Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
hdeb .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Mooie hippe locatie, erg voorkomende en vriendelijke dames in de bediening, eten van een a la carte kwaliteit in een all you can eat-concept. We hebben hier nu een keer of 5 gegeten, zowel lunch als diner, zonder uitzondering elke keer goed.

Het lijkt of de koks en leveranciers van het vroegere a la carte restaurant gehandhaafd zijn, en dat resulteert in een heerlijke kwaliteit van eten...
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hier op een zaterdag lekker gegeten. Uitgebreide kaart met niet alleen sushi, maar ook Maki, handrolls, gerechten van de plaat en gewokte gerechten. De gerechten waren van goede kwaliteit en lekker. Wel vonden wij de sushi iets te los, de rijst plakte niet helemaal goed. Ook heb je meer keus in de desserts, niet alleen ijs, maar ook pudding en vers fruit. De bediening was snel en vriendelijk, het decor was iets minder, grote zaal met hoge plafonds wat de sfeer niet heel gezellig maakte. Prijs kwaliteit was in orde de prijzen liggen in dezelfde range als alle all you can eat "japanners".
Francesca F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk rustig gegeten in een mooie binnentuin rustig en met goed weer kan je er lekker lang blijven hangen. De wasabi is niet heet maar geef het aan het personeel en je krijgt heerlijke wasabi. Alle gerechten warm netjes goede porties. Fijn dat ze door geven dat soms iets wat langer duurt. Zeker een aanrader. Tip: kaarsen voor buiten + een fietsen rek
TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Sinds lange tijd weer eens een Japans restaurant bezocht. We kregen een mooi tafeltje aan het raam. Het decor is netjes maar niet bijzonder. We hadden via groupon gereserveerd voor onbeperkt eten. De serveerster probeerde in gebroken Nederlands uit te leggen wat de spelregels waren. We begrepen dat we op een lijstje per persoon 5 gerechten mochten bestellen. Op zich vreemd bij onbeperkt maar ja. De kaart is zeer uitgebreid en na veel studie we bestelden we het eten. Daarbij 2 flessen wijn die prima van smaak en prijs waren. Het eten werd op schaaltjes gebracht en kon je dus ook van elkaars keuze genieten. Vervolgens werd ons duidelijk gemaakt dat we weer 5 gerechten per persoon mochten bestellen, dit tot maximaal 5 rondes. Dat is meer dan onbeperkt want na 2 rondes hadden we alleen nog plaats voor het dessert. Het eten zelf was perfect van smaak en mooi geserveerd. Al met al een prima restaurant waar alleen wat verbetering aan de communicatie aandacht verdient. Een aanrader!
Valerie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Super gegeten. Ruime kaart voor een sushi restaurant en veel variatie (nieuwe dingen vergeleken de grotere sushi restaurants). Personeel is aardig en kijkt naar je als ze het eten brengen, erg vriendelijk vergeleken de andere sushi ketens. Komen hier zeker terug. Tevens niet duur voor wat je krijgt.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Leuk sushirestaurant in mooi oud gebouw. Erg lekker vonden wij de nigiri sake (sushi royaal bedekt met zalm), de makirolls met pikante tonijn, de garnalenspiesjes (met gamba's) en de gebakken zalm. De sushirijst was niet stevig genoeg waardoor de sushis voortdurend uit elkaar vielen, maar de smaak was wel goed. Aardig (maar soms moeilijk te verstaan, Chinees?) personeel. Pluspunt voor in Den Haag: het is hier gratis parkeren voor de deur!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Na het bezoek aan het Gemeente Museum, Anton Corbijn tentoonstelling, naar de overkant gelopen waar in een statig oud schoolgebouw dit vriendelijke restaurant gevestigd is.
We werden op vriendelijke wijze naar een zonnige tafel verwezen. Door de hoge ruimte en het vroege tijdstip,nog weinig gasten, rook het lekker fris .De vis op de sushi's is lekker royaal gesneden zowel de zalm als de tonijn. Een aanrader zijn de garnalen spiesjes.
De bediening is uiterst correct en behulpzaam, kunnen veel Nederlandse restaurants nog wat van leren. Een kleine tip, leuk als de keuken ook zichtbaar zou zijn , nu hangt er een doek voor , geeft meer dynamiek. Komen er zeker weer terug.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Heerlijke sushi gegeten en ook nog andere warme en koude gerechtjes van de kasrt. All inclusive restaurant. Vriendelijke bediening en netjes. De skasrt is net iets anders en uitgebreider dan bij de andere sushi restaurants met de all you can eat formule.
Service krijgt maar een 6, want wie zegt nu al om 21.15 , laatste ronde om te bestellen! Dat is veel te vroeg. En dan al restaurant gasn opruimen, als er nog meerdere gasten zitten, niet professioneel. Verder alles ok. Voor de toiletten moet je goed ter been zijn. Hele tippel.
Mil D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heerlijk gegeten met Grouponbon met 4 personen. Het was erg druk deze vrijdagavond en alle tafels waren bezet tot de voorkant aan toe, maar alles ging snel. We hoefden maar één keer om een niet geleverd gerecht gevraagd.
Eten was erg lekker. De handrolls bijvoorbeeld hadden heel dunne knapperige velletjes.
Beslist een aanrader.
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Garnalen zonder jasje en de garnalen in sesam waren erg lekker, de variatie in dum Sum smaakte ook erg goed, de sushi's... Eigenlijk was alles erg lekker!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
via groupon hier terechtgekomen en ik ben het niet eens met de meeste recencies die hiervoor zijn geschreven.
Wij waren met 5 personen en wij vonden het eten helemaal heerlijk. Alles wat wij bestelden was even lekker en ook de service was prima. Vriendelijk en vlot.
Ik vind de inrichting ook prima, en het is er ondanks volle bezetiing, niet echt druk, qua akoestiek.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Gisteren via Groupon bij Yagura gegeten, en ik moet zeggen het oogt rommelig met links en rechts vieze vaat . Maar bediening is verder correct en snel . Vooral de sushi is erg goed , lekkere advocado en zalm , rest van de gerechtjes ( sterk Chinese inslag) zijn middelmatig . Maar we gingen voor de sushi en die was top.
Naomi83 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Tja... jammer! Aan de buitenkant ziet het er zo chique uit maar binnen was daar niet veel van terug te zien. Trap en stoep lag nog vol sneeuw en ijs waardoor het verschrikkelijk glad was en ronduit gevaarlijk om op te lopen. Ze hadden voor hun gasten dus wel even hun straatje mogen vegen. Kerstboom die listig op een prullenbak stond. Klaar om om te vallen. Kinderstoel waarbij de vingertjes wel erg makkelijk klem zitten tussen het blad en stoel. Totaal geen gelegenheid om een luier te verschonen. Het personeel liep niet in werkkleding waardoor je je soms afvroeg of het een gast was of toch een serveerster in een versleten gescheurde broek. Het eten was redelijk goed, al hadden sommige sushi's wel erg veel rijst en miste het toch wat smaak. Nu hebben wij bij heel wat sushi-restaurants gegeten en vonden dit zeker geen topper. Helaas....
WimDaale .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Samen met een bevriend echtpaar voor het eerst gisteren/dinsdagavond (met een voucher van Groupon voor € 32,50 per stel) gegeten bij Japans restaurant Yagura, Statenlaan te Den Haag. Ons werd een van de drie tafels toegewezen in een zeer ongezellig gedeelte dat zo'n 20 meter van het grote en gezellige restaurantgedeelte ligt. Mijn opmerking dat ik ruim van tevoren had gereserveerd en verwacht had in het drukkere en gezelligere, grotere restaurantgedeelte geplaatst zou worden, werd genegeerd. De tweede tafel in "ons" gedeelte was ook bezet door Groupon-gebruikers, maar de verre van gastvrije bediening die overigens bijna niet was te verstaan, ontkende desgevraagd dat dit verband hield met Groupon-gebruik.

