Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Soms duurde het lang voor de volgende gerechten kwamen en soms kwsm iets helemaal niet. Minpunt was dat bij bestelling van een fles wijn er geen glas kraanwater bij kon maar dat ik dan een fles water moest kopen.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Menukaart was bijzonder, er stonden ook DIV andere hapjes op dan normaal bij all you can eat.
Alles was lekker en vers en ze hebben een open keuken die erg schoon was.
Inrichting is wat donker en saai maar met zo’n hoge ruimte is dat ook lastig. Wellicht wat grote hoge groene planten of muurschildering en sfeervoller licht.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten goed en snel, zoals je in all-you-can eat formule verwacht. Simpele inrichting detoneert met stijlvolle gebouw. Gezien lage bezetting op zaterdagavond vrees ik het ergste op deze plek waar al vele restaurants het hebben geprobeerd.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Blijft een van de favorieten in Den haag.

Bescheiden ruimte, snelle service en prima gerechtjes.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
een gemiddelde japanner
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Yagura is een uitstekend all you can eat restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
De eigenaar en personeel doen hun best om je te leren kennen. Er zijn veel vaste gasten wat veel vertrouwen geeft.
Jacq D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten was goed. De bediening was oké, niet zo vriendelijk en klantgericht als ik eerder heb meegemaakt. Het eten werd erg snel geserveerd, te snel.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Buitengewoon smakelijke gerechten in een ontspannen sfeer , bediend door vriendelijk personeel.
Richie1974 Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Yagura, één van de beste Japanse restaurants van Nederland en volgens ons veruit de beste in Den Haag. Ontzettend lekker eten, en gerechten die je niet zo gauw bij andere Japanse all you can eat restaurants terugvindt zoals Ku Lu Kai, garnalen in bonensaus en Ossehaas-sushi met kaas. Sushi daar is ook superkwaliteit.

De ontvangst en bediening zijn zeer vriendelijk en we zijn vlot, maar niet zo snel dat ze je de tent uit willen hebben geholpen. Ook zijn ze attent met lege glazen, maar niet op een opdringerige manier.

De inrichting straalt Japans uit met rustgevende Japanse muziek op de achtergrond.

We zijn daar ruim 3 uur geweest, hebben het erg naar onze zin gehad en komen uiteraard weer graag terug.

Het enige wat we jammer vinden is dat we ze al enige tijd niet meer bij Groupon terugvinden of dat ze andere aanbiedingen hebben. We komen daar nu alleen met speciale gelegenheden, in dit geval mijn vriendin's verjaardag, anders wordt het te duur voor ons budget. Maar volkomen begrijpelijk, de zaak zat om 18.00 vrijwel vol.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten, nette bediening en ruime keuze. Kwam letterlijk ruimte tekort om alles wat lekker is te proeven.

Zeker een restaurant waar ik terugkom voor het eten en de sfeer.
krijn R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten, was erg goed/ lekker niet zo massaal komen zeker nog eens terug
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk eten goeie service fijne ambiance
Tarik K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ongezellig geen musici saai en de sushi is Wel goed maar niet van dst ik denk dit wil ik nog keer eten
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vaker geweest, enthousiaste eigenares en fijne bediening. Heerlijke sushi en grill gerechten. We komen zeker terug. Geen massaal gebeuren. Fijn restaurant en gratis parkeren in de buurt
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Geslaagde avond met mijn gezelschap
Klaudi M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We komen hier vaker en worden nooit teleurgesteld. De sushi is goed en smaakt heerlijk, net zoals alle andere overheerlijke dim sum en grill gerechten. Het stond alleen iets blauw van de rook van de grill gerechten in het restaurant, maar verder waren we helemaal tevreden en komen graag weer.
Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het restaurant oogt wat rommelig en de toiletten zijn niet zo schoon. Dat geeft toch wat minder vertrouwen in de hygiene in de keuken.
Jim J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Altijd lekker. Beste all you can eat in de regio.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We eten hier vaker. Bij binnenkomst worden we herkend en ze weten wat we drinken. Vriendelijk en attent personeel dus. Geen lange wachttijden gelukkig. Goede kaart. Heerlijke dum sum.
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke plek om met de kinderen te eten. Die vinden het geweldig om bij elke ronde weer een paar nieuwe gerechtjes te mogen uitzoeken. Prima eten, prima sfeer en bediening.