Yamas

Dorpsstraat 14 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yamas

Jouw recensie over het restaurant Yamas

aakoopmans01 K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Nog nooit zo slecht Grieks gegeten. Werkelijk alles was slecht. Bij de Stifado zaten heel weinig uitjes. Het vlees was te droog, sjalotjes taai en er zat gewoon geen smaak aan het vlees. Hetzelfde gold voor de giros schotel zelfs het water was lauw. Veel laten staan. Zonde van het geld. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende.
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten. Personeel was aardig en de eigenaar liep door de zaak om te vragen of alles in orde was. Je krijgt hier geen ouzo van de zaak dat je eigenlijk wel gewend bent bij de griek. We hadden de souflakischotel besteld. Op zich was het lekker alleen zat er niks van saus bij. Apart de tzazikki bij besteld. Heb er goed gegeten.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Vanavond bij Yamas gegeten. Miste een ouzotje van het huis. Als voorgerecht gepaneerde gebakken feta. Precies goed gebakken met lekker bijbehorende garnituur. Top! Jammer van het mandje droog brood. Hoofdgerecht vleesschotel met lekker gekruid gehakt en standaard souvlaki. De gyros was wat aan de droge kant. De stifado was wat je verwacht, maar niet bijzonder. Baklava toe met ijs en slagroom. Baklava prima, lekker en vers. Bolletje ijs erbij ook goed. Jammer van de spuitbus slagroom. Of echte slagroom of niet, vind ik persoonlijk. Al met al redelijke Griek. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten snel op tafel, maar was ook een rustige avond.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Soms ga je een zaak binnen omdat je geen zin hebt om verder te zoeken. Het is lekker dicht bij het hotel en je ziet dat het altijd lekker bezet is. Moet dus wel goed zijn. En dat is het ook. De bediening was leuk en attent. We hebben lekker gegeten, de porties waren voldoende. Kortom een zeer aangename verrassing.
Serita W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een leuke tent! Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. We kregen zelfs een lesje 'Griekse Baklava', die overigens super lekker was.
blueribbon .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Kleine porties. Gyros lekker maar snipperig en droog. De bediening was vriendelijk, helaas niet allemaal Nederlands sprekend. Er was geen vraag voor een tweede drankje. Geen aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Kleine porties eten en geen ouzo van het huis. Krijg je patat dan zit daar geen mayonaise bij. Hiervoor betaal je €1,00 voor een klein bakje net genoeg voor 1 persoon. Al met al niet de moeite waard om te bezoeken.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sfeervol restaurant met echt griekse gerechten. Smaakvol eten en goede kwaliteit. Vriendelijke bediening. De Pikilia als voorgerecht was erg lekker en zag er prachtig uit. Hoofdgerecht was ook prima. Mals en sappig vlees en zeker niet gaar en droog. We komen er niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ben na de eerste dag elke avond terug gegaan, in een poging de kaart af te werken. Originele Griekse keuken, van hoogwaardige kwaliteit en duidelijk met overtuiging en liefde bereid! Een topper die je niet wilt missen, bleef helaas maar 5 dagen en ben er dus maar 5x gaan eten
Rimkje .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Oprecht gastvrije bediening, grote porties, maar vooral magere knapperige gyros, verse baklavas, goed gekruide souzouki, frisse salade en tzatziki. Echt een aanrader!
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Bestelde gerechten zijn van goede kwaliteit maar het geleverde is behoorlijk karig. Bij veel Griekse restaurants krijg je voor aanvang van het eten een gratis glaasje Ouzo. Hier moet je daarvoor betalen. De hoeveelheid die je krijgt is goed, maar je moet voor alle sauzen bij betalen (ook bij vleesgerechten zoals Gyros). Wat ook niet netjes was: als je om kruidenboter voor je stokbrood vraagt, de bediende er gelijk een tweede mandje stokbrood van maakt en daarvoor de volle mep rekent en daarmee ongevraagd je rekening omhoog duwt.
Gaston G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Net aangekomen op Texel bleken veel restaurants 2 dagen voor kerst nog in een diepe winterslaap.
Yamas was net open, en we werden gastvrij onthaald. Het was wat jaartjes geleden dat we Grieks hadden gegeten, maar dit was een prima keuze.
Ruime porties, goed vlees en een meer dan goede moussaka.
