Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
perigault69 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
aangenaam verrast! Heerlijk gegeten! Klein minpuntje, de Wieckse waarvan wel reclamekaartjes op de tafel stonden was niet aanwezig. Verder niets op aan te merken.
gbhmvisser .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het was een zeer geslaagde avond bediening was snel en waren erg vriendelijk en grappig ondanks het erg druk was ging alles prima! dit was onze 2e keer dat we hier gingen eten we waren nu met 8 personen dus een zeer drukke tafel met eten ging alles goed en iedereen vond het erg lekker, tafel werd netjes afgeruimd als er iets leeg stond en ook de drank werd snel weer aangevuld als het leeg was, kan niet anders zeggen dat het een gezellige avond was! (Gingen ook als laatste weg) Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten weer eens wat anders dan de andere bekende sushi tenten!
Geuzenbuurt2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor de 3e keer al weer bij Yagura geweest en wederom een super all you can eat ervaring! Ditmaal de honey beef ook geprobeerd, heerlijk mals biefstuk en perfect op smaak gebracht, een echte aanrader. Personeel bij Yagura is vriendelijk en snel, echter soms wat lastig in de communicatie, ze spreken niet allemaal even goed Nederlands. Echter de vriendelijkheid en het fantastische eten maken alles goed!
jolandanatte .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuk concept, gaat wel ten koste van de smaak (beetje vlak). Erg vriendelijke en gastvrije bediening. Al met al zeker een keer proberen, ook met kinderen goed te doen.
j.hartman .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Yagura heeft een aantal gerechten op het menu staan die ik niet eerder bij een ander sushi restaurant heb gezien; erg verrassend en lekker. Ook hebben zij een antiallergeen indicatie op het menu staan!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Na een bezoekje aan het Omniversum gegeten bij Yagura. We komen niet uit de buurt en kenden het niet, maar op de Iens recensies afgegaan en we zijn niet teleurgesteld! Integendeel! We waren alle 4 zeer verrast door de verschillende gerechtjes. Er zitten wat klassiekers bij in de sushi hoek, maar zeker ook wat apartere combinaties die goed uitpakten. Ook de andere gerechtjes waren zeer goed van smaak en qua porties (juist niet te groot, je krijgt de kaart toch niet vol). Misschien dat de tempura garnalen nog iets luchtiger kunnen, maar dat was eigenlijk het enige. "Zelfs" de ambience vonden we voor een sushi/all you can eat prima in orde. Kortom, zeker de moeite waard en ik sluit niet uit nog eens terug te komen als we weer in de buurt zijn!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Donderdag 14-1, 2016 samen met mijn vrouw genoten van een zeer ruime keuze aan heerlijke en vers bereide gerechten, echt alles was lekker, Uiterst vriendelijke, gastvrije en vlotte bediening en hard werkende koks in een relaxte sfeer, dit restaurant is zeker een aanrader en we komen snel terug, om weer wat andere gerechten te proberen.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Lekker gegeten op een plek waar je geen restaurant zou verwachten. Gratis parkeergelegenheid voor de deur wat niet vanzelfsprekend is is Den Haag. Goede kwaliteit sushi en lekkere bij-gerechtjes. Gevarieerde kaart. Tafels vlakbij de ingang zitten erg op de tocht.
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Yagura, wederom een succes! Nu ook op de kaart Dim Sum en dat vond ik heerlijk! De gestoomde garnalen waren heerlijk! (uit mijn hoofd nummer 86) Ook de ossenhaas van de grill was een groot succes en hebben we maar liefst 5 keer besteld! Lieve bediening die constant aan tafel staan als je ze nodig hebt! Niet als andere all you can eats waar de bediening niet echt persoonlijk is. Mij zien ze zeker terug hier! Tot snel!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Op uitnodiging van oude vrienden hier gegeten. Normaal sta ik tegenover de zoveelste AYCE sushi restaurant een beetje sceptisch. Zo ook bij Yagura. Aan de buitenkant herken je niet zo snel een Japans restaurant en bij binnenkomst was het in de eerste instantie nog steeds onduidelijk waar ik naartoe moest.
De zaak is netjes, maar niet erg sfeervol. Door de semi-open keuken heb je een leuk inkijkje in de keuken waar maar enkele koks (sommige in gewone kleding) bezig zijn. De kaart is niet verrassend, of het moeten de Chinese gerechten zijn.
Over de uitvoering van de kaart was ik aangenaam verrast. Goede sushi, zowel de nigiri als de maki. De warme gerechten worden ook vers gemaakt na bestelling. Ook een paar Chinese gerechten geprobeerd en vooral de roergebakken groenten vielen in de smaak.
De tempura ebi zagen eruit als de grote gebakken garnalen van een buurtchinees en veel gerechten zagen er niet zo uit als op de plaatjes, maar ach, alles smaakte goed tot uitstekend.
Ondanks dat er ook hier natuurlijk een maximum tijd is om te bestellen en eten, voelde het geenszins opgejaagd aan. Het was eigenlijk een heel ontspannen all you can eat ervaring.

George P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vandaag naar Yagura geweest met mijn vrouw. Ik was al een keer eerder geweest met een collega en ik moest en zou mijn vrouw een keer hiernaartoe brengen aldus geschiedde.

Het eten is voortreffelijk en de kaart is zeer gevarieerd. We zijn wel een beetje sushi kenners en wat zijn ze lekker hier. De zeewieromslag om de sushi's zijn halfknapperig en dat is een groot pluspunt op alle overige restaurant die sushi's serveren, waar de omslag slap is geworden.
Qua sfeer vindt mijn vrouw dat het beter kan. Een plafondlamp is niet aan en de anderen wel. Wat dat betreft kan de uitstraling veel beter, zeker gezien de chique buurt waar het restaurant zich bevindt.

