Yamasaki

Stationsweg 1 3151 HR Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yamasaki

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Lekker eten, voldoende keuze en voor een prima prijs. Vooral de ossenhaas en verse gegrilde zalm en garnalen spies zijn lekker. Wij zijn er in korte tijd al drie keer geweest en gaan er snel weer eten. All you can eat maar toch geen "vreetschuur" gevoel. Het decor is niet typisch Japans maar gezellig eten in een oud stationsrestauratiegebouw. Maar ook hier geldt dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst.....kok kan vervangen zijn, het kan onverwachts erg druk zijn etc etc.
Maar gezien onze ervaringen de laatste 10 maanden een echte aanrader
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Met zijn tweeën komen we hier met enige regelmaat eten. De gerechten zijn lekker en goed. Het all you can eat concept is wel beperkt tot maximaal vijf rondes binnen tweeënhalf uur, maar dit is meer dan voldoende. Bij ronde vier zitten we meestal al vol!
De gerechtjes komen niet allemaal tegelijk maar wel netjes op tijd op tafel. Je hoeft nooit erg lang te wachten. Ook de bediening is goed, vrolijk, behulpzaam, aardig en snel. De locatie is even wennen, je verwacht namelijk geen Japans restaurant in een stationsgebouw. De entourage is dan ook alles behalve Japans.

Voor een gezellig avondje lekker sushi voor twee of met vrienden is dit zeker een aanrader!
Shira3 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
We komen hier met een bepaalde regelmaat.
Het is ons steeds goed bevallen.
Gerechten zijn goed.
Al you can eat. In 5 ronden binnen 2,5 uur.
Er wordt bij drukte niet gekeken of de tijd die je hebt van 2,5 uur wordt overschreden.
Je hebt alle gerechten snel op tafel.
De gerechten zijn smaakvol.
Jannie L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Gisterenavond gegeten bij yamasaki.
Eten vooral de vis, was van redelijke kwaliteit, vlees was wat minder.
Gerechten kunnen op de plaat voor je klaargemaakt worden.

Helaas had onze kok niet lekker geslapen, en stond hij het eten met een gezicht als een oorwurm klaar te maken.
Bediening is wat opdringer, met de drankjes.
De groene thee is gewoon vies.
De enthourage is koud, zelf letterlijk koud omdat de deuren naar de vertrek hal van de stena line open staan.
Ambiance en sfeer zijn ver te zoeken, bediening humeurig.
eten van redelijk tot goed kwaliteit.

mvg Jannie
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Na recent 3 weken in Japan zelf gereisd en gegeten te hebben , viel dit restaurant zeker niet tegen. Lekker gegeten, aardige en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chantra .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Nog nooit zo'n chaos meegemaakt in een restaurant. Je mocht 5X van de kaart bestellen maar daar kwam je niet aan toe omdat je gemiddeld een uur moest wachten op je bestelling en dan nog kwam slechts 1/3 of het verkeerde. Als je het personeel erop attent maakte knikte ze, liepen als een kip zonder kop weg en gebeurde er niets. Slechts een persoon sprak enigzins nederlands de rest keek vragend. De tafel werd niet tussendoor geruimd zodat het binnen no time een rommeltje werd. Ik zag niets dan boze gezichten om mij heen van klanten die ten einde raad waren. Uiteindelijk kregen we als compensatie wel een fles wijn van de zaak maar dat maakte het echt niet goed. 10 klanten die waarschijnlijk nooit meer terugkomen.