Yami Yami

7,2
Erg kort
Leandro V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor het geld is het eten uitstekend. Ik kom er vaker en voor een snelle en gezonde hap zit je hier goed. Voor 7 euro heb je ter plekke gewokte groente, vlees en rijst of bami. Door de drukte is er natuurlijk weinig ruimte voor klant contact maar dat kan ook niet anders voor dat geld. Ik ben zeer tevreden voor het gebodene. Chapeau!
Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Kwaliteit van het eten is prima maar sommige medewerkers doen zo gierig met de groentes dat soms het wok bakje maar voor 3/4 gevuld is terwijl het vroeger altijd stampvol zat. Beetje jammer dat.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het eten is erg goedkoop daar. Als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding dan moet ik een 7 geven. Als je het eten zelf moet afhalen aan de balie kan je niet van goede service spreken. De jongedame achter de balie was wel vriendelijk anders was het een 5 geweest.
Het interieur is plastic inspiratie loos. Conclusie. Voor een snelle en goedkope hap zit je hier goed
Devina B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Het is een leuk restaurant. Klein en knus. Ik had wok gerecht genomen van garnalen, met de pittigste saus en de Japanse tjauming (naam kwijt) ik kon me vingers wel af likken. Eten was lekker. Menu is niet uitgebreid, maar zeker voor herhaling vatbaar. Maaltijd is ook gezond, je mag 5 soorten groente kiezen. Verder ziet het er verzorgd uit.