Yankee Doodle (American Fun Restaurant)

Doctor Martin Luther Kingsingel 66 9203 JC Drachten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yankee Doodle (American Fun Restaurant)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:00

• Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Tijdens een weekendje weg met z'n viertjes hier terecht gekomen. Het was een aangename verrassing. Wij vonden het concept goed. Er was veel keus qua eten en er werd goed gelet op de aanvulling van de buffetten. Erg druk wel en vrij warm. Wij hopen dat wij in het westen ook een dergelijk restaurant krijgen.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Met een beetje drank op is het hier prima te wezen, of je moet het leuk vinden om altijd tussen herrie en schreeuwende kinderen te zitten. Het eten is erg Amerikaans, dus veel en vet.
CarmenS .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Gezelligheid en een losse sfeer maakt het een genot om hier te dineren. Het voltallige personeel is erg gastvrij!
En het eten is goed. Met wat warmer weer is het er wel een beetje warm, maar het dakterras maakt dat weer goed