Yamas Food & Drinks

9,1

Jouw recensie over het restaurant Yamas Food & Drinks

Tazz .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg mooi verbouwd, gezellige sfeer, zeer gastvrij, en heerlijk gegeten! De porties zijn meer dan genoeg. Wij komen hier zeker terug, echt een aanrader!!
Sharonna P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben een top avond gehad bij Yamas!

We hadden griekse hapjes (mezes) besteld en de smaak was heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk, meedenkend en nam de moeite en tijd om per meze uit te leggen wat het was.

De inrichting was industrieel en modern met een Griekse twist. Plus ze draaien authentieke Griekse muziek waardoor je helemaal in de Griekse sfeer zit.

Zeker 1 van mijn nieuwe favoriete restaurants!

Bedankt voor een topavond Yamas!
eric W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik kom al erg lang bij Yamas. Dit was de eerste keer sinds de verbouwing. De authentieke Griekse sfeer is verdwenen, maar de zaak is wel echt mooi geworden. Het eten is heel erg lekker, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar door de sympathieke eigenaar is een avondje Yamas ook nog eens ontzettend gezellig. Top zaak!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat heerlijk eten en warme service. Hier zijn nog mensen die eten maken met hun hart. Alles wat we namen (vegetarisch) was mjammie.
Vooral de aubergine mousse. Om je bord van af te likken. Ze staan dagelijks 4 uren in de keuken om dit te maken. Dus als het op is is het op. En dat is met alles zo. Duidelijk geen fastfood, maar eerlijk vers bereid eten. En dat met een bediening met een glimlach. Ik kom zeker terug
snipes66 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vanwege het mooie weer, al eerder plaatsgenomen op het terras. Je stap gelijk in een Griekse sfeer en gezelligheid.
We hebben het tapas menu gekozen en hebben genoten van de tapas wat op een uitstekende manier werd gepresenteerd. Yamas is nu 1 van de beste Griekse restaurants in Almere. Dik verdiend.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
rustig, sfeervol restaurant, vriendelijke bediening, smakelijke gerechten: goed bereid en royale porties. Meer kan ik niet melden.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Mooi ingericht Grieks restaurant op een praktische locatie in Amere. Een ruime kaart; de bereiding en opdiening niet bijzonder en erg kaal/simpel, maar de smaak en bereiding was niet verkeerd. Mijn glas huiswijn rosé van 3,50 werd voor4,20 aangeslagen wat ik niet kan thuisbrengen want volgens mij was er geen enkele rosé die per glas 4,20 kostte. De wijnen op de menukaart en op de wijnkaart waren niet 100% consistent; misschien heeft dat de fout veroorzaakt bij het programmeren van de kassa. Op verzoek werd ons uitgebreid de betekenis van logo en kunstwerk uitgelegd.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk tapas gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aardige bediening.
De zaak is ontzettend mooi geworden.
Klein minpuntje voor mij is dat de pita souflaki nu alleen nog maar op de lunch kaart staat.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Altijd echt goed Grieks eten hier.
De beste van Almere
Restaurant heeft pas geheel nieuwe inrichting en het is heel gezellig ingericht.
Super vriendelijk personeel.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten...
ELs G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitgedroogd vlees, doorbakken ossenhaas, salade can grote stukken tomaat en komkommer, champignonsaus uit blik, tzatziki zonder smaak. Onpersoonlijk personeel. Vroegen niet eens of het smaakte. Grieks? My ass. Mijn oma kookte beter!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor tapas. Ruim voldoende, leuk gepresenteerd en zeer smakelijk. Bediening hartelijk en attent. Echt voor herhaling vatbaar!
Gib001 C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Simpel gezegd. Goed verzorgd, goed eten. We hebben genoten. Van de sfeer, van de diverse hapjes die mooi geserveerd worden. Van de locatie met al zn restaurants. En iets waar men helemaal niets aan kon dien, maar wat wel de sfeer verhoogd. Het prachtige weer.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Onze verwachtingen waren hoog gespannen, we kennen de eigenaar al zo'n 30 jaar en als je dan het moedige besluit neemt je zaak zo ongeveer 2 a 3 keer zo groot te maken, neem je een risico. "Yamas 2.0" is prachtig om te zien, veel Griekse mensen in de bediening en in de keuken. Toch vonden we, hoe jammer dan ook, het sfeertje van vroeger een beetje ver weg, op de achtergrond een Grieks muziekje, verwelkomt worden met een ouzo, onbeperkt Mezes eten? Komt dat terug? Ondanks dat, blijft het een heerlijke plek om te genieten van de overvloedige gerechten, want hier kun je echt niet met honger weggaan!
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was heerlijk, echt voortreffelijk. Gelukkig geen voorgerecht en nagerecht genomen, want hoofdgerecht was vullend genoeg. Yamas schotel SUPER! Helaas was het vrij rustig in het restaurant, maar of dit altijd op donderdagavond is? Veel concurrentie qua eetgelegenheden natuurlijk.
p V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Personeel niet helemaal bij de les.
Weinig aandacht voor de klant.
Jammer dat er Mecedes meer geserveerd werden(Griekse Tapas).
Bij het eten twee bakjes salade, wat geen salade mag heten, weinig aandacht aan besteed, een bakje half vol met een soort of gras en een ander vol met gras en komkommer en tomaat, niet aangemaakt met dressing, echt neer gezet van nou dit is het.
Het vlees smaakte allemaal het zelfde een zeer overheersend kruid wat gebruikt werd.

Kreeg nu meer het gevoel gauw opeten alles en gauw weer weg, dan kan de volgende gast plaats nemen.
Voor mij persoonlijk was dit de laaste keer.