Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
jsaraber .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten is echt prima. Lekker vers. Bijzonder aardige bediening. Wel jammer dat we bij het bestellen van 4x unagi maki, er ieder maar 1 kregen, ipv ieder 3 stuks, zoals besteld. En zo was het ook bij de crispy maki, maar dan ieder 2 ipv 3 . Terwijl het zo lekker is.

We komen toch maar weer terug.
Esmaa A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten, eerder bij andere sushi-ketens geweest. Lekker gegeten, qua sushi minder keus dan bij andere ketens maar heel veel keus in dim sum, vlees, garnalen etc. Sushi werd snel geserveerd, en drankjes werden bijgevuld. Gratis parkeren is een groot pluspunt.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vroeger was dit een schoolgebouw en met lekker weer kan je op het "oude" schoolplein eten, wat dus nu omgetoverd is tot een terras. Het is lekker zitten hier maar de aankleding met wat planten zou een leukere sfeer geven. Ieder geval is het terras groot genoeg om in de zon of in de schaduw te zitten.
Ik noem even de gerechten op die boven gemiddeld scoren. Sushi/maki rolls : Futo Maki, een mix van diverse krijgt van mij een cijfer 9. De viskuit is ook erg lekker, weinig rijst en zo heb ik een sushi graag. De Crispy Maki, krokante rol scoort ook een 9.
De gevulde paprika met garnalen was de topper, evenals de Ha Tosi: gefrituurd brood met garnalen en sesamzaad.
Als vleesgerechten de gegrilde eendeborst en lamskoteletje. Een gerecht was verkeerd bezorgd, overheerlijke ossenhaas en lekker opgegeten ondanks dat ik niet besteld had. Het eten is erg goed en snel bediend. Af en toe wordt iets verkeerd afgeleverd aan je tafel, maar in principe mag je 25 gerechtjes kiezen. Dus dan bestel je gewoon opnieuw. Ik ben een grote eter en kan 14 kleine gerechtjes maximaal opeten.
Prijs van een glas wijn is € 4,20. Geen prijskaart van de dranken aanwezig. Daarom geef ik de service een 7. Ook kan je een serveerster treffen, die bijna geen Nederlands verstaat of spreekt.
Eigenaardigheidje: je mag maar 1 bolletje ijs bestellen. Ik heb daar genoeg aan, maar als iemand nu twee bolletjes wil en nog niet aan max. van 25 gerechtjes zit, waarom wordt daar dan zo moeilijk over gedaan ?
Lina Geeve
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prima. Het ging een keer mis, toen mijn ronde door mensen van een andere tafel werd opgegegeten. Maar ja, zij waren met z'n tienen en ik alleen. Het eten was uitstekend.

Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Weer amazing lekker gegeten! Avocado handrolls, vegetarisch erg goed te doen, veel variatie. Snelle service, alles geleverd wat besteld was en allemaal goed heet en op smaak. Ik kan niet wachten tot wij weer gaan!
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ik had trek in all you can eat sushi maar heb even genoeg gehad van het restaurant waar ik meestal naartoe ga. Daarom ging ik op zoek naar een ander soortgelijk restaurant. Ik heb al een keer eerder bij Yagura gegeten en was toen niet echt onder de indruk. Maar vanwege de goede recenties op Iens heb ik nogmaals hier gegeten. Helaas was ik weer niet echt onder de indruk. Het heet all you can eat, maar je kunt maximaal 5 rondes bestellen. Nu was dit voor ons wel voldoende, maar de all you can eat belofte wordt zo niet waargemaakt. vooral niet als ze, zoals gezegd werd, uit ervaring weten dat men toch niet meer dan 5 rondes bestelt is het onnodig om deze regel te hanteren terwijl je jezelf vermarkt als all you can eat restaurant. wat ik ook jammer vind is dat er relatief veel Chinese gerechten op de kaart staan. bij de Italiaan hoef ik ook geen gyros te bestellen. de bediening was vriendelijk maar niet echt scherp. er werden meerdere foutjes gemaakt en ik moest meerdere keren om hetzelfde gerecht vragen voordat het gebracht werd. verder vind ik het aan de dure kant dat er voor een flesje cola van 20 cl 2,50 euro gerekend wordt. het eten was ok maar niet bijzonder smakelijk. wel was de presentatie goed. de kinderstokjes worden daar blijkbaar hergebruikt want het papier en elastiek waren helemaal versleten. dat gaf ook niet echt een frisse indruk. tot slot was de menukaart ook behoorlijk plakkerig.
xx-gabrielle-xx .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Yagura heeft goede service en zo een lekkere kaart. Ik kom steeds terug voor de lekkere hapjes van de kaart! Het is echt een aanrader.
angelica199 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
De krokante kip sushi móét iedereen hebben geproefd! Zo heerlijk! Alles wordt vers gemaakt, ze hebben een open keuken waar je naar binnen kan kijken dus dat is voor mij een teken dat ze willen laten zien hoe goed ze zijn
perigault69 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
aangenaam verrast! Heerlijk gegeten! Klein minpuntje, de Wieckse waarvan wel reclamekaartjes op de tafel stonden was niet aanwezig. Verder niets op aan te merken.
gbhmvisser .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het was een zeer geslaagde avond bediening was snel en waren erg vriendelijk en grappig ondanks het erg druk was ging alles prima! dit was onze 2e keer dat we hier gingen eten we waren nu met 8 personen dus een zeer drukke tafel met eten ging alles goed en iedereen vond het erg lekker, tafel werd netjes afgeruimd als er iets leeg stond en ook de drank werd snel weer aangevuld als het leeg was, kan niet anders zeggen dat het een gezellige avond was! (Gingen ook als laatste weg) Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten weer eens wat anders dan de andere bekende sushi tenten!
Geuzenbuurt2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor de 3e keer al weer bij Yagura geweest en wederom een super all you can eat ervaring! Ditmaal de honey beef ook geprobeerd, heerlijk mals biefstuk en perfect op smaak gebracht, een echte aanrader. Personeel bij Yagura is vriendelijk en snel, echter soms wat lastig in de communicatie, ze spreken niet allemaal even goed Nederlands. Echter de vriendelijkheid en het fantastische eten maken alles goed!
jolandanatte .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuk concept, gaat wel ten koste van de smaak (beetje vlak). Erg vriendelijke en gastvrije bediening. Al met al zeker een keer proberen, ook met kinderen goed te doen.
j.hartman .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Yagura heeft een aantal gerechten op het menu staan die ik niet eerder bij een ander sushi restaurant heb gezien; erg verrassend en lekker. Ook hebben zij een antiallergeen indicatie op het menu staan!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Na een bezoekje aan het Omniversum gegeten bij Yagura. We komen niet uit de buurt en kenden het niet, maar op de Iens recensies afgegaan en we zijn niet teleurgesteld! Integendeel! We waren alle 4 zeer verrast door de verschillende gerechtjes. Er zitten wat klassiekers bij in de sushi hoek, maar zeker ook wat apartere combinaties die goed uitpakten. Ook de andere gerechtjes waren zeer goed van smaak en qua porties (juist niet te groot, je krijgt de kaart toch niet vol). Misschien dat de tempura garnalen nog iets luchtiger kunnen, maar dat was eigenlijk het enige. "Zelfs" de ambience vonden we voor een sushi/all you can eat prima in orde. Kortom, zeker de moeite waard en ik sluit niet uit nog eens terug te komen als we weer in de buurt zijn!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Donderdag 14-1, 2016 samen met mijn vrouw genoten van een zeer ruime keuze aan heerlijke en vers bereide gerechten, echt alles was lekker, Uiterst vriendelijke, gastvrije en vlotte bediening en hard werkende koks in een relaxte sfeer, dit restaurant is zeker een aanrader en we komen snel terug, om weer wat andere gerechten te proberen.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Lekker gegeten op een plek waar je geen restaurant zou verwachten. Gratis parkeergelegenheid voor de deur wat niet vanzelfsprekend is is Den Haag. Goede kwaliteit sushi en lekkere bij-gerechtjes. Gevarieerde kaart. Tafels vlakbij de ingang zitten erg op de tocht.
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Yagura, wederom een succes! Nu ook op de kaart Dim Sum en dat vond ik heerlijk! De gestoomde garnalen waren heerlijk! (uit mijn hoofd nummer 86) Ook de ossenhaas van de grill was een groot succes en hebben we maar liefst 5 keer besteld! Lieve bediening die constant aan tafel staan als je ze nodig hebt! Niet als andere all you can eats waar de bediening niet echt persoonlijk is. Mij zien ze zeker terug hier! Tot snel!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Op uitnodiging van oude vrienden hier gegeten. Normaal sta ik tegenover de zoveelste AYCE sushi restaurant een beetje sceptisch. Zo ook bij Yagura. Aan de buitenkant herken je niet zo snel een Japans restaurant en bij binnenkomst was het in de eerste instantie nog steeds onduidelijk waar ik naartoe moest.
De zaak is netjes, maar niet erg sfeervol. Door de semi-open keuken heb je een leuk inkijkje in de keuken waar maar enkele koks (sommige in gewone kleding) bezig zijn. De kaart is niet verrassend, of het moeten de Chinese gerechten zijn.
Over de uitvoering van de kaart was ik aangenaam verrast. Goede sushi, zowel de nigiri als de maki. De warme gerechten worden ook vers gemaakt na bestelling. Ook een paar Chinese gerechten geprobeerd en vooral de roergebakken groenten vielen in de smaak.
De tempura ebi zagen eruit als de grote gebakken garnalen van een buurtchinees en veel gerechten zagen er niet zo uit als op de plaatjes, maar ach, alles smaakte goed tot uitstekend.
Ondanks dat er ook hier natuurlijk een maximum tijd is om te bestellen en eten, voelde het geenszins opgejaagd aan. Het was eigenlijk een heel ontspannen all you can eat ervaring.

George P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vandaag naar Yagura geweest met mijn vrouw. Ik was al een keer eerder geweest met een collega en ik moest en zou mijn vrouw een keer hiernaartoe brengen aldus geschiedde.

Het eten is voortreffelijk en de kaart is zeer gevarieerd. We zijn wel een beetje sushi kenners en wat zijn ze lekker hier. De zeewieromslag om de sushi's zijn halfknapperig en dat is een groot pluspunt op alle overige restaurant die sushi's serveren, waar de omslag slap is geworden.
Qua sfeer vindt mijn vrouw dat het beter kan. Een plafondlamp is niet aan en de anderen wel. Wat dat betreft kan de uitstraling veel beter, zeker gezien de chique buurt waar het restaurant zich bevindt.

Onze lekkerste gerechten? Alles is lekker! De crispy chicken maki, koe loe kai (perfect gemaakt! Niet die vieze gelei-achtige rommel), de salades, sushi wraps, etc.

Ik ga de 27ste er weer naar toe! Mjammie!!
margjem .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Lekkere sushi en smakelijke andere gerechten. Fijn dat de gerechten niet aan de zoute kant waren, dat kwam de smaak zeer zeker ten goede. Vriendelijke mevrouw van de bediening bood spontaan aan te laten zien hoe je 'makkelijke' eetstokjes (stokjes die aan de bovenkant vast zitten zodat het eten makkelijker gaat) maakt. Ook voor gasten die op de calorietjes moeten letten, is er voldoende keuze. Een bijkomend pluspunt is dat er voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur is.