Yakitori & The Sushi's

Grote Berg 30 5611 KK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Yakitori & The Sushi's

Ben je op zoek naar een echte, verse en unieke Japanse Keuken? Dan is restaurant Yakitori & The Sushi's in Eindhoven dé plek om eens langs te gaan!

Bij Yakitori geniet je van heerlijke sushi. Ze bereiden er uiteraard traditionele sushi op ambachtelijke wijze, maar ze blijven zich ook vernieuwen in de zoektocht naar nieuwe smaken en stijlen. Voor degenen die niet zo van vis houden zijn er ook malse grill-gerechten. En dat alles voor een uitstekende prijs!

Ook als je nog nooit sushi of iets uit de Japanse keuken geprobeerd hebt, is dit een uitstekende keus. Naast het All You Can Eat concept is er bij Yakitori ook à la carte dineren mogelijk. Laat je door de staf verrassen en je vertrekt gegarandeerd met een voldaan gevoel! Reserveer nu bij Yakitori & The Sushi's in Eindhoven en proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Yakitori & The Sushi's

Lunch all you can eat: maandag t/m vrijdag
12:30 – 16:00 uur
Lunch all you can eat: zaterdag en zondag
13:30 – 16:00 uur

Diner: maandag t/m donderdag
16:00 – 22:00 uur
Diner: vrijdag t/m zondag en feestdagen
16:00 – 22:30 uur

Sluitingstijd

Ons restaurant is vanaf 7 t/m 10 augustus gesloten ivm vakantie.

• Af te huren
7,2

Jouw recensie over het restaurant Yakitori & The Sushi's

John K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
wat Ons betreft = het Altijd Sushi-Tijd
Div. Restaurants in 040 e.o. reeds bezocht maar Qua Ambiance & Kwaliteit-Prijsverhouding Ongetwijfeld 1 van Onze Favorieten.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeker een fles wijn erbij bestellen. Maakt het compleet.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekkere sushi, snelle bediening.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima gegeten, was heerlijk
Romy O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heel slecht personeel, niet vriendelijk. Haalde borden weg terwijl er nog eten op lag. Er werd niet gevraagd of we drinken wilde. Eten duurde erg lang terwijl er misschien 8 man waren om te eten. Het eten was daarnaast ook erg koud! De bestellingen gingen mis er werden dingen niet geserveerd en dingen die wij niet hadden besteld werden wel geserveerd. Bij betalen ging het helemaal mis. Door een fout meende de dame dat ik niet betaald had. Nu moest ik het nogmaals betalen. Betekend dat ik het slecht eten 2x heb betaald. Dus vertelde ik de dame dat ik wel per direct mijn geld terug wil. Dit was niet mogelijk want ze had GEEN geld in de kassalade. Rekening nummer op moeten schrijven zodat het te veel betaalde werd over gemaakt. Werd niet eens een excuus aangeboden.... ontzettend slecht. Ik kom hier nooit meer en zal het dan ook zeker niet aanraden....
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
De rijst van de sushi was hard en er zat haast geen smaak aan
Het vlees was taai en doorgebroken. Het was gewoon heel erg slecht
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De sushi was wel lekker, maar nogal groot en ook grote porties. Als je 2 stuks krijgt ipv 4, kun je veel meer verschillende proeven. Weinig keuze in groenten; alleen courgette en sojaboontjes. Zwarte peper beef viel erg tegen; was niet te kauwen.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De serveerster was een beetje lomp; gooide zowat de bordjes en bakjes op tafel.
Daarnaast werd herhaaldelijk de verkeerde bestelling geleverd die wij vervolgens maar aan de rand van de tafel lieten staan.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke restaurant voor de mensen die van de sushis houden.
Britte B.
Prima!
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten, geholpen door vriendelijk personeel in een goed gevuld restaurant.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Eten is erg lekker. Op maandag wordt je een beetje de deur uit gekeken als je wat langer blijft natafelen...
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Zijn erg alert op lege drankjes en bieden goede service. Lekkere sushi en snelle levering. Ga hier graag heen!
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel!
Soraya V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke en verse sushi!!! Het eten en drinken werd snel gebracht. Enige minpunt is de niet zo hartelijke bediening.
lianne C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede kerstdag hier gaan eten met een vriendin, het was er niet echt druk wat erg fijn was, daarentegen vond ik er weinig sfeer en vind ik persoonlijk de sushi niet echt lekker en had na aanleiding van de recenties er veel meer van verwacht.
gerson P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
rustig restaurant waar je lekker kunt eten. Zeker een aanrader.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Helaas gingen er een aantal dingen niet helemaal zoals ze horen te gaan, maar uit eindelijk kwam het helemaal goed! Tip voor het restaurant: wij bestellen met 5 man gerechtjes, en sommigen lijken erg op elkaar. Als jullie het dan op tafel zetten, zouden wij het fijn vinden als jullie zeggen wat het is :)
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Binnengeweest en weer gegaan... bediening kreeg ons niet naar de plek geleid en behandelde 2 telefoontjes tussendoor. Ondertussen in de open keuken de kok bezig gezien met het snijden van sushi met een mes die tot 2 keer toe in de gootsteen gelegen had..de rijst uit een pan schepte die op de prullenbak stond.. dus we hebben maar bedankt.