Yamas!

Concourslaan 19 2132 KD Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Yamas!

Restaurant Yamas! proost graag op het leven. Met familie en vrienden genieten van lange en gezellige maaltijden, dat is waar het Griekse woord Yamas voor staat. In het restaurant proef je goede sfeer, ontspannen gaat vanzelf. Natuurlijk zijn de Griekse gerechten ook een genot voor lichaam en geest, wat je dag alleen maar beter maakt. Mooie wijnen en attente service maken Yamas! tot een plek die niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Yamas!

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
selene .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Yamas, nooit meer! Ik kreeg letterlijk een waxinakaarshouder waar mijn rijst in zat. T stond bij mijn gerecht maar moest erom vragen en de patat die toch echt op de kaart stond zat er ook al niet bij. Er kwamen bekenden vd serveerder binnen en toen had hij alleen nog aandacht voor hen. De patat kwam uit n diepvrieszak en de giros was koud. Dat betwiste hij ook nog eens toen we er iets van zeiden. Ga dus niet naar Yamas! Ik had een schaaltje Griekse salade waar je een vergrootglas bij moest hebben. Echt kansloos dit, dus nee Nooit meer!!! We vierden er iets dus kwamen vd koude kermis thuis! Jammer als je je er zo op verheugd.
Victoria L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Mooi ingericht restaurant! Goed bereikbaar, plekken voor de deur maar ook diverse parkeerplaatsen in de buurt!
Ontvangst was netjes!

Ik vond het erg fijn dat er genoeg tijd zat tussen de gerechten. Eten was erg lekker!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten was heerlijk! Beetje jammer dat de vrouw die ons bediende beetje chagerijnig was.. borden neer kwakken, zo weg pakken bij ons.. geen alsjeblieft of dankjewel kon er vanaf. De zoon deed het wel erg leuk! Kwam ook vaak praatje houden ????
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Superaardige bediening, gezellige sfeer. We hadden gekozen voor een gerecht waarbij we in twee gangen werden verrast met allerlei Griekse hapjes. Aanrader!