Waarom is dit gedeelte ongezellig?
Onze tafel grensde aan een meterslange bar, waar we slechts zo'n meter vandaan zaten en die vol stond met vuile glazen, een rek uit de afwasmachine en verdere rommel. Ook de spoelbak was dicht naast ons geplaatst.

Kwaliteit en (serveren van het) eten.
De kwaliteit van het eten bij Yagura is goed, maar haalt het niet bij andere Japanse restaurants die het concept van "onbeperkt eten in 5 rondes" hanteren. Van een restaurant op deze locatie en prijsstelling (niet de Grouponaanbieding) mag meer kwaliteit worden verwacht. Daarbij mag het niet uitmaken of er rechtstreeks is geboekt of tegen een gereduceerd Groupon-tarief.

Ook mag worden verwacht dat de bediening gastvrijer is en de bestelde gerechten redelijk op tijd worden geserveerd en ook dat de bediening bij het op tafel zetten van de gerechten aan kan geven wat wat is.

De eerste ronde kwam al niet al te vlot, maar daarna moesten we nog veel langer wachten en werd ronde drie (overigens met onze toestemming) tegelijk met de tweede ronde, die een van ons wel direct had gekregen, geserveerd.
Toen de door ons bestelde koffie op tafel kwam, heb ik gevraagd of de vuile vaat van tafel kon worden verwijderd. Het werd toegezegd, maar niet gedaan, zodat ik dit toen zelf maar op de bar direct naast mij heb gezet.

Wat verder opvalt is, dat er veel te weinig aandacht is voor (in in ieder geval dit gedeelte van) het restaurant en dat vragen en opmerkingen worden genegeerd. Zo werd op mijn opmerking "is de keuken ons wellicht vergeten" geantwoord dat deze geheel "bij" was. Het is dan ergerlijk als je dan door moet vragen om de bediening te bewegen uit te zoeken waaraan de kink dan wel in de kabel zit. In dit geval was het fout gegaan bij het (niet) doorgeven aan de keuken, zo werd later duidelijk.

Ook het afrekenen ging niet soepel: er was een tijdlang in dit gedeelte niemand van de bediening te bekennen zodat ik die moest gaan zoeken verderop in het restaurant.

