Yammie

Telegraafstraat 1A 5038 BL Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yammie

Hans-d3 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Over het algemeen zijn we altijd tevreden geweest over Yammie. We kwamen er regelmatig en het eten was goed. De dame achter de kassa is klantvriendelijk, echter de heer gedraagt zich een stuk minder klantvriendelijk. Maar het eten smaakt goed, er staat genoeg op het menu en de prijzen zijn redelijk.

Echter de laatste ervaring was heel slecht. Ons eten werd gebracht en de kommen waarin het eten in zat waren heet. Het meisje zet een kom op tafel en stoot daarbij de andere van tafel.
De kom belandt ondersteboven op een stoel. Ze vraagt of ik een nieuwe wil en ga akkoord.
Echter krijg ik geen nieuwe, ik krijg dezelfde kom waar het eten is uitgevallen maar de rand is schoongemaakt.
Dit is niet zoals het hoort in een eetgelegenheid en wij gaan hier dus ook niet meer terug.
Jort31 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Wij vonden de soep matig, kaas in de tomatensoep vonden wij ook geen goede keuze. Hoofdgerechten waren ok, maar de presentatie is onhandig, alles op elkaar in een diepe kom, misschien met noodles wel te doen maar met aardappel word dat een zompige zooi.
Heer aan de counter was niet bijster vriendelijk tegen ons.
Interieur matig, niet erg verzorgd en schoon.

Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
De zaak aan het Piusplein is modern ingericht en lijkt niet echt op een restaurant aangezien er ook veel mensen komen bestellen om hun eten mee te nemen. Het menu bestaat uit noodles, pasta's en salades. Onze gerechten waren werkelijk heerlijk. De noodles waren goed gevuld met heerlijke ingrediënten en ook de andere gerechten zagen er goed uit. Alles wordt vers bereid en dat proef je zeker. Heerlijk gegeten en bovendien is het voor een zeer vriendelijk prijs!
André M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Yammie is heel sober ingericht. Buiten staan houten banken die aangekleed zijn met kleurige kussens. Binnen prijkt Audrey Hepburn aan de muur en een soort grote pornofoto schilderij. Het lijkt onschuldig maar als je de dame aan de rechterkant beter bekijkt zie je dat ze met een banaan richting het achterwerk van een andere dame die op zijn hondjes op de tafel zit. Dit allemaal natuurlijk wel met de nodige kleurtjes en kunstzinnig uitgewerkt...maar in een restaurant? Dan bestel je het eten bij de kassa en kan je zo de "keuken" inkijken. Als je een open keuken hebt moet je als bedrijf weten dat alles "in de puntjes is" en zeker niet zoals hier gedaan wordt de noodles met de handen in de akjes gedaan worden. Ook de dame of heer die vooraan de salades assembleert heeft wel een latexhandschoentje aan alleen...wel aan de verkeerde hand. De hand zonder handschoen graait constant in de bakken met de verschillende onderdelen. Het eten...Prijs kwaliteit is in orde. Ondanks dat gaan we hier niet vaak naar terug omdat er voor een snel noodlegerecht in Tilburg authentiekere eetgelegenheden zijn met betere noodles, en een lagere prijs. Nog een puntje van aandacht is dat een bedienende meneer zelf wel heel luidruchtig is en zich graag wil laten horen. De zaak is klein dus neem een leverancier naar achter en ga daar hele verhalen houden maar niet in de zaak heel "stoer" staan te doen.