Yamas Food & Drinks

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Yamas Food & Drinks

Angela P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk tapas gegeten met de kinderen. Super bediening. Helaas bij de laatste ronde 45 minuten moeten wachten op enkele gerechtjes. Dit was erg jammer.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk griekse tapas gegeten.
Sfeervol restaurant en aardig personeel.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vlees droog. Onervaren jong personeel wel vriendelijk
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijke Mezze's gegeten. We komen zeker weer. Kinderen vinden het hier ook heerlijk en gezellig. Met leuke speelgelegenheid buiten.
Erika K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Top eten, vriendelijk bediening en een prachtige inrichting. Iedereen wil hier vanzelfsprekend eten, dus reserveren is aan te raden.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super bediening en heerlijk eten
Bazzek O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij binnenkomst, na even wachten op onze gereserveerde tafel, 15 minuten moeten wachten tot we menus kregen. Daarna nog 5 minuten tot we, na aandringen, de eerste drankjes konden bestellen.
Verder kon het personeel het aantal klanten niet bijhouden, zowel in de keuken als bediening.

Luidruchtige ruimte, hoewel ik erger ken.

Eten was goed maar niet bijzonder.
McGlyn .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Jaren geleden ooit een keer gegeten bij Yamas. Destijds werden wij zo teleurgesteld door de kwaliteit en hoeveelheid van het eten dat we er sindsdien niet meer hebben gegeten. Tot afelopen zaterdag toen we besloten om een hapje te gaan eten. Onze eerste keus had helaas geen plaats meer. Onderweg naar Le Baron besloten we bij Belfort omhoog te gaan om even te kijken of daar een restaurant zat waar we wilden eten. Toen besloten we om na jaren Yamas nog eens een kans te geven. En we zijn zeer positief verrast. Het eten was heerlijk en de service was prima. Zeker een reden om vaker naartoe te gaan.
Tazz .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg mooi verbouwd, gezellige sfeer, zeer gastvrij, en heerlijk gegeten! De porties zijn meer dan genoeg. Wij komen hier zeker terug, echt een aanrader!!
Sharonna P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben een top avond gehad bij Yamas!

We hadden griekse hapjes (mezes) besteld en de smaak was heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk, meedenkend en nam de moeite en tijd om per meze uit te leggen wat het was.

De inrichting was industrieel en modern met een Griekse twist. Plus ze draaien authentieke Griekse muziek waardoor je helemaal in de Griekse sfeer zit.

Zeker 1 van mijn nieuwe favoriete restaurants!

Bedankt voor een topavond Yamas!
eric W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik kom al erg lang bij Yamas. Dit was de eerste keer sinds de verbouwing. De authentieke Griekse sfeer is verdwenen, maar de zaak is wel echt mooi geworden. Het eten is heel erg lekker, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar door de sympathieke eigenaar is een avondje Yamas ook nog eens ontzettend gezellig. Top zaak!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat heerlijk eten en warme service. Hier zijn nog mensen die eten maken met hun hart. Alles wat we namen (vegetarisch) was mjammie.
Vooral de aubergine mousse. Om je bord van af te likken. Ze staan dagelijks 4 uren in de keuken om dit te maken. Dus als het op is is het op. En dat is met alles zo. Duidelijk geen fastfood, maar eerlijk vers bereid eten. En dat met een bediening met een glimlach. Ik kom zeker terug
snipes66 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vanwege het mooie weer, al eerder plaatsgenomen op het terras. Je stap gelijk in een Griekse sfeer en gezelligheid.
We hebben het tapas menu gekozen en hebben genoten van de tapas wat op een uitstekende manier werd gepresenteerd. Yamas is nu 1 van de beste Griekse restaurants in Almere. Dik verdiend.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
rustig, sfeervol restaurant, vriendelijke bediening, smakelijke gerechten: goed bereid en royale porties. Meer kan ik niet melden.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Mooi ingericht Grieks restaurant op een praktische locatie in Amere. Een ruime kaart; de bereiding en opdiening niet bijzonder en erg kaal/simpel, maar de smaak en bereiding was niet verkeerd. Mijn glas huiswijn rosé van 3,50 werd voor4,20 aangeslagen wat ik niet kan thuisbrengen want volgens mij was er geen enkele rosé die per glas 4,20 kostte. De wijnen op de menukaart en op de wijnkaart waren niet 100% consistent; misschien heeft dat de fout veroorzaakt bij het programmeren van de kassa. Op verzoek werd ons uitgebreid de betekenis van logo en kunstwerk uitgelegd.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk tapas gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aardige bediening.
De zaak is ontzettend mooi geworden.
Klein minpuntje voor mij is dat de pita souflaki nu alleen nog maar op de lunch kaart staat.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Altijd echt goed Grieks eten hier.
De beste van Almere
Restaurant heeft pas geheel nieuwe inrichting en het is heel gezellig ingericht.
Super vriendelijk personeel.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten...
ELs G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitgedroogd vlees, doorbakken ossenhaas, salade can grote stukken tomaat en komkommer, champignonsaus uit blik, tzatziki zonder smaak. Onpersoonlijk personeel. Vroegen niet eens of het smaakte. Grieks? My ass. Mijn oma kookte beter!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor tapas. Ruim voldoende, leuk gepresenteerd en zeer smakelijk. Bediening hartelijk en attent. Echt voor herhaling vatbaar!