Yan

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hier gedineerd in het kader van de two-for-one-actie. Dit is een actie waar veel restaurants in Noorwijk gedurende de maand november aan meedoen. We waren vrij laat met reserveren en hoewel het restaurant eigenlijk vol was, werd voor ons toch nog een tafeltje vrij gemaakt. Klasse! Over het eten en het speciale actiemenu niets dan lof. Door de veelzijdigheid van het menu hebben we uitgebreid met de Thaise keuken kennis kunnen maken. De bediening was klasse en de witte Verdejo wijn is een aanrader. Met een voldaan gevoel gingen we weer huiswaarts.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen week (wederom) hier gegeten. Het eten blijft van hoge kwaliteit. Alles enorm vers en in goede hoeveelheid. De bediening is goed (qua drankjes mag het wel iets sneller, maar mogelijk was dat door de drukte....) en vrolijk en geeft goede uitleg.
Kortom: een aanrader!!
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
net gegeten via de afhaal. wat mij al eerder was opgevallen, oftewel net na de crisis, dat je minder krijgt voor je geld. nu vanavond, ondanks altijd super lekker eten en super goede service, toch maar even een recensie. het is niet anders. nu vanavond echt erbarmelijk slecht qua inhoud. mijn gerecht is meer een soep!!!! dus minder ingredienten en meer vocht. smaak is super zoals vanouds, maar je voelt je bedrogen. de plastic bakjes kunnen ze natuurlijk niet kleiner maken. in het restaurant merkte ik op dat de borden kleiner zijn, waardoor je niet in de gaten hebt dat je minder krijgt. ik ben een echte fan, maar vanaf vandaag dus minder snel terug bij tai tjon. HELAAS.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vriendelijke ontvangs,t correcte bediening, het eten vers bereid perfect op smaak, kraanwater op tafel, goede wijn. Hoewel je het aan de buitenkant niet verwacht, binnen erg sfeervol en gezellig voldoende privacy. Echt een aanrader!
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wederom een bezoekje aan "Yan" ... We kregen een tafel bij het raam. Restaurant is gezellig ingericht met een sfeervolle belichting. Vooraf een assortiment van de voorgerechten en mijn vrouw nam de kokossoep met kip. De professionele en attente bediening vertelde exact welke gerechtjes we kregen. Gerechtjes waren puur en de soep was heerlijk op smaak. Het hoofdgerecht was heerlijk op smaak met kwaliteits garnalen en waren goed gegaard. Mijn vrouw had een gerecht met curry en kip in kokos. Dit was ook op smaak goed gegaard. Het nagerecht kaneelijs met spekkoek was genieten. Dus kwalitatief goed eten professionele bediening, dat is genieten dus hoge cijfers. Wij komen hier snel weer.
EricDePeerik .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Het eten was goed, maar de bediening was niet goed. Besteld water werd niet gebracht, wijn eveneens, voorafje geserveerd zonder bijhorende sausjes en ook geen uitleg over de producten, vervolgens een verkeerd hoofdgerecht op tafel en uiteindelijk een rekening met een hoogdgerecht teveel. Bij de vraag of alles naar wens was verbaasd kijken dat er ontevredenheid was. Flinkr domper voor een flinke prijs. Geen aanrader.
Demalle .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Net bij Yan gegeten, kipsate was wel lekker maar de stukken vlees veel te groot voor Thaise kipsate. Satesaus leek gewoon satesaus, niets Thais aan.
Maar de rest was geweldig en heerlijk, de bediening zeer gastvrij en de rest opeten zou teveel worden maar meenemen was geen enkel probleem, alles werd keurig ingepakt en er werd nog een extra zakje kroepoek bij gedaan.
De zaak is zeer mooi ingericht, vooral de ronde banken zorgen voor een intieme sfeer.
Bij betaling de bon gecontroleerd en het genuttigde water (2 karaffen) stonden niet op de bon, bij navraag zei de serveerster dat dat niet gebeurd bij kraanwater, we vonden het geweldig en komen zeker en met meer eetlust terug.
