Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Hoewel het eten niet slecht was, zullen we niet snel weer terug gaan. De entourage en de sfeer hebben weinig Japans, meer dat van een gemiddeld chinees restaurant. De formule 'All you can eat' is niet meer actueel en versterkt de fast-food-sfeer.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk eten! Prima service en een rustige sfeer. Veel relaxter dan Sumo en nog meer waar voor je geld. Kom zeker vaker langs!
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima Sushi tent. Online reservering ging niet goed, zaak was al volgeboekt, maar we kregen toch een tafel. Dim Sum gerechten ook erg lekker. Aanrader!
Coen O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker verse vis, en een heel attente bediening. We gaan er zeker nog een keer eten.
Diane_hoogenboom .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nog niet eerder zo`n fijne sfeer gehad bij een "All you can eat.. " sushirestaurant, net wat ruimer de tafeltjes. Een fijne akoestiek. Zeer beleefd, rustig en vriendelijk personeel.
Shelley B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier. Heel veel keus en snelle en vriendelijke service. Ik kom hier zeker nog een keer eten. Het was erg rustig toen we binnenkwamen (we waren de enige), maar al snel kwamen er meer mensen bij.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Superlekker gegeten bij Yagura! Supervriendelijk ontvangst in een schitterende ruimte, alleen maar heerlijke gerechten geproefd en supersnelle en vriendelijke bediening! Een aanrader! Wij komen zeker terug!
Mvg Celine en Bart
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Het was erg druk, daarom ging er soms iets mis met de bestelling. Maar de bediening is vriendelijk en geduldig, alles is goed gekomen.
Mooie kaart met verrassende nieuwe gerechten.
We komen natuurlijk gauw weer!
Moniquedewaal_1964 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Goede sfeer, vriendelijke hardwerkende bediening, heerlijk verse producten en met kerst gefrituurd ijs.......helemaal super. We komen hier snel weer terug! Fijne avond gehad hier.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima eten, ondanks de kerstdrukte toch vrij snel bediend! Komen hier vaker en vind het eten goed, gratis parkeren en makkelijk bereikbaar!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier met een groep van 7 gegeten in de avond van 1e Kerstdag. Mijn complimenten voor het vriendelijke personeel, de keuken en de ambiance. Soms gebeurde het dat niet ieder besteld gerecht geserveerd werd, maar gezien de drukte en het feit dat je in een volgende ronde dit weer kon rechtzetten was dit geen issue voor ons. Al met al, goed eten, vriendelijk personeel en een schoon ogend restaurant. Mijn complimenten.
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Had om een rustige plek gevraagd, maar kreeg een plaats tegenover de keuken, waar de kinderen van andere gasten heerlijk langs konden rennen.
Het personeel kwam enigszins chaotisch over; de serveerster wist niet wat in het kerstmenu was opgenomen; uiteindelijk hebben we de helft niet gehad, omdat ik het vragen beu was.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Perfecte locatie om na een museumbezoek (Museon in ons geval) uit eten te gaan. Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening. Niet alle gerechtjes kwamen precies volgens bestelling maar ook dan is er goede bediening die het meteen oplost.
Angelika P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk en vers!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren voor het eerst hier gaan eten. Het eten was uitstekend,
maar naarmate de avond vorderde werd de bediening slechter. We kregen gerechten die we niet hadden besteld en gerechten die we wel hadden besteld kwamen niet of waren gehalveerd (mandje met 2 dim sum voor 2 personen??)
M.E. S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vriendelijke bediening, sushi's zeer smaakvol, kwalitatief goed, en minder zwaar, iets kleiner, maar dan heb je ook niet een "overeten" gevoel. Een aanrader en we komen zeker terug.
François C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Meer dan ruime keuze (zelfs Kantonese gerechten) en alles zeer goed en "goed verteerbaar" klaargemaakt; service adequaat en snel door zeker vier mensen. Gezellige drukte. We kwamen er al incidenteel en blijven daar ook zeker terugkomen.
Gabor H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten erg lekker en erg vers, veel beter dan de grote speler zoals Sumo ed. Ruime keuze. Hier wel 4 x plus ijsje ipv 5 x zoals bij de meeste. Overigens is 4 keer voor de meeste mensen voldoende.
annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede sushi, vriendelijke bediening en prettige sfeer. Beter dan de overige all you can eat restaurants waar we eerder geweest zijn. Een aanrader.
juliette L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Yagura heeft een uitgebreide keus, niet alleen qua sushi maar ook bijkomende gerechten (bv Chinese). Smaak is erg goed, bediening vlot. Voor een kleine meerprijs kun je ook een ander dessert dan een standaard kiezen.