Yayang

Dinsdag t/m Zaterdag 14:30 - 20:30

6,9
Katja P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Door de positieve reacties zijn wij hier gaan eten. Het is een leuk aangekleed, sfeervol zaakje. Als voorgerecht hadden wij de proeverij van diverse hapjes. We kregen oa vietnamese rijstrolletjes met chilisaus?!?!?, taaie lamsspies en smaakloze eend met pannenkoekjes. Als hoofdgerecht hadden we 4 verschillende curries, er zat weinig groenten in en het was vooral heel zout, voor 3 euro extra kregen wij een paar stukjes droog uitgebakken vlees erbij. De rijst die wij erbij kregen kwam uit de bodem van de rijstpan met harde stukken droog rijst. Ik werd misleid door de goede recensies vandaar dat ik toch graag mijn ervaring wil delen. Ik ben een ervaren proever en hier kom ik echt niet meer terug.
Geachte proever, Ik dank U vriendelijk voor Uw feedback op IENS. In mijn eenmanszaak doe ik altijd mijn best i.v.m. kwaliteit, smaak en service. Ik vind het heel jammer dat U een slechte ervaring had. Als er iets niet na tevredenheid is ben ik altijd blij als mijn klanten dit ter sprake brengen, het liefst face-to-face zodat ik in de gelegenheid kom om er iets aan te doen of om mijn fout te mogen compenseren. Met vriendelijke groet, Yayang

Reactie van proever:

Beste Yayang,
Ik begrijp de kunst van het koken en dat het moeilijk is om kwaliteit en smaak op hetzelfde peil te houden. Incidenteel zou er een slechte ervaring kunnen zijn waarop geanticipeerd kan worden, maar spijtig genoeg heb ik niet het idee dat het incidenteel was daar wij meerdere gerechten hadden.
Het gaat mij ook niet om compensatie. Lekker eten is een beleving, als dit er niet was kan het ook niet achteraf gecompenseerd worden.

anf 2e reactie van restaurant:

Geachte proever,
Uw kritiek is een uitstekende mogelijkheid om ervan te leren en nog alerter mijn kwaliteit te bewaken. Maar ik denk dit is Uw individuele mening en smaak. Ik kan trots terugkijken op een al meerdere jaren goedlopende zaak en een groot aantal zeer tevreden vaste en nieuwe gasten. Ik krijg dagelijks complimenten voor mijn eten. Daarom kan ik mij Uw idee dat Uw slechte ervaring niet incidenteel was niet goed verklaren. Ik zou een slechte dag hebben gehad. Met vriendelijke groet, Yayang
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Helemaal top , wat zijn die curry's lekker een aanwinst voor de buurt
Ik kom hier zeker terug eten ,inrichting en decor klopt helemaal .
Milena V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Mijn favoriete afhaaltoko in de Spaarndammerbuurt! Goed verzorgd en sfeervol. De gastvrouw, Anja is altijd in voor een gezellig praatje. De curries zijn overheerlijk. De Tom Ka soep is een aanrader evenals de salades en verse loempia's. Het is duidelijk dat hier met passie wordt gekookt!
Hallo Milena, ik ben heel blij dat het je hier zo goed bevalt! Dank je wel! En het is voor mij ook altijd heel gezellig om met jou te babbelen. Volgende keer heb ik voor jou een hele nieuwe nieuwe curry om te proeven: Curry Pisang-lotus...Groetjes, Anja
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Na anderhalf jaar in de spaarndammerbuurt tevoren, afgelopen week voor het eerst hier eten afgehaald. Wij kozen voor de curry's die de eigenaresse al had gemaakt omdat deze er erg lekker uitzagen. Je mag in plaats van een grote curry ook twee kleine curry's nemen zonder daar meer voor te betalen. Wij hadden een groene Thaise curry die erg lekker was, een Indiase curry met linzen, maar vooral waren we fan van de Indiase curry met courgette en zoete aardappel. De eigenaresse was erg vriendelijk en nam alle tijd om toelichting te geven bij de gerechten en onze vragen te beantwoorden. Als ik een keer geen zin heb om te koken, kom ik hier zeker weer naar toe om een lekkere oosterse maaltijd af te halen.
MvBoh1989 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Pho Bo en Vietnamese loempias afgehaald. Heel erg teleurgesteld na alle lovende recensies.
Loempias waren 80 procent noedel, voor de rest nauwelijks gevuld.
Pho Bo had niets met de Vietnamese Pho Bo te maken. Er zaten een paar kleine blokjes vlees in en de gebruikte groenten heb ik niet eerder in een kom Pho gezien. De smaak van de bouillon leek in niets op de smaak van de echte Pho soep, het was ongelooflijk zout en smakeloos.
Bovendien kwam de soep zonder noedels. Ik weet niet of dit vergeten was of dat dit normaal is bij Yayang maar zonder noedels is het wel een erg kleine maaltijdsoep.

