Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker en gevarieerd eten, vriendelijke service. Menu is een tikje ingewikkeld voor wie er geen ervaring mee heeft. Ingeblikte kerstmuziek paste niet bij de Japanse cuisine.
Paula C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten! All you can eat geeft de gelegenheid om allerlei nieuwe gerechtjes uit te proberen en dat is heel leuk! En allemaal lekker! Ook voor niet-sushi liefhebbers genoeg om uit te kiezen, we komen zeker (weer) terug!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was goed en de bediening was snel en vriendelijk. Gerechten met alcohol werden al vanuit het restaurant zelf zonder alcohol gereserveerd voor de aanwezige minderjarige.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Had hier in verband met het Kerstgebeuren meer van verwacht, maar was de gewone kaart.
Of ik had de advertentie niet goed gelezen of het stond zeer onduidelijk de vermelding Kerstdiner
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Superlekker gegeten. Bediening is vriendelijk en werken hard. Echt een aanrader om hier te eten. Wij komen snel weer terug.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker eten, maar niet klantvriendelijk!
Met 11 personen op een donderdagavond bij Yagura gegeten en gedronken. 10 personen bestelden drankjes variërend van frisdrank tot wijn, maar toen 1 persoon om kraanwater vroeg bleken ze dit niet te willen serveren. Bovendien hadden ze geen verse jus d'orange!
Het eten was oké, maar voor de prijs van 26,80 mag dat ook wel. Voor de weinige desserts op de kaart moet er apart betaald worden.
Niet echt een aanrader dus!
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, het ene gerechtje is nog lekkerder dan het ander.
Goede sfeer, aardige bediening.
Deze zaak is echt een aanrader!!
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was geweldig zeer goed eten komen zeker terug.
Anders1979 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Als je van sushi houdt, dan ben je hier aan het juiste adres! Het eten is vers, alles komt vrij snel, bediening is vriendelijk en het inrichting is erg netjes. Ruime keuze, goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij zijn al vaker geweest en komen graag weer terug.
Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Erg lekker eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten is super super super lekker.
De service vind ik voldoende. De Mensen doen hun best en zijn vriendelijk alleen komt het soms een beetje onhandig over. Terwijl ze keihard werken. Aanrader om hier naartoe te gaan het eten is verrukkelijk.
P.n. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima kwaliteit gerechten, veel keus. De 5 rondes met 5 gerechten p.p. ( all you can eat) is meer dan genoeg. wij kwamen niet verder dan ronde 3.
Margie R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten is uitstekend; het personeel vriendelijk en alert. Er is nauwelijks wachttijd - ook als het druk is wordt erg snel geserveerd.

In ieder geval een favorite in Den Haag!
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben Yagura bezocht ten behoeve van een verjaardag van mijn zoon. Het was een geslaagde avond. In ons gezelschap bevond zich ook een meervoudig gehandicapte gast, die met alle zorg door het Yagura personeel werd bejegend. De toegankelijkheid is ook perfect. We hebben genoten.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was super !! Eindelijk een all you can eat kaart die ook andere gerechtjes op de kaart zet dan de standaard. Erg rustig doordeweeks en inrichting sober. Maar wij gaan zeker terug
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Soms duurde het lang voor de volgende gerechten kwamen en soms kwsm iets helemaal niet. Minpunt was dat bij bestelling van een fles wijn er geen glas kraanwater bij kon maar dat ik dan een fles water moest kopen.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Menukaart was bijzonder, er stonden ook DIV andere hapjes op dan normaal bij all you can eat.
Alles was lekker en vers en ze hebben een open keuken die erg schoon was.
Inrichting is wat donker en saai maar met zo’n hoge ruimte is dat ook lastig. Wellicht wat grote hoge groene planten of muurschildering en sfeervoller licht.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten goed en snel, zoals je in all-you-can eat formule verwacht. Simpele inrichting detoneert met stijlvolle gebouw. Gezien lage bezetting op zaterdagavond vrees ik het ergste op deze plek waar al vele restaurants het hebben geprobeerd.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Blijft een van de favorieten in Den haag.

Bescheiden ruimte, snelle service en prima gerechtjes.