Yim Siam

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Net voor het eerst afgehaald bij Yim-Siam en in een woord; geweldig!
We hebben echt voortreffelijk gegeten (num 11, num 24 en nummer 38). We werden hartelijk ontvangen en het eten was op de afgesproken tijd klaar. Zelden zo lekker Thais gegeten, dit gaan we vaker doen!
Reneh74 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Lekker thai in almere. Altijd goed te eten met een vriendelijke en attente bediening. Vis curry is een aanrader voor de vis liefhebbers! Heerlijk gerecht en goed pittig.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Ik heb hier meerdere malen heerlijk gegeten. Er heerst een gemoedelijke sfeer met extra veel aandacht en zorg voor de klant. Gisteren eten besteld en opgehaald. Alles lekker op tijd klaar, behoorlijke hoeveelheden, goed warm en knapperig en met weer dat heerlijke smaakpalet van al die lekkere en originele ingrediënten...toveren met smaakjes...voor herhaling vatbaar...
compliment voor mevrouw!
Fred & Gotama S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Na lange tijd weer eens bij onze favoriete Thai geweest. Dit keer voor 4 personen afgehaald. Even gebeld en alles stond netjes klaar. Werkelijk weer heerlijk gegeten en onze vingers erbij 'afgelikt'!! Verschillende gerechten: rund in groene curry en thaise aubergines, kip in cocos, gebakken vis in rode curry en een thaise beefsalade. In ons geval extra pittig vanwege onze achtergrond.
Geef eigenlijk nooit een 10, want het kan altijd beter. In dit geval toch gedaan. Dit vanwege een andere m.i. volkomen misplaatste recensie, waarin dit restaurant met een 2 wordt gewaardeerd. Het kan uiteraard altijd voorkomen dat je een mindere ervaring hebt, maar een 2 geven is een restaurant volledig afbranden. Zeker in geval van Yim Siam volledig onterecht!!
Natasja W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
De locatie is inderdaad wat minder en de inrichting wat simpel, maar de bediening en het eten is super!! En daar gaat het ons toch om! Mijn man en ik hadden een samengesteld menu met van alles en nog wat. Onze 13jarige dochter had saté met knoflook en peper als voorgerecht en varkenshaas met rijst in sojasaus. En dame blanche als nagerecht. Zij heeft ook heerlijk gegeten. Wij waren hier voor de 1e keer en gaan zeker terug! Restaurant zat helemaal vol overigens!!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Heb in mijn leven heel wat Thais eten gegeten.Van 5 sterren restaurant The Blue Elephant in Londen tot en met streetfood in Bangkok. En nu in Almere op een adres waar we niet eerder zijn geweest en we het daar ook bij laten.Want wat was dit slecht! Waterige sauzen in smaakloze gerechten en viskoekjes van rubber. Misschien zijn wij wel verwend met goed Thais eten maar dit was met € 34 ruim beneden wat wij gewend zijn.Geen aanrader voor de Thaise fijnproever.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Een restaurant dat je niet verwacht op de plek waar het zit. Midden in een woonwijk, verscholen tussen een kinderdagverblijf en snackbar zit dit kleine restaurantje.

We waren de enigen op de donderdagavond, maar gelukkig kwamen er na ons nog meer mensen binnen. De inrichting is eenvoudig, weinig inspirerend en doet denken aan een voetbalkantine.

De bediening is geweldig. We werden door een alleraardigste dame met wie we met handen en voeten moesten praten om tot een goede bestelling te komen. Maar de bestelling, menu nummer 3, 3 gangen met allerlei hapjes, selectie voorgerecht en heerlijke champignonsoep. Hoofdgerecht bestond uit witte rijst met selectie van 4 gerechten, waaronder koude biefstuksalade (TOP), kip cashew, vega-gerecht en nog een rundvlees gerecht. Echt heerlijk, ruime porties, niets op aan te merken. Dessert was een citroenijsje, simpel bolletje maar sloot prima aan.

Al met al geen restaurant voor romantische eerste date, al andere gelegenheden omrijden en daar heen!!
GvWesten .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Iedere maand kriebelt het wel een keer en moeten wij Thais eten.
Logische keus in Almere is dan Yim Siam met van verse ,authentieke, ingrediënten bereide gerechten.
Beginnen met een heerlijke vers bereide salde of een pittig soepje en dan door naar bijvoorbeeld een heerlijk visgerecht met Nijlbaars of Dorade of een van de vele rund-, varkens- kippenvlees of vegetarische gerechten.
Alles geserveerd met een glimlach door de gastvrije eigenaresse.
Wij zijn blij dat dit restaurant verborgen zit in een woonwijk anders werd het veel te druk!
Wij verheugen ons alweer op de volgende keer.
Shaffney .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Vlotte service, maar sfeer is er niet echt. Weinig andere gasten in het restaurant. En de prijs van het eten ligt me net iets te hoog voor hetgeen dat ik krijg. Uiteraard wel lekker gegeten verder.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Heerlijke thaise keuken. Alles wordt vers bereid en stel dat er iets is (ontbreekt, te pittig o.i.d.) dan wordt het direct opgelost. Gastvrouw is ook oprecht een (h)eerlijk mens.
Entourange blijft achter maar het eten is des te geweldiger
René D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Wat een geweldig restaurant. Authentieke Thaise smaken, maar als je het iets minder of juist iets pittiger wil kan dat altijd. Favoriet bij ons de visfilet in rode curry. Het is ook mogelijk de heerlijke gerechten van dit restaurant af te halen. Het restaurant is intiem en gezellig. Heeft maar een beperkt aantal tafeltjes (6). Alles wordt hier a la minute bereid met verse ingredienten van hoge kwaliteit. Kan dus zijn dat je even op je gerechten moet wachten maar dat is het waard.
Fred & Gotama S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Op een plek midden in een woonwijk verwacht je geen Thais restaurant. Maar Als je er eenmaal gegeten hebt, blijf je terugkomen! Heerlijke Thaise keuken (vooral de in Thaise curry gebakken vis is heerlijk!) en een informele attente service. Pure smaken, mooie verse ingediënten en met persoonlijke voorkeuren wordt zonder probleem rekening gehouden. De echte liefhebber van Aziatisch en specifiek Thais eten moet hier zeker eens gaan eten! Ook een prima adres om af te halen... je bestelling doorgeven, tijd afspreken en je eten staat klaar als je komt. Praktisch als je s geen tijd of zin hebt om zelf te koken en met dezelfde constante kwaliteit!