Qua decor en service was het overigens prima in orde, vriendelijk en snel geholpen maar vanwege de slechte ervaring met deze gerechten zal ik hier niet meer terug komen.
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Wat een sfeervol liefelijk restaurantje! De gastvrouw was super aardig en maakte alles zelf voor ons klaar. Als je niet van pittig eten houdt, let dan goed op de kaart of vraag of het iets minder pittig mag. Voor de rest hebben we er heerlijk gegeten. De pannenkoekjes met eend zijn een aanrader!
Kruidnagel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
samen met mijn Maleisische vriendin en ik (beroep kok) met goede hoop naar Yayang. We kwamen hier voor de Maleisische keuken en hadden dan ook de Laksa, Nasi lemak en chendol besteld. Langzaam en wachten op je eten is niet erg als je beloond word, maar wat was dit een enorme teleurstelling! Het onhandig koken maakte me al een beetje nerveus over de kwaliteit van het eten , maar toen onze 1 persoons soep (de Laksa) met een 5 liter can nam pla op smaak gebracht werd , kan je al raden waar de soep naar smaakte. Alleen nam pla en voor de rest gaar gekookte garnalen en een flauwe Laksa. De nasi lemak is eigenlijk te treurig voor worden en kost toch nog 10,50. Het is rijst , heel veel rijst zonder kokos (dat is juist zo lekker die kokos in de rijst) met een heel heel klein beetje pinda,enkele krokante visjes, een curry aardappel (wat doet die bij de nasi lemak?) , geen vlees, sambal (het enige lichtpuntje), verbrande gebakken ui (letterljk zwart en waarom toegevoegd bij een nasi lemak?) en een half zout ei ( zout ei is Chinees en kan lekker zijn maar hoort niet thuis bij een nasi lemak). De chendol was ook een eigen creatie die mislukte. Iedereen kan zijn dag weleens niet hebben, maar dit slaat de plank echt mis! Jammer hoor.
Tablerider .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Ik kom wekelijks bij Yayang voor de Thaise rundvleessalade, de Vietnamese Pho bo soep, de tapas waaronder de diverse vis en maiskoekjes, de Vietnamese loempia en de overheerlijke Pekingeend rolletjes. Allemaal fantastisch van smaak. De eigenaresse verteld ook met veel verstand van zaken over de producten. Een parel voor de Spaarndammerbuurt!
Renederlander .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
De beste Aziatische afhaaltoko van Amsterdam. Ik kom hier al ruim een jaar wekelijks over de vloer. Je moet even geduld hebben, maar dan krijg je wel bijvoorbeeld een Masaman curry om je vingers bij af te likken. Beste is om doordeweeks af te halen, dan is het minder druk.
Corakoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Bij yayang al meerdere keren afgehaald en ook een dinner in het gezellige restaurant gehad. De smaken zijn zoals ik ze heb gegeten in Azie en dat geeft zeer aangename herinneringen alsook een heerlijke smaakervaring. Een veelheid, ook de tapas zijn een aanrader. Even geduld, maar je kunt ook van tevoren bellen en bestellen. Ik vind het zeer de moeite waard. Ben altijd blij als ik weet dat ik naar yayang ga.
Omg .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Teleurstellend. Middelmatig en flauw eten voor een te hoge prijs. De slappe tom ka kai ( met broccoli) had veel weg van een champignon soep uit blik. De vietnamese loempia's en salades waren nauwelijks gevuld en smakeloos. Jammer.