Yalla Yalla Foodbar

9,3
Erg gunstig
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een verrassing! Een beetje uit de loop vonden wij dit pareltje. Een knus restaurant, met een fijne sfeer en heerlijk eten. Echt een aanrader! En wist je dat er in de keuken en bediening wordt gewerkt met zeer enthousiaste en kundige Syrische vluchtelingen?
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk en enthousiaste bediening. Voor grote eters is het net genoeg. Voor vrijdag moet er gereserveerd worden. Ik zou graag nog eens gaan het was erg gezellig!
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ik heb hier nu een paar keer gegeten en ieder keer was ik verrast door de super kwaliteit. Geweldige smaken uit het Midden Oosten, gecombineerd met Europees eten. Er is niet een menu kaart, je wordt gevraagd naar eventuele voorkeuren en dan begint het feest! En ook nog normale prijzen en een super bediening. Wat een aanwinst voor Den Bosch
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wat kun je hier lekker eten, er is geen menukaart. Eerst koude gerechtjes, libanees brood om mee te dippen. Als hoofd zetten ze allerlei verschillende gerechtjes op tafel (keuze uit vis,vega,vlees of mix). Stuk voor stuk verassend en zo lekker. Toetje ook super. Leuke inrichting en top bediening, echt een dikke aanrader!!!!
Boersma1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Volop genoten van het shared-dining menu! De gerechtjes waren goed op smaak. Door de vele hapjes kpbden we van alles wat proeven. Echt een aanrader!