Yamas Food & Drinks

Marrgreet V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Manfred V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We zijn ontzettend gastvrij ontvangen, dat is gedurende de tijd dat wij er waren niet veranderd, het eten was heerlijk. We komen graag terug!
Jop V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goed, gezellig en zeer klantvriendelijk
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hadden mezedes bestelt ,deze waren niet met veel fantasie bereid.Op de kaart staat bijvoorbeeld gehaktballetjes maar je krijgt 1 bal,het zou wat gezelliger/leuker overkomen als er meerdere kleine balletjes geserveerd zouden worden,op de kaart staat lamskoteletjes maar je krijgt er maar 1,het gaat niet om de hoeveelheid maar wel om het idee dat je samen deze bestelling zou kunnen delen.gebakken aardappels waren niet zoals verwacht kleine stukjes aardappel maar 4 grote stukken zachte aardappel.Het zou ook fijn zijn als je frietjes als mezedes kan bestellen.
Mireille P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We kwamen erg graag bij Yamas. Helaas was het met de service vandaag erg slecht gesteld. Na 1,5 uur kregen wij ons eerste gerecht! Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker maar door de lange wachttijden tussen de gangen door zullen we niet heel snel terugkomen!
René S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De voorgaande keer dat we hier waren was het veel beter. Nu was het zéér druk met té weinig ervaren personeel. Daardoor geen goede persoonlijke aandacht voor de klant. Moesten ook erg lang wachten op het (tapas)menu. Ruim 3 uur! gezeten. Het eten zelf was goed.

Uitdaging voor restaurant is om een volgende keer tijdens het 'terrassenfestival' te voldoen aan hoge verwachtingen van klanten. Zorg dus voor genoeg 'geschoold' personeel dat beter begrijpt wat klanten verwachten aan kwaliteit van dienstverlening en vriendelijkheid'.
natasja R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig restaurant met vers bereid eten. De bediening is altijd even vriendelijk en het eten is altijd smakelijk bereid. We kregen zelfs een drankje, buiten de ouzo om, van t huis.
natasja R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en snel. We kregen nog een drankje van het huis.
Jeremiah B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Dit is de meest slechtste en smerigste restaurant ooit!
Wat een baggertent zeg. Het eten is niet te pruimen. Vlees was droog en eten was niet goed op smaak gebracht. Velen gerechten waren gewoon smaakloos.
Je merkte dat de maaltijden totaal niet met liefde waren voorbereid.
Wij hadden gekozen voor het all-you-can-eat tapas arrangement. Tijdens het aanvinken van de schrapkaart, moesten we heel lang wachten totdat die kaart uiteindelijk in beslag werd genomen. De bediening was niet oplettend, waardoor je ze telkens moet wenken om de bestellingen op te nemen. Hetzelfde geldt voor het bestellen van de dranken. Doordat dit allemaal te lang duurde hebben wij maar 2x de schrapkaart kunnen invullen en heel weinig gegeten.
De bediening was niet toegankelijk en heel erg onbereikbaar. Ook tijdens de afhandeling van de betaling werd er ook nog heel vrijpostig en onbeschoft gereageerd, omdat er volgens hun nog een bepaald bedrag miste. Dat maakte de avond echt tot een top avond! Echt hoor. Ik vind dit restaurant een schande en een teleurstelling. Mij zie je hier never nooit meer! Ik raad het ook echt niemand aan.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Vreselijk restaurant en de bediening daar wil ik niet eens over spreken. Het duurde erg lang voordat wij ons eten kregen en zijn zelfs opgelicht.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk eten, fijne sfeer en goede bediening!
Renate L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het is iedere keer weer heerlijk bij Yamas. Lekker eten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
bij Yamas is altijd lekker en gezellig
Bud A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wij hadden tapas gegeten, maar moesten heel lang wachten tussen de gangen door.
Menu was te beperkt, eten was koud. Nooit meer hier eten.
r.exterkate .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Yamas heeft zich in de afgelopen jaren goed ontwikkeld. Hun mezedes concept met kleinere tapas achtige hapjes is erg goed. Smakelijke proeverij van een veelzijdige menukaart.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Hartelijk welkom geheten door de eigenaar. Sfeervolle, stoere inrichting. Wij aten onbeperkt mezedes. Heel prettig dat al je hapjes tegelijkertijd komen, geserveerd op een grote borrelplank. Geen grote porties, maar dat is juist prettig, omdat je dan veel verschillende gerechten kunt proberen. Wij waren er op maandag, dus was het vrij rustig. Leuk dat je in de keuken kunt kijken! Goed eten, goede prijs. Komen we zeker weer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Met 4 personen bij Yamas gegeten. Het eten was heerlijk, de bediening was attent en het restaurant is heel sfeervol. Kortom we hebben een top avond gehad en we komen zeker terug????!
John K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Het restaurant is door de verbouwing gezelliger ingericht.
De bediening is vriendelijk, er is voldoende keuze van eten en het heeft heerlijk gesmaakt.
De prijzen zijn ook prima in verhouding. Komen zeker terug
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Ook op maandagavond gezellig. Goede keuze en lekker. Bediening zeer aardig. Wijn ook goed. Wordt wel een " daar gaan we weer heen" restaurant.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een hartelijk welkom. Vriendelijke en snelle bediening en het belangrijkste heerlijk eten. Een gezellige plek om te eten.