Yammie

Telegraafstraat 1A 5038 BL Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yammie

Steffie F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Ik heb afgehaald was een onduidelijke kaart uitleggen meisje wat mijn hielp was er niet bij verschillende dingen die ik betaald had niet gekregen
Vlees rendang niet gaar
Dus niemand aanraden en nooit meer terug ! ????
Mjurka .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Heerlijk gegeten, stuk gezonder dan de friet en kebab. Zeer vriendelijk geholpen, ook voor de kinderen erg behulpzaam en vriendelijk. Gewoon super. Kom zeker terug.
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Het was een tijdje terug, maar zeker een ervaring om te delen. Ik was met mijn vriend naar een sushi tent gaan eten en het was geen fijne ervaring. We hebben het eten laten staan en liepen rechtstreeks naar Yammie. Het personeel leefde met ons mee en nam ons in onder zijn vleugel. We werden verwend met een lekkere schotel pasta pesto polo. Vers bereid. Met veel liefde, medeleven en een top gerecht. We waren helemaal tevreden! Met een vol buikje zijn we daarna gezellig naar de bios gegaan. Yammie redde onze avond.