Yam Thai

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Yam Thai

Erik K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekker gegeten, ik had de Pad Priwan.
Het eten kwam snel en het meisje (Chynna) dat bediende was erg leuk en vriendelijk. Een volgende keer dat ik Rotterdam bezoek ga ik er graag weer eten!
May S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
heerlijk gegeten goede prijs, alles was lekker verst leuk terras en een gezellige thaise sfeer ik kom zeker nog een keer terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Paar weken geleden voor het eerst geweest en gisteren voor het laatst. De massaman kai was lauw en was gemaakt met niet goed gekookte krieltjes (?). Het wokgerecht was doordrengt in de saus.
Jammer dat de kwaliteit van een paar weken geleden nu al niet meer gehaald wordt.
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteravond wederom dit restaurant bezocht. Onze vrienden hebben ons nu ruim 2 jaar geleden met Yam Thai laten kennismaken en sindsdien hebben we daar nu meer dan 10 keer gegeten. Nu we aardig wat gerechten van de kaart hebben geprobeerd kunnen we stellen dat je bij dit restaurant wordt blootgesteld aan de diversiteit van kruiden die de Thaise keuken rijk is. Van de licht zilte zeewiersoep en de romige kokossoep, tot de Yam Thai mix als vooraf, alles is vers en bijzonder smaakvol. Standaard komt er ook altijd de Yam Kai salade bij ons op tafel. Een pittige salade waarin talrijke krokante stukjes kipfilet verwerkt zijn en een lekker kruidige dressing het geheel afmaakt. Deze salade zou rustig ook voor een hoofdgerecht kunnen doorgaan, zo veel bevat het bord. De hoofdgerechten laten je veelal kiezen tussen welke soort vlees, vis of gevogelte je erin verwerkt wil zien. Ook staan er gerechten tussen waarbij je kunt kiezen uit tahoe. Er is op de kaart onderscheid gemaakt tussen curry's en gewokte hoofdgerechten waarbij je meteen kunt beoordelen of het een erg pittig, medium of mild gekruid gerecht betreft. Beide soorten gerechten zijn royaal in portie te noemen en enorm lekker. Naar keuze kan de witte rijst vervangen worden door gebakken rijst, maar dat kost dan in verhouding weer veel n.l. 3 euro. Tot onze spijt is het er nog nooit van gekomen om een nagerecht te nemen. Dit komt eenvoudigweg doordat we dusdanig vol zitten dat er weinig meer in onze buik bij kan. Een kopje koffie is vaak hetgeen waarmee we eindigen. Al met al een prima restaurant met vriendelijke bediening en eigenaar. We zullen hier absoluut in de toekomst nog vele malen terugkeren.
Joseph H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Na meerdere keren succesvolle afhaal eindelijk eens een keer wezen eten daar. Voorgerecht met 8 hapjes voor 2 super lekker. Alleen jammer dat uit de frituur komt. Hoofdgerecht zeebaars met groenten, ananas en zoet zure saus. De gehele zeebaars is gefrituurd op bord geserveerd. Hoeveelheid vis was evenveel als 2 vissticks. Voor 18,50 2 vissticks in saus best duur. Mn tafelgenoot had een mild pittige noodles met kip besteld en was zeer pittig; maar geen enkele rode peper te bekennen: Een zeer zware tegenvaller
dekos .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Al enkele keren hier gegeten en altijd met veel plezier. We zaten lekker op het terras dat zeer gezellig aandoet met veel kaarsjes en leuke gekleurde stoelen We namen de zeebaars met tamarindesaus en vooraf de mix van verschillende hapjes. Alles was werkelijk verrukkelijk, vooral de zeebaars die lekker krokant gebakken was en de tamarindesaus die er goed bij past. Heerlijk samen met een Thais biertje en zeer attente en aardige bediening maakte dit alles tot een zeer geslaagde avond. Yam Thai tot snel!!!
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Yam Thai is voor mij en mijn collega's sinds kort dé uitvalbasis als wij 's avonds moeten werken.
Onze bestellingen voor gemiddeld 8 personen worden lekker vers bereid , vervolgens per persoon apart in een tasje verpakt met onze namen erop welke dan in een warmte isolerende box bij elkaar worden gestopt zodat alles lekker warm blijft.
We krijgen waar voor ons geld : Ruime porties voor een schappelijke prijs en ondanks de grote drukte meestal binnen 30-45 minuten.
Natuurlijk blijft er voor de échte ThaiCuisine kenner altijd wel wat te wensen over , zoals kleefrijst bij bepaalde gerechten maar ach dat is te vergeven.
De smaken zijn zoals bij nagenoeg alle Thaise Restaurants ietwat aangepast naar onze Westerse Cultuur ( kan ook niet anders ) maar als je geen kenner bent merk je dat niet. Vraag je echter om een authentieke gerecht dan waan je je echt ergens op het platte land in Thailand.
Yam Thai is een klein eenvoudig maar gezellig ingericht zaakje , met een klein terras waar je zondermeer heen kunt gaan om vakantieherinneringen op te halen .
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Met z'n vieren hier op een woensdag gegeten, het was goed dat we hadden gereserveerd want het restaurant zat helemaal vol. Het restaurant is gezellig ingericht met een prachtige lamp aan het hoge plafond, leuke gekleurde tafels en stoelen, echt thais bestek en service, kortom de sfeer van een eethuisje in Bangkok. Het eten is werkelijk subliem, we hadden vooraf de viskoekjes en loempia's en de visfilet in tamarinde saus wat allemaal voortreffelijk smaakte. Daarna besteld we 4 verschillende gerechten; 2 curry's en 2 wokgerechten, sommige met een heel pepertje en sommige met een half of zonder. Alles smaakte voortreffelijk, precies de juiste pittigheid en geen "verhollandste" smaken. Nagerecht was gebakken banaan met vanilleijs en de mango met kleefrijst ook allemaal even lekker. Bediening had het erg druk maar bleven aardig en behulpzaam. Naar onze mening één van de beste Thaise restaurants van Rotterdam!
May E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Ik heb inmiddels al een aantal keren met veel plezier bij Yam Thai gegeten. Heerlijke Thaise ingredienten en smaken gecombineerd. Een mooi eethuisje met een leuke terras. De Thaise bediening is heel vriendelijk en dat maakte het eten tot een groot plezier!

