Yan

Meer informatie over restaurant Yan

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Yan

Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Vanavond weer eens gaan eten bij Yan. Wat een koude douche. Ongeïnteresseerd personeel en deze keer ook matig eten. Voor ons nu ècht de laatste keer.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
wij zijn al heel veel jaren verslaafd aan yan!!! het eten is meer dan heerlijk en bediening is gezellig en vriendelijk! We komen er vaak en blijven dit zeker doen!! Alles kan, wil je een gerecht pittiger of juist minder pittig, geef het aan, niet goed, het wordt geregeld!! Maar dat gebeurt nooit, bij ons in elk geval niet! Een absolute aanrader!! Marco&Marlies Vahrmeijer
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk & eerlijk Thais gegeten gecombineerd met lekkere wijn. Prijs kwaliteit verhouding prima. Voor herhaling vatbaar. Wel reserveren!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hier gedineerd in het kader van de two-for-one-actie. Dit is een actie waar veel restaurants in Noorwijk gedurende de maand november aan meedoen. We waren vrij laat met reserveren en hoewel het restaurant eigenlijk vol was, werd voor ons toch nog een tafeltje vrij gemaakt. Klasse! Over het eten en het speciale actiemenu niets dan lof. Door de veelzijdigheid van het menu hebben we uitgebreid met de Thaise keuken kennis kunnen maken. De bediening was klasse en de witte Verdejo wijn is een aanrader. Met een voldaan gevoel gingen we weer huiswaarts.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen week (wederom) hier gegeten. Het eten blijft van hoge kwaliteit. Alles enorm vers en in goede hoeveelheid. De bediening is goed (qua drankjes mag het wel iets sneller, maar mogelijk was dat door de drukte....) en vrolijk en geeft goede uitleg.
Kortom: een aanrader!!
hermelijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
net gegeten via de afhaal. wat mij al eerder was opgevallen, oftewel net na de crisis, dat je minder krijgt voor je geld. nu vanavond, ondanks altijd super lekker eten en super goede service, toch maar even een recensie. het is niet anders. nu vanavond echt erbarmelijk slecht qua inhoud. mijn gerecht is meer een soep!!!! dus minder ingredienten en meer vocht. smaak is super zoals vanouds, maar je voelt je bedrogen. de plastic bakjes kunnen ze natuurlijk niet kleiner maken. in het restaurant merkte ik op dat de borden kleiner zijn, waardoor je niet in de gaten hebt dat je minder krijgt. ik ben een echte fan, maar vanaf vandaag dus minder snel terug bij tai tjon. HELAAS.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vriendelijke ontvangs,t correcte bediening, het eten vers bereid perfect op smaak, kraanwater op tafel, goede wijn. Hoewel je het aan de buitenkant niet verwacht, binnen erg sfeervol en gezellig voldoende privacy. Echt een aanrader!
EricDePeerik .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Het eten was goed, maar de bediening was niet goed. Besteld water werd niet gebracht, wijn eveneens, voorafje geserveerd zonder bijhorende sausjes en ook geen uitleg over de producten, vervolgens een verkeerd hoofdgerecht op tafel en uiteindelijk een rekening met een hoogdgerecht teveel. Bij de vraag of alles naar wens was verbaasd kijken dat er ontevredenheid was. Flinkr domper voor een flinke prijs. Geen aanrader.
Demalle .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Net bij Yan gegeten, kipsate was wel lekker maar de stukken vlees veel te groot voor Thaise kipsate. Satesaus leek gewoon satesaus, niets Thais aan.
Maar de rest was geweldig en heerlijk, de bediening zeer gastvrij en de rest opeten zou teveel worden maar meenemen was geen enkel probleem, alles werd keurig ingepakt en er werd nog een extra zakje kroepoek bij gedaan.
De zaak is zeer mooi ingericht, vooral de ronde banken zorgen voor een intieme sfeer.
Bij betaling de bon gecontroleerd en het genuttigde water (2 karaffen) stonden niet op de bon, bij navraag zei de serveerster dat dat niet gebeurd bij kraanwater, we vonden het geweldig en komen zeker en met meer eetlust terug.
ANONIEM55 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijke Thaise keuken. Alles wordt vers bereid door o.a. Thaise koks. Altijd vriendelijke service, ook als je gaat afhalen. Je hoeft nooit super lang te wachten op je eten, en je wordt nooit weggekeken. Ze hebben leuke zit-nisjes zodat je niet bij de buren op schoot zit.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gedurende 2for1 actie, het menu gegeten. Was opnieuw erg lekker. Bijzonder goede Aziatische keuken hier. Personeel was ondanks dat het druk was, zeer correct en behulpzaam. Relaxte setting. Prima avondje
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heerlijk thais eten. Je kan in het restaurant eten maar ook een bordje samenstellen en voor aan een tafeltje opeten. Gister was het er alleen wel wat koud voorin. Dat was jammer. Maar heerlijk gegeten.
tintoos .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Altijd vriendelijk en altijd goed eten. Wordt rekening gehouden met speciale wensen En wordt met je meegedacht. Gezellige rondzits
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij Yan. Wij hadden het 2 for 1 menu. Wij waren met vier personen en hebben zo alles van het keuzemenu kunnen proeven. Het restaurant zat goed vol maar hebben niet lang hoeven te wachten op het zeer warme eten. Het eten was niet extreem pittig. Enige minpuntje de mango bij het toetje rook en smaakte na ui.
A L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Heerlijke gerechten. Het leukste is om op de rode banken naast elkaar te eten en een bord te delen, maar die zijn wel snel volgeboekt helaas. Fijne huiswijn. Bij het afhaalgedeelte vriendelijke bediening!
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Ontzettend lekker gegeten! Warm ontvangen en we hadden een leuk tafeltje in een mooi nisje waar we lekker veel privacy hadden. Mooi decor, lekker strak, veel buddhas en typisch Thais ingericht. Wij kozen voor een menu met 5-gangen voor 68 euro (in totaal), niet duur. Geweldige keuze geweest! Ruime porties en mooi geserveerd! De wijn was overigens ook erg lekker. Elke gang was een smakensensatie. Ik heb bij heel veel Thaise restaurants gegeten, maar Yan is tot nu toe bij verre weg het beste! Verfijnde smaken en grote porties, heerlijk! Bediening was super; erg vriendelijk en snel. Ik lust geen chocola en hier werd meteen rekening mee gehouden bij het dessert. Hier komen wij zeker nog eens terug =)