Yagura Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Yagura Den Haag

Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
nvt ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima
Galiek H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een open en ontspannen sfeer met vriendelijke en snelle bediening, wij zijn zeer tevreden.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Oké gegeten, maar niet meer dan dat. Positieve uitschieter was maki met banaan en aardbeiensaus, die krijgt een dikke 10. Alles wat gefrituurd was, was erg slecht, vooral omdat het vet te koud was vermoed ik. Heel erg vet, groenten niet gaar (ook niet beetgaar), beslag niet bedekkend, en ook niet gaar. Eend was juist over gaar, erg jammer. Er was geen kreeft, ook jammer. Garnalen waren gebakken op een plaat waar ook het vlees op wordt gebakken, smaakte naar overgare biefstuk ipv garnalen. Alle maki was goed, maar weinig afwisseling. Bijna alle maki was met vis. Er is veel keus om Japans te eten in de buurt. Wij komen hier niet weer.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het is alweer even geleden, maar ik heb hier met een goede vriendin gegeten. Dat is zo goed bevallen dat ik binnenkort met mijn vriend een reservering ga maken om te vieren dat we nu alweer een aantal maanden bij elkaar zijn. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Vind deze de beste in Den Haag!
Merle V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Altijd heerlijk en gezellig!
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Geen
Tanya V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten is prima, je kunt er heerlijk buiten zitten, maar de bediening is echt vreselijk! Heb ik normaal niet zo'n last van, maar er kan hier echt geen woord vanaf, laat staan iets vriendelijks. Het eten wordt zonder meer op tafel gekwakt. Al met al verpest de bediening de sfeer van het restaurant. Zonde!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Komen er regelmatig en is altijd goed. Vriendelijk personeel top restaurant
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijk personeel, snelle service, super verse en lekkere sushi. Veel beter dan Sumo.

Tafels binnen zijn alleen iets te hoog in verhouding met de bank/tafel.
Agnieszka T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heb weer heerlijk gegeten!Het is de zoveelste x dat ik daar sushi ga eten en het is mij nog nooit tegen gevallen.
Ook al was het aardig druk en liep er te weinig personeel omdat er een paar zieken waren, kregen we ons eten toch heel snel. Over een paar weken maar weer reserveren:D
Klaudi M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het is elke keer genieten van lekker eten en de vriendelijke bediening! Komen hier graag.
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We komen hier graag! Ze zijn heel vriendelijk en het eten is ook goed :p
Dres D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima eten, vers, fijne sfeer
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke sushi! Het blijft natuurlijk een all-you-can-eat formule, maar de verhouding tussen rijst en overige ingredienten was goed waardoor de sushi erg smaakvol was. Ook veel kwalitatief goede bijgerechten zoals pannekoekjes met peking eend die je ook echt zelf moet oprollen, dim sum en roerbakgerechten. Restaurant heeft een frisse en open uitstraling.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Personeel erg vriendelijk
Cilia V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Ontvangst was vriendelijk, de bediening vlot. De bestelde gerechten kwamen in een prettig tempo door en waren smakelijk en vers.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk eten! Wij gaan snel weer. De variatie van de gerechtjes is erg lekker en fijn om eruit te kiezen. Soms moesten we wel wachten op de drankjes, maar de dame van de bediening moest zowel de klanten helpen als twee nieuwe obers inwerken. Uiteraard alle begrip voor!
Marlen L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk zoals altijd! Goede service en heerlijke sushi!!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018