Yamas!

Concourslaan 19 2132 KD Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Yamas!

Restaurant Yamas! proost graag op het leven. Met familie en vrienden genieten van lange en gezellige maaltijden, dat is waar het Griekse woord Yamas voor staat. In het restaurant proef je goede sfeer, ontspannen gaat vanzelf. Natuurlijk zijn de Griekse gerechten ook een genot voor lichaam en geest, wat je dag alleen maar beter maakt. Mooie wijnen en attente service maken Yamas! tot een plek die niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Yamas!

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
selene .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Victoria L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Mooi ingericht restaurant! Goed bereikbaar, plekken voor de deur maar ook diverse parkeerplaatsen in de buurt!
Ontvangst was netjes!

Ik vond het erg fijn dat er genoeg tijd zat tussen de gerechten. Eten was erg lekker!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten was heerlijk! Beetje jammer dat de vrouw die ons bediende beetje chagerijnig was.. borden neer kwakken, zo weg pakken bij ons.. geen alsjeblieft of dankjewel kon er vanaf. De zoon deed het wel erg leuk! Kwam ook vaak praatje houden ????
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Superaardige bediening, gezellige sfeer. We hadden gekozen voor een gerecht waarbij we in twee gangen werden verrast met allerlei Griekse hapjes. Aanrader!