Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
François C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Meer dan ruime keuze (zelfs Kantonese gerechten) en alles zeer goed en "goed verteerbaar" klaargemaakt; service adequaat en snel door zeker vier mensen. Gezellige drukte. We kwamen er al incidenteel en blijven daar ook zeker terugkomen.
Gabor H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten erg lekker en erg vers, veel beter dan de grote speler zoals Sumo ed. Ruime keuze. Hier wel 4 x plus ijsje ipv 5 x zoals bij de meeste. Overigens is 4 keer voor de meeste mensen voldoende.
annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede sushi, vriendelijke bediening en prettige sfeer. Beter dan de overige all you can eat restaurants waar we eerder geweest zijn. Een aanrader.
juliette L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Yagura heeft een uitgebreide keus, niet alleen qua sushi maar ook bijkomende gerechten (bv Chinese). Smaak is erg goed, bediening vlot. Voor een kleine meerprijs kun je ook een ander dessert dan een standaard kiezen.
Shanny K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Alles was goed, alleen de koteletten was smaakloos. Terwijl vorig keer was heerlijk. Aan de inrichting mag ie wel iets moderner. De serveerde waren heel vriendelijk behulpzaam. En een vrolijk gezicht natuurlijk. Qua eten vind ik de beste sushi in denhaag tot nu toe
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mega lekkere sushi, vlees en toetjes waren ook erg lekker. Lieve bediening erg attent was lekker rustig mooi terras. Aanrader
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De bediening was vlot en aardig, prima! De gerechten smaakten voortreffelijk. Compliment aan de keuken. Wij hebben genoten van alles!
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De sushi was heerlijk vers. Personeel was erg vriendelijk, ook voor de kinderen. Zeker een aanrader!
fabiennetetteroo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was erg lekker en de porties waren niet te groot, precies goed. De bediening was alleen soms wel erg vlot met de tafel afruimen... Verder alles goed!
bakselsmetliefde .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik vind dit het lekkerste "all you can eat" restaurant! Aardig personeel, heerlijke sushi! De warme gerechten zijn ook goed! Top!
info809 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Mooie ruimte, vriendelijk personeel lekker eten! De eigenaar staat in de keuken. Het is een all you can eat concept maar de sfeer is daar niet naar.
Anastacia B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het duurde lang voordat wij ons eten kregen. En ze kwamen telkens met de verkeerde bestellen. Sommige items die we bestelden kregen wij niet eens
jsaraber .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten is echt prima. Lekker vers. Bijzonder aardige bediening. Wel jammer dat we bij het bestellen van 4x unagi maki, er ieder maar 1 kregen, ipv ieder 3 stuks, zoals besteld. En zo was het ook bij de crispy maki, maar dan ieder 2 ipv 3 . Terwijl het zo lekker is.

We komen toch maar weer terug.
Esmaa A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten, eerder bij andere sushi-ketens geweest. Lekker gegeten, qua sushi minder keus dan bij andere ketens maar heel veel keus in dim sum, vlees, garnalen etc. Sushi werd snel geserveerd, en drankjes werden bijgevuld. Gratis parkeren is een groot pluspunt.
LinaGeeve G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vroeger was dit een schoolgebouw en met lekker weer kan je op het "oude" schoolplein eten, wat dus nu omgetoverd is tot een terras. Het is lekker zitten hier maar de aankleding met wat planten zou een leukere sfeer geven. Ieder geval is het terras groot genoeg om in de zon of in de schaduw te zitten.
Ik noem even de gerechten op die boven gemiddeld scoren. Sushi/maki rolls : Futo Maki, een mix van diverse krijgt van mij een cijfer 9. De viskuit is ook erg lekker, weinig rijst en zo heb ik een sushi graag. De Crispy Maki, krokante rol scoort ook een 9.
De gevulde paprika met garnalen was de topper, evenals de Ha Tosi: gefrituurd brood met garnalen en sesamzaad.
Als vleesgerechten de gegrilde eendeborst en lamskoteletje. Een gerecht was verkeerd bezorgd, overheerlijke ossenhaas en lekker opgegeten ondanks dat ik niet besteld had. Het eten is erg goed en snel bediend. Af en toe wordt iets verkeerd afgeleverd aan je tafel, maar in principe mag je 25 gerechtjes kiezen. Dus dan bestel je gewoon opnieuw. Ik ben een grote eter en kan 14 kleine gerechtjes maximaal opeten.
Prijs van een glas wijn is € 4,20. Geen prijskaart van de dranken aanwezig. Daarom geef ik de service een 7. Ook kan je een serveerster treffen, die bijna geen Nederlands verstaat of spreekt.
Eigenaardigheidje: je mag maar 1 bolletje ijs bestellen. Ik heb daar genoeg aan, maar als iemand nu twee bolletjes wil en nog niet aan max. van 25 gerechtjes zit, waarom wordt daar dan zo moeilijk over gedaan ?
Lina Geeve
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prima. Het ging een keer mis, toen mijn ronde door mensen van een andere tafel werd opgegegeten. Maar ja, zij waren met z'n tienen en ik alleen. Het eten was uitstekend.

Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Weer amazing lekker gegeten! Avocado handrolls, vegetarisch erg goed te doen, veel variatie. Snelle service, alles geleverd wat besteld was en allemaal goed heet en op smaak. Ik kan niet wachten tot wij weer gaan!
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ik had trek in all you can eat sushi maar heb even genoeg gehad van het restaurant waar ik meestal naartoe ga. Daarom ging ik op zoek naar een ander soortgelijk restaurant. Ik heb al een keer eerder bij Yagura gegeten en was toen niet echt onder de indruk. Maar vanwege de goede recenties op Iens heb ik nogmaals hier gegeten. Helaas was ik weer niet echt onder de indruk. Het heet all you can eat, maar je kunt maximaal 5 rondes bestellen. Nu was dit voor ons wel voldoende, maar de all you can eat belofte wordt zo niet waargemaakt. vooral niet als ze, zoals gezegd werd, uit ervaring weten dat men toch niet meer dan 5 rondes bestelt is het onnodig om deze regel te hanteren terwijl je jezelf vermarkt als all you can eat restaurant. wat ik ook jammer vind is dat er relatief veel Chinese gerechten op de kaart staan. bij de Italiaan hoef ik ook geen gyros te bestellen. de bediening was vriendelijk maar niet echt scherp. er werden meerdere foutjes gemaakt en ik moest meerdere keren om hetzelfde gerecht vragen voordat het gebracht werd. verder vind ik het aan de dure kant dat er voor een flesje cola van 20 cl 2,50 euro gerekend wordt. het eten was ok maar niet bijzonder smakelijk. wel was de presentatie goed. de kinderstokjes worden daar blijkbaar hergebruikt want het papier en elastiek waren helemaal versleten. dat gaf ook niet echt een frisse indruk. tot slot was de menukaart ook behoorlijk plakkerig.
xx-gabrielle-xx .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Yagura heeft goede service en zo een lekkere kaart. Ik kom steeds terug voor de lekkere hapjes van de kaart! Het is echt een aanrader.
angelica199 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
De krokante kip sushi móét iedereen hebben geproefd! Zo heerlijk! Alles wordt vers gemaakt, ze hebben een open keuken waar je naar binnen kan kijken dus dat is voor mij een teken dat ze willen laten zien hoe goed ze zijn