Aan het eind een schappelijk rekening en een afscheid alsof we oude vrienden waren. Kortom een ondernemer die met liefde zijn zaak runt.
Lekkerbekje74 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Zonder te reserveren met 7 personen naar binnen. Net op tijd want het zat snel vol.
Jongste telg wilde graag souvlaki als kindermenu maar die stond niet op de kaart.
Geen enkel probleem voor de kok, souvlaki werd een kindermenu met 1stokje ipv 2 en de appelmoes werd op verzoek van de kleine gast vervangen door tzatziki.
Prima service!!
Voor 6 volwassenen de Yamas-schotel. 3 soorten vlees en gyros pp.. Prima bereid en met salade, frietjes en tzatzik meer dan voldoende.
Personeel erg attent en aardig.
Een grieks restaurant waar je prima kunt eten
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Super lekker gegeten met z'n zessen. Super service en heerlijk eten!
Ik zou hier zo weer heen gaan en aanraden aan mijn vrienden!
Familieleibbrand .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Prima Grieks restaurant op Texel. De feta en baklava zijn uit eigen keuken en de eigenaar is heel eerlijk door te melden dat zijn lam niet van Texel afkomstig is....heerlijk gegeten en goede service. Entourage op het terras doet Griekser aan dan de inrichting binnen, maar de muziek maakt dat je dat weer vergeet. Gewoon eens wat anders tijdens een weekje Nederland...
Eiltjan .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
We zijn hier vaker geweest, omdat de sfeer en de kwaliteit ons bevielen. Dat houden ze vol: want ook nu was het weer goed toeven. De tafeltjes / stoelen staan prettig ruim opgesteld. Het drinken en eten laten niet lang op zich wachten. De kwaliteit van het eten: het ziet er mooi uit en smaakt prima.
Volgend jaar weer!
Menno X.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We werden vriendelijk ontvangen, maar daar bleef het grotendeels bij... De bediening was langzaam en één serveerster sneed zich en werd naar huisgestuurd dus duurde alles nog langer... De eigenaar probeerde grappig te zijn maar verstoorde meer ons diner... Erg jammer...!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond hier weer heerlijk gegeten, we komen vaker bij yamas en elke keer is het weer heerlijk, hele aardige eigenaar en de bediening is een 10 waard!
Zeker een aanrader!
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Deze recensie gaat over het restaurant Yamas in Hoofddorp. Zelfde eigenaar/directie als Yamas in De Koog. Deze Yamas wordt nog niet separaat vermeld in het IENS overzicht. Yamas Hoofddorp is neergestreken in het pand waar oorspronkelijk het Griekse restaurant Rhodos zat. De zaak is wat opgefrist en heeft een wat modernere uitstraling gekregen. Het eten is niet echt bijzonder wel goed. Wat kleine kanttekeningen; als voorgerecht had ik Calamares (inktvisringen) besteld. Wat ik echter kreeg was Pulpo (allerlei stukjes inktvis, o.a. armpjes met zuignappen, etc. ). Voor mij geen probleem, het smaakte goed. Kan mij echter voorstellen dat iemand anders daar aanmerking over maakt. Want Calamares is toch iets heel anders. De hoofdgerechten waren redelijk tot goed, geen overdreven porties. Het bekende Griekse grillwerk. Er vond ook nog een heel vervelend incident plaats; de iets te jovialen bediening vond het nodig, ter ere van een jongetje een paar tafels verderop die jarig was, dat er borden stuk gesmeten moesten worden (ja ok, is gebruikelijk in Griekenland, maar daar hebben ze speciale borden voor...) De ober deed het even voor, smeet een bord kapot op de grond, de stukken vlogen in het rond en.... een meisje aan een andere tafel kreeg een stuk in haar voorhoofd! Bloed, toestanden, etc. Een zeer domme actie met gevolgen. Ook bij het afrekenen kreeg ik even de schrik. Mijn partner was in de veronderstelling dat zij twee glazen huiswijn gedronken had, de ober had haar, zonder daar iets over te zeggen, waarschijnlijk twee glazen van het duurste wat hij in huis had geschonken. Ze stonden voor € 6,50 per stuk op de rekening.... We moeten toch nog eens goed nadenken of we binnenkort weer bij Yamas in Hoofddorp gaan eten.
Bergel .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
We wilden vanavond een klein hapje eten en dat is gelukt. We hadden een Griekse salade met brood en een kleine tzasikki en een moussaka. Mijn salade was prima, het brood leek wat oud. De moussaka was goed te eten, alleen de salade die erbij geserveerd werd, had beter/griekser gekund. Met de versiering van wortel, slaan ze de plank echt mis, een olijfje zou beter passen.