening was op zich vriendelijk, maar leek wel erg gehaast. Er kunnen 'slechts' 3 gerechtjes per ronde besteld worden, waardoor het voor de grotere eter wat karig is.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker gegeten en gezellige avond! Er is goed voor ons gezorgd. Voldoende drinken, kaarten werden snel opgehaald en eten gebracht en de toiletten waren schoon.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Betere sushi dan hier hebben wij nog niet gegeten. Het is niet de hipste sushitent van het land, maar voor ons wel de lekkerste. Persoonlijk houden wij juist van de saus op de sushi. De andere gerechten zijn ook echt heerlijk.
Mvdiejen .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ook hier weer veel voor weinig, zitten echt lekkere gerechtjes tussen en de gerechtjes zijn aan de maat. wij waren er om half acht en waren blij dat er een deel van de bezoekers om 8 uur weg gingen, zodat er minder rumoer was. we zaten voorin het restaurant en voelden steeds tocht, doordat mensen de tussendeur niet dicht deden (of een dranger ontbrak op de deur). we komen snel weer, maar gaan dan verder achter in de zaak zitten. bediening was op zich niet verkeerd, maar veel verschillende gezichten gezien aan tafel.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Gisteren weer eens wezen ten bij dit restaurant. Ook na de slechte sushi testen die recent versvhenen op het nieuws smaakte het hier ons erg goed. Na bestellen snel het eten en drinken op tafel. Kortom we komen hier graag
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Vanavond met 2 personen hier gegeten. Voor een dergelijk concept, waarin wij inmiddels het nodige vergelijkingsmateriaal hebben vergaard, voldoet het prima aan de eisen. Goede,snelle service,attent personeel en het eten smaakt prima! Het oogt wat rommelig allemaal en het decor is niet erg verfijnd, maar als je je daar niet aan stoort, heb je hier niet snel iets te klagen. Aanrader; de biefstuk in zwarte pepersaus!
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Inmiddels hebben we al diverse sushi restaurant bezocht en er is niets mis met Yip en Yang/Goja in Tiel. De sushi's zijn in orde, maar springen er niet echt uit zoals in sommige andere restaurants. De bediening is vriendelijk, snel en correct. Een all you can eat Sushi restaurant is meestal geen plek voor een intiem diner en dit geldt ook voor Yip en Yang. Voor de betaalde prijs (uiteindelijk een kleine 50 euro per persoon) had het net iets meer mogen zijn, iets verfijnder, iets specialer. Maar wie zin heeft in even sushi te gaan eten zonder al te veel gedoe en daar geen flesje wijn e.d. bij hoeft te bestellen kunnen we dit restaurant van harte aanbevelen.
Maansteen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
We hebben bij Yip en Yang gegeten met een grote groep van zeker 18 personen en de bediening had het onder controle.
Ik kwam wat later maar geen enkel probleem, er werd een tafel bijgezet, een drankje was snel geserveerd en de 3 uitgekozen hapjes waren binnen 5 minuten op tafel.
Dit bleef de rest van de avond.
Eten is lekker maar ik vind het gek dat er mayonaise over de sushi is gedruppeld. Liever een beetje soja of wat wasabi.
Een echte aanrader zijn de mosselen. Als je daarvan houdt tenminste.
Het interieur is niet erg origineel, had misschien wat meer Japans minimalistisch mogen zijn maar ik heb het erger meegemaakt.
Voor een gezinsavond uit is dit een goed concept, fijne bediening en lekker eten.
Tonb1 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Dit restaurant is geen aanrader. Hapjes komen niet aan of zijn al koud. Bediening biedt vaak hapjes aan die niet besteld zijn. Bij de derde ronde had mijn vrouw al haar 3 hapjes al op en ik had nog steeds niets. Toen hebben we het maar opgeven en zijn vertrokken. Ze kunnen hun formule niet waarmaken. Nooit meer Goya dus.
Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Lekker en zeer betaalbaar eten. Was hier met mijn dochter. Doordeweekse dag dus niet druk en het personeel had dus alle tijd. De aankleding vinden wij wat minder, maar het eten maakt alles goed.
Lenke M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Poeh, wat een dieptepunt.
Bij binnenkomst zag het er prima uit. Eten besteld en dat ging best vlot. Eerste 2 rondjes in net tempo. Smaak goed, jammer dat de sushi bedolven werd onder de saus.
Mijn man ging naar het toilet, deze was zo smerig dat hij niet meer durfde te gaan. Ontlasting lag nog in de pot, gatver... Verder was hey erg koud doordat we onder de airco zaten. Dit aangegeven, maar er werd niks aan gedaan, ook geen terugkoppeling gehad.
