Yagura Den Haag

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Yagura. Vriendelijke en vlotte bediening. Alles eigenlijk gewoon zeer goed.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vlotte bediening, lekker eten. Zeker een aanrader als je in Den Haag bent!
ralph T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was er druk wat we verwacht hadden. Maar de service was dramatisch, ze bedoelde het wel goed. Een uur gewacht op de eerste ronde, welke zeer verdeeld en onvolledig geserveerd werd. En de bediening sprak vrijwel geen Nederlands
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
De Beste all you can eat in Den Haag daar er leuke verassende & lekkere ander gerechten op staan dan bij de meeste all you can eat. Zoals verschillende Dim sum maar ook uitgebreide vlees vis en gevogelte gerechten van de plaat
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten weer!! Kom zeker terug.
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Komen er nu al ongeveer 3jaar. Altijd heerlijk gegeten, persoonlijk vinden we het beter dan shabu. Sushi is altijd vers en lekker en de andere gerechten zijn ook altijd goed. Prijs rond de 30euro dus betaalbaar alleen jammer dat alles zo zout is en een fles water ongeveer 5euro kost, kraanwater hebben ze niet. Komen er zeker weer terug!
Mavis D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gewoon lekker en goede service
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We aten er doordeweeks, het was toen erg rustig. Jammer dat er niets extra's voor de jarige heeft plaats gevonden, het was wel een verzoek: vóór- en achteraf! Het eten was prima! Af en toe een foutje: gerechten die we niet hadden besteld werden geserveerd. 1 bolletje ijs in de laatste ronde? Dat was wel jammer.
R.G. C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Eten was prima, maar de bediening was traag en chaotisch. Elke keer wéér iemand anders die geen idee had wat we al besteld hadden.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten was redelijk, evenals de bediening. Correct maar weinig contact met de gasten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We zijn hier vaker geweest, maar de bediening verliep nu zeer rommelig. We kregen niet de juiste gerechten. Na vragen om de juiste gerechten, kregen we nogmaals de verkeerde gerechten. Het werd ook onpersoonlijk geserveerd. Kwaliteit van het eten was redelijk.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker en gevarieerd eten, vriendelijke service. Menu is een tikje ingewikkeld voor wie er geen ervaring mee heeft. Ingeblikte kerstmuziek paste niet bij de Japanse cuisine.
Paula C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten! All you can eat geeft de gelegenheid om allerlei nieuwe gerechtjes uit te proberen en dat is heel leuk! En allemaal lekker! Ook voor niet-sushi liefhebbers genoeg om uit te kiezen, we komen zeker (weer) terug!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was goed en de bediening was snel en vriendelijk. Gerechten met alcohol werden al vanuit het restaurant zelf zonder alcohol gereserveerd voor de aanwezige minderjarige.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Had hier in verband met het Kerstgebeuren meer van verwacht, maar was de gewone kaart.
Of ik had de advertentie niet goed gelezen of het stond zeer onduidelijk de vermelding Kerstdiner
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Superlekker gegeten. Bediening is vriendelijk en werken hard. Echt een aanrader om hier te eten. Wij komen snel weer terug.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker eten, maar niet klantvriendelijk!
Met 11 personen op een donderdagavond bij Yagura gegeten en gedronken. 10 personen bestelden drankjes variërend van frisdrank tot wijn, maar toen 1 persoon om kraanwater vroeg bleken ze dit niet te willen serveren. Bovendien hadden ze geen verse jus d'orange!
Het eten was oké, maar voor de prijs van 26,80 mag dat ook wel. Voor de weinige desserts op de kaart moet er apart betaald worden.
Niet echt een aanrader dus!
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, het ene gerechtje is nog lekkerder dan het ander.
Goede sfeer, aardige bediening.
Deze zaak is echt een aanrader!!