Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Yagura Den Haag

Fabienne M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker en goed eten. Personeel leek de drukte alleen niet aan te kunnen. Gerechten zijn meerdere malen niet gebracht. Ook op een fles water hebben we lang moeten wachten. Wij gaan bij dit sushi restaurant niet meer eten.
P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
lekker eten. Wel lang wachten op gerechten. Aardige mensen. Jammer dat ze weggaan. Want ze hebben negens lekkere sushi!!
Raynier V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bij ons bezoek aan Yagura was het eten eigenlijk het enige goede punt aan de avond.

Naast de receptie van het restaurant zat een junk zijn geld te tellen en luidruchtig met stokjes te drummen. Het personeel leek dit de normaalste zaak van de wereld te vinden, ik voelde me er echter niet op mijn gemak bij.

De service was matig, er was maar 1 persoon aanwezig die nederlands of engels sprak, en met de rest konden we dus praktisch niet uit de voeten of bestellingen plaatsen. Er was totaal geen sfeer of ambience door het ontbreken van wat sfeermuziek etc.

De pen die wij kregen voor het invullen van het sushi formulier was nauwelijks bruikbaar en een ergernis om te gebruiken.

Niet de fijnste avond die ik ooit heb gehad!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Er was chaos doordat er teveel klanten waren en te weinig personeel. Bestellingen kwamen niet of verkeerd en alles duurde heel lang. Waar je normaal maximaal 2 uurtjes aan tafel zit, had je nu pas na 2 uur de 2e ronde op tafel. Uiteindelijk na 3e ronde ijsje besteld en weg gegaan. Ik ga er niet meer heen!
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goede sushi for AYCE formule. De bediending is vriendelijk maar er is een tekort aan personeel. De diversiteit aan dinner mogelijkheden is weer eens anders. De inrichting is sober Japans in een Haags pand.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Aparte ingang, eerst kom je binnen in een soort hal, pas als je verder doorloopt kom je in het restaurant uit. AYCE concept was prima. Ook dim sum gerechten aanwezig. Opvallend was het veelvuldig gebruik van hele tenen rauwe knoflook in bepaalde gerechten. Voor mij geen probleem, voor eventuele omstanders misschien wel. ;-) Ik vroeg op een gegeven moment aan een serveerster waar RONDE 5 bleef, ze verstond HONDERDVIJF(nummer van een gerecht) dat kwam niet echt goed aan. Ze liep meteen weg en verzocht de kok direct om gerecht 105 klaar te maken (help...!) Ze verstond amper Nederlands! Het kwam uiteindelijk wel weer goed doordat een andere collega er bij kwam die wel wat beter Nederlands verstond. En wat ook niet fijn was, is dat de parkeermeter bijna op z'n eind liep. Dat is niet relaxed om ineens haastig te moeten door eten aan het einde!
Tafel werd niet afgeruimd en schoongemaakt voor het toetje. Toiletten waren redelijk schoon, een grote ruimte onder het restaurant.
Het tochtte behoorlijk, ik vermoed dat rokers daar verantwoordelijk voor waren. Ze nemen dan niet eens de moeite om op z'n minst de tussendeur te sluiten.
Prijs kwaliteit is prima, alleen jammer dat het betaald parkeren is, ook al is het 's avonds laat of midden in de nacht.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke mensen.
Chady E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, super service en altijd vrolijk personeel!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima eten zeer vriendelijk personeel
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Allereerst wil ik graag vermelden dat ik in voorgaande recensies dit restaurant een veel beter cijfer gaf.
De gehele ervaring was echter teleurstellend, en wel om het volgende:
Bij binnenkomst slingerden er 2 kinderfietsjes in de gang rond, de bediening ontving ons niet maar bleef op de welbekende telefoon kijken.
Bij het eerste drankje zat er een behoorlijke veeg lippenstift nog op het glas, erg onprettig.
De flesjes met sojasaus (kikkoman?) zijn gevuld met aangelengde sojasaus, ik neem namelijk altijd zelf een flesje mee en die was behoorlijk anders van smaak. Hier zit water bij of het is een kwalitatief veel mindere sojasaus.

De gerechten;
Sushi viel vaak uit elkaar, en was soms heel erg koud (uit de koeling)
Verder heb ik met grote moeite een aantal dingen terug kunnen sturen, de bediening leek mij niet te begrijpen toen ik uitlegde dat de varkenshaas superdroog was, net als het rundvlees met honing en zwarte peper.
Verder was de gebakken kip heel erg vettig, jammer.
Al met al een teleurstelling.
Emmy I.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Beste sushi van Den Haag en omstreken. Hernieuwde kaart met verrassende gerechten en een oosterse warme inrichting.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer onsympathieke en onvriendelijke bediening...vooral de oudste dame kan maar beter in de keuken gaan staan...het pand is van buiten zo mooi en dan van binnen zo een tegenvaller.. erg jammer eten eenvoudig maar verder prima
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
nvt ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima
Galiek H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een open en ontspannen sfeer met vriendelijke en snelle bediening, wij zijn zeer tevreden.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Oké gegeten, maar niet meer dan dat. Positieve uitschieter was maki met banaan en aardbeiensaus, die krijgt een dikke 10. Alles wat gefrituurd was, was erg slecht, vooral omdat het vet te koud was vermoed ik. Heel erg vet, groenten niet gaar (ook niet beetgaar), beslag niet bedekkend, en ook niet gaar. Eend was juist over gaar, erg jammer. Er was geen kreeft, ook jammer. Garnalen waren gebakken op een plaat waar ook het vlees op wordt gebakken, smaakte naar overgare biefstuk ipv garnalen. Alle maki was goed, maar weinig afwisseling. Bijna alle maki was met vis. Er is veel keus om Japans te eten in de buurt. Wij komen hier niet weer.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het is alweer even geleden, maar ik heb hier met een goede vriendin gegeten. Dat is zo goed bevallen dat ik binnenkort met mijn vriend een reservering ga maken om te vieren dat we nu alweer een aantal maanden bij elkaar zijn. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Vind deze de beste in Den Haag!
Familie Twilt T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Altijd heerlijk en gezellig!
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Geen
Tanya V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten is prima, je kunt er heerlijk buiten zitten, maar de bediening is echt vreselijk! Heb ik normaal niet zo'n last van, maar er kan hier echt geen woord vanaf, laat staan iets vriendelijks. Het eten wordt zonder meer op tafel gekwakt. Al met al verpest de bediening de sfeer van het restaurant. Zonde!