Yami Yami

7,1
6,8
Nance81 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij zijn gisteren met 4 personen komen eten. Yami Yami heeft op een site en facebook pagina gezet dat ze op woensdagavond all you can eat sushi hebben voor €14.99. Ik heb een paar dagen van te voren gereserveerd en gevraagd of die actie er idd is en hoe en wat. Daar werd mij in het gebrekkig NL verteld dat dat idd zo is. We hebben gegeten en zijn klaar vragen de rekening. Moeten we €23.99 pp afrekenen. Bij na vraag wordt ons verteld dat het alleen op de koude sushi is. Dus niet op de warme gerechten. Wij hebben dat nooit geweten en dat is ons ook nooit verteld. Bij na vraag wordt tegen ons gezegd dat wij het aan hun hebben moeten vragen en een grijns op hun gezicht. Dit is heel erg misleidend en niet eerlijk. Voor ons nooit geen Yami Yami meer. Wij gaan naar Sushi restaurant in Roosendaal. De service is daar veeeeellll beter.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Net gegeten bij yami yami alles was na wens behalve een 'incident' met het eten op het laatst. Dit werd aangegeven bij de bediening. Die dit doorgaf aan de manager. De manager liet zich niet zien aan onze tafel. Dat vind ik, gezien de aard van dit 'incident' best vreemd. We werden gekort in de rekening. Ijsje hoefde niet betaald te worden. Maar wij waren 'uit gegeten'. Erg jammer ik was tevreden maar door dit en vooral het lakse van de manager houd ik het er voor gezien. En de opmerking van de bediening; ik snap het hoor dat jullie niet meer hoeven ik heb hier nog nooit gegeten. Zegt al genoeg
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Kwaliteit wisselt wel eens van ruim voldoende tot zeer goed. vriendelijke en vlotte bediening , goede prijs kwaliteit verhouding. regelmatig kopje koffie van de zaak na. Een groot minpunt is de verouderde toilleten.
Nieque .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Mwah, ik vind t niks! te grote sushi, te grote porties, veel te vette gebakken garnalen.... wat een domper! En een gebakken kaas-aardappel bal die naar meel smaakt en bijna in stikte wasthoogtepunt!!!
Babs58 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vreselijk! Daar gaan we nooit meer terug! Wat we gegeten hebben was ronduit smakeloos. De champignons smaken naar oliebollen uit heel oud vet. De Japanse boontjes zijn niet-te-eten, het 'bief' is gewoon nekvlees met heel veel vet. We hebben aan inkoop voor nog geen 5 euro op, na drie rondjes weggevlucht. Toch mag je p.p. 25,95 afrekenen. Wat een afgang. De rosé was lekker, maar die kostte dan ook 19,50 per fles.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Met hoge verwachtingen naar binnen. Ontvangst; u bent een kwartier te vroeg... Geen uitleg over kaart, bestelwijze of wat dan ook. Sushi was prima. Varkenshaas leek een schnitzel in reepjes..Champignons met oude frituursmaak.. Die laatste twee gerechten dus laten staan en erbij vermeld dat we het niet lekker vonden. Uiteindelijk maar 3 rondes van de 4 rondes besteld. En dan toch op de rekening een supplement van 7,50(!) voor de twee niet opgegeten gerechten (want vies) en voor een half bakje sla. Niet te vergeten 3,50 per glas wijn, amper half gevuld. Bij de kassa netjes uitgelegd en gevraagd om 7,50 eraf te halen (totale rekening 85 euro) maar geen enkel argument heeft ze kunnen overtuigen omdat dan ook te doen. Wij gaan nooit meer terug. En hebben spijt dat we ons vaste sushi adres niet hebben aan gehouden.
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Gisterenavond gegeten bij Yami Yami
Binnenkomst was rommelig: niet direct opgemerkt, plaats gewezen, veel later de drankjes opgenomen.
Sushi gerechten zoals nigiri, maki en temaki lijken kleiner te zijn dan voorgaande kerens. Men is zeer zuinig met de tonijn en zalm. De tonijn sashimi is duur betaald.
Op zich zijn de gerechten niet slecht, maar ze missen de wow-factor. De warme gerechten zijn daarentegen wel echt smakelijk en goed. Maar voor een sushi restaurant zou het anderaom mogen zinn.
Beertjep .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Prima 'all you can eat' concept. Prijs/kwaliteit is goed (verwacht geen Michelin ster niveau). Bediening was vlot en vriendelijk. Ambiance kan gezelliger. Wij zijn enthousiast over de lamskoteletjes en alle varianten garnalen. Verschillende sushi en maki gerechtjes waren vers en goed van smaak. Binnen dit segment restaurants scoort Yami Yami een ruime voldoende.
Gertjan A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Prima gegeten, heerlijke verse sushi in veel verschillende soorten. Maar vooral de gegrilde inktvis is een absolute aanrader, heerlijk zacht en mals.
Bediening is vlot en leuk, eten staat snel op tafel, maar je krijgt ook goed de tijd om te kiezen en te eten.
Misschien wel het beste sushirestaurant van deze regio.
Likkepotje W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Mooie inrichting, wel zijn de toiletten vies en oud. Kwaliteit van het eten wisselt, zo hebben we twee keer dezelfde vleesspies besteld. Een keer prima, (losse stukjes vlees op stukje), de tweede keer ronduit smerig, was een en al vet, geen losse stukjes, maar leek wel een lang vetstrookje op spies. Vanwege het concept moet je het dan toch opeten of boete betalen.
Bediening kan veel vriendelijker, al kwam naderhand ook de sushi kok nog even vragen of alles naar wens was.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Best een redelijke sushi-zaak waar je voor een vast bescheiden bedrag kunt eten. De sushi die we hier aten was goed en de ingredienten waren vers. Wel vonden we dat de afmetingen van de verschillende sushi,s te groot waren uitgevallen en het had wellicht allemaal wat verfijnder gekund, wat ook geldt voor het interieur. De bediening was correct ,doe alleen in hemelsnaam eens wat aan die verlepte planten in de vensterbanken dat doet echt afbreuk aan de zaak !
Momomomo .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
nou nooit meer bij yami yami bestellen mensen! Zaterdag sushi besteld, helft van de maki ligt uit elkaar, nori is super taai bij de maki en temaki, zalm was taai. en zaten maar 2 paar stokjes bij 3 menu´s en amper soja saus plus de wasabi en gember zaten in een bakkie gepleurd erbij.

