Yagura Den Haag

31-702202288

Meer informatie over restaurant Yagura Den Haag

Anne M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We komen hier vaker en worden nooit teleurgesteld. De sushi is goed en smaakt heerlijk, net zoals alle andere overheerlijke dim sum en grill gerechten. Het stond alleen iets blauw van de rook van de grill gerechten in het restaurant, maar verder waren we helemaal tevreden en komen graag weer.
Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het restaurant oogt wat rommelig en de toiletten zijn niet zo schoon. Dat geeft toch wat minder vertrouwen in de hygiene in de keuken.
Jim J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Altijd lekker. Beste all you can eat in de regio.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We eten hier vaker. Bij binnenkomst worden we herkend en ze weten wat we drinken. Vriendelijk en attent personeel dus. Geen lange wachttijden gelukkig. Goede kaart. Heerlijke dum sum.
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke plek om met de kinderen te eten. Die vinden het geweldig om bij elke ronde weer een paar nieuwe gerechtjes te mogen uitzoeken. Prima eten, prima sfeer en bediening.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en lekker eten voor een gunstige prijs! Onze vaste plek voor sushi.
Attent personeel. Erg aardig naar kinderen.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke en goeie service, fijne sfeer!
diederikwijnmalen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Yagura hanteert het wat on-Japanse all-you-can-eat concept, maar wel met randvoorwaarden die voor ons niet beperkend bleken. De officieel maximale tijdsduur van 2.5 uur zorgde wel voor enige stress omdat de wachttijden steeds langer werden en er met de bestelling ook af en toe wat misging. Gelukkig bleek daar, na ruim 3 uur, geen probleem van te worden gemaakt (en we waren met de hoeveelheid ook best bescheiden geweest). Het was erg druk op Valentijnsdag, waar de op zich vriendelijke bediening het zichtbaar en merkbaar moeite mee had, helaas. Gelukkig was de kwaliteit van het eten goed. Met een spannende en ruim gevarieerde kaart was er volop keus en voor elk wat wils. Het bleek wel lastig om de per persoon bestelde gerechtjes steeds te herkennen wanneer ze op tafel werden gezet; er was geen groepering per persoon of per type gerecht en ze kwamen ook niet allemaal tegelijk. Dus: goed en voldoende eten voor de prijs, maar het “systeem” laat te wensen over. De ambiance was prettig, maar we waren blij dat we niet in de volle, grote zaal zaten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Kom er graag. Heerlijke sushi en leuke bediening., Was gisteren wel druk en e.e.a. verliep iets minder soepel dan ik gewend was
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Hoewel het eten niet slecht was, zullen we niet snel weer terug gaan. De entourage en de sfeer hebben weinig Japans, meer dat van een gemiddeld chinees restaurant. De formule 'All you can eat' is niet meer actueel en versterkt de fast-food-sfeer.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk eten! Prima service en een rustige sfeer. Veel relaxter dan Sumo en nog meer waar voor je geld. Kom zeker vaker langs!
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima Sushi tent. Online reservering ging niet goed, zaak was al volgeboekt, maar we kregen toch een tafel. Dim Sum gerechten ook erg lekker. Aanrader!
Coen O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker verse vis, en een heel attente bediening. We gaan er zeker nog een keer eten.
diane_hoogenboom .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nog niet eerder zo`n fijne sfeer gehad bij een "All you can eat.. " sushirestaurant, net wat ruimer de tafeltjes. Een fijne akoestiek. Zeer beleefd, rustig en vriendelijk personeel.
Shelley B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier. Heel veel keus en snelle en vriendelijke service. Ik kom hier zeker nog een keer eten. Het was erg rustig toen we binnenkwamen (we waren de enige), maar al snel kwamen er meer mensen bij.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Superlekker gegeten bij Yagura! Supervriendelijk ontvangst in een schitterende ruimte, alleen maar heerlijke gerechten geproefd en supersnelle en vriendelijke bediening! Een aanrader! Wij komen zeker terug!
Mvg Celine en Bart
ajdtje .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Het was erg druk, daarom ging er soms iets mis met de bestelling. Maar de bediening is vriendelijk en geduldig, alles is goed gekomen.
Mooie kaart met verrassende nieuwe gerechten.
We komen natuurlijk gauw weer!
moniquedewaal_1964 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Goede sfeer, vriendelijke hardwerkende bediening, heerlijk verse producten en met kerst gefrituurd ijs.......helemaal super. We komen hier snel weer terug! Fijne avond gehad hier.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima eten, ondanks de kerstdrukte toch vrij snel bediend! Komen hier vaker en vind het eten goed, gratis parkeren en makkelijk bereikbaar!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier met een groep van 7 gegeten in de avond van 1e Kerstdag. Mijn complimenten voor het vriendelijke personeel, de keuken en de ambiance. Soms gebeurde het dat niet ieder besteld gerecht geserveerd werd, maar gezien de drukte en het feit dat je in een volgende ronde dit weer kon rechtzetten was dit geen issue voor ons. Al met al, goed eten, vriendelijk personeel en een schoon ogend restaurant. Mijn complimenten.