Yankee Doodle Drachten

Doctor Martin Luther Kingsingel 66 9203 JC Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Yankee Doodle Drachten

Voor een familierestaurant in Drachten ben je bij Yankee Doodle aan het juiste adres. Een belevenis voor het hele gezin met een Amerikaans buffet en in het weekend een nanny die de kinderen schminkt en vermaakt. Combineer een maaltijd bij Yankee Doodle met een leuke activiteit, zoals Levend Stratego, laser gamen of een riddergevecht. Ideaal als je op zoek bent naar een uitje met familie, vrienden of collega’s.

Meer informatie over restaurant Yankee Doodle Drachten

Maandag en dinsdag gesloten muv schoolvakantie Noord Nederland
Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag 17.00 - 22.00
Vrijdag 17.00 - 22.30
Zaterdag 16:30 - 22.30

Meer H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test Test
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Tijdens een weekendje weg met z'n viertjes hier terecht gekomen. Het was een aangename verrassing. Wij vonden het concept goed. Er was veel keus qua eten en er werd goed gelet op de aanvulling van de buffetten. Erg druk wel en vrij warm. Wij hopen dat wij in het westen ook een dergelijk restaurant krijgen.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Met een beetje drank op is het hier prima te wezen, of je moet het leuk vinden om altijd tussen herrie en schreeuwende kinderen te zitten. Het eten is erg Amerikaans, dus veel en vet.
CarmenS .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Gezelligheid en een losse sfeer maakt het een genot om hier te dineren. Het voltallige personeel is erg gastvrij!
En het eten is goed. Met wat warmer weer is het er wel een beetje warm, maar het dakterras maakt dat weer goed