Na 2 rondjes werd het voller, er kwamen meer mensen. Vanaf dat moment klapte de bediening in elkaar. Eten duurde lang, bestelkaart werd niet opgehaald of teruggebracht, drinken werd niet meer aangeboden. Rondje 3 hebben we 30minuten op gewacht, rondje 4 45 minuten. Daarna halverwege de ronde gaan afrekenen en aangegeven dat er nog eten kwam maar dat we het beu waren.
Bediening vroeg of verder alles naar wens was, waarna aangegeven van niet. Reactie was "oh" waarna hij zich omdraaide en met zijn collega begon te kletsen.
Wat een dieptepunt, hier komen we niet meer terug.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Hebben toch al heel vaak sushi gegeten.....zo lekker als hier in Tiel echter nog nooit! Zelfs de heerlijke sashimi is zonder bijbetaling. Bediening vriendelijk en gastvrij. Komen zeker terug!
Sagro .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
De bediening was vriendelijk en het eten stond snel op tafel. Ik vind het restaurant niet geschikt voor kinderen, al serveerden ze wel friet, frikandellen en kipnuggets.
De sushi was oke, maar zou beter geweest zijn zonder mayonaise. De kwaliteit van de vis vond ik niet geweldig en de salade weinig creatief.
Prijs kwaliteit was niet in verhouding. Ik heb beter gegeten voor minder geld.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
De avond dat wij hier hebben gegeten was het restaurant bijna leeg, dus we kregen de volle aandacht van de bediening, ik weet niet of dat op andere dagen ook zo is, maar ik vond het toen een groot pluspunt van dit all you can eat restaurant.
Daarnaast was ook het eten heel lekker! Er zit namelijk nogal wat verschil tussen de ene en de andere all you can eat Japanner!

Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Geen zin om te koken en op zoek naar een restaurant in de buurt dat we nog niet kennen kwamen we uit bij Yip en Yang. Pas bij aankomst kwamen we erachter dat het een 'all you can eat' concept is. Had ik dat van tevoren geweten, dan was ik waarschijnlijk niet gegaan. Zonde van de vooroordelen, maar ik heb het niet zo op dit soort concepten. Liever echt lekker eten. Als ik nog honger heb dan kan ik altijd nog een toetje kiezen. Toch ben ik niet heel negatief over de ervaring. Nee, het eten is niet geweldig goed. Ik heb bij Japanse restaurants beter gegeten. Maar als je kijkt naar wat je betaalt krijg je prima gerechten voorgeschoteld. Persoonlijk hou ik liever van 'wat minder' en nog lekkerder, maar ik snap waarom het hier druk is: het concept werkt.
Sushieaters .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
De beste sushi tot nu toe en veel keuze. Ook een voordeel dat je voor de sashimi
geen meerprijs hoeft te betalen. Service "slechts" een 8 omdat bij drukte nogal eens
gerechtjes niet aan de juiste tafel aankomen maar wordt dan wel weer opgelost.
Cora66 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Wat een top restaurant! Leuke vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Alles wordt vers bereid en heeft een goede smaak. De smaak verschilt trouwens niet of het nu druk is of niet.
Goede keuze geweest om van het wok restaurant en het restaurant Oriental Pearl één te maken. Komen hier graag eten.
Iris1304 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wij eten vaker sushi en hier wordt er echt wel aandacht aan besteed. Ook de bediening is hartstikke vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
DiBo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Vaak gegeten bij Yip&Yang toen het nog een all-you-can-eat wokrestaurant was. Toen was de kwaliteit bovengemiddeld en wij waren blij te constateren dat dit nu nog steeds het geval is nu de keuken aangepast is naar (snl) Japans (sushi, tempura, noedels etc). We eten regelmatig in dit soort formule restaurants. Je gaat er niet naartoe als je iets speciaals wil vieren wellicht, maar de kwaliteit is vaak prima en het is goedkoper dan vroeger een rijsttafel bij de Chinees.
De inrichting van Yip&Yang is weinig veranderd, het is niet gezellig maar ook zeker niet ongezellig, een 7 dus. De bediening was snel en vriendelijk. Het eten zit tussen de 8 en 9, maar omdat de Sushi van echt heel erg goede kwaliteit is (en wij eten al minstens 6 jaar bijna wekelijks wel Sushi), slaat de balans voor Yip&Yang door naar een kleine 9. Alleen hopen we dat de salades wat fantasierijker gaan worden en voorzien worden van iets meer ingredienten en een goede dressing, dat zou de puntjes op de i krijgen. Al met al nog steeds warm aanbevolen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
We zijn al diverse malen daar geweest en elke keer was het weer een feestje. Enorm hartelijke bediening daarnaast ook heerlijke sushi en andere gerechten. Je voelt je welkom en hebt er gegarandeerd een heerlijke avond.