Onze lekkerste gerechten? Alles is lekker! De crispy chicken maki, koe loe kai (perfect gemaakt! Niet die vieze gelei-achtige rommel), de salades, sushi wraps, etc.

Ik ga de 27ste er weer naar toe! Mjammie!!
margjem .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Lekkere sushi en smakelijke andere gerechten. Fijn dat de gerechten niet aan de zoute kant waren, dat kwam de smaak zeer zeker ten goede. Vriendelijke mevrouw van de bediening bood spontaan aan te laten zien hoe je 'makkelijke' eetstokjes (stokjes die aan de bovenkant vast zitten zodat het eten makkelijker gaat) maakt. Ook voor gasten die op de calorietjes moeten letten, is er voldoende keuze. Een bijkomend pluspunt is dat er voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur is.
hdeb .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Mooie hippe locatie, erg voorkomende en vriendelijke dames in de bediening, eten van een a la carte kwaliteit in een all you can eat-concept. We hebben hier nu een keer of 5 gegeten, zowel lunch als diner, zonder uitzondering elke keer goed.

Het lijkt of de koks en leveranciers van het vroegere a la carte restaurant gehandhaafd zijn, en dat resulteert in een heerlijke kwaliteit van eten...
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hier op een zaterdag lekker gegeten. Uitgebreide kaart met niet alleen sushi, maar ook Maki, handrolls, gerechten van de plaat en gewokte gerechten. De gerechten waren van goede kwaliteit en lekker. Wel vonden wij de sushi iets te los, de rijst plakte niet helemaal goed. Ook heb je meer keus in de desserts, niet alleen ijs, maar ook pudding en vers fruit. De bediening was snel en vriendelijk, het decor was iets minder, grote zaal met hoge plafonds wat de sfeer niet heel gezellig maakte. Prijs kwaliteit was in orde de prijzen liggen in dezelfde range als alle all you can eat "japanners".
Francesca F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk rustig gegeten in een mooie binnentuin rustig en met goed weer kan je er lekker lang blijven hangen. De wasabi is niet heet maar geef het aan het personeel en je krijgt heerlijke wasabi. Alle gerechten warm netjes goede porties. Fijn dat ze door geven dat soms iets wat langer duurt. Zeker een aanrader. Tip: kaarsen voor buiten + een fietsen rek
TonenPeter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Sinds lange tijd weer eens een Japans restaurant bezocht. We kregen een mooi tafeltje aan het raam. Het decor is netjes maar niet bijzonder. We hadden via groupon gereserveerd voor onbeperkt eten. De serveerster probeerde in gebroken Nederlands uit te leggen wat de spelregels waren. We begrepen dat we op een lijstje per persoon 5 gerechten mochten bestellen. Op zich vreemd bij onbeperkt maar ja. De kaart is zeer uitgebreid en na veel studie we bestelden we het eten. Daarbij 2 flessen wijn die prima van smaak en prijs waren. Het eten werd op schaaltjes gebracht en kon je dus ook van elkaars keuze genieten. Vervolgens werd ons duidelijk gemaakt dat we weer 5 gerechten per persoon mochten bestellen, dit tot maximaal 5 rondes. Dat is meer dan onbeperkt want na 2 rondes hadden we alleen nog plaats voor het dessert. Het eten zelf was perfect van smaak en mooi geserveerd. Al met al een prima restaurant waar alleen wat verbetering aan de communicatie aandacht verdient. Een aanrader!
Valerie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Super gegeten. Ruime kaart voor een sushi restaurant en veel variatie (nieuwe dingen vergeleken de grotere sushi restaurants). Personeel is aardig en kijkt naar je als ze het eten brengen, erg vriendelijk vergeleken de andere sushi ketens. Komen hier zeker terug. Tevens niet duur voor wat je krijgt.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Leuk sushirestaurant in mooi oud gebouw. Erg lekker vonden wij de nigiri sake (sushi royaal bedekt met zalm), de makirolls met pikante tonijn, de garnalenspiesjes (met gamba's) en de gebakken zalm. De sushirijst was niet stevig genoeg waardoor de sushis voortdurend uit elkaar vielen, maar de smaak was wel goed. Aardig (maar soms moeilijk te verstaan, Chinees?) personeel. Pluspunt voor in Den Haag: het is hier gratis parkeren voor de deur!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Na het bezoek aan het Gemeente Museum, Anton Corbijn tentoonstelling, naar de overkant gelopen waar in een statig oud schoolgebouw dit vriendelijke restaurant gevestigd is.
We werden op vriendelijke wijze naar een zonnige tafel verwezen. Door de hoge ruimte en het vroege tijdstip,nog weinig gasten, rook het lekker fris .De vis op de sushi's is lekker royaal gesneden zowel de zalm als de tonijn. Een aanrader zijn de garnalen spiesjes.
De bediening is uiterst correct en behulpzaam, kunnen veel Nederlandse restaurants nog wat van leren. Een kleine tip, leuk als de keuken ook zichtbaar zou zijn , nu hangt er een doek voor , geeft meer dynamiek. Komen er zeker weer terug.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Heerlijke sushi gegeten en ook nog andere warme en koude gerechtjes van de kasrt. All inclusive restaurant. Vriendelijke bediening en netjes. De skasrt is net iets anders en uitgebreider dan bij de andere sushi restaurants met de all you can eat formule.
Service krijgt maar een 6, want wie zegt nu al om 21.15 , laatste ronde om te bestellen! Dat is veel te vroeg. En dan al restaurant gasn opruimen, als er nog meerdere gasten zitten, niet professioneel. Verder alles ok. Voor de toiletten moet je goed ter been zijn. Hele tippel.