Yankee Doodle

Borgstee 9 9403 TS Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Yankee Doodle

Van grill tot patat, voor ieder wat wils!

Yankee Doodle is een leuk restaurant met een fijne evenementen agenda, voor zowel jong en oud. Vaak dineer je hier in buffetvorm, waar de grill een erg populaire standplaats is, voor de kids hebben ze patat en pannenkoeken maar voor de volwassenen hebben ze een goed alternatief. Waan je in Amerika met de mooie Amerikaanse aankleding en ruime porties en geniet!

Menuprijzen

Zaterdag 16:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Yankee Doodle

Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima! Leuke entourage. Erg veel keus. Voor elk wat wild. Leuke speelruimte voor de kinderen. Vlees was echt goed. Lekker rosé gebakken biefstuk. Personeel vriendelijk.
Het is wel aan te raden vroeg te zijn, dan ligt alles vers en warm klaar en is het nog rustig.
Één minpunt: ik weet niet wat men onder guacamole verstaat maar het was echt vies.
Gien050 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Jaren geleden kwamen we wel eens bij Yankee doodle. Ging nu met een groep met kleine kinderen naar Yankee doodle. Is na zoveel jaar precies het zelfde. Vond nu het eten qua prijs niet bijzonder. De kinderen hebben zich vermaakt hoor. Personeel is zeer vriendelijk.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuke en vooral gezellige avond gehad bij Yankee Doodle. Jaren geleden was ik hier voor het laatst geweest, wat afgeschrikt door negatieve recensies. Dat was nergens voor nodig want het was prima in orde bij Yankee Doodle. De bediening was vooral fantastisch, maar wel wat onder bezet waardoor ze het duidelijk erg druk hadden. Het eten was goed, maar niet heel verrassend of speciaal. De steak was het beste eten dat we hebben gehad deze avond. Er was een ruime keuze, maar de keuze voor vegetariërs is wel wat beperkt. De ruimte is op pretparkachtige wijze aangekleed en vooral voor families met kinderen is Yankee Doodle een leuk restaurant.
Grianne R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heeerlijk gegeten, super sfeer, vriendelijk personeel! Echt genoten vanavond. Ik ga hier zeker nog een keer eten !!!!!!!!
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De aankleding van het restaurant is leuk, vooral voor kinderen. Het eten is op zich niet slecht maar eenvoudig en ligt ontzettend lang in de warmhoudbakken waardoor het er uitgedroogd en onsmakelijk uitziet.
Het dessert buffet was een puinhoop, zag er zeer onaantrekkelijk uit. Taarten die helemaal uit elkaar gevallen op de schaal lagen, gemorst ijs en slagroom etc. Dit zou echt beter moeten worden bijgehouden.

Boven is er een speelruimte voor de kids waar ze geschminkt konden worden maar daar zat de hele avond niemand bij de schmink, een bioscoop zonder geluid en verschillende playstations die kapot zijn.

Vreetschuur pur sang. Al met al geen aanrader en slechte prijs-kwaliteitverhouding. Zeker als je geen grote eter bent.
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wat een leuk themarestaurant, voor alle zintuigen fijn. Muziek, mooi interieur (veel te zien) en lekker eten. Veel keus. Niet culinair hoogstaand,maar erg vers,goed bereid, en lekker. Een aanrader vooral voor gezinnen. Onze kids hebben genoten!!

Klein minpuntje: een "nanny" die niet weet hoe de spelletjes op de computerkast werken...
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Yankee Doodle Assen.
Het restaurant bestaat uit een Amerikaans gedeelte en jungle gedeelte wat er gezellig uit ziet. Het buffet bestaat uit twee soepen, diverse salades, voorgerechtjes zoals zalm, dadels, brie, brood met smeersels, diverse hoofdgerechten / bijgerechten, een food of the world corner ( dit keer thema Frans) een groot grillbuffet waar ter plekke voor je vlees of vis wordt gegrild, er zijn verse pannenkoeken en er is en een dessertbuffet inclusief softijs.

Wat vooral opvalt is de kwaliteit van de producten. Het vlees van de grill is super mals en vers. Aanraders zijn de Yankee burger (perfectie op een broodje) en de roomzalm.
Ook de witte chocolade panacotta is erg lekker.

Prijs kwaliteit is hier dik in orde.
Wij komen zeker nog eens terug.
Gezellig-uit-eter .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ga er eigenlijk speciaal heen voor de kids... Qua eten is het prima maar meer kan ik er niet over zeggen
Wachten bij de grill vind ik erg lang duren.

Ik vind de sfeer wel erg gezellig!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
jaren geleden eens geweest en nu weer in de buurt dus wou graag nog eens langs.
We waren in de middag langs gegaan dus het was lekker rustig.
Er was keuze genoeg al had het eten van mij iets amerikaanser gemogen.
Vlees was goed gebakken en mals, spareribs iets droog maar alsnog goed, verder volop keus uit garnituur en heerlijke dessert.