renee W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
al een paar keer gegeten en iedere keer wat anders of een curry of de wok schotels maar allemaal even lekker en heerlijk basic zonder allemaal extra toevoegingen, gewoon hoe de smaak van vlees en groente moet zijn. aardige en snelle bediening en bij mooi weer gezellig buiten.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten bij Yam Thai. We werden vriendelijk ontvangen en omdat men het tweejarig bestaand vierde stond er een Thais bandje. We hadden nog niet direct honger dus hebben eerst even buiten van de muziek en een Thais biertje genoten. Eenmaal aan tafel direct voor het hoofdgerecht zonder voorafjes gegaan. We bestelden de "chef's special" wat een gebakken zeebaars met tamarind betrof, daarnaast een krapow (basilicum) met garnalan en kip in oestersaus. Alles smaakte perfect met grote porties vis/vlees en veel verse groenten. De service was ook prima en het op het decor, hoewel relatief basic, was ook niets aan te merken. Ik kom zeker terug.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Omdat wij vrijdag voor een wat langere periode naar Thailand afreizen, hebben we met 10 personen gegeten. En hoe....? In één woord TOP ! Vooraf een mix van pikante kippenvleugels op Thaise wijze, viskoekjes en mini loempia's. Als hoofdgerecht hadden sommigen green curry met kip en zelf had ik red curry met beef. gestoomde rijst en gebakken rijst, mijn vrouw een heerlijk Thais roerbakgerecht op basis van oestersaus, verse groenten en kip. wij hebben echt geweldig gegeten en je proeft dezelfde verfijnde smaken als in het land zelf. Wat bij veel Thaise restaurants in Nederland zeker niet altijd zo is. Als extra menu om zomaar van te pakken hadden we ook nog een traditionele massaman besteld met rijst en deze was goed dik van saus en ook perfect van smaak. Kortom een goed en vooral sfeervol restaurant en een toffe eigenaar en zijn vrouw staat zelf in de keuken. Top en een absolute aanrader voor de echte liefhebber !
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Jammer! Dit restaurant was bij opening fantastisch maar met de tijd is de kwaliteit erg achteruit gegaan. Onze laatste bestelling was weer teleurstellend. Rode curry saus is waterig en heeft weinig kip. Bij noedels en ei weinig groenten en notabene rauwe brocoli (hoort deze groente uberhaupt in de Thaise keuken thuis??). Bij afhaal worden de porties steeds kleiner. Rijst lijkt oud. Gerechten worden opgewarmd in de magnetron dus als je thuis bent, is je eten inmiddels koud. Is de vroegere kok vervangen vragen wij ons inmiddels af. We hebben het nog een kans gegeven maar we merken geen verbetering. Dit was echt de laatste keer. Prijs/kwaliteit verhouding is beneden maat. 22 euro weggegooid.
F-D .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Nette zaak. Beneden is het restaurantgedeelte en boven de afhaal. Open keuken met drie Thaise dames die het eten bereiden. Alles ziet er netjes en schoon uit. Als voorgerecht de viskoekjes en de mix van garnalen en inktvis. Viskoekjes zijn ok, de inktvis is wat taai en smaakloos, de pittige sambalsaus maakt het een beetje goed.

