Yakitori & The Sushi's

• Af te huren
7,1
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Prima sushi met lekkere vis, alleen de Nori (met name bij de verder erg goed gevulde Temaki) is vaak wat taai. Wokgerechtjes zijn ook oke, de Tempura-gerechten soms wat vet. Decor is zoals verwacht, weinig speciaals. Bediening is vriendelijk. Al met al eet ik hier niet de beste sushi ooit, maar is het een prima restaurant voor een gezellig avondje sushi eten.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Genoten van de verse sushi en teppanyaki gerechtjes. Minpuntje was de veel gebruike (zoete chili 'saus') die bij meerdere gerechten zat. Wel was het vlees en vis van goede kwaliteit. Ook werd er snel opgediend na bestelling en zijn ze attent als je weer een nieuwe ronde hebt ingevuld.
Siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
De sushi was lekker maar niet heel bijzonder. We hadden een sashimi set besteld, maar omdat we zelf niet van tonijn houden kregen we alleen de zalm, wat erg fijn was. De bediening was attent maar verder ook niet speciaal. Verder wel lekker gegeten, en een leuke avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Bij dit restaurant kun je heerlijke sushi eten. Het personeel is redelijk vriendelijk, alleen zijn ze vrij serieus en ik hou vaak van wat humoristische wijze van bedienen, maakt het wat gezelliger.

Als je friet en frikandelle wilt eten kan dat ook. Alleen raad ik je af om dit samen met de sushi te doen, je krijgt er namelijk zoveel van dat je bijna geen sushi meer eet.

Een jammer punt was dat de Johnny walker blue op was. Bij het begin van de avond had ik in mijn hoofd dit als afsluiter te nemen en dat kon dus niet. Terwijl ikzelf denk dat het een product is die makkelijk op voorraad kan zijn.

Ik kom er regelmatig.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wat slecht!
We kwamen hier binnen op een vroege vrijdag avond zonder reservering. We konden plaatst nemen aan een tafel.
We hadden juist de reviews gecontroleerd om zeker te zijn van redelijke sushi in deze voor ons vreemde stad.
Het personeel was kortaf en ongeintresseerd.
We bestelde de eerste ronde.
De sushi's waren veel te groot om comfortabel te eten. De tonijn zat vol met harde spieren. De wasabieitjes hadden geen smaak. De zalm was wel goed te doen.
De tepan yaki gerechten waren verschrikkelijk. Alles geserveerd in dezelfde slijmerige smaakloze saus. Alles wat uit de frituur kwam had ook al weinig smaak. Gelukkig hadden we soyasaus om het nog een beetje op smaak te brengen.
Halverwege de eerste ronde vielen de bestellingen stil. Na 15 minuten geinformeerd of de rest ook nog zou komen, die werd toen gehaald.
De eend was taai en zwaar doorgebakken. De biefstuk was veel te rauw.
We gokte op een 2e ronde met gegrilde groenten loempia's pastei en spiesjes van de grill.
Wederom een aantal gerechtjes. De loempia's waren prima de gegrilde groenten smakeloos met een smakeloze saus.
De lamskoteletten taai.
Alhoewel ik al begon te twijfelen of we de rest van de bestelling nog wel wilde duurde het lang. Mijn partner heeft het personeel tot 2x toe moeten herinneren aan de overige gerechtjes.
De spiesjes waren taai en smakeloos muv de kip die was goed te doen.
De dumplings waren ook alleen met een beetje saus te doen.
Voor het gemak had de bediening inmiddels een extra rondje op onze lijst afgestreept. Mijn partner wilde er iets van zeggen, maar ik zei tegen hem dat ik er toch geen gebruik van wilde maken.
We hebben toen een laatste poging gedaan ik had een zalm salade die met veel cocktailsaus op smaak werd gebracht.
Mijn partner had beefrolletjes waarbij hij mij aanraade om mezelf te sparen en ze niet te proeven.
We hebben afgerekend en gaan hier nooit meer heen!
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen zaterdag genoten van de sushi welke ze je bij Yakitori & the Sushi's voorschotelen. Het restaurant is, op "all you can eat" niveau meer dan prima! Het personeel is uiterst vriendelijk en snel met het voorzetten van je bestelling. We hebben erg genoten van de maki grilled tuna salad. Maar ook de Yakitori was van prima niveau. Echt een aanrader voor een sushi liefhebber. Wij komen in ieder geval terug!!!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Gewoon lekker en erg goed voor all you can eat formule!
Ruime keus uit Sushi en omdat het uitgeserveerd wordt krijg je het vers en warm op je tafel.
Soms komt het wat rommelig over, zeker met drukte omdat de gerechtjes uitgeserveerd worden wanneer ze klaar zijn. Daardoor komt het soms als een verassing als je nog iets op je tafel krijgt wat je niet meer verwacht had. Ik vind dat wel komisch qua smaak en versheid dik in orde!
Prijs kwaliteit van deze tent is top, en de tonijn is op wat voor manier dan ook heerlijk.
De beefrolletjes zijn bij mij favoriet, en de bediening werkt hard om iedereen van zijn bestelde sushi's te voorzien.
Geen Wauw effect maar wel gewoon lekker en gemakkelijk. Heb je geen zin om te koken, geen zin om te diep in je buidel te tasten en toch erg ok te gaan eten? Dan zeg ik, Doen!
Prul79 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Afgelopen Zondag heerlijk gegeten bij dit fijne restaurant, over het eten ben ik zeer te spreken! Vooral de Haru Maki is een echte aanrader, maar ook de Mango Gukan smaakte mij zeer goed. De vriendelijke bediening was zeer attent en ik zal ieder ander die van sushi en dergelijke gerechten houd dan ook zeker aanraden hier een keer lekker te gaan eten.

Alvast eet smakelijk!

Groetjes,

Peter
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Op zondagmiddag in Eindhoven met een vriendin geluncht bij Yakitori. We kwamen net na 13:00 uur aan en de zaak was leeg. Aangezien lunch vanaf 13:00 uur werd geserveerd leek ons dat niet gek. De eerste andere klanten zagen we echter pas rond 16:00. Dat waren ook nog mensen die eten kwamen afhalen. Minder gezellig dan verwacht daardoor.
Het eten kwam vlot en was oké, maar geen "wow" gerechten. De Teppan Yaki, Kushi Yaki en Maki Rolls bevielen het best. Vooral de Kamo Yaki (eendeborst) was lekker. De Ika Fry (inktvisringen) waren ronduit slecht. Ik heb eigenlijk nog nooit iets lagen liggen bij een Sushi restaurant, dit was de eerste keer.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed, en zou ik een 8 geven. Wellicht dat we het die dag slecht getroffen hebben qua bezetting van de zaak. Als het vol zit smaakt het eten vaak ook weer anders :)
Eveline_ .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij zijn hier al vaker geweest en dan was het altijd "gewoon" lekker. De laatste keer dat wij hier kwamen was de Sushi echt heerlijk! Naar ons idee zat er ook meer vis op de sushi en was de sushi helemaal vers bereid (wij waren er wel al om 17uur). Erg goed gegeten en hopelijk is het volgende keer weer zo lekker!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Gezellig restaurant. ..snelle bediening. Maar het eten is niet lekker. Alles smaakt hetzelfde en de sushi leek niet vers. Wij komen niet terug..Eindhoven heeft betere sushi restaurants!
Edwin-bourgondier .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Sinds de verbouwing ziet het er een stuk beter uit. Wij zijn echte sushi liefhebbers we hebben ook alle andere sushi tenten geprobeerd zoals Lounge 8 in Eindhoven. Maar hier heb je de beste prijs- kwaliteit verhouding. Waar je in de andere sushi tenten nogal bezuinigd wordt op de vis krijg je hier echte grote stukken vis in je sushi daarnaast is de vis echt vers. Kortom gewoon erg goed voor dat geld.
Lau R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Met z'n vieren hier gegeten. 2 sushi liefhebbers en 2 grill liefhebbers, voor ieder wat wils. Sushi was ontzettend lekker, warme gerechten waren ook goed. Mooie zaak met prima service. Zeker een aanrader!
Sybrich .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Heerlijk gegeten, echt heel goede sushi. Service is ook goed, al maken ze af en toe wat foutjes met het brengen van de bestelde sushi (verkeerde eten aan de verkeerde tafel) Kwaliteit erg hoog, goede prijs. Aanrader!
Sissi P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
De sushi is heerlijk. Precies zoals deze hoort te zijn. Ook de sashimi is goed en een aanrader. De rauwe tonijn smelt op je tong.

De keuken is open en ook wordt de sushi op een aparte sushibar gemaakt. Dit is zeer leuk om te zien. Heb een leuke avond gehad en heerlijk gegeten, kom hier zeker terug!
Stefan Cynthia En Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Na de verbouwing ziet het niet alleen mooi en modern eruit, het smaakt nog steeds heerlijk.

We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart.
Jordymeulenbroeks .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Afgelopen Zaterdag heb ik bij Yakitori gegeten. Het eten vind ik echt van top kwaliteit. Je kunt zien dat ze de Sushi vers en ter plekke maken, dit is echt leuk om te zien. Het was wel erg druk waardoor de service iets minder was dan normaal.
Ik vond de actie wel erg leuk, we konden echt voordelig eten, en de gratis portie shashimi was echt heerlijk.

Al met al een geslaagde avond bij Yakitori
Anne9019 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Vrijdag zijn we weer is naar Yakitori geweest. De prijs kwaliteit verhouding word steeds beter! We hebben lekker genoten van de lopende actie. Het is elke keer weer leuk om te zien hoe zij de Sushi ter plekke maken. Yakitori is zeker een aanrader! Maar voor service krijgen zij een 6, maar dat kwam door de drukte.
Stefan Cynthia En Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Wij eten hier met regelmaat, en valt eigenlijk nooit tegen.We eten altijd lekker.
Personeel leert ons langzaam kennen en wordt ook steeds vriendelijker. De enige minpuntjes: het kan soms binnen behoorlijk fris zijn in de winter en het schoonmaken kan wat beter.
L_eh .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
De sushi hier is lekker. Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker. Zeker voor de all you can eat prijs. De service is echter niet goed. Er werd niet gevraagd of wij meer wilden drinken en onze serveerster sprak geen Nederlands en geloof ik ook geen Engels.. In het restaurant was het vrij donker, wat voor mij geen prettige sfeer gaf.