bel je yami yami, krijg je de manager aan de lijn. kan alleen maar stotteren en snapt niet waar je moeilijk over doet en zegt notabene dat het jouw keuze is dat je daar besteld. doet er ook niks aan en hangt ineens op.

Je betaald goed geld voor sushi, dus dan verwacht je ook service en kwaliteit. Deze zijn bij Yami yami ver te zoeken!

Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Prima restaurant om lekker sushi te eten. Bediening en service kan nog iets beter. De inrichting is nogal stereotype en niet echt sfeervol.
Susanvt .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
We zijn op een zaterdagavond in dit suhsirestaurant gaan eten. Het restaurant zat vol.
Zoals in veel suhsirestaurants kun je ook hier voor een vast bedrag maximaal 20 gerechtjes eten die je kunt bestellen middels een formulier waar je de gewenste gerechten aan kunt kruisen. Er is mogelijkheid tot het bestellen van extra porties sashimi tegen bijbetaling.

De suhsi met rauwe vis smaakte goed en was vers. Warme gerechtjes zoals gebakken rijst en kip in kerriesaus smaakte prima al was de kwaliteit van het kippenvlees niet zo best.

De gerechtjes werden per gang meestal tegelijk opgediend, prima! De bestelde drankjes werden snel gebracht.
Het personeel was over het algemeen klantvriendelijk al zijn we door minimaal 4 serveerders bediend.

He decor is onvoldoende en heeft een goedkope uitstraling. De toiletten zijn oud en zien er niet netjes uit.