YamYam Trattoria Pizzeria

Frederik Hendrikstraat 88-90 1052 HZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206815097

Over het restaurant YamYam Trattoria Pizzeria

De beste houtovenpizza's

Yam Yam is een gevestigde naam voor pizza in Amsterdam. Ze horen al jaren bij de top als het gaat om heerlijke houtovenpizza's binnen de ring. De meisjes in de bediening zijn heel vriendelijk en oplettend. En misschien nog wel belangrijker: het eten is uitmuntend! De specialiteit is de pizza Yam Yam met truffelcreme, beenham en rucola. Maar eigenlijk is alles van de kaart verrukkelijk. Kom het snel proeven!

Meer informatie over restaurant YamYam Trattoria Pizzeria

maandag’s gesloten
dinsdag t/m donderdag vanaf 17.30 uur tot 21.00 uur
vrijdag t/m zondag vanaf 17.30 uur tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant YamYam Trattoria Pizzeria

Folkert D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Dit is de plek voor het beste Italiaanse eten in Adam
Angel S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
YamYam is al jaren heerlijk! Dat weet iedereen, dus soms erg spannend of we wel een plekje kunnen krijgen. Op zonnige dagen is reserveren wel geadviseerd.
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg goed Italiaans eten. De tafels staan gezellig dicht op elkaar.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hadden meer verwacht van de pizza´s.... teleurstellende bodem (zacht, smakeloos) alleen de ansjovis was echt lekker. De witte huiswijn vond ik echt slecht (zuur). Verhouding kwaliteit -prijs slecht.
Audrey W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Yamyam heeft de lekkerste pizza’s. Hier eet ik zelfs de korstjes op!
Silvy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
De Yamyampizza's zijn ongelooflijk lekker, en hun wijnkaart ook!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wederom buitengewoon lekker gegeten . Tot de volgende keer maar weer
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wat een overheerlijke pizza's met warme service. Altijd goed.
hans L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
prima plek, lekker ongedwongen eten, goed bereide gerechten
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ik ken geen restaurant in Amsterdam waar de kwaliteit van het eten, de sfeer en de bediening al zo lang van zo'n hoog niveau zijn. En we komen er echt al heel lang...Diepe buiging!
Louis G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
de lekkerste pizza van heel Amsterdam
Sjaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De pizza yamyam is denk ik wel de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima pizza!
anja W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten in een leuk restaurant!!
Wilfred M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer tevreden over kwaliteit en prijsverhouding. Zijn ook al jaren klant!
David S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
De pizza was lekker. De wijn was ook lekker maar helaas te warm. Ik verwacht voor een pizza van 13 euro en wijn van 4,5 echt meer.
Het duurde erg lang. Personeel liep naar buiten om te roken. Achter in de keuken mensen aan het kletsen, beetje opruimen, en wij maar wachten op het eten…
Inrichting
Het is wat minder op elkaar gepakt dan voorheen. De inrichting met de oude schoolstoeltjes vind ik t.o.v. de prijs van deze plek niet goed passen.
Overall vind ik het het eten/drinken lang niet goed genoeg om te overwegen zo’n slechte service te accepteren. Ik ga hier niet meer heen.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Yamyam, de Italiaanse eterij aan de Frederik Hendrikstraat ken ik al jaren. In de jaren negentig heb ik er honderdduizend keer gegeten, zaterdag was ik er sinds tijden weer terug. De zaak zit nog altijd elke avond vol, dus reserveren is gewenst.

Maar het weerzien viel me niet mee. Het restaurant ziet er nog steeds warm en aangenaam uit. Maar de destijds al kleine menukaart was nog verder ingekort, de prijzen nog wat gestegen.

Centraal thema bij Yamyam is als voorheen de pizza houtoven. Deze bedient zowel de eters in het restaurant als de pizza afhaalservice. En dat kan de keuken allemaal niet aan.
55 minuten zitten wachten op een pizza is echt te veel. We hadden gevraagd om extra salami op een pizza maar dat zat er niet op. De bediening gaf direct aan dat van de rekening te halen, maar de keuken liet weten dat er wel wat op zat, maar heeeeeeeel dun. Wij herkennen echter wat wij eten en zijn van dat soort gejokkebrok niet gediend.

De niet zo goedkope tafelwijn was zuur en van erg goedkope komaf. De wijn kwam in waterglaasjes omdat de wijnglazen op waren. Daar gaat de presentatie.

Maar ook de pizzi halen niet meer het niveau van 1996. De pizza met spicy worst dreef in de olie, de pizza’s waren erg dun belegd en onderscheiden zich niet door smaak (wij vonden ze vooral vet, slap en bovenal smakeloos).

De trattoria van weleer is ons inziens ingehaald door menig goedkope pizzeria die betere producten leveren, voor soms de helft van het geld. Wat blijft is een leuke plaats waar leuke hippe mensen uit de buurt elkaar ontmoeten. Maar de tijd dat je hier de lekkerste pizza van de stad kon eten is wat ons betreft echt heel, heel lang geleden.
k.kerkhof9 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
ik had de pizza YamYam die heerlijk was. De bediening was prima, heel aardig. De inrichting is sober maar daar hou ik juist wel van. Een aanrader dus.
erna.bijldevroe .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk! Vooral de citroentaart met aardbeien, super. Kom hier al jaren en het blijft van prima kwaliteit. Echt Yam Yam!
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hadden gereserveerd, anders waren we hier niet snel naar binnen gegaan.
Oogt zeer eenvoudig, echter......

OVERHEERLIJKE bruchetta, brood, wijn, pizza's, Insalata Spinaci Crudi HEERLIJK!!, Tiramisu verrukkelijk en het tussengerecht van aubergine, te smullen.
Superaardige bediening.

I'll be back!!