Yakumi

7,1
Voordelig
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en heel aardig en attent personeel.Prijs is heel schappelijk voor all you can eat.We komen hier zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten uit het zeer gevarierde aanbod van heerlijke gerechtjes! Elke gang kwam snel op tafel en was vers en perfect bereid! Dit restaurant is voor iedreen aan te bevelen als je eens wat anders wil dan Nasi of Bami van de Chinees!
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima gerechten. Wel even wennen met de sticks maar oefening baart kunst. Best wel veel variatie in sushi en gebakken/geroosterd/gestoomd. Voor ieder wat wils. Vlotte en aardige bediening. Inrichting wat gedateerd en beschadigd. Prijs/kwaliteit staat goed in verhouding.
Info706 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Zeer vlotte vriendelijke bediening. Zeer gevarieerde kaart met lekkere hapjes en sushi,welke vlot
uitgeserveerd werden.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
EllieBoth .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Vreselijk laag en dus ongemakkelijk zittende banken. Tafel is in verhouding met de banken ook echt te hoog.

Eten was ok, niet bijzonder. In ieder geval beter dan bij de vorige eigenaar. Niet echt uitgebreide kaart.
Presentatie van het eten was onder de maat. Sushi bleef aan elkaar geplakt zitten waardoor je ze bij het van het bordje afpakken uit elkaar trok. Rollen waar ook niet echt nauwkeurig gemaakt.
Zeewier salade was meer sla dan zeewier. Erg veel mayonaise ook.
Eendeborstfilet, waren vier magere slecht gesneden stukjes.
Biefstukrolletje is er ook echt maar 1, dus de ronde daarna er nog maar 2 besteld.
Drankjes zijn aan de kleine kant en sinaasappelsap komt uit een flesje.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Voor de zoveelste keer gegeten bij dit restaurant.
Blijft qua eten voor mij toppie!
Qua entourage is het mager, maar ja ik kom er om te eten
en niet om te trachten mij als een binnenhuis architect te presenteren.
Ik kan het iedereen aanraden!
Richard1766 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het zitten heeft niet echt uitstraling. De uitleg van het concept is summier. De keuze en smaak is goed. Maar je hebt niet het idee uit eten te zijn. Gewoon een goed eetmoment omdat je waarschijnlijk toch moet eten. Dat idee bleef achter
RJdB .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Gisteren (dinsdag 14 juli 2015) wilden mijn vrouw en ik samen uit eten bij Yakumi. Bij binnenkomst zag het er gezellig druk uit, maar er waren nog tafels vrij. Op de vraag of er nog plaats was voor twee personen, kregen we te horen: "er is wel plaats, maar er is niet genoeg personeel, dus ik kan u niet helpen", waarmee de kous af was. Verbijsterd dropen we af en gingen op zoek naar een andere eetgelegenheid... Jammer, we hebben hier eerder gegeten en toen smaakte het prima. Op dat bezoek is de waardering voor Eten en Decor gebaseerd.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
De keuze uit hapjes is redelijk, beperkt in keuze voor vlees gerechtjes.
De smaken van de gerechtjes zijn over het algemeen vlak, niets springt er echt uit.
Het zitcomfort van de banken is gewoon slecht.
De bediening is vriendelijk attent.
De chefkok had waarschijnlijk zijn dag niet, hij was veel aan het schelden en schreeuwen tegen het keuken personeel.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Ben hier eerder geweest. Het eten was beter dan ik me kon herinneren. Je kunt uit verschillende soorten hapjes kiezen. Uitleg is geen probleem. De lege bordjes worden snel afgevoerd. De bank vind ik ongemakkelijk zitten (te laag). Verder OK.
Kimdaisy .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het eten was lekker, maar dat waren we snel vergeten. We hebben 3 uur over 2 rondes gedaan. Het was erg druk in het restaurant de meiden die er liepen konden het niet aan. Uit nood de wasabi geleend van de buren want de sushi stond op tafel en na een half uur en 3 keer vragen hadden we nog niet de wasabi. Vervolgens aangegeven bij het personeel die vertelde dat ze er niks aan konden doen het was de eigenaar die teweinig personeel had geregeld. Bij het afrekenen aangegeven dat de service erg slecht was en we lang op ons eten moesten wachten, maar denk niet dat de eigenaar het gehoord heeft want hij ging als een gek tekeer en door me heen. Gevraagd oof ik uit mocht spreken maar ook dit kwam niet in zijn woordenboek voor. Dit wasniet de eerste keer hier vorige keer ook meegemaakt. Erg onbeschoft behandeld
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Constante kwaliteit, gezellig , heerlijk zitten aan de tafels met comfortabele banken bij het raam, en de kinderen hadden na 3 uur nog een goed humeur. De sushi's zijn heerlijk, en de smaken van het ijs toe verrassend. We komen hier al sinds de opening 4 keer per jaar. Normaal is uit eten met kinderen een ramp, maar niet bij yakumi, ze zijn dol op de Soya boontjes, de gebakken banaantjes en de miso soep. Personeel is erg vriendelijk. Fijn dat de kinderen af en toe even kunnen afkoelen in de speel ruimte.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Bedonderd met afrekenen !!
Op 2e kerstdag hier geweest met 7 personen voor de 2e keer
Eten was weer heerlijk en de bediening vriendelijk en vlot
Schoondochter had in begin een wijn besteld die ze erg waterig vond en dit gemeld bij de gastheer
Die heeft het mee teruggenomen
wat je dan niet verwacht is dat je dan dat wijntje terugziet op de rekening?!
de mening van de gastheer is : wat je besteld moet je betalen ook al ben je niet tevreden en geef je het terug
en dat op een rekening van 240 euro..
Vanwege deze onprofesionele houding zullen wij hier niet meer terugkomen
Mariëlla V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Vanavond gegeten bij Yakumi, zeker niet de eerste keer dat ik sushi at, maar wel de slechtste ervaring. De bediening was prima, ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen van het eten. De diverse sushi was smakeloos, de tempura dropen van het vet. Geprobeerd om diverse gerechten te proeven en twee rondes te eten. Ik heb nog nooit geklaagd over het eten in een restaurant, maar deze keer tóch met veel gêne de serveerster aangesproken op de kwaliteit van het eten. We stonden na drie kwartier weer buiten. Ontzettend jammer, erg verheugd op sushi eten bij Yakumi.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Mooi restaurant, goede kwaliteit eten en heerlijke Japanse biertjes en een hele lieve en snelle bediening.

Is echt een aanrader voor de fijnproever.

Heerlijk sesam ijs, biefblokjes, sushi met gefrituurde garnalen erin, lamsboutjes en heerlijke Vissoep.

Chapot
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Diverse malen hebben wij ons verwent bij Yakumi met de formule "All you can eat"
Het aantal gerechten dat je voor één prijs kunt bestellen is grandioos!
De smaak is van elk gerecht perfect en met zorg gepresenteerd op je bord.

Als je van uitgebreid eten houdt tegen een zeer schappelijk tarief, dan is dit zeker een aanrader.
Het decor is relatief koeltjes te noemen, maar het eten maakt dit ruimschoots goed.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Persoonlijk vind ik dit restaurant qua 'all you van eat' de minst goede sushi bereiden. De stukken zijn veel te groot waardoor je veelal grote stukken rijst weg moet kauwen. Daarnaast is de sushi ook niet op temperatuur; of te warm of te koud. De warme gerechten zijn vrij eentonig. Bediening is vriendelijk, inrichting oké.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Wederom hier geweest. Lekker eten, aardige bediening, lokatie OK. Het eten is wel een beetje eentonig. Deze keer was een gerecht ook niet goed gaar en bij kip wil je dat niet hebben.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Wat een leuke manier van uit eten gaan, grote keus, goede kwaliteit vlees en vis, snelle bediening, zeker voor groepjes heel gezellig. Je kunt genoeg eten en voor elk wat wils.
EllieBoth .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Voor de 2e x hier gegeten, maar deze x was het geen aanrader. Eendenborst flet was droog en smaakte niet goed. Volgens bediening had dit te maken met het feit dat men nu gerookte eend gebruikte.
Beef Terraki was droog en taai.
Maki niet gelijk van opmaak. Kinoko (champnons) waren wel erg groot
Bediening tegen het overdreven aan. Gerechtjes werden op een vreemde plek op de tafel uitgeserveerd en de jongeman wenste elke x weer smakelijk eten.
Binnen een paar minuten vragen of we nog wat te dringen wilden door verschillende dames kwam ook meerdere keren voor.