ANONIEM55 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijke Thaise keuken. Alles wordt vers bereid door o.a. Thaise koks. Altijd vriendelijke service, ook als je gaat afhalen. Je hoeft nooit super lang te wachten op je eten, en je wordt nooit weggekeken. Ze hebben leuke zit-nisjes zodat je niet bij de buren op schoot zit.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gedurende 2for1 actie, het menu gegeten. Was opnieuw erg lekker. Bijzonder goede Aziatische keuken hier. Personeel was ondanks dat het druk was, zeer correct en behulpzaam. Relaxte setting. Prima avondje
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heerlijk thais eten. Je kan in het restaurant eten maar ook een bordje samenstellen en voor aan een tafeltje opeten. Gister was het er alleen wel wat koud voorin. Dat was jammer. Maar heerlijk gegeten.
Tintoos .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Altijd vriendelijk en altijd goed eten. Wordt rekening gehouden met speciale wensen En wordt met je meegedacht. Gezellige rondzits
Pelikano .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Slechte Indonesië afhaal! Alles smaakt het zelfde! Te Thais , te droog! Te taai!
Alles smaakt hetzelfde en personeel haalt stuk plastic uit het eten! ( zelf gemaakt ? )
Kareldegrote .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Volgens liefhebbers van de thaise keuken zijn de gerechten van prima kwaliteit.
Een avondje gezellig uit eten wordt mede bepaald door andere factoren.
De service en bediening in dit restaurant is gewoon heel slecht en past zeker niet bij de pretentieuze houding van het personeel en de overtrokken prijsstelling.
Gezien het bovenstaande zou je verwachten dat men op de hoogte is van de basisregels in de betere horecagelegenheden. De bediening hoort te weten wat er door wie besteld is. In plaats van de vraag, zelfs bij een klein gezelschap, "wie heeft dit en wie heeft dat".
Om nog maar te zwijgen van de zeer matige sanitaire voorzieningen.
Samenvattend : eten oké en al het andere ver onder de maat.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij Yan. Wij hadden het 2 for 1 menu. Wij waren met vier personen en hebben zo alles van het keuzemenu kunnen proeven. Het restaurant zat goed vol maar hebben niet lang hoeven te wachten op het zeer warme eten. Het eten was niet extreem pittig. Enige minpuntje de mango bij het toetje rook en smaakte na ui.
Cool .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk gegeten met 5 personen
Gezellig aan de rode ronde tafel
Nieuwe garderobe boven zeker een plus punt
Komen zeker weer terug
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Heerlijk gegeten.
Uitleg van een kokkin wat de ingrediënten waren die gebruikt worden.
Prijs wel iets aan de hoge kant.
Wel wat heet vonden wij.
Gaan we zeker terug.
Nadeel, parkeren.
Rob kuyp
Nappie123 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Dit vernieuwde restaurant is nog steeds een van de betere Thaise restaurants in de randstad. Bij de vernieuwing is helaas de toiletgroep vergeten, gauw iets aan doen! Het eten is nog steeds voortreffelijk met voor een deel de oude keuken brigade. Bediening kan beter maar doet zijn best. De sfeer door de nieuwe rode banken is prima. Wij aten een beef salad, met kool. Kon iets beter. Daarna vier verschillende hoofdgerechten, met eend, ossenhaas kip en garnalen. Voortreffelijk! De rekening met koffie na en een fles wijn Bedroeg ongeveer 45 euro per couvert. Het noordwijkse karaf water was gratis. Ga zo door wellicht iets aan de prijs doen .
Stephanbeelen .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Als je bovenstaande recensies ziet dan lijk het wel een top restaurant en dat was het vroeger ook wel maar gister er gegeten maar wat een tegenvaller zeg. Eten was op zich wel oke maar de bediening was soms ver te zoeken en de toiletten leek wel een open riool.

Erg jammer dat het zo is afgegleden.
Josje83 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Op basis van de locatie van het restaurant zou je eerder een afhaalchinees verwachten, maar van binnen ziet het heel anders uit (ruim, netjes, gezellig). Met name de smaak van de groene curry was heel authentiek, zoals wij deze ook in Thailand hebben gegeten. In tegenstelling tot de meeste andere Thaise restaurants gebruiken ze hier Ossenhaas in plaats van Biefstuk. Dat geeft ook weer iets extra's. Niet alleen de kwaliteit is goed, ook de kwantiteit is meer dan genoeg. Wij vertrokken met een volle buik!