Ying's Wokpalace

Spuistraat 67-69 4381 HP Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ying's Wokpalace

Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten is erg goed,vers, lekker en veel keus. De bediening is snel en vriendelijk. Voor 22 euro per persoon onbeperkt gegeten én gedronken. Verhouding prijs/kwaliteit is dik in orde.
Pat123 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag hier gegeten. De meeste dames in de bediening waren vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker. Er was bediening aan tafel en warm & koud buffet. We hebben hier met de xenos bon onbeperkt gegeten en gedronken. Tweede persoon voor de halve prijs. We waren 42 euro kwijt met zijn tweeën. Mooie prijs dus!
Amberh .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Voor € 23,= onbeperkt eten en drinken.
Eten is goed en de serveersters zijn actief en aardig.
De koks hadden bij eerdere bezoeken de gewoonte om met handgebaren kenbaar te maken dat ze je bord wilde hebben, dank u wel of eet smakelijk heb ik nooit gehoord.
Bij ons laatste bezoek echter...een glimlach, smakelijk en a.u.b. !
Ik hoop voor hen dat dat zo blijft, want alleen dan bouw je een vaste klantenkring op.