Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
moniquedewaal_1964 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Goede sfeer, vriendelijke hardwerkende bediening, heerlijk verse producten en met kerst gefrituurd ijs.......helemaal super. We komen hier snel weer terug! Fijne avond gehad hier.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima eten, ondanks de kerstdrukte toch vrij snel bediend! Komen hier vaker en vind het eten goed, gratis parkeren en makkelijk bereikbaar!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier met een groep van 7 gegeten in de avond van 1e Kerstdag. Mijn complimenten voor het vriendelijke personeel, de keuken en de ambiance. Soms gebeurde het dat niet ieder besteld gerecht geserveerd werd, maar gezien de drukte en het feit dat je in een volgende ronde dit weer kon rechtzetten was dit geen issue voor ons. Al met al, goed eten, vriendelijk personeel en een schoon ogend restaurant. Mijn complimenten.
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Had om een rustige plek gevraagd, maar kreeg een plaats tegenover de keuken, waar de kinderen van andere gasten heerlijk langs konden rennen.
Het personeel kwam enigszins chaotisch over; de serveerster wist niet wat in het kerstmenu was opgenomen; uiteindelijk hebben we de helft niet gehad, omdat ik het vragen beu was.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Perfecte locatie om na een museumbezoek (Museon in ons geval) uit eten te gaan. Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening. Niet alle gerechtjes kwamen precies volgens bestelling maar ook dan is er goede bediening die het meteen oplost.
Angelika P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk en vers!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren voor het eerst hier gaan eten. Het eten was uitstekend,
maar naarmate de avond vorderde werd de bediening slechter. We kregen gerechten die we niet hadden besteld en gerechten die we wel hadden besteld kwamen niet of waren gehalveerd (mandje met 2 dim sum voor 2 personen??)
M.E. S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vriendelijke bediening, sushi's zeer smaakvol, kwalitatief goed, en minder zwaar, iets kleiner, maar dan heb je ook niet een "overeten" gevoel. Een aanrader en we komen zeker terug.
François C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Meer dan ruime keuze (zelfs Kantonese gerechten) en alles zeer goed en "goed verteerbaar" klaargemaakt; service adequaat en snel door zeker vier mensen. Gezellige drukte. We kwamen er al incidenteel en blijven daar ook zeker terugkomen.
Gabor H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten erg lekker en erg vers, veel beter dan de grote speler zoals Sumo ed. Ruime keuze. Hier wel 4 x plus ijsje ipv 5 x zoals bij de meeste. Overigens is 4 keer voor de meeste mensen voldoende.
annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede sushi, vriendelijke bediening en prettige sfeer. Beter dan de overige all you can eat restaurants waar we eerder geweest zijn. Een aanrader.
juliette L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Yagura heeft een uitgebreide keus, niet alleen qua sushi maar ook bijkomende gerechten (bv Chinese). Smaak is erg goed, bediening vlot. Voor een kleine meerprijs kun je ook een ander dessert dan een standaard kiezen.
Shanny K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Alles was goed, alleen de koteletten was smaakloos. Terwijl vorig keer was heerlijk. Aan de inrichting mag ie wel iets moderner. De serveerde waren heel vriendelijk behulpzaam. En een vrolijk gezicht natuurlijk. Qua eten vind ik de beste sushi in denhaag tot nu toe
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mega lekkere sushi, vlees en toetjes waren ook erg lekker. Lieve bediening erg attent was lekker rustig mooi terras. Aanrader
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De bediening was vlot en aardig, prima! De gerechten smaakten voortreffelijk. Compliment aan de keuken. Wij hebben genoten van alles!
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De sushi was heerlijk vers. Personeel was erg vriendelijk, ook voor de kinderen. Zeker een aanrader!
fabiennetetteroo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was erg lekker en de porties waren niet te groot, precies goed. De bediening was alleen soms wel erg vlot met de tafel afruimen... Verder alles goed!
bakselsmetliefde .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik vind dit het lekkerste "all you can eat" restaurant! Aardig personeel, heerlijke sushi! De warme gerechten zijn ook goed! Top!
info809 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Mooie ruimte, vriendelijk personeel lekker eten! De eigenaar staat in de keuken. Het is een all you can eat concept maar de sfeer is daar niet naar.
Anastacia B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het duurde lang voordat wij ons eten kregen. En ze kwamen telkens met de verkeerde bestellen. Sommige items die we bestelden kregen wij niet eens