Als hoofdgerecht een rode en Groene curry, beide goed en lekker pittig. Ook een Phad Thai, die erg tegenvalt, de noedels zijn taai en de smaak is wat vlak.

Al met al redelijk gegeten, sommige dingen goed, andere dingen verdienen iets meer aandacht
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Na de sluiting in december vorig jaar, weer eens bij Yam Thai gegeten. Vorige keer zonder pepertje, nu met een halfje op de menukaart. Wat overigens een vondst is die navolging verdient. Het is leuk opgeknapt en nog leuker hetzefde gebleven. Opgefrist, het wordt lente. Deze keer een half pepertje, Guaw Kai, wantansoep, prima, Kaeng Phanaeng, curry, ook een half pepertje. Ook prima.
En zeer betaalbaar, de pinautomaat deed het. Voorkomend bediend.
Kortom, wij komen terug.
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Vanavond diner bij YamThai. Gezellig druk, hoewel wat lawaaiige gezelschappen. Uitstekende Wok -gerechten prima bediening. Jammer dat het pin-apparaat niet werkte en dat het trapje naar boven wat stijl is.
Beste Albert15,

Excuses voor de storing van ons pinapparaat, we beseffen ons dat dat die avond voor ongemak heeft gezorgd.

We zijn de gehele maand December gesloten wegens een verbouwing aan de keuken. We hopen u in het nieuwe jaar weer terug te zien!

May E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Paar keer bij Yam thai geweest ,meestal later wij de chef iets lekkers klaar maken ,de curry vonden wij meestal te zoet ,en de gefrituurde vis is altijd heerlijk en knapperig ,de soep is soms ook heerlijk,maar soms ook te zout.En de gastheer is heel vriendelijk.
Beste sinsam001, bedankt voor uw recensie over Yam Thai. We hopen u, na de verbouwing van onze keuken, in januari weer terug te zien.

met vriendelijke groet,

Yam Thai
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Wij komen hier regelmatig eten, met familie of met z'n 2en. Eten is altijd erg goede kwaliteit en voor een zeer goede prijs! Erg vriendelijke bediening en personeel altijd, en uitgebreide keuze op de menukaart. Vooral in het weekend is het vaak gezellig druk.
Beste Mario11,

Bedankt voor je recensie. We zijn de maand december gesloten wegens een verbouwing aan de keuken. We hopen je in januari weer terug te zien!

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Ongecompliceerd en heerlijk thais eten, zoals het hoort! Ik kom hier erg graag en waan me weer even in Thailand. De authentieke smaak en sfeer van Thailand vind je hier zeker terug. Mijn favoriet Som Tam (papaya salade) is hier heerlijk en vurig. De massaman curry is ook een regelrechte aanrader. Klapper wat mij betreft is Phad Krapauw met rund, heerlijke smaak!

Het restaurant is gezellig om te zitten, klein en knus met leuke Thaise details. De eigenaar is ook altijd bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Ook afhalen is geen probleem. Na het schrijven van deze review krijg ik direct trek, ik weet wel wat ik vanavond ga eten!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
We hebben hier heerlijk gegeten met 2 personen voor 35 euro. Het is een nieuw adres op de straatweg in Hillegersberg. Er is een groot terras net ver genoeg van de drukke straatweg. NokNoi heeft er een grote concurrent bij gekregen. We vinden het hier allemaal net ietsjes beter. De gebruikte ingrediënten zijn vers. Bij Yam Thai hebben ze gelukkig wel lekkere wijnen en diverse soorten bier. Een karaf met ijswater wordt standaard op tafel gezet. De bediening is vriendelijk, maar onervaren. De kaart biedt voldoende keuzemogelijkheden. Prima formule, kortom hier komen we snel weer een keer terug.
Beste Edwin V,

Bedankt voor je positieve recensie! In de maand december verbouwen we onze keuken en zijn begin januari weer geopend. We hopen jullie volgend jaar weer terug te zien!