Yamas Food & Drinks

Meer informatie over restaurant Yamas Food & Drinks

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk tapas gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aardige bediening.
De zaak is ontzettend mooi geworden.
Klein minpuntje voor mij is dat de pita souflaki nu alleen nog maar op de lunch kaart staat.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Altijd echt goed Grieks eten hier.
De beste van Almere
Restaurant heeft pas geheel nieuwe inrichting en het is heel gezellig ingericht.
Super vriendelijk personeel.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten...
ELs G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitgedroogd vlees, doorbakken ossenhaas, salade can grote stukken tomaat en komkommer, champignonsaus uit blik, tzatziki zonder smaak. Onpersoonlijk personeel. Vroegen niet eens of het smaakte. Grieks? My ass. Mijn oma kookte beter!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor tapas. Ruim voldoende, leuk gepresenteerd en zeer smakelijk. Bediening hartelijk en attent. Echt voor herhaling vatbaar!
Gib001 C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Simpel gezegd. Goed verzorgd, goed eten. We hebben genoten. Van de sfeer, van de diverse hapjes die mooi geserveerd worden. Van de locatie met al zn restaurants. En iets waar men helemaal niets aan kon dien, maar wat wel de sfeer verhoogd. Het prachtige weer.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Onze verwachtingen waren hoog gespannen, we kennen de eigenaar al zo'n 30 jaar en als je dan het moedige besluit neemt je zaak zo ongeveer 2 a 3 keer zo groot te maken, neem je een risico. "Yamas 2.0" is prachtig om te zien, veel Griekse mensen in de bediening en in de keuken. Toch vonden we, hoe jammer dan ook, het sfeertje van vroeger een beetje ver weg, op de achtergrond een Grieks muziekje, verwelkomt worden met een ouzo, onbeperkt Mezes eten? Komt dat terug? Ondanks dat, blijft het een heerlijke plek om te genieten van de overvloedige gerechten, want hier kun je echt niet met honger weggaan!
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was heerlijk, echt voortreffelijk. Gelukkig geen voorgerecht en nagerecht genomen, want hoofdgerecht was vullend genoeg. Yamas schotel SUPER! Helaas was het vrij rustig in het restaurant, maar of dit altijd op donderdagavond is? Veel concurrentie qua eetgelegenheden natuurlijk.
p V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Personeel niet helemaal bij de les.
Weinig aandacht voor de klant.
Jammer dat er Mecedes meer geserveerd werden(Griekse Tapas).
Bij het eten twee bakjes salade, wat geen salade mag heten, weinig aandacht aan besteed, een bakje half vol met een soort of gras en een ander vol met gras en komkommer en tomaat, niet aangemaakt met dressing, echt neer gezet van nou dit is het.
Het vlees smaakte allemaal het zelfde een zeer overheersend kruid wat gebruikt werd.

Kreeg nu meer het gevoel gauw opeten alles en gauw weer weg, dan kan de volgende gast plaats nemen.
Voor mij persoonlijk was dit de laaste keer.