Yamasaki

Stationsweg 1 3151 HR Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yamasaki

Jouw recensie over het restaurant Yamasaki

Conny D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel gezellig en leuk restaurant heerlijk eten en erg leuke bediening gaan er vanavond weer eten met het hele gezin en de kleinkinderen
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Lekker eten, voldoende keuze en voor een prima prijs. Vooral de ossenhaas en verse gegrilde zalm en garnalen spies zijn lekker. Wij zijn er in korte tijd al drie keer geweest en gaan er snel weer eten. All you can eat maar toch geen "vreetschuur" gevoel. Het decor is niet typisch Japans maar gezellig eten in een oud stationsrestauratiegebouw. Maar ook hier geldt dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst.....kok kan vervangen zijn, het kan onverwachts erg druk zijn etc etc.
Maar gezien onze ervaringen de laatste 10 maanden een echte aanrader
shira3 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
We komen hier met een bepaalde regelmaat.
Het is ons steeds goed bevallen.
Gerechten zijn goed.
Al you can eat. In 5 ronden binnen 2,5 uur.
Er wordt bij drukte niet gekeken of de tijd die je hebt van 2,5 uur wordt overschreden.
Je hebt alle gerechten snel op tafel.
De gerechten zijn smaakvol.
Jannie L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Gisterenavond gegeten bij yamasaki.
Eten vooral de vis, was van redelijke kwaliteit, vlees was wat minder.
Gerechten kunnen op de plaat voor je klaargemaakt worden.

Helaas had onze kok niet lekker geslapen, en stond hij het eten met een gezicht als een oorwurm klaar te maken.
Bediening is wat opdringer, met de drankjes.
De groene thee is gewoon vies.
De enthourage is koud, zelf letterlijk koud omdat de deuren naar de vertrek hal van de stena line open staan.
Ambiance en sfeer zijn ver te zoeken, bediening humeurig.
eten van redelijk tot goed kwaliteit.

mvg Jannie
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Na recent 3 weken in Japan zelf gereisd en gegeten te hebben , viel dit restaurant zeker niet tegen. Lekker gegeten, aardige en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.