Helaas wonen wij aan de andere kant van NL, anders hadden we vaker langs kunnen komen.
Steaker135 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Erg leuk en aardig allemaal maar duidelijk bedoeld voor kinderen. Niet alleen staat er constant luide muziek aan maar er word ook bij een jarige door het hele restaurant gezongen (wel 3x toen wij er waren) er is geen rustig eten bij.... Je kunt hier zoveel eten als je zelf wilt dus er is nooit teveel of te weinig eten, dat kun je zelf doseren, ik vond het eten dat er was niet heel hoogstaand... behalve op de grill misschien, daar lag nog wel wat goed vlees soms. Ik vond het restaurant er niet mooi uit zien, het is ingericht als een soort jungle vakantie park, echt heel raar.... kortom, als je kinderen hebt is het misschien wel heel leuk, maar ik vind het eerder een vreetschuur dan een restaurant...
Marielhozee .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vooral erg leuk met kinderen omdat er volop vertier is voor hun. Eten smaakt prima, maar is niet bijzonders, gewoon een standaard buffetrestaurant. Entourage is erg leuk!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gegeten met 18 personen. Vooraf kort praat over het buffet. Vlees en vis van de grill was prima. Geen hectische bedoeling maar het was er voor een zaterdagavond ook helemaal niet druk. De rest van het buffet was matig. Het was lauw, zag er uit en proefde ook alsof het er al een tijd lag. Werd ook niets bijgevuld waarschijnlijk omdat het zo rustig was. Het was mijn eerste ervaring met Yankee Doodle maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Voor de kids is het vast leuk, die waren in ons gezelschap niet aanwezig.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk eten. Veel keus. Voornamelijk de biefstuk is een aanrader.
Personeel is vriendelijk. Er was toen een magic night, heel leuk.
wvoogt .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Mooie inrichting, vriendelijk personeel en we hebben met 2 volw. en 2 kinderen 9 en 11 jaar
heerlijk gegeten. Veel keuze in vlees en vis.
Echt een aanrader.
Hennie G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het is een buffet restaurant dus niet echt bediening. De ontvangst was heel goed en de uitleg ook. Leuk en vriendelijk personeel en heel lekker gegeten. Ruime keuze.
Zoe A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Erg teleurstellend! Na een lange poos eindelijk geprobeerd, via een leuke deal. De sauzen, rijst en groenten smaken niet vers en waten uitgedroogd. Vlees van de grill is flauw, bijgerechten weinig. Het dessert bestond alleen uit fruit en ijs (niet echt heel Amerikaans?)Totaal niet €25,95 waard. Jammer, hoop dat ze het gaan verbeteren!
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Afgelopen zaterdag bij Yankee Doodle Assen gegeten met 3 vriendinnen. We hadden een all-in arrangementen inclusief drankjes, echter werden de drankjes mininaal ingeschonken (minder dan 35 cl).. Het eten was totaal niet lekker, leek wel alsof het eten er de hele avond al lag..

We hadden om 20:00 uur gereserveerd en konden tot 22:30 uur eten.. We hadden besloten om rustig de tijd te nemen om te eten, toen we om 22:00 uur nog iets wilden halen was het hele buffet al er af gehaald. Dit gaven we aan bij de 'gastvrouw' die bijna niet uit haar woorden kwam en ons vertelde dat net iemand bij ons aan tafel is geweest om te vragen of we nog iets wilden eten.. Nooit iemand gezien of gehoord.

Bij het afrekenen gingen we toch even verhaal halen, waarop een 'medewerker' die we de hele avond niet hadden gezien aan de bar drankjes aan het nuttigen was ons even wilden vertellen dat we genoeg hadden dronken en niet arrogant moesten doen. De gastvrouw stond er mooi bij te kijken en greep niet in, klant is koning? Tot dat de gastvrouw een woedeaanval kreeg en schreeuwend ons letterlijk wegduwde uit het restaurant.. Trieste tent, personeel en manager van niks.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wat een leuk restaurant, zeker ook voor kinderen. Ze hebben een leuke entertainment-gedeelte voor de kinderen, zodat hun aanwezigheid niet storend is voor niet-ouders.

Het idee van een buffetvorm is super, al ontstaan er lange rijen bij de grill. Het eten van de grill is dan ook enorm lekker.
Er is veel variatie en genoeg keuze voor iedereen. Ook met een allergie kun je hier goed terecht.

De prijs-kwaliteit is naar mijn mening goed in verhouding. Ik zou hier zeker terugkeren en mijn vrienden meenemen. Jammer genoeg zijn er maar 3 vestigingen in Nederland. Dit zou het overal goed doen, mits dezelfde stijl en concept.
cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We moesten bij binnenkomst even wachten op een tafeltje want wij hadden niet gereserveerd. De serveerster legt alles goed uit als je er om vraagt. Er is ruime keus in vlees vis kip wat op de grill voor je wordt gedaan. Porties zijn groot genoeg. De bijgerechten zijn minder smakelijk zoals de nasi. De patatjes worden constant aangevuld omdat de meeste mensen dat eten. De pizza lijkt er ook al een tijdje te liggen. Bij de saladebar heb je genoeg om uit te kiezen maar je proeft dat sommige dingen niet meer knapperig zijn, wel goed koud. Als je bij het vlees staat gaan constant de automatische voordeuren los waardoor je constant een koude windvlaag krijgt, niet heel fijn. De sfeer is verder gezellig al vraag ik me af of het brandveilig is met al die blaadjes boven je hoofd. Wij waren met ons zoontje en bij thuiskomst kwamen we tot de ontdekking dat we zijn fles daar waren vergeten, die hadden ze helaas niet meer. Verder een gezellige avond gehad met aardig personeel.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Na een weekje vakantie met de kinderen (3) was een afsluiting in een kindvriendelijk restaurant op z'n plaats. Vader & moeder hadden echter geen zin in pannenkoeken, snacks, patat of pizza. Dit restaurant biedt een prima alternatief. De kinderen genieten van hetzelfde gevarieerde buffet, met een prima stukje vis of vlees van de grill. Omdat er voor de kinderen een leuke binnen speeltuin is, is er ruimte voor de ouder om iets rustiger te tafelen. Het is niet culinair, maar de kwaliteit is meer dan voldoende voor het een dergelijk restaurant. Voor een gezin met jonge kinderen een aanrader. Leuk aankleding (American Style) en uiterst vriendelijk personeel. Verrassend en op zich bijzonder voor Nederlandse begrippen.