Yamasaki Scheveningen

Doctor Lelykade 17 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yamasaki Scheveningen

Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Erg gezellige restaurant de eigenaar is erg vriendelijk en neemt de tijd om met zijn gasten om te gaan. Bediening was snel, aardig en we kregen zelfs een extra sushi mee naar huis
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Vandaag met een grote groep à la Carte gegeten. De gerechten waren erg lekker. Een vriendin is vegetarisch en een vriend lust geen vis. Hier werd goed rekening mee gehouden. De warme en koude gerechten werden mooi geserveerd en waren goed op smaak en temperatuur.
Priyanka .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Vandaag (Maandag ) bij dit restaurant a la Cart gegeten. We hadden niet gereserveerd. Wij waren de enige in het restaurant dus was er plek voor ons om gelijk te eten. We twijfelden tussen het all you eat en à la cart. De serveerster zei dat het 24 euro per persoon zou worden. We vonden dat met twee kleine kinderen te duur. We hebben 100 euro incl. Fooi betaald. Toen we vertrokken zagen we bij vertrek een A4 hangen met een actie. Op de maandag betaal je 50% minder per diner. Mijn man heeft met een Nederlandse serveerster gesproken over deze actie. Ze zei dat het geldig is als je gereserveerd hebt en gebruik maakt van het all you can eat menu.We voelden ons behoorlijk genept.
De serveerster die ons hielp kon niet eens goed Nederlands spreken.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Met z'n tweetjes hier gegeten op een zaterdagavond. Inrichting is modern. Je kan ook lekker buiten zitten. Daar kan je lekker naar de jachthaven kijken. Eten was helaas een stuk minder. Er zat geen verband in de sushi's, dus erg moeilijk om deze in 1 geheel op te pakken. Smaak was redelijk. De warme gerechten waren veel te zout en sommige te lang gefrituurd. Personeel is redelijk vriendelijk en oplettend. Dus geen aanrader.
Ravinder .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
op tweede kerstdag hier gegeten en het was allemaal erg smakelijk! het is toch mooi hoe je met sushi van de ene smaaksensatie in de andere kan vallen + de kleine gerechten zagen er ook uit als een soort mini-kunstwerkjes. :)
Kittyt .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijk gegeten, bediening heel vriendelijk en vlot. En prachtig zicht op de haven. Het eten was goed bereid. Verse producten.
BFilemon .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
De spicy zalmrol was super lekker, de rest van het eten was overigens ook erg goed. De bediening is heel erg vriendelijk. Het decor is een beetje kitsch, maar voor de rest wel gezellig.
Hellen61 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Dit eens maar nooit meer, hier vanavond met zeven man gaan eten, maar wat een ramp. In twee uur tijd hebben wij slechts 1 ronde sushi gehad. Na ongeveer 4x te hebben gevraagd aan de bediening waar ons eten bleef, kregen we te horen dat onze bestelling nog niet was doorgegeven aan de keuken. De reden hiervoor was "anders kan de keuken dit niet aan". Toen maar de rekening gevraagd van het drinken en met gierende banden weggegaan met z'n allen. Heel jammer dit want het eten wat we hebben gekregen was best lekker.
Iwan B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Dramatische avond gehad bij Yamasaki. We gingen even met ons gezin van 4. Hadden zelfs nog gebeld een half uur van te voren of er plek was. Geen probleem. Toen we aankwamen rond 7 uur was het restaurant redelijk vol. Gedurende de avond, bleek dat er echter een groot probleem was in de keuken. Die kon het namelijk helemaal niet aan. We bestelden het all-you-can eat menu. Het duurde echter steeds langer voordat er eten kwam. Soms wel 30-45 minuten en dan kwam er ineens weer een bulk tegelijk. Het personeel schaamde zich ook enorm, met uitzondering van de Chinese eigenaren geloof ik. Bij het afrekenen vroeg ik er nog naar, maar de eigenaar deed niets een poging om een gebaar te maken. Dus hele slechte ervaring. Heb hier nu al 2x hetzelfde meegemaakt, dus dit was voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Verpestte onze hele avond, dus nooit meer!
Troela1960 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
We hebben met 4 pers op zaterdagavond hier gegeten. Buiten op terrasje gezeten met zicht op de jachthaven. Het 'all you can eat' menu is erg goed bevallen, ff wennen met stokjes.. was erg leuk en heel erg lekker. Alles was warm en vers. Wel goed kijken wat je besteld ivm smaken verschillen. Snelle en aardige bediening, alles gevraagd en rap gekregen. Fantastische eetervaring rijker en wij komen zeker nog eens terug.
Hans1004 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vrijdagavond hier gegeten maar wat een slechte Sushi tent, ze kunnen alleen frituur leveren en de sushi was nergens te bekennen.
Ze konden de drukte niet aan dus moesten we maar genoegen nemen met gefrituurde gerechten de sushi die we bestelde kwam niet op tafel.
Als je gaat vragen waar je sushi blijft kun je niet eens antwoord krijgen

Mij zien ze nooit meer zonde van je geld!!
Mip E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Hier al vaak geweest. Fijn restaurant, lekkere sushi. Echte Japanners, dus die komen soms nors over. Niet over zeuren, gewoon lekker eten. En gratis parkeren. Als ik trek heb in sushi ga ik naar Yamasaki. Ga zo door jongens!
Lorenzo H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Het eten was lekker en goed. Het decor was ook geweldig. We gingen met 11 personen. Alleen de service was bagger. Je moest lang wachten op je eten en op je drinken, soms wel 30 minuten.
Alleen met de rekening kwamen ze snel.
MSL87 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Mensen, loop dit restaurant met een grote boog voorbij en besteed je geld elders. We hebben bijna een uur gewacht op de eerste ronde. Gefrituurde hapjes waren ofwel hard of heel slap, met de gegrilde inktvis kon je je fietsband plakken want deze was puur rubber. Hij lag zo treurig op het bord dat we bijna postuum de dierenbescherming voor het arme beestje hadden gebeld.
Op de tweede gang hebben we na bestellen ruim anderhalf uur moeten wachten, de bestelde sushi hebben we nooit meer gezien. Toen we dit aangaven bij de bediening werd er niet geluisterd, maar meneer draaide zich gewoon om terwijl mijn vriend nog midden in een zin zat.
Met de sushi kon je puzzelen, deze was zo haastig in elkaar geflanst dat hij van ellende uit elkaar viel. Erg veel smaak zat er ook niet aan. Wellicht was het de bedoeling dat we deze dicht hadden moeten binden met de rubberen inktvis? Na anderhalve ronde hadden we het echter wel gezien, en zijn we vertrokken. Eens, maar nooit weer!
Ik zou een ieder aanraden zijn geld elders te spenderen of je euro's gewoon meteen in je frituurpan thuis gooien. waarschijnlijk eet je dan smakelijker dan bij dit 'restaurant'. Eens maar nooit, weer.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
De Sushi en andere hapjes met allerlei smaken werden snel geserveerd. Rustige Japanse uitstraling. Onze kinderen waren dolenthousiast, we kwamen niet verder dan 3 rondes.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Vanaf het begin eten wij hier al, echt super lekker, niks op aan te merken.
Alleen is het elke keer weer die bepaalde meneer die het weet te verzieken.
we hebben hem nog nooit zien lachen, en is totaal niet geschikt voor zijn werk.
Als je wat vraagt weet hij niet hoe snel hij moet antwoorden en moet doorlopen, echt heel triest.
Kwakt ook snel de bestellingen op tafel en is er als een speer weer vandoor.
Echt jammer want dat kost echt (nieuwe) klanten, die weten echt niet wat ze meemaken.
Nog maals eten geweldig, bediening (negen van de tien keer door de bepaalde meneer) kansloos.
We zijn hier al meer dan 20 keer geweest, dus we weten waar we het over hebben.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Op 23 juni hier gegeten met vrienden en in totaal 6 kinderen. De bediening was kortaf (bijna geïrriteerd). Het leuk aangeklede restaurant liep snel vol. Te vol bleek al snel want we moesten op de eerste ronde al bijna een uur wachten. Na drie rondes waren we drie uur verder, dus we hebben helaas niet af kunnen eten, want de kinderen moesten naar bed. Het eten was goed. Maar dit was eens en nooit meer.
Rocaraja .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Wij zijn hier wezen eten met 4 volwassenen en 6 kinderen. Helaas moesten we heel lang wachten op onze rondes. We begonnen om 18:00 uur en om 20:45 kregen we de 3e ronde. Kinderen trokken het niet meer. Zelfs bij het bestellen van water, konden de kinderen een snauw krijgen ipv glas water. Het eten wat we gekregen hebben was goed, maar de rest... SUPER SLECHT. Zelfs het nagerecht hebben we niet gekregen wat in de prijs zat! Zelfs bij het afrekenen vermeld, maar wordt absoluut niets mee gedaan.
Mm007 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Ik heb er (nog) niet gegeten maar afgehaald. Woon erg dichtbij in de buurt dus kon het makkelijk vinden tegenover de gamma..
Ik eet heel vaak all you can eat sushi bij een andere restauranten en ook waar het all you can eat menu niet aanwezig is, en vind mezelf goed op de hoogte van de verschillen in die restaurants, qua afhalen en eten in de diverse sushi restaurants in den haag (en andere steden).. Mijn conclusie na het uitproberen van yamasaki, was dat de sushi bij afhalen niet echt vers overkwam, de nori was niet knapperig, de kani was droog en de unagi had een rare smaak die ik niet herken van andere restaurants.. De zalm was wel erg goed!
Ik geef het niet op misschien was het een off day voor de kok, ik ga volgende week in het restaurant eten en vergelijken met mijn andere ervaringen betreffende de versheid en smaak van sushi..
Juul7 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Heel erg lekker gegeten! We komen zeker terug als eens het zonnetje schijnt zodat we lekker sushi op het terras kunnen eten. Enige minpuntje vind ik de huiswijn. Smaakt als azijn. Het personeel was erg vriendelijk.