Samenvattend
Dit ambitieuze restaurant op een eveneens ambitieuze locatie zal er hard aan moeten trekken om alle genoemde tekortkomingen te verbeteren. Als zij daar niet spoedig werk van maken, kan het niet anders of Yagura vergaat het net zoals haar voorgangers op deze locatie!
Wij komen hier niet meer terug.
10005943 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Afgelopen donderdag voor de zesde keer gaan eten bij Yagura Stadhouderslaan. En mijn hemel, wat gaat de kwaliteit achteruit en naar mijn idee dit alles door de onbeperkt eten actie van Groupon. Het begon al dat ik alleen online kon reserveren om 20:00 uur. Geen probleem, misschien zat het restaurant vol. Bij aankomst waren er nog zeker acht tafels leeg. Toen ik en mijn partner aan ronde drie wilde beginnen kwam er een serveerster naar ons toe en vroeg ons of we nog gebruik wilde maken van de laatste ronde. Om een lang verhaal kort te maken; het restaurant sluit om 22:00 uur. Waarom zij mij dan in hemelsnaam laten reserveren om 20:00 uur, terwijl zij de formule "2,5 uur onbeperkt genieten" hanteren is mij een raadsel.
Daarnaast stond er nieuw (voor mij althans onbekend) personeel in de keuken. Dit resulteerde in het feit dat er bij elke ronde werkelijk één tot twee gerechten ontbraken.
Afsluitend wil ik mij nog eens richten op de porties van de gerechten. Sinds de komst van goedkoop eten met Groupon zijn de porties derhalve verminderd. Zo staan er op de kaart drie stuks sushi, je krijgt er twee en bij een kip- en of garnalenspies twee stuks afgebeeld, waar je er maar één krijgt. Rekening houdend met dit kun je maar beter bij een wat 'duurdere' sushi en grill eten met vaste prijs waar ze de kwaliteit en porties in ieder geval garanderen en staan waarvoor ze staan.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Ik heb al meerdere keren gegeten in Yagura en het bevalt nog prima. All you can eat formule, heerlijke sushi, lekkere vis, lekkere groente... mmmmm allemaal lekker. Ik hoorde wat negatieve berichten van vrienden maar ik heb geen kritiek. Het decor is wat gezelliger geworden. Yagura zit in een prachtig pand tegenover het Gemeente museum in Den Haag. Veel kersenbloesem dus veel roze in het interieur, prima hoor. Veel niet Nederlands of slecht Nederlands sprekende mensen in de bediening, ook prima, hoort erbij ;-) Ik kom hier echt voor het eten. We waren vroeg en dat was te merken. De koks hadden er zin in. Kleine porties maar onbeperkt bestellen dat was prettig. Hierdoor konden we van alles proberen. Ja, als ik deze recensie schrijf krijg ik gelijk weer trek..... ik kom hier zeer zeker terug. Hou er rekening mee. Dit is geen Japanner waar je van de plaat eet. Dit is echt een all you can eat principe. Veel voor weinig. Heerlijk! :-)
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met een groupon "all you can eat" sushi gegeten. Het is niet de lekkerste Japanner in Den Haag maar met deze prijzen toch de moeite waard.

Als er weer een groupon actie is komen we hier zeker terug.

Tip: reserveer ver van tevoren, anders zijn er alleen heel vroeg nog plaatsen beschikbaar.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Voor een tweede keer gegeten. Nog nooit zulke lekkere lamskoteletten gegeten.
Alleen viel me op, dat de porties "kleiner" zijn geworden. I.p.v. twee per bestelling, kregen we er nu maar 1 lamskoteletje. ook met Sushi 's is het aantal per bestelling minder geworden. Dat geeft niks, want je kan toch onbeperkt eten, en de sushi is echt heerlijk en genoeg keuzes.
Ook toen wij twee gevulde paprika's bestelden, werd die gehalveerd. Geeft niks, maar als je er op rekent, en het plaatje doet je wat anders vermoeden, dan kost je dat punten.

De garnalen met beslag kunnen ietwat zouter, garnalen met sesamzaad zijn helaas nooit aan tafel gebracht. Maar het was ontzettend druk, ze liepen zich rot.

Omdat het wel wat tocht (voordeur staat open) heb ik van plaats verwisseld met mijn eetpartner, die er erg veel last van had. Decor kan echt verbeterd worden.

vr gr Lina Geeve
Senny .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Een restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Het decor is netjes, maar vind ik toch wat ongezelliger lijken dan het restaurant in Scheveningen, daarom een 7 voor het decor.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We hebben hier met twee personen met een Groupon bon gegeten. We zijn netjes ontvangen en zijn meteen naar een tafeltje gebracht. Aanbod aan variatie op de menukaart was goed. Het eten was ook erg lekker. Fijn was ook dat de bediening snel was en het niet lang duurde voordat de volgende ronde aan gerechtjes er waren. Het hele restaurant oogde erg schoon en de sfeer was ook goed. Ik heb ervan genoten en vindt dit restaurant top.