Yakimono

6,7
6,8
Lieneke K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening die wij hadden was een lieve jonge dame!! Helaas mag mijn vorige recensie niet geplaatst worden omdat ik haar naam en tof wijfie heb genoemd! Ik heb deze deze dame zelf gevraagd hoe zij heet en dat ik met mijn andere tafel Gezelligheid een recensie zou schrijven! Al met al was het super lekker en gezellig. Als deze dame het leest zal zij weten wie wij waren.! Groetjes de rode wijn en cola gasten van vrijdag 19augustus.
Marissa33 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten is voldoende, al kan het beter. Als bakken leeg zijn kan het erg lang duren voordat er bijgevuld wordt. Het personeel is niet zo enthousiast, wij vroegen een andere tafel en kregen deze wel, maar we kregen sterk het geval alsof het personeel dit maar onzin vond.
Jammer, we hadden een betere ervaring verwacht.
Aike23 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben bij yakimono gegeten omdat we met een grote groep waren. De bediening was tijdens het eten prima, maar met het afrekenen zeer onvriendelijk. Er moesten mensen eerder weg en er werd erg moeilijk gedaan over het los betalen. Uiteindelijk heeft het tien minuten geduurd en mocht de rest van de groep hierna ook geen drinken meer bestellen. Ik had verwacht dat een eetgelegenheid van dit type hier een beter systeem voor zou hebben én er minder klantonvriendelijk mee om zou gaan.
Het eten is er, voor het type restaurant, goed. De wok gerechten kan je zelf samenstellen waarbij er veel keuze is. De gril gerechten zijn goed, soms moesten we even in de rij staan, maar dat zijn ze waard. Vooral de zalm en de biefstuk vond ik erg lekker.
Het decor is niet bijzonder, de inrichting is vooral praktisch.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Yakimono heeft het massale en uitzicht van een wegrestaurant, maar ook het lekkere eten van een prima Japans (wok)restaurant. De variëteit in sushi (mijn favoriet) is beperkt, maar het biedt wel veel mogelijkheden om te laten wokken en bijv. biefstuk of vis speciaal voor jou te laten bereiden zoals jij het wenst. Ook met Chinese gerechten en uitgebreid dessert-buffet. Leuke all-you-can-eat formule. Maar wel rommelige garderobe-taferelen in nauwe gang tijdens wisseling van eerste en tweede shift om 19.30 uur met wachttijden, vlak naast tafeltjes met nieuwe, etende gasten. Dat reduceert de beoordeling.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Dit is geen echte hoogvlieger. Het is eigenlijk precies wat je er van verwacht. De sushi was niet al te goed, maar de sashimi was wel aardig. Helaas heel weinig keus. De andere gerechten van wok tot Nederlands Chinees en patat en frikandellen is allemaal heel erg standaard. IJs en toetjes waren best ok. Niet goed, wel lekker. Maar voor het geld hoef je het ook niet echt te laten. Enig minpuntje vond ik dat ze niet echt vaak langskomen voor drankjes en je er soms zelf achteraan moest gaan. Wel was iedereen vriendelijk en hing er een relaxte sfeer. Als je toch eens in de buurt bent of je wilt wat bowlen en je vol proppen is dit best een aardige keus. Als je maar niet veel van het eten verwacht.
Mvandeweerde01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
We hadden hier een uitje met het bedrijf, op zich is Yakimono daarvoor een goede locatie, het eten is goed en de bediening is ook op orde . De sfeer is wel wat massaal, maar voor een bedrijfsuitje is dat niet erg.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Gegeten tijdens een bedrijfsuitje.
Op zich geen verkeerde woktent.
Het eten was absoluut lekker, maar toch het had naar mijn mening
nog beter gekund.
De sauzen hadden bijvoorbeeld nog iets pittiger gemogen en de Babi Pangang iets minder slap.
Verder was het wel okee, prima locatie, mooi interieur.
Personeel kwam helaas wat gehaast over, maar waren wel snel.
ChefWim .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Gisteren wezen eten bij Yakimono omdat de locatie het beste paste in de agenda’s van de aanwezigen. Normaal gesproken is een wokrestaurant niet mijn favoriet en Yakimono heeft mij niet anders doen denken, ook dit wokrestaurant maakt een vrij massale indruk.
Het is allemaal best wel in orde, vlees en vis zien er goed uit en de groenten zijn aanwezig maar zien er niet enorm vers uit. De sushi is zeer beperkt en dat geldt ook voor de warme voorgerechten.
Het wokken gebeurt nogal kort waardoor alles maar net gaar is.
Door het all you can eat concept zit je hier natuurlijk wel goed als je veel zou willen eten. De bediening is attent en de kosten zijn zeker passend voor wat er wordt geboden. Geen hoogvlieger maar ook geen teleurstelling.

Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We gingen hier met vrienden eten. We kregen een tafel voorbij de buffetten, dat bleek een goede plek. We konden zo goed bijkletsen. De koude gerechten waren prima als voorafje, alleen was de sushi slecht. De ingrediënten waren goed gekozen (sushi met ananas), maar slecht gerold en weinig smaak. De wokgerechten waren goed bereid, al werden ze erg kort gewikt. Alle groente was daardoor nog hard. Overigens was er enkel keus uit Hollandse groente, ik heb geen Chinese paddenstoel gezien bijvoorbeeld. We zijn toch bij een Aziatisch restaurant? De bediening was prima, borden werden op tijd weggehaald en er werd netjes naar drankjes gevraagd. De Hollandse sfeer was een domper op de gezellige avond. Het eten was behoorlijk goed, maar ik heb elders wel beter gewokt.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Ik was hier om de 16e verjaardag van mijn dochter te vieren. De drie jongeren aan tafel vonden het prima: veel keuze en helemaal zelf samen te stellen. Ik vond de kwaliteit van het eten ook niet slecht: verse producten en met aandacht klaargemaakt in de wok of op de teppanyaki. De sfeer is niet geweldig, het blijft een massaal eetgebeuren, hoewel de drukte op maandag meeviel.
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Opnieuw Yakimono bezocht maar dat viel nu erg tegen.
We waren er rond half 6, de meeste tafels waren gereserveerd en in de laatste hoek konden we plaatsnemen, terwijl de tafel waar we om vroegen nog steeds leeg was toen we naar huis gingen.
Het viel ons op dat de meubels er sleets uitzagen.
Alles leek wel van mindere kwaliteit, de sushi's waren erg matig. Vlees uit de Chinese hoek was lauw. Dan maar wokken: de groente zag er droog en grof uit. Het was niet echt vers. Bij de teppanyaki namen we lamskotelletjes, maar helaas was dit ook geen succes. Al met al, niet echt zoals we gewend waren.
We misten ook een beetje het sprankelende bij het personeel.
Neemt Yakimono het te makkelijk op omdat ze toch wel volzitten??
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Bij Yakimono al een aantal keer gegeten met verschillende gezelschappen aangezien het ideaal is als all you can eat en je ook helemaal vol naar huis gaat.

Al een aantal keer op verschillende plaatsen gezeten maar de laatste keer toch wel het beste. Zaten op een ronde tafel en dit keer hadden we een stuk meer ruimte aan tafel en hadden ook geen last van de loop van de andere gasten. Dit hadden we de keer ervoor wel toen we midden voor de buffetten zaten en dan zit eigenlijk iedereen op je bord te kijken. Als tip zou ik willen meegeven om in de zaak iets te doen wat de ruimte breekt zodat het wat minder eruit ziet als een vreetschuur. Zo waren er ook nu weer lange rijen met tafels met grote groepen en dit vind ik toch altijd minder gezellig ogen.

Het eten is van een acceptabel niveau, Soep was goed maar helaas zaten er wat weinig champignons in de champignonsoep(2 stukjes in mijn bakje). Het gedeelte met de buffetten hebben we grotendeels overgeslagen aangezien ik daar zelf niet voor kom. Het vlees en de vis van de bakplaat waren wel goed al kregen we niet alles wat we gevraagd hadden maar ja zijn gewoon nog een keer gegaan. De wok was ook goed en ging echt supersnel dit keer ook in vergelijking met eerdere keren en alles werd ook op tijd weer aangevuld. Het water om alles in te koken mocht van mij echter wel (wat vaker) ververst worden aangezien dit een beetje een bruin kleurtje had. De sushi was redelijk, niet heel bijzonder en was de laatste 2 keer dat we liepen zo goed als op en werd ook niet meer bijgevuld dus mocht je dit willen, op tijd nemen.
De desserts waren lekker en genoeg keuze maar wel allemaal standaard dingetjes die niet zelf gemaakt zijn en die ook bij andere all you can eat overal staan. Dit zou nog wel een puntje zijn waar Yakimono zich in kan onderscheiden.

De bediening was correct maar ook niet meer. Ophalen van de borden en vragen of we iets te drinken willen.

Al met al een degelijk all you can eat restaurant wat vooral voor grote groepen goed te doen is maar ook zeker nog wel verbeterpuntjes heeft.
Lisavdh .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Met familie met kinderen hier gegeten. Echt prima te doen. Een live and cooking systeem. Eerst gebowld in hetzelfde gebouw en vervolgens hier gegeten, iedereen kan pakken wat hij/zij wil. Ik heb hier gegeten toen het net open was. Toen was de sushi heerlijk. Vond dat nu geen topper meer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Zeker voor zo'n gezelschap. Voor wie van gezelligheid en knusheid houdt en met zijn tweeën intiem dineren is het niet aan te bevelen. Voor grotere gezelschappen zeker wel en oom als je gewoon even snel iets wilt eten. Als je wilt kun je binnen 1 uur klaar zijn.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
We hebben dit restaurant bezocht voor de combinatie tussen wokken en sushi. Het wokken was prima, gemiddeld eigenlijk. Maar de paar stukjes sushi die er waren vielen erg tegen. De prijs/kwaliteit verhouding is normaal als je de verwachting hebt dat je gaat eten bij een wokrestaurant/vreetschuur. De service en het personeel was prima, het decor was functioneel en schoon.
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Een wok restaurant waar je graag komt. Hier zijn we al een paar keer geweest : vriendelijke bediening, alles wordt goed schoongehouden tijdens de gehele maaltijd en alles wordt regelmatig bijgevuld .
Sushi's zijn lekker, genoeg keus uit verse groente, vlees en vis om te wokken.
Alles is wel standaard maar wel lekker.
Voor wie niet wil wokken zijn er genoeg andere dingen om te eten uit de Chinese hoek of frituur snacks.
Maar wokken blijft altijd lekker bij Yakimono.
Keus genoeg voor het dessert uit blik-fruit, ijs, of diverse mini glaasjes met diverse mousse.
Vinotom .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Een heel gewoon wokrestaurant met modern decor. Het eten is niet heel bijzonder. Goed, voor 20,00 euro p.p doordeweeks hoef je ook niet veel te verwachten.

Personeel is jong, onervaren en focust zich voornamelijk op het verkopen van drankjes. Het aanbod wat betreft vis, vlees en groenvoer is voldoende, al heb ik het wel eens uitgebreider gezien. Er wordt op tijd bijgevuld.

De sushi is echt van zeer slechte kwaliteit. Wanneer je een ander sushi restaurant gewend bent kun je hier beter niet gaan eten.

Conclusie: gewoon basic wok, mooie ambiance, slechte sushi, onervaren persoon. Voor de snelle hap, meer niet.
DukyY .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Onlangs hier gegeten met m'n familie. Bij aankomst kwam een meisje ons tegemoet om onze jassen in ontvangst te nemen. Voor elk klerenhanger hing ze drie jassen op waarbij ze de nummer van de klerenhanger aan de vierde persoon meegaf. Hierdoor onstond er bij ons verwarring over wie nou wiens jas had. Vanuit de jassen dans, werden we naar ons tafel begeleid. We kregen ons drankjes en konden aan de slag. De wok gedeelte bevat ingredienten die goed gekoeld waren. Volgens de website: 'Wilt u een avondje verwend worden door onze Japanse chefkoks en onze wijnspecialist?', zouden er Japanse chefkoks achter de woks moeten staan, echter bleken ze allemaal chinees te zijn. De gewokte eten was gemiddeld en er kon zeker niet van 'hoogwaardig' gesproken worden. Maar dit is bij elke wok restaurant zo. Dan maar het heil opzoeken in het klaar gemaakte buffet. Blijkt dat de helft bestaat uit NIET aziatisch eten. Datgene wat aziatisch leek te zijn, zag en smaakte alsof het al dagen geleden klaar was gemaakt. Sate Ajam waarbij de kippenvlees droog en smakeloos was. Mihoen Goreng waarbij de kok vergeten was op smaak te brengen. Uiteindelijk maar begonnen aan de teppan yaki. Heb die avond lamskoteletten, tong filet en mosselen besteld. Deze waren allemaal goed bereid. Gelukkig was er dus nog wel iets dat goed te eten was. Voor nagerecht waren er verschillende kleine gerechten die redelijk smaakten. Er was ook een draaiende buffet bar puur voor ijs. Jammer genoeg was de ijs van zeeeer slechte kwaliteit. Het leek op ijs van een 1 liter bak ijs voor 2 euro. Wil je echter betere kwaliteit ijs dan moet je daar apart voor betalen.

Al om al, was ik niet gecharmeerd genoeg om nog een keer terug te komen voor het eten. Prijs / kwaliteit verhouding is niet goed genoeg om nogmaals langs te komen. Jammer eigenlijk, aangezien het gebouw veel te bieden heeft (bowlen, snooker/pool, lasergamen, darten, midget golfen), waardoor je met je familie daar graag wilt komen.
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Na uitnodiging van mijn ouders (verjaardag) Gingen we hier met een grote groep eten. Voldoende te eten, snelle bereiding en qua prijs kwaliteitsverhouding gewoon goed.
Tja zo'n wok restaurant blijft een vreetschuur. Wil je een romantisch diner bij kaarslicht, dan ben je hier verkeerd.
Erg leuk vond ik het ijscarousel, terwijl ik helemaal geen ijs eet.
Wat ik zeg, eten hier met een grote groep is prima te doen.
Robinkoning .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Gisteravond hier gegeten. Erg lekker en een goede bediening.
Alles vers en werd elke keer bijgevuld. Bediening vriendelijk.
Alles zag er netjes en schoon uit.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bac .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Hier kom je niet voor echte chinese of japanse eten. Ze serveren aziatische eten, gemaakt van verse producten. De kwaliteit is in het algemeen redelijk. Heel beperkte sushi & sashimi (alleen zalm). Iedereen in de familie kan gewoon wat hij wil eten zelf pakken of laten voorbereiden. Hier kom je meer voor de relaxte sfeer. Grote moderne goed belichte interieur met uitzicht naar de weilanden met paarden of het verkeer op A 27. Goede vriendelijke bediening.