Yakitori & The Sushi's

Grote Berg 30 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Yakitori & The Sushi's

Ben je op zoek naar een echte, verse en unieke Japanse Keuken? Dan is restaurant Yakitori & The Sushi's in Eindhoven dé plek om eens langs te gaan!

Bij Yakitori geniet je van heerlijke sushi. Ze bereiden er uiteraard traditionele sushi op ambachtelijke wijze, maar ze blijven zich ook vernieuwen in de zoektocht naar nieuwe smaken en stijlen. Voor degenen die niet zo van vis houden zijn er ook malse grill-gerechten. En dat alles voor een uitstekende prijs!

Ook als je nog nooit sushi of iets uit de Japanse keuken geprobeerd hebt, is dit een uitstekende keus. Naast het All You Can Eat concept is er bij Yakitori ook à la carte dineren mogelijk. Laat je door de staf verrassen en je vertrekt gegarandeerd met een voldaan gevoel! Reserveer nu bij Yakitori & The Sushi's in Eindhoven en proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Yakitori & The Sushi's

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Sluitingstijd

Ons restaurant is vanaf 7 t/m 10 augustus gesloten ivm vakantie.

• Af te huren
7,2

Jouw recensie over het restaurant Yakitori & The Sushi's

Jor V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De serveerster was een beetje lomp; gooide zowat de bordjes en bakjes op tafel.
Daarnaast werd herhaaldelijk de verkeerde bestelling geleverd die wij vervolgens maar aan de rand van de tafel lieten staan.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke restaurant voor de mensen die van de sushis houden.
Britte B.
Prima!
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten, geholpen door vriendelijk personeel in een goed gevuld restaurant.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Eten is erg lekker. Op maandag wordt je een beetje de deur uit gekeken als je wat langer blijft natafelen...
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Zijn erg alert op lege drankjes en bieden goede service. Lekkere sushi en snelle levering. Ga hier graag heen!
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel!
Soraya V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke en verse sushi!!! Het eten en drinken werd snel gebracht. Enige minpunt is de niet zo hartelijke bediening.
lianne C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede kerstdag hier gaan eten met een vriendin, het was er niet echt druk wat erg fijn was, daarentegen vond ik er weinig sfeer en vind ik persoonlijk de sushi niet echt lekker en had na aanleiding van de recenties er veel meer van verwacht.
gerson P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
rustig restaurant waar je lekker kunt eten. Zeker een aanrader.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Helaas gingen er een aantal dingen niet helemaal zoals ze horen te gaan, maar uit eindelijk kwam het helemaal goed! Tip voor het restaurant: wij bestellen met 5 man gerechtjes, en sommigen lijken erg op elkaar. Als jullie het dan op tafel zetten, zouden wij het fijn vinden als jullie zeggen wat het is :)
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Binnengeweest en weer gegaan... bediening kreeg ons niet naar de plek geleid en behandelde 2 telefoontjes tussendoor. Ondertussen in de open keuken de kok bezig gezien met het snijden van sushi met een mes die tot 2 keer toe in de gootsteen gelegen had..de rijst uit een pan schepte die op de prullenbak stond.. dus we hebben maar bedankt.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het eten komt vlot. Was niet zo druk in de zaak. Wel mooi opgeknapt met toetjesbar. 2x een verkeerde keuze gebracht, das wat slordig. Ook speciale drankjes op kaart, echter 1 soort niet aanwezig. Das wel jammer. Eten was van goede kwaliteit ook vers.
Zeer vriendelijke serveerster! Maakt een praatje en kijkt vriendelijk. Tip bordjes niet te snel weg halen. Komt zo gehaast over.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De eerste keer in dit restaurant en het is ons goed bevallen! Ik heb om een vork gevraagd vanwege mijn gestuntel met stokjes! Kreeg ik meteen, niet moeilijk over doen! Tijd is prima en de wachttijd tussendoor is goed.
Bij het ijs kunnen ze wel even eerder een bak openen, schrapen is ook heel vervelend!Ik heb het zelf gedaan, niet moeilijk doen, hebben ze niet eens in de gaten gehad?!
Voor herhaling vatbaar!
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Prima sushi met lekkere vis, alleen de Nori (met name bij de verder erg goed gevulde Temaki) is vaak wat taai. Wokgerechtjes zijn ook oke, de Tempura-gerechten soms wat vet. Decor is zoals verwacht, weinig speciaals. Bediening is vriendelijk. Al met al eet ik hier niet de beste sushi ooit, maar is het een prima restaurant voor een gezellig avondje sushi eten.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Genoten van de verse sushi en teppanyaki gerechtjes. Minpuntje was de veel gebruike (zoete chili 'saus') die bij meerdere gerechten zat. Wel was het vlees en vis van goede kwaliteit. Ook werd er snel opgediend na bestelling en zijn ze attent als je weer een nieuwe ronde hebt ingevuld.
siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
De sushi was lekker maar niet heel bijzonder. We hadden een sashimi set besteld, maar omdat we zelf niet van tonijn houden kregen we alleen de zalm, wat erg fijn was. De bediening was attent maar verder ook niet speciaal. Verder wel lekker gegeten, en een leuke avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Bij dit restaurant kun je heerlijke sushi eten. Het personeel is redelijk vriendelijk, alleen zijn ze vrij serieus en ik hou vaak van wat humoristische wijze van bedienen, maakt het wat gezelliger.

Als je friet en frikandelle wilt eten kan dat ook. Alleen raad ik je af om dit samen met de sushi te doen, je krijgt er namelijk zoveel van dat je bijna geen sushi meer eet.

Een jammer punt was dat de Johnny walker blue op was. Bij het begin van de avond had ik in mijn hoofd dit als afsluiter te nemen en dat kon dus niet. Terwijl ikzelf denk dat het een product is die makkelijk op voorraad kan zijn.

Ik kom er regelmatig.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wat slecht!
We kwamen hier binnen op een vroege vrijdag avond zonder reservering. We konden plaatst nemen aan een tafel.
We hadden juist de reviews gecontroleerd om zeker te zijn van redelijke sushi in deze voor ons vreemde stad.
Het personeel was kortaf en ongeintresseerd.
We bestelde de eerste ronde.
De sushi's waren veel te groot om comfortabel te eten. De tonijn zat vol met harde spieren. De wasabieitjes hadden geen smaak. De zalm was wel goed te doen.
De tepan yaki gerechten waren verschrikkelijk. Alles geserveerd in dezelfde slijmerige smaakloze saus. Alles wat uit de frituur kwam had ook al weinig smaak. Gelukkig hadden we soyasaus om het nog een beetje op smaak te brengen.
Halverwege de eerste ronde vielen de bestellingen stil. Na 15 minuten geinformeerd of de rest ook nog zou komen, die werd toen gehaald.
De eend was taai en zwaar doorgebakken. De biefstuk was veel te rauw.
We gokte op een 2e ronde met gegrilde groenten loempia's pastei en spiesjes van de grill.
Wederom een aantal gerechtjes. De loempia's waren prima de gegrilde groenten smakeloos met een smakeloze saus.
De lamskoteletten taai.
Alhoewel ik al begon te twijfelen of we de rest van de bestelling nog wel wilde duurde het lang. Mijn partner heeft het personeel tot 2x toe moeten herinneren aan de overige gerechtjes.
De spiesjes waren taai en smakeloos muv de kip die was goed te doen.
De dumplings waren ook alleen met een beetje saus te doen.
Voor het gemak had de bediening inmiddels een extra rondje op onze lijst afgestreept. Mijn partner wilde er iets van zeggen, maar ik zei tegen hem dat ik er toch geen gebruik van wilde maken.
We hebben toen een laatste poging gedaan ik had een zalm salade die met veel cocktailsaus op smaak werd gebracht.
Mijn partner had beefrolletjes waarbij hij mij aanraade om mezelf te sparen en ze niet te proeven.
We hebben afgerekend en gaan hier nooit meer heen!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen zaterdag genoten van de sushi welke ze je bij Yakitori & the Sushi's voorschotelen. Het restaurant is, op "all you can eat" niveau meer dan prima! Het personeel is uiterst vriendelijk en snel met het voorzetten van je bestelling. We hebben erg genoten van de maki grilled tuna salad. Maar ook de Yakitori was van prima niveau. Echt een aanrader voor een sushi liefhebber. Wij komen in